Kempera iegāde plusi un mīnusi?

Ja ceļo pa ārzemēm cik sevi attaisno? Nav jāmaksā par viesnīcu. Brauc kur gribi. Bet ko darīt atlikušo laiku? Cik vidēji gadā izmaksātu nodokļos?

av2      Ja pikkis ir, un jaastraada vairs nav vispaar, gan jau, ka ir oki dazziem . A taa, kur ienaak praataa nenoparkosi gan, viss jaasakanno. Slavenaas vietaas vispaar taadi parkingi aizsisti gadu uz priekssu jau. Taa kaa, vai ir veerts? Es personiigi saku - nee. Labaak tiessaam labu autinnu, un dziivot pa nakti hotelii. 2025-03-17 00:34

DanaL      Sākumā var pamēģināt īrēt, lai saprastu vai ir vērts. 2025-03-17 07:08

celojums      Kemperis tāds smuks izdomājums bet praktiskā tur neredzu itin nekā. Ja Latvij;a uz pāris dienām pie kāda ezera vai jūras padzīvot, tad vēl okei, bet kaut kur pa Eiropu pilnīgi garām.
1.Pilsētās gandrīz vai nereāli atrast stāvvietu (vieglo reti kad der}
2.Ja apstājas kempingā, tad cena ir gandrīz līdzvērtīga labas viesnīcas cenai
3.Lielākoties ātri pabraukt nevar-max. 110 km/h
4.Degvielas patēriņš gandrīz vai uz pusi lielāks nekā ar vieglo auto
5.Ja gribas aizbraukt no mājām un neredzēt ikdienas problēmas, tad ar kemperi viss ir tas pats-domā kur dabūt ūdeni un kur izliet kakiņas
6.Ikdienā tam nav pielietojuma-tikai ja kur brauc, bet cik bieži gadā brauksi?
Nodokļos gan nav neko dārgs-bet jautājums vai vajag lieku mēbeli kuru pat nav kur nolikt pie mājas?
2025-03-17 07:49

fargo      tas ir viens no visbiežāk nožēlotajiem pirkumiem. līdzīgi slēpēm ar kurām tā arī neslēpo neviens. 2025-03-17 13:05

kvarts      Praktiskāk nopirkt pasažieru 9 vietīgu busiņu ar garo bāzi.( kravas busiem bieži vien vinjetes jāmaksā). Busu viegli pielāgot gan nakšņošanai , gan ēdiena gatavošanai...tualetes un dušas ir visos civilizētos kempingos... 2025-03-17 19:26

jumper      Jauns kemperis nemaksā lēti, arī jauni bojājās, nemaz nerunājot par lietotiem. Remontēšana arī mazliet specifiskāķa nekā parasts tādas pašas markas buss. Jau parastos busus remontēt var tikai servisos, kam ir atbilstošas celtspējas pacēlāji, (parastie 3,5 tonnas ne katrs gribēs celt, jo tas ir uz robežas) plus griestu augstums, kemperi ir platāki, kas prasa arīi attiecīga platuma vietu. Laikā kad nelieto, uz ielas neturēsi, ja nav savas teritorijas, jāmaksā par stāvvietu, vēlams drošu. Ceļojot, visu laiku pie stūres, neredzu tur īpašu atpūtu. Citus mīnusus jau te pieminēja. Degvielas izmaksas, kemperu stāvvietu pieejamība un cena. Bet viss jau no cilvēkiem atkarīgs, ir kam patīk tā ceļot.
Pārbūvēt parasto kravas busu par kemperi nebūs tas. Tie pārdesmit cm izmēra atšķirības un augšas guļvietas dod iekšpusē pavisam cita līmeņa ērtības un vietu. Bet ja ir vieta, laiks un rokas no pareizās vietas, tas tas ir tāds budžeta varianta kemperītis kas iespējams būs tieši tāds kadu pats izsapņosi un uzbūvēsi.
2025-03-17 22:07

Kontiki      Esmu izgatavojis ceļošanas aprīkojumu savam garās bāzes Berlingo, kuru uzstādu ceļojumu periodā. Sanāk mini kemperis. Ļoti ērta ceļošana. Pārējā laikā - parasts liels vieglais auto. Degvielas patērinš ~4l/100 km + nav nekādu problēmu ar izmēriem un ierobežojumiem, kā tas ir parastajiem kemperiem. 2025-03-17 23:53

Līdzīgi jautājumi
Nissan Pathfinder plusi un minusi (5 atbildes)Plusi un minusi SUBARU LEGACY (20 atbildes)Multivan parbuve par kemperi (9 atbildes)Auto iegade Lietuva (11 atbildes)
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010