kas notiek auto tirgu?

paskirstiju sludinajumus..cenas kosmosaa..un izveeles ar nav..vieni diizelji tirgoshanaa..murus tagad pirkt riskanti..no nakamaa gada apskatee varees noteikt vai kveepu filtrs izgriests

lapsene58      Tračerīt, redz pat auto tirgū cenas kosmosā un izvēles nekādas. Grūti laiki, grūti laiki!!!! 2024-01-29 11:00

av2      Pasaki, kam nav cenas kosmoss ssodien? Detallas, piemeram, 24V relejs busam, nu liels relejs, kaa straterim, kas vienmeer maksajis bija +/- 70 , nu zem 100, pagaajusso nedeellu diileris veesaa garaa uzrasiija 600+ par to , ibj , parastu releju. Praatinn naac maajas. Cilveeki ir idioti, vais taalak nav kur iet vienkaarssi. Karinnus, bumbas razzot, to luudzu :(((((( 2024-01-29 12:24

Lexx      To sauc par krīzi,,bet ši krīze nav vien dažu gadu garumā..ja kāds nav pamanījis ,tad tagad pasaulē notiek pamatīgs karš par energoresursiem.
Un 2023 gada MB ,Renault un ,šķiet, Audi--ja kāds mēģina diagnsoticēt ar ""nelicenzētu""
scaneri ,tad auto bloķējas vai pamatīgi tiek ierobežota ECM darbība.Un tas nozīmē ,ka tiek liegts jebkāds remonts arvien sūdīgākiem un sūdīgākiem ""jauniem""auto.
Un fakts ,ka LV valdība ar savu dir ..līšanu rietumniekiem vēl vairāk sarežģī dzīvi Latvijas tautai,liek stipri vien piedomāt par valsts pārvaldes formas lietderīgumu.
Uz priekšu būs arvien sliktāk--to rada vēsture ,to rāda šodiena !!
2024-01-29 12:30

Ljekainiitis      O - jauns līmenis sasniegts ... Pie autodiagnostikas jau valdība arī savu roku pielikusi :) 2024-01-29 13:31

Sigvarts60      Vecām mašīnām kvēpu filtra nemaz nav, un nav tas arī vajadzīgs. Pavisam vecām nav pat turbīnas un arī bez tās var ļoti labi iztikt. Galu galā mēs braucam pa ceļiem nevis sacīkšu trasēm, kur pēc sacensību noteikumiem ir ierobežots dzinēja darba tilpums. Man nav saprotams, kāpēc no maza motoriņa jācenšas izspiest pēc iespējas lielāko jaudu ielas mašīnām, apkarinot to mazo motoru ar visādiem liekiem pričendāļiem par milzu naudu, nevis vienkārši ielikt lielāku motoru.
Diemžēl tad, kad politiķi sāk stāstīt kā jābūvē mašīnas, tad līdz šādiem stulbumiem nonākam.
2024-01-29 14:42

Ljekainiitis      Neesmu absoilūts "zaļuma" fans, bet darbības, lai samazinātu to, ko tas auto izpūš laukā - nu nekādi to neuzskatu par apjāšanu.
Auto IR jāuztur atbilstošs savai euro4,5 ,6 prasībai un viss. Un nevis kāds izgriezīs filtru un indēs apkārtējos. Ir jau pietiekami daudz vietas, kur dīzeļus pilsētās neielaiž, sagaidīsim arī pie mums.
Vieglais - benzīns vai hibrīds. Mazais motors - tur tiek efektīvāk izmantota degviela.
2024-01-29 15:35

jozolsen      Ar tiem dīzeļiem ir interesanti. Sāka intensīvi presēt tikai gadus 5 atpakaļ..Par tiem izmešiem no dīzeļa, salidzinājumā ar benzīnu, ir daudz jau noslēpumu par kuriem pat stāstīt nedrīkst.
Zemnieki pāries uz elektro?!! Lielākais dīzeļa ražotājs Eiropā?
Pašvaldībām skolēnu pārvadāšanai busu pērkot, jau obligāti jāpērk subsidēsais elektrobuss. Kuri neatbilst ceļiem, remnontbāzei, uzlādēm, ziemām..
P.s. Dīzeļvilcieni ripo !!
2024-01-29 16:18

jozolsen      Palasiet par tiem izmešu salīdzinājumiem, , ja googlē vēl var atrast. Būsiet pārsteigti par fufeļiem, kurus dzen tagad galvās.. Tas zaļais eiropas kurss ir bāgātiem.
Ps.. Donbasā ir lielākie Eiropas retzemju iežu- metālu krājumi!!
2024-01-29 16:52

Lexx      Euro 3/4/5/ 6...tas ir tikai emisijas sistëmas nosaukums/apzīmējums.AD blue --papildus sistēma izmešu neitralizācijai Kvēpu filtri..tas pats ietilpst Euro 3-6 sistēmas ietvaros.EGR ,turbīnas degšanas kontrole,sistēmas reģenerācija..u.t.t.Šodien viss iekšdedzes auto dzinējs tiek būvēts ar ārkārtīgu nabadzīgu maisījumu.Ja vēl nupat lambda bija 15 pret vienu,tad šodien šī starpība ir stipri vien lielāka.Un tas ir pufelis,ka auto izmeši stipri iespaido atmosfēras tīrību.Mežu izciršana,zaļo zonu likvidācija,mežu ugunsgrēki,vulkānu darbības ..pastāvīgā karošana Viss kopumā.Cik gaisa aprij viena miermīlīga F-16 patruļlidojums??Jezga ap dīzeļiem speciāli,lai piesaistītu elektromobiļus u.c.Eiropas prakse,ja kāds,kādi piesaista lielas ārzemju investīcijas valsts mērogā..tas dabū pamatīgu komisiju 15-20proc no visas summas.Ar nodokli neapliktu.Pietiek sadarboties ar kādu no kā atkarīga balsošana par vai pret.Atminaties epopeju ar jodēto sāli??Vai Godmaņa izlēcienu ar cukurfabriku likvidāciju.??Bet ierobežojot dīzeļauto kustību,elektroauto vai citu iepirkšana nepieaugs.Tieši otrādi,ļaudis paliks arvien mazāk maksātspējīgi.Un tajā momentā pieaugs degvielas cenas.Welcom in Latvia! 2024-01-29 18:22

jumper      Pirmkārt, nekādus izgrieztus DPFus nenoteiks un nemaz nemēģinās to darīt.
Vnk tiks veikts atgāzu mērījums ar jauna tipa aparatūru un to darīs nevis tā kā patreiz, bet gan tukšgaitā.
Un mērīs nevis dūmainību, bet gudrais un dārgais (ap 10000 eur) aparāts skaitīs cieto daļiņu skaitu uz notektu atgāzu apjomu. Un tikai eiro5 un 6 atgāzu emisijas klases autiņiem. Pārējos mērīs pa vecam un tie varēs turpināt dūmot tālāk.
Principā ja tev nebūs ideālā kārtībā esošs auto, ieskaitot perfektas sprauslas, turbīnu, EGR esošu un strādājošu katalizatoru un DPF filtru, tad skati iziet nebūs iespējams.
Tā kā protams, var arī sacīt, ka pārbaudīs DPF esamību. :D
BET! Vācijā kur to dara no ši gada, apskati nespējot iziet pat galīgi jauni auto. Un tā jau ir pamatīga problēma. Pie mums cīnīsies ar vairāk vai mazāk normāliem un nosacīti jauniem auto, bet vecie un dūmojošie bez jebkādiem filtriem turpinās braukāt.
Tā kā kas nu būs, un kādas būs jaunās cieto daļiņu normas, to vēl pats CSDD nezin (nevar izdomāt) Protams ja DPF nebūs, tad visdrīzāk jaunā veida atgāzu mērījumu iziet nevarēs jebkurā gadījumā. Bet tā esamība to negarantēs. Tur visai dzinēja sistēmai būs jābūt ideālai. Un tas būs besīgi dārgi to savest un uzturēt ideālā kārtībā. Eiro 6 dzinēja sprausla maksā par piemēru ap 400 un tādas ir minimums 4.
2024-01-29 19:45

Felix      Lexx, lambda? Varbūt kompresijas pakāpe? Par jauno atgāzu pārbaudes sistēmu nevajag uztraukties tiem, kuriem ir līdz 2010. gadam ražoti autiņi, vai ja ražotājs līdz tam laikam nav izlecis no biksēm un pozicionējis tos kā E6. Daļiņu daudzumu uz kubikcentimetru mērīs tikai sākot no E6. Vispār jau es labprāt noņemtu no trases lielāko daļu to smirdinātāju. Kā ietaisās tev tāds priekšā, tā indē tevi nost bez tavas piekrišanas, jo redz viņam gribas lēti braukt. Nav naudas normālam vāģim, brauc ar sabiedrisko vai velosipēdu. 2024-01-29 19:57

jumper      Felix, patreiz ir info, ka pārbaudīs sākot no Eiro5.
Un, piebāz degunu manam auto, kam ir Eiro6 un izpūtēja gals ir tīrs un pirkstu pilnīgi nesmērējošs un skati ar perfektiem atgāzu rādītājiem. Smird pilnīgi tāpat. Es pat teiktu, ka pretīgāk nekā vecajiem auto bez filtriem un katalizatoriem.
Jo ne jau dūmi smird. Pie kanalizācijas bedres dūmu nav, bet smird arī pretīgi. :D
Un pareizi izgriežot ekoloģiju, ar attiecīgu borta datora pāršūšanu, kārtībā esošam auto nekas tur nedumo, ko pierāda bezgala daudz auto ar izgrieztu ekologiju un legāli izietām skatēm ar brīnišķīgiem rādījumiem. Nevajag tikai to darīt kreisos kantoros kur attecīgo softu pērk pa 5īti. Un pēc tam protams skati iziet nevar, dūmi gāžas, bet pretenzijas neviens nepieņem, jo ja gribēji pa lēto izveikt nelegālu darbību, tad neraudi.
2024-01-29 20:26

Ljekainiitis      Lexīt - var jau tirst par mežu ugunsgrēkiem un vulkāniem, bet bezvējainā vasaras dienā noiet pa Brīvības ielu ap Dailes teātri pēcpusdienā ap 17-tiem ir kas cits. Tur ir gaisa kvalitātes mērījuma punkts. Un saliec tur rindā Euro1 dīzeļus vai Euro 6 dīzeļus. 2024-01-29 20:28

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu