Citroen C4 Picasso
Citroen C4 Picasso tehniskie dati
2013. - . gads Jauda no 92 līdz 156 ZS
Degvielas patēriņš no 3.8 līdz 6.3 l/100km
Cena 2500 līdz 4500 Citroen C4 Picasso
2010. - 2013. gads Jauda no 112 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 6.9 l/100km
Cena 800 līdz 3700 Citroen C4 Picasso
2007. - 2010. gads Jauda no 110 līdz 143 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 8.9 l/100km
Citroen C4 Picasso kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Citroen C4 Picasso ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 6.9% / 4.74% | 110. no 121 |
Citroen C4 Picasso ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 6.9% / 4.74% | 110. no 121 |
2021 | 3 gadi | 7.5% / 5.57% | 111. no 129 |
Citroen C4 Picasso ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 10.6% / 8.14% | 102. no 120 |
2021 | 4 gadi | 7.5% / 5.57% | 111. no 129 |
2020 | 3 gadi | 9.2% / 5.99% | 115. no 129 |
Citroen C4 Picasso ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 10.6% / 8.14% | 102. no 120 |
2021 | 5 gadi | 11.3% / 9.29% | 102. no 129 |
2020 | 4 gadi | 9.2% / 5.99% | 115. no 129 |
Atsauksmes par Citroen C4 Picasso
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts salons. Viegla braukšana. Pie robota ātri pierod
Diezgan ciets, neskatoties uz pneimo piekari. Skaļi grab plastmasa salonā.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 6`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.2 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
komforts un vēlreiz komforts jūties ka mašīna būvēta cilvēkam atpūtai,
Iegādes gads: | 2008 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 170`000 kilometri (10 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1005 EUR (ap 100 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ietilpīga mašīna,ar labu aprīkojumu.Labs dizains un ergonomika.
Tikai,ne ar pneimopiekari!!!!
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 3`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.7 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, lēts, ekonomisks, samērā dinamisks, raķete nav, bet pat pilnībā piekrauts nerada sajūtu ka dzinējs nepietiek
Salona pakojums mazliet jāuzlabo, bet pa asfaltu labu ir ok.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto pats par sevi pozitīvs, daudz ekstru, ērts, plašs, pie daudzām lietām piedomāts un piestrādāts - super, motors Peugeot dīzelis, kuru izmanto arī Volvo un Ford automašīnām - ir ok...
Ja ir pneimo piekare, tad mēdz būt problēmas ziemā, sakrājas kondensāts vai kas un laikam reizēm iesalst kāds vārsts un, ja noiet zemē aizmugure, tad nepumpē augšā (parādās kļūda ´´suspension failure´´), neesmu vēl to problēmu atrisinājis, protams ir iespēja bez problēmām uzlikt atsperes, bet negribās pagaidām to darīt, jo ļoti patīkami, iekrāmējot aizmugurē smagumu, auto uzceļ augšā aizmuguri.
Robotizētā ātrumkārba, nezinu vai tas ir mīnuss, bet sākumā liekas dīvaina braukšana, jo auto pamatā ir manuālā kārba un parastais sajūgs, tik braukšana notiek kā ar automātu (gāze-bremze), tik visu ātrumos štepselēšanu domā kompis ar el.motoru palīdzību un kad pārslēdzas ātrumi tiek noņemta gāze, kas liekas sākumā pēc parastā automāta dīvaini.