Chevrolet Captiva
Chevrolet Captiva tehniskie dati
2019. - 2021. gads Jauda no 149 līdz 149 ZS
Chevrolet Captiva
2015. - 2018. gads Jauda no 167 līdz 258 ZS
Degvielas patēriņš no 7.8 līdz 9.5 l/100km
Cena 6000 līdz 10 500 Chevrolet Captiva
2013. - 2014. gads Jauda no 163 līdz 249 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 10.5 l/100km
Cena 6000 līdz 8500 Chevrolet Captiva
2011. - 2013. gads Jauda no 163 līdz 258 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 10.7 l/100km
Cena 2500 līdz 6400 Chevrolet Captiva
2006. - 2011. gads Jauda no 127 līdz 230 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 11.5 l/100km
Chevrolet Captiva kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Chevrolet Captiva ražots 2015. gadā | |||
2017 | 2 gadi | 11.0% / 5.70% | 132. no 134 |
Chevrolet Captiva ražots 2014. gadā | |||
2017 | 3 gadi | 11.0% / 5.70% | 132. no 134 |
2016 | 2 gadi | 12.4% / 7.80% | 125. no 132 |
Chevrolet Captiva ražots 2013. gadā | |||
2017 | 4 gadi | 11.0% / 5.70% | 132. no 134 |
2016 | 3 gadi | 12.4% / 7.80% | 125. no 132 |
2015 | 2 gadi | 13.1% / 8.40% | 119. no 129 |
Chevrolet Captiva ražots 2012. gadā | |||
2017 | 5 gadi | 15.0% / 10.10% | 116. no 124 |
2016 | 4 gadi | 12.4% / 7.80% | 125. no 132 |
2015 | 3 gadi | 13.1% / 8.40% | 119. no 129 |
Atsauksmes par Chevrolet Captiva
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 3 gadi) | Lietošanas ilgums: | 80`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.6 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1210 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Izturīga riteņu balstiekārta. Var nopirkt bez daudz naudas. Labi turas uz ceļa, bedres uztver viegli. Pie 120 km/h sabloķējas automāta viskomufta un ir sajūtas kā 6 ātrums, kļūst ekonomiskāks, samazinās dzinēja apgriezieni. Autobāņu mašīna. Ietilpīga, sēdekļi viegli pārvietojas un iestādas.
Skaļš salons, salona apdare nekvalitatīva un no lētiem materiāliem. Lēti saskrūvēts, daudz izmantoti samorezi. Tuvās gaismas bieži pārdeg.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1130 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labi turas uz slideniem ceļiem. grūti samest līkumā.
Rezerves daļas lētākas, ja pērk kā "opeļ antara daļas"
salīdzinoši lētāks par citiem, ja gribi braukt ar džipveida auto!
Bieži izdeg tuvās gaismas un pagriezieni priekšējie! varētu būt lielāki dzinēji, diezgan gurdens!
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 200 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ar facelift ir tīri skaists.
Notumšoju aizmugurējās gaismas.
Labs uzrāviens, patīk piedziņa!
Detaļas ir vairāk pieejamas dīzeļiem un 2.4 benzīniekam Latvijā.
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 11.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, labi uzņem ātrumu, stabils, garantija 5 gadi
paskaļš
Chevrolet Captiva - jautājumi, diskusijas
Auto neuzņem ātrumu, servisā pieslēdza pie kompja un izmeta kvēpu filtru itkā aizsērējies. kādi jums ieteikumi ko darīt? ir daži varianti, bet varbūt kādam ir bijusi tāda problēma.
Tikai, nu jaa, ko tas maksaa, tas labais diizelis , un taa uztureessana tajaa tip-top kaartiibaa :(
Latvijaa , Riigaa, centraa juuties , kaaa....traktoru salidojumaa. Vinnam jau buutu passam jaaiztiiraas, bet ja visu laiku miicaas pa sastreegumiem, vai arii ja kas ne taa straada. Hmm, jaameeggina ar kompi tiiriit, kaa jau te mineeja, vai nonnemt, atdot izdedzinaat, bet to parasti vairaak dara komerctransportam utt.
Jaaliek cits, no kaada sassita autinna, ar mazu nobraukumu, vai jaapeerk jauns. Ja var taa izgriezt, lai ne visuaali, ne diagnostika neuzraada, var jau dariit. Mnanupraat, vispirms vajadzeeja sen dienas egr izmest, tas jau visus tos tuudus sataisa. Pilna riga ar smirdigiem diizeljiem.nepaarspiileejot katrs treshais taa smird..ja brauc aizmuguree var sajust speeciigi..un par to dizelja uztureeshanu kartiba ir pasakas..vecu 400 000 nogaajushuju dizeli nevar uzturet kaartibaa.tur viss ir nolietots..tas ja motors ruuc nenoziimee kaa kaartiibaa.pa tv pat raadiija sizetu.ka visi volvo kuri tiek ievesti lv ir ar 400 000 nobraukumu.respektivi luuznji..kurus vaacietis keeti paardod kai tiktu valjaa tik.bet lv taadi luuznji maksaa lielu naudu..un tad raud ka servisa izmaksas saakot no 1000 eiro.bet jameer buus stulbenji kuri pirks tikmeer jaapeec autoplaciem nenopelniit?.starp citu latvijaa benzinauto jebkuras markas ar uguni nesamekleet..nav vienkarshi..jo tie nav taa nobraukti ka diizelji..un vaacietis pats ar to brauc Ja auto ražots pēc 2008 gada 1. jūlija, tad būs pagrūti iziet tehnisko ar izgrieztu kvēpu filtru... ··· Chevrolet Captiva: Kvēpu filtrs Chevrolet Captiva lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »