Dacia Duster 2013 - 2017
Dacia Duster paaudzes
2021. - . gads Jauda no 91 līdz 150 ZS
Cena 7500 līdz 16 000 Dacia Duster
2017. - 2021. gads Jauda no 90 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7 l/100km
Cena 4800 līdz 7800 Dacia Duster
2013. - 2017. gads Jauda no 90 līdz 125 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 9 l/100km
Cena 4000 līdz 6400 Dacia Duster
2010. - 2013. gads Jauda no 85 līdz 125 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 8 l/100km
Dacia Duster modifikācijas no 2013.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
DACIA Duster 1.2L TCe FWD | 1.2 Benzīns | 125 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
DACIA Duster 1.6L 4x4 | 1.6 Benzīns | 105 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
DACIA Duster 1.6L FWD | 1.6 Benzīns | 105 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
DACIA Duster 1.5L dCi 4x4 | 1.5 Dīzelis | 109 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
DACIA Duster 1.5L dCi FWD 110 Hp Automatic | 1.5 Dīzelis | 110 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
DACIA Duster 1.5L dCi FWD 110 Hp | 1.5 Dīzelis | 110 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
DACIA Duster 1.5L dCi FWD 90 Hp | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Dacia Duster 1.6 SCe LPG | 1.6 Gāze | 114 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Dacia Duster 1.6 LPG | 1.6 Gāze | 105 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Šī Dacia Duster paaudze tika ražota no 2013.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Mums ir informācija par 9 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots ar priekšējo riteņu piedziņu (7 versijas) un visu četru riteņu (4x4) piedziņu (2 versijas).
Šim Dacia Duster pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.2 līdz 1.6 litriem un jaudu no 105 līdz 125 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.5 litri un jaudu no 90 līdz 110 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Dacia Duster vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.3 līdz 8 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.5 līdz 5.2 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 11 sekundēs ieskrienas Dacia Duster 1.6 SCe LPG versija, savukārt visgausākais ir DACIA Duster 1.5L dCi FWD 90 Hp, kurš šo ātrumu sasniedz 13.8 sekundēs.
Dacia Duster cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 4800 EUR līdz 7800 EUR.
Vairāk informācijas par Dacia DusterGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2017 | 6500 | 6900 | 7700 |
2016 | 6300 | 6600 | 6900 |
2015 | 5700 | 6600 | 7800 |
2014 | 5000 | 5900 | 7400 |
2013 | 4800 | 6100 | 7700 |
Dacia Duster kvalitāte
(ražošanas gads no 2013 līdz 2017)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Dacia Duster ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 15.9% / 8.14% | 116. no 120 |
2021 | 4 gadi | 11.1% / 5.57% | 129. no 129 |
2020 | 3 gadi | 11.7% / 5.99% | 128. no 129 |
Dacia Duster ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 15.9% / 8.14% | 116. no 120 |
2021 | 5 gadi | 16.0% / 9.29% | 123. no 129 |
2020 | 4 gadi | 11.7% / 5.99% | 128. no 129 |
Dacia Duster ražots 2015. gadā | |||
2022 | 7 gadi | 19.8% / 12.37% | 101. no 105 |
2021 | 6 gadi | 16.0% / 9.29% | 123. no 129 |
2020 | 5 gadi | 15.6% / 10.15% | 114. no 126 |
Dacia Duster ražots 2014. gadā | |||
2022 | 8 gadi | 19.8% / 12.37% | 101. no 105 |
2021 | 7 gadi | 22.7% / 14.73% | 116. no 122 |
2020 | 6 gadi | 15.6% / 10.15% | 114. no 126 |
Dacia Duster ražots 2013. gadā | |||
2022 | 9 gadi | 24.9% / 17.81% | 95. no 103 |
2021 | 8 gadi | 22.7% / 14.73% | 116. no 122 |
2020 | 7 gadi | 24.9% / 16.66% | 115. no 125 |
Dacia Duster 2013 - 2017 fotogrāfijas
Atsauksmes par Dacia Duster
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 210`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Lēts jauns, laba pārgājiba
Skaļš motors, maz vietas, degvielu ziemā tērē 8 litri, ziemā auksti jo švaki silda un vasarā karsti švaks kondicionieris.
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 205 EUR (ap 68 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 48`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3990 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Priekš viegliem neceļiem labs. Salīdzinoši zems degvielas patēriņš, lai arī, ja tiktu pievērsta lielāka uzmanība aerodinamikai, tad varētu panākt vēl zemāku. Mūzikas sistēma daudz maz ir laba, vismaz nevar dzirdēt, kā plastmasas grab malu malās. Salons uzsilst diezgan ātri un tur siltumu labi. Apgriešanās leņķis ir labs. Uz šaura ceļa vai meža stigas var apgriezties.
Aerodimamika vāja. Auto šūpo lielākā vējā. Jaudas pamaz, bet ja pierod ar tādu braukt, tad vēl ir labi. Klīrenss prasās augstāk, jo viegli norakt sliktākos meža ceļos. Tas lambda vai kāds tur vads apakšā galīgi nejēdzīgā vietā, turklāt nav paredzēts aizsargs tam, var noraut uz sausa dadža, līdz ar ko līdz 70 km/h auto iet kā gājis, tad jauda pazūd, ar mokām var dabūt augstāk. Patēriņš ir labs tikai uz taisna sausa ceļa vai no kalna. Ikdienā pie sliktiem laikapstākļiem un biežajiem servisiem to iegūt zemāku paliek arvien grūtāk. Rūsē. Detaļas dārgas, mēdz ilgi sūtīt. Ja ved uz Intranservisu Jelgavā, tad par mašīnu noteikti var aizmirst uz nedēļu (pat ja jāmaina tikai rokasbremzes trose). Mašīnai vāja virsbūve, motora pārsegu var locīt ar vienu pirkstu. Ietilpības ziņā, man iepriekšējais auto mazda6 2007g.ir.bijis labāks. Tur novusa galdu var ielikt horizontāli, dusterā tikai diognāli, līdz ar ko aizņemt neracionāli vietu salonā. Nācās vest uz jumta. Ritošā vāja, bet iespējams, ja brauktu tikai pa labu asfaltētu ceļu, tad būtu laba. Ja nepieciešams gulēt (vadītāja krēslā) tad varu teikt, ka tā ir visneērtākā mašīna no visām. Pat golf4 ir ērtāka gulēšana. Nepārdomāta priekšējā daļa, jo plastmasas mūždien ir jāmaina, iespējams leņķis varēja būt cits. Motora pārsegs braucot pa ceļu nedaudz kustas, sajūta, ka atlēks vaļā. Tāpat aiz tā nevar redzēt ceļu, pat ja sēž visaugstākajā sēdpozīcijā. Varēja pielīdzināt. Autoservisā vairākkārt tika teikts, ka šis auto nav domāts mežam, bet gan pilsētai - bet vai ar tādu pilsētā "blatot" - nez vai. Labāk pērc tad x5, jo detaļas tāpat ir ļoti dārgas. Vēl.autoservisā saka: "ja ir iespēja nopirkt normālu apvidnieku, tad tā arī labāk dari" - šis auto noteikti tāds nav! Varētu vēl viskaut ko sarakstīt, bet garos tekstus tāpat lielākajai cilvēku grupai nepatīk lasīt :) P.S. Šo auto ieteicu draugam nepirkt - viņš nopirka - es teicu, ka kļūda - viņš attiecīgi spurojās pretī - pagāja apmēram.pusgads, tagad saka, lai dusteru es nepērku - auto iepazina un aplauzās. Nepērciet, lūdzu, nevajag manas kļūdas uz sevis izbaudīt. Vecākās versijas ir vēl sliktākas, par pašu jaunāko nemācēšu teikt, bet katrā ziņā, ja jums nepieciešams āķis un jau ir adnlie sistēma, tad par tādu var aizmirst, jo tajā vietā, kur jābūt āķa stiprinājuma vietai tieši ir tā bāka.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto jebkādiem Latvijas ceļiem un laika apstākļiem
Nav ko teikt
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 120`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Labi var izbraukt sliktus ceļus, labi turas uz ceļa slidenā laikā, labi manevrējams
Skaļš - kā traktors, maz komforta
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 35`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Vienkārša mašīna nav iekšā nekā lieka. Mazs degvielas patēriņš. Jo mazāk elektronikas jo mazāk sarežģījumu būs vēlāk.
Varētu būt nedaudz bagātāks salona aprīkojums. Varētu būt nedaudz jestrāka.
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Normāls augstums, degvielu maz tērē, ļoti laba caurgājamība, salons diezgan kluss,
Nav ko negatīvu teikt
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri (0 gadi) |
---|
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Benzīns- gāze- ideāls variants gan pilsētā, gan uz bāņa
Neko
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 34`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Krietni labāks par maniem iepriekšējiem auto SUZUKI SX4 un GOLF 5 un lētāka. Troksnis salonā arī nav lielāks nekā iepriekšējām manām automašīnām! Degvielas patēriņš 6l ir 70% izmantojot piekabi! Teicami iet pa neceļiem!
Varēja iekšējā salona apdare būt labāka! Bet iztikt var arī ar šo!