Alfa Romeo 147 He�beks 2001 - 2005
Alfa Romeo 147 paaudzes
2007. - 2010. gads Jauda no 105 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 8.9 l/100km
Cena 900 līdz 3000 Alfa Romeo 147
2005. - 2007. gads Jauda no 100 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 8.9 l/100km
Cena 500 līdz 1800 Alfa Romeo 147
2001. - 2005. gads Jauda no 100 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 8.9 l/100km
Alfa Romeo 147 He�beks modifikācijas no 2001.gada marta līdz 2005.gada janvārim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Alfa Romeo 147 1.6 16V | 1.6 Benzīns | 105 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark 16V | 1.6 Benzīns | 120 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Alfa Romeo 147 1.9 JTD | 1.9 Dīzelis | 115 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Alfa Romeo 147 1.9 JTD | 1.9 Dīzelis | 100 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V | 1.9 Dīzelis | 140 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V Selespeed | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK (5 pārnesumi) |
Alfa Romeo 147 2.0 T.Spark 16V Selespeed | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK (5 pārnesumi) |
Šī Alfa Romeo 147 paaudze tika ražota no 2001.gada marta līdz 2005.gada janvārim. Mums ir informācija par 9 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Alfa Romeo 147 pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 105 līdz 150 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.9 litri un jaudu no 100 līdz 140 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (7 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Alfa Romeo 147 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.1 līdz 8.9 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.8 līdz 5.9 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.1 sekundēs ieskrienas Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V versija, savukārt visgausākais ir Alfa Romeo 147 1.9 JTD, kurš šo ātrumu sasniedz 12.1 sekundēs.
Alfa Romeo 147 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 500 EUR līdz 1800 EUR.
Vairāk informācijas par Alfa Romeo 147 He�beksGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2004 | 700 | 1100 | 1600 |
2003 | 1000 | 1300 | 1800 |
2002 | 500 | 1000 | 1700 |
2001 | 500 | 700 | 1000 |
Alfa Romeo 147 kvalitāte
(ražošanas gads no 2001 līdz 2005)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Alfa Romeo 147 ražots 2005. gadā | |||
2017 | 12 gadi | 37.8% / 27.10% | 83. no 86 |
2016 | 11 gadi | 41.0% / 31.40% | 84. no 89 |
2015 | 10 gadi | 34.3% / 26.80% | 86. no 95 |
Alfa Romeo 147 ražots 2004. gadā | |||
2016 | 12 gadi | 41.0% / 31.40% | 84. no 89 |
2015 | 11 gadi | 42.1% / 32.10% | 73. no 78 |
2014 | 10 gadi | 37.9% / 28.80% | 90. no 95 |
Alfa Romeo 147 ražots 2003. gadā | |||
2015 | 12 gadi | 42.1% / 32.10% | 73. no 78 |
2014 | 11 gadi | 41.9% / 33.30% | 69. no 78 |
2013 | 10 gadi | 33.8% / 23.00% | 83. no 87 |
Alfa Romeo 147 ražots 2002. gadā | |||
2014 | 12 gadi | 41.9% / 33.30% | 69. no 78 |
2013 | 11 gadi | 35.6% / 27.60% | 61. no 69 |
2012 | 10 gadi | 30.7% / 22.20% | 78. no 88 |
Alfa Romeo 147 ražots 2001. gadā | |||
2013 | 12 gadi | 35.6% / 27.60% | 61. no 69 |
2011 | 10 gadi | 30.2% / 21.40% | 71. no 79 |
2010 | 9 gadi | 30.2% / 19.20% | 71. no 79 |
Alfa Romeo 147 He�beks 2001 - 2005 fotogrāfijas
Atsauksmes par Alfa Romeo 147
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2590 EUR (ap 518 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Interesants, atšķirīgs no citiem, izskats. Dinamiska, viegli vadāma. Lieliska izplūdes skaņa. Plašs salons, arī aizmugurē. Laba mūzikas sistēma.
Rūsa!! Rusē viss. Maz tehniķu, kas prot vai arī vēlas ar itāļu auto strādāt. Dažreiz grūtāk atrodamas detaļas. Sarežģīti piekares un virsbūves risinājumi, kas apgrūtina tās remontu. Vājā vieta logu tīrīšanas mehānismi, un tos ir grūti dabūt. Ari visa veida trubiņas un to savienojumi. Puse no slēdžiem nestrādā. Klimata kontrole dzīvo savu dzīvi, ja to salabo, tā pēc dažiem mēnešiem tāpat iziet no ierindas.