kas notiek auto tirgu?

paskirstiju sludinajumus..cenas kosmosaa..un izveeles ar nav..vieni diizelji tirgoshanaa..murus tagad pirkt riskanti..no nakamaa gada apskatee varees noteikt vai kveepu filtrs izgriests

daris  1 2 Skaidra lieta = mums grib uzspiest elektro auto . 2024-01-29 20:34

Lexx    1 Felix--lamda--gaiss 15(noapaļots ) kg uz 1 kg degvielas.
jā ,runājot par b/u auto ,kuriem šeit jau aizkapa dzīve --tiem piegriezts uz izgriezts viss ,kas vien iespējams.Uz daudziem auto salikti dažādi sistēmu simulatori..bet ir vēl ,kas ---un tā ir apšaubāmā degvielas kvalitāte.!!!Ja kāds auto ar rūpnīcas noteikto degvielu ..un aprēķināto konkrētam dzinējam..un tam iešļāc atbilstošu degvielas stacijā rakstīto..bet iznākumā pagrīdē brūvēto..tad dzinējs vnk to draņķi nesagremo...jo degvielas kontroles laboratorija tam nav iebūvēta .Un dzinējs diezgan strauji zaudē jau tā zemo lietderibas koeficientu..Un cits moments ir tas ,ka daudzi joprojām brauc aukstās palaišanas režīmā.
Euro 1 --Euro 7 tās ir prasības izmešu cipariem..Un Euro 7 --tas jau ir praktiski gals .
Var jau uzcept ari 8 un 9 ,un pat Euro 10 pro + )))
2024-01-29 20:59

jozolsen  1 3 Elektrovelosipēdi..Parastais sver ap 10 kg, elektro ap 25!! Pret kalnu ieteicams uzlādēt, jo neuzmīsies..
Kādu tik štruntus šodien necenšas mums iebarot..Miežu putraimus nosauc par pērļu!! grūbām, ķabaču par cukīni un utt.
Es tā īsti nezinu, šodienā traktori, kuģi brauc ar benzīnu vai dīzeli?
2024-01-29 23:38

jozolsen  2 3 Hibrīdi..Tas starp zirgu un ēzeli - mūlis? Tad jau labāk ar gāzi..
Elektroauto ir nenodzēšami ..Deg kamēr izdeg pilnīgi viss. Uzlādes stacijas praktiski uzbūvēt ir maz iespēju- kabeļu ,transformatoru jaudas.
P.s. Kamēr tas kabelis ar Somiju pārauts, labāk neladēt- dārgi. Velo ziemā!, vai slēpes!!
2024-01-29 23:55

Lexx  1 2 tracers--lai kas tev tur nebūtu---lai tavs auto normāli darbotos uz gāzi ,to vispirms jāsaved kārtībā ,lai tas ideāli darbotos uz pamatdegvielu--tikai tad uzstāda gāzes iekārtu ,un tikai tad to instalē ,un tikai tad to sinhronizē darbam ar auto..
Latvijā ""gāzeniekiem""visiem rokas no dir s..augušas un acīs vien naudas zīmju simboli griežas kā spēļu automātos.Pat tiem hrenov""meistariem"´,kuriem ir sertifikāti))
2024-01-30 12:45

Dingo  5 1 Nezinu , vai būs par tēmu, bet viltus cerību došana ir friču un to līdzskrējēju populāra cīņas metode pret nīstāko ienaidnieku. Kas netic , paskatās Pabiras dzīvi un daiļradi , piemēram , sieviešu kārtas atbalsta komanda politikā tāda, kādu godīgie veči nesavāc.
danaL, atpisies
2024-01-30 14:50

Dingo  3   Tēmas "Dzīvot priekš sevis" komentētājam Sanijam (ceru, ka profils nepieder badīgajam traumu krievam, bet oho vecmēbelim:)).
Arvids grib kopdzīvi, kur noteikumi viņējie. Bet noteikumus VIENMĒR diktē tas, kuram vajag mazāk . Respektīvi , kvalitatīvākais pēc objektīviem kritērijiem spriežot. Sekojoši Arvīds par sievu dabūs vecu līkkājainu vācieti ar sarkanu degunu, a ja pavisam nepaveiksies, žīdieti ar kārpu uz deguna (turīgu). Tāpēc saka, ka sieva ir vīrieša vizītkarte . Atspoguļo to, cik gatavs uzupurēties.
Tas bija stāsts par to, kā apdiršās palutinātie puisīši, kuriem sievu vajag skaistu, jaunu, bagātu un mīlošu vienlaikus .
Life hack-ja partneri gribās smagi labāku, pērciet tad, kad viņš ir uz atlaidi. Honorāru nevajag .
2024-01-30 15:59

Snowagain    3 Lexx 12:45
Manā uzskatā, auto ar gāzes iekārtu ir jēgas pirkt tikai tādā gadījumā, ja viņa ir uzstādīta jau rūpnīcā. Savādāk pamatīga krievu rulete, īpaši ja vēl a/m ir ar automātisko pārnesumkārbu.
2024-01-30 16:21

Lexx    1 Tracer--tas check engine (Dzekij Čans))) var iezagties tieši uzstādot gāzi..ari kāds pastāvīgs gļuks..tieši tāpēc tas tur ir_"_pārbaudīt dzinēju_"__ja tas ir maznozīmīgs defekts ,kurš neko neiespaido ..tad rullē tālāk..attiecīgs kļūdu lasītājs (scaneris) ar labu diagnostu--tikai norāda virzienu ,kurā mēklēt bojājuma cēloni..Ja kāds uzreiz saka ,redz ,rāda ,ka jāmaina visas platjoslu zondes..))) un no tevis miljons))),tad saki ,lai apstiprina teikto teikto un kurš par to maksās ,ja ""baigais specs būs ierāvis zarā""??? 2024-01-30 17:34

Reds  1 2 Nu ja auto iet uz lūžņiem, tad brauc ar check engine kamēr apstājas, mēs tak visi kādreiz esam bijuši studenti bez naudas, bet vai tad ar to ir jālielās :D 2024-01-30 17:44

rinkulis    4 Augstas kompresijas apstākļos, kādi sastopami dīzelī, veidojas oglekļa kvēpu sturktūras, kas ir kancerogēnas. Ja tu pucē pa štrāsi - nu lai būtu, bet ja pa pilsētu braukā armāda ar bez dpf dīzeļiem - nū...es personīgi tādā vidē negribētu uzturēties. Jā dārgi, bet ir arī aftermarket DPFi - nu būs sūdīgāk - bet labāk kā nekas. Var jau visu uz nabadzību novelt, bet kad paša bērnam uz gadiem 25 būs plaušu vēzis, jo viņš gribot būt formā un veselīgs skrien pusmaratonu pēc darba pa Rīgas ielām - nū...nezinu...viss jau no sīkumiem sakrājas.
Par mazmotoriem izmešiem un visu pārējo...tas ir stulbums, jo zaļumu var nodrošināt arī ar preces ilgmūžību un remontējamību, ko var noteikt arī ar likumu. Lielākam motoram ir lielāks resurss, bet nu, ja jātaupa enerģija, tad - var visādus navarotus kabināt klāt, bet tāpat kaut kādā brīdī par to būs jāsamaksā ar remontiņu un resursiem.
Kopumā nav labi ar kopējo kursu, bet DPF stingrāka kontrole - tas nav nepareizi, ja tik tam motīvi ir addekvāti.
2024-01-30 21:19

Lexx    6 Rinkul--pilnībā piekrītu "zaļumu var nodrošināt arī ar preces ilgmūžību" tu saki..
Taču vēl pag .gadsimtā tika izgudrots ""preces māsklīgi ātrais nolietojums"" vai kaut kā līdzīgi..Ja iepriekš nopērkot gultu ,dīvānu tas kalpoja gadu desmitiem ilgi,tad šodienas dīvāns 4 vai 5 gadi max..tas pats attiecas uz lielu daļu preču..uz automašīnu detaļām it īpaši..Tāds jēdziens ka preces kvalitāte --šodien vairs neeksistē---visi ir lielā ieskrējienā pēc peļņas .Nupat ,klajš piemērs --tas sūda čehu dzeltenais elektrovilciens ,kurs nosprāga un tam priekšā pielika parastu lokomatīvi ,tikai ar dzeltena pārkrāsotu ,lai ciniski maskētu izsviestu naudu vējā // Un visiem valdībā ir pilnīgs pohuj uz kaut kādiem izmešiem...jo vainīgie vienmēr būs tā daļa ,ko sauc par tautu...un tos sodīs ,sodīs, sodīs ,sodīs ,sodīs

Ceru ,tu saproti ,ka tauta ir tā,kuru visu laiku soda!!!!!

un vēl kas --neviens tā arī nav interesējies par degvielas kvalitāti Latvijas deg,stacijās!!!
2024-01-30 23:16

jumper    2 Vispār jau dīzeļi visā Eiropā kļuva populāri pēc tam, kad pateicoties CoommonReil un turbo tehnoloģijām tie kļuva tikpat ātri, jaudīgi un efektīgi kā bendzīnnieki plus daudzkārt ekonomiskāki. To ka tie izdala paplidus ne visai veselīgus izmešus, izdomāja vēlāk. Un tad sāka apkabināt ar visādām herņām, kas to kaitīgumu it kā mazinot.
Tikai kas izdalās no izpūtēja kad tas DPFs tiek izdedzināts? Nav vēlēšanaās paostīt? Bet nē, tas neesot kaitīgi.
Sacerēties ka mūsdienu benzīnnieki būs lētāki remontos jo tie nav apkarināti ar elektroniku, ir vai nu atzīties nezināšanā vai apzināti melot. Un jāsaka ka katalizatora maiņa benzīnniekam nav neko lētāks prieks kā DPF dīzelim.
Tipa lētie DPF analogi lielākoties ir pietiekoši lieli mēsli, lai uz tiem tērētu naudu. Nopirkt orģinālu vai atbilstošu analogu būs kopumā lētāk nekā izmest par nezināma ražotāja aftermarketa mēslu cerot ka tas kalpos normāli. Pie tam, ja DPFs ir nomiris, tad bieži vien ir jāmekē kāpēc, nevis jāuzstāda jauns.
2024-01-31 14:19

av2    3 Vakar paskatiijos, Toyota beidzot ir izstraadaajusi , parastu motoru, ar virzulliem, iekssdedzes. Kas darbojas ar tiiru amojaku. Un brauc, un ir ok, izmessi kaitiigie - apalla 0.Taa kaa, ir varianti kaa buut saudziigiem pret dabu.Bez visasdiem debiiliem DPF, DEF utt, kas NEVIENAA , veelreiz uzsveru - NEVIENAA muusdienaas razzotaa tehnikaa nedarbijas normaali. Tas ir, visu laiku kautkas ir jaamaina, sessori, deveeji, vaarsi , programmatuura uttt. Tas nav normaali vairs absaluuti. Taapeec ir jaameklee citi varianti, ne tikai elktroauto, kam protams ir sava nisha, bet ierobezzota lloti. 2024-01-31 15:31

rinkulis    1 Dīzelis kļuva populārs tikai dēļ tā, ka Eiropā to subsidēja - mazāki nodokļi (līdzīga situācija kā šobrīd ar elektro - domājot par zaļumu, efektivitāti utt - pieverot acis uz ekoloģiju un vides ietekmi). Lētāka braukšana. Ar commonrailu un turbīnām tur nav nekāda sakara. Dīzelis pats par sevi ir efektīvāks nedaudz par benzīnu, no otras puses dīzeļdegvielā ir nedaudz lielāks enerģijas blīvums kā benzīnā - nekādas maģijas. Paaugstinot benzīna dzinējā kompresiju, darba temperatūru - arī tiek paaugstināta efektivitāte. Bet par to ir jāmaksā...nekas nav pa velti.
Dīzelis domāts gariem gabaliem, kur uz štrāses ieslēdzot dedzinošo režīmu mazāk kaitīgi sūdi izdalās ierobežotā zonā ap bāni. Latvijas mērogiem tas īsti nestrādā. Pilsētai dīzeli ņemt - kad izbraucot ziemā cari visai Rīgai dzinējs tā arī darba temperatūru nesasniedz...nezinu vai ir tas prātīgākais.

Amonjaks ir interesants pieteikums - bet tas tiek organizēts kopā ar ķīniešiem...Infrastruktūras nav...enerģijas blīvums amonjakā 2x mazāks kā benzīnā, ražošanas izmaksas...šobrīd augstas - tasnsportēšana un uzglabāšana ar savu risku... Ja vajag - tad var, bet šaubos, ka mums to piedzīvot.
2024-02-01 21:38

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu