Tehniskajā apskatē nodarītie bojājumi

Vai KASKO apdrošināšana sedz skādi kas notiek Teh Apskates laikā?
Vēl pirms gada, mērot dūmus, dīzeli grieza 4800 apgriezienim, sogad 5040.
Man Pežukam uzgrieza līdz atdure 5200...

janisb  1 5 Ko sedz Tavs kasko vari izlasīt apdrošināšanas līgumā...
CSDD ir civiltiesiskās atbildības apdrošināšana, bet maz ticams ka ko maksās ja tava miskaste noplīst ražotāja noteiktajā pieļaujamo apgriezienu diapazonā.
2024-11-16 20:15

LaskovijMerzavec  1 2 Un kādu skādi tas nodarīs vai kā to pamatosi? 2024-11-16 20:16

Blackwolf  4 8 Neesmu drošs ,bet kaut kur rūpnīcas uzstādījumos bija ,ka tukšgaitā dīzeli nedrīkst turēt pilnos gala apgriezienos.
Un ,ja tev noklapē mortors teh apskates laikā..tad obligāti pieprasi no teh stacijas oficiālu atskaiti par šo notikumu.Un pēc tam lai apdrošinātāji tiek galā ..
Pirms vairākiem gadiem kāds ""pārbaudītājs apskatē ""speciāli tādā veidā nobeidza motoru..tas viņam izmaksāja lauztu žokli ,ribas ,smadzeņu trīci un vēl šo to.tas labi ietekmēja pārējos teh apskates varoņus)))
2024-11-16 21:19

JurisK  2 3 Dzineejaa ir iebuuveets apgriezienu ierobezhotaajs. Dzineeju darba kaartiibaa nevar nobeigt, tupi iespiezhot gaazes pedaali griidaa. Nesip sani, nebuus probleemu teh. apskatees. Un nebuus probleemu ar apdroshinaataajiem, ja kas, atbildes ir tekstaa siikajiem burtinjiem. 2024-11-16 23:18

JurisK  1   Ja kas - neesi chipojis vai veel kaa iejaucies ruupniicas uzstaadiijumos? 2024-11-16 23:19

tracer    7 parasti gaazee stipri tad.ja atgaazes neieklaujas normaa.jo pie augstaakiem apgriezieniem labaak sadeg degviela.taa ka acimredzot pie 3800 apgriezieniem.raaditaji paarsniedz normu.un tu apskati neizietu.darbinieks vienkaarshi centaas lai tava laimes kapsula izietu skati
liidziigi riikojas bremzhu stendaa.kad raadiitaajs neiekljaujas.tiek uzsilditas bremzes.vairaakkaart bremzejot..un var ieklauties raadiitaajos
tas seviski ietekmee rokas bremzes raadiitaajus
smaidu izraisa shoferu nekompetence
pirms skates.diizelis pasham jaaizgaazee
es peedeejos 2 km pifms skates braucu ar motora apgriezieniem ar 3500
izpuuteejs iztiiraas.un atgazes ok vienmeef
eh tauta tauta..atrofeejas visi
drjiz buus jaamaaca kaa prezervativus uzvilkt🥺😀
2024-11-17 04:38

Freddy Krueger  7 3 Patiesībā "traktoristiem" būtu jāsāk satraukties par mazliet citu aspektu - ar nākošo gadu mainās daži atgāzu parametri (cieto daļiņu sastāvs, vai xD), un laiki, kad "dīzelī nekas nav jāiegulda", iespējams, būs beigušies uz neatgriešanos, nāksies jums vien sakopt savus smirdīgos traktorus, sprauslas tur, sūkņus, sakārtot, un ka tik tā laime nepavilks mazliet lielāku ciparu, nekā jūsu traktori vispār vērti... xD 2024-11-17 06:44

Reds  1 2 Lielākā daļa Latvijas braukā ar dīzeļiem, it īpaši skatoties uz vecākiem auto, un katru gadu uzgriež to motoru skatēs - nu neplīst viņi kaut kā nevienam no tā.

Grūti pat iedomāties, kam tur būtu jābūt čupā, lai tukšgaitā, bez slodzes viņš nobruktu, bet braucot nenoplīstu. Nu ja vien atkal nav kārtējais plātizeris - 318 ar "dzinēja tūningu".
2024-11-17 07:37

tracer  5 3 diizelju eera ir norietaa
deelj eko prasiibaam ir nerentabli to gan pirkt.jo ir daargaaki no ruupniicas.gan remonta izmaksas kosmosaa
bet latvietim taa gribas volvo xc90😀.taa patik lieli auto.un logiski ka taadam milzenim lai degvielas pateerjnsh buutu paceljams.liek diizeljus
un domaajat kas mainiisies ja lielos diizeljus padariis vel daargaakus?
nee.latvietis ddiizaak noshausies nekaa kaaps fiat vai dacia😀😀😀
lielaaka apkajnojuma nav ka braukt ar jaunu fiatu
vot ar vecu volvo..tas ir kruti😀
pacani nesapratjis fiatu😀
2024-11-17 07:39

JurisK  1 2 Shkjiet, ka noiets etaps ir elektroauto uz akumulatoru baterijaam, taa ij iipashi nesaacies.Naakotne esot uudenjradim ar degvielas shuunaam un elektromotoru. Manaa jauniibaa noiets etaps bija benziina auto, jo diizelis ir ekonomiski izdeviigaaks. Bija pat bazhas, ka krekingprocesa viena frakcija - benziins - paliks bez noieta. Pagaajis pusgadsimts un tur pat vien esam. Ja diizelim lej labu degvielu, laiciigi veic apkopes, neravee aaraa DPF un neblokjee EGR, tad tas ir ilgmuuzhiigs un uzticams. Man, piem. ir arii XC90 ko uz copi vai ziemaa pa sniegu braukt. Vecs kaa maita, bet teh. apskates iziet ar pirmo bez neviena aizraadiijuma. 2024-11-17 09:55

Freddy Krueger  2 2 Kā taisnīgi JurisK atzīmēja - dīzeli IR jākopj, un tas nebūt nav lēts prieks. Auto normāli uzturot dīzelis paliek izdevīgāks pie min 30k+ gadā, bet noteikti ne pilsētā uz darbu ripināties. Lielajiem visurgājējiem, kuriem tiešām nepieciešams griezes moments - arī tur dīzelis ir labāks, bet mūsu bāleliņi to griezes momentu izmanto lai piekvēpinātu trasi tā, ka ceļu neredz... Un mūžā pat dubļus nav redzējuši, kur nu vēl reālu bezceļu... 2024-11-17 10:58

av2    2 Saakssu ar to, ka daazzi te runaa par diizelliem, kam vispaar nav sajeega par tiem.Nu ....utube nav tas labaakais izgliitiibas avots, bet noderiigs ir :)) Otrs arii par BMW izsakaas cilveeki,kan nekad nav bijis taads , un kas nekad nav braukusi ar tiem, vai vispaar, ar vaacu autinniem.
Un peedeejais, ssoriit esmu par slinku, lai ko kaadam otrpusplaneetas maaciitu , pieraadiitu.
Elektroautinni ir, un buus, tikai baterijas naakamjos 5 gados tiks pilniibaa nomainiitas uz jauno tehnaloggiju baterijaam, kuru ietilpiiba buus 3x lielaaka (1000km nobraukums) uzlaades laiks 3x mazaaks.( 10 min.) Un ja kas, elektroautinni brauc viss....forssaak, no visiem. Vieniigais miinuss, nav.,..V8/V12 skannas. Bet nu, sadziivosim ar to kautkaa :)
A taa, katram motoram sava vieta buus. Diizelli, un bendziinieki nekur nepazudiis nekad.
Par teemu , tukssgaitaa uzgaazeejot griidaa siltu motoru nekas, nekad , nevienam nav nobiris manaa 30+ gadu pieredzzee ar diizelliem, vai motoriem vispaar. Nobirst slodzee, vai cilveeka idiotisma deell, kad nav vairs ellas spiediena, paarkarseets, a mauc tikai kadri :(
2024-11-17 14:47

janisb    1 =>Freddy Krueger Esi redzējis kādu 2012 gada traktoru? Tikai sākot no šī gada ražotajiem būs jaunā pārbaude... 2024-11-17 14:47

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010