Dacia Lodgy
Dacia Lodgy tehniskie dati
Dacia Lodgy kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Dacia Lodgy ražots 2018. gadā | |||
2021 | 3 gadi | 10.9% / 5.57% | 128. no 129 |
Dacia Lodgy ražots 2017. gadā | |||
2021 | 4 gadi | 10.9% / 5.57% | 128. no 129 |
Dacia Lodgy ražots 2016. gadā | |||
2021 | 5 gadi | 18.8% / 9.29% | 126. no 129 |
2019 | 3 gadi | 10.7% / 6.05% | 120. no 126 |
Dacia Lodgy ražots 2015. gadā | |||
2021 | 6 gadi | 18.8% / 9.29% | 126. no 129 |
2019 | 4 gadi | 10.7% / 6.05% | 120. no 126 |
Atsauksmes par Dacia Lodgy
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 63`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stingra, savākta gaita. Labi slēdzās kārba. Viegla gaita, priekš 110 zs brauc ok, parkoties viegli. Ziemā/vasarā lec bez problēmām, kondicionieris strādā ok, sēdekļu apsilde ok. Trešajā rindā sēdēt ir ērti pieaugušam cilvēkam ar 175cm, ir telefona lādētājs un pudeļu turētājs, lielas "kabatas" dažādu lietu turēšanai. Trešā rindā atverami logi. Ir pieejami šādi tādi tūninga aksesuāri, bet izvēle nav īpaši liela. Detaļas nav īpaši dārgas, pieejamas bez problēmām. Jauns 7-vietīgs auto par tādu cenu? Alternatīvas nav. Bērniem arī patīk.
Skaņas izolācijas praktiski nav, dzirdams ir viss kas notiek ārā. Salona apdare diezgan askētiska. Trešā rinda neatstāj vietu bagāžniekam. Trešajā rindā iekāpt nav ērti. Absolūti nepārdomāti salona paklājiņi, īpaši trešajai rindai. Trešajai rindai nav galdiņu. Vienmēr netīri sliekšņi. Motortelpā jāliek papildus blīvgumija kapotam, savādāk ļoti ātri paliek netīrs motors. Obligāti jāuzstāda dubļu sargi, savādāk sāni vienmēr netīri. Pudeļu turētāji priekšpusē pārāk sekli un neērti. Ātri krīt vērtība un otreizējā tirgū nav īpaši liels pieprasījums Latvijā. Samērā dārgas apkopes pie dīlera. Neieteiktu pirkt bāzes versiju un neieteiktu cilvēkiem ar "prasībām".
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Cena. Feislifts. Jauna, moderna stūre. Viegli tīrāms, apkopjams salons. Ja nepielādē pilnu mašīnu, viegli vadāma, gaita kā parastam sedanam. Pietiekami laba dinamika, līdz 150 iet bez īpašas piepūles (ja nav pārkrauts). Ziemā labi uzsilst, vasarā labi dzesē. Gaismas tagad ir gan bagāžas nodalījumā, gan vidējā rindā. Ir galdiņi otrai rindai. Likās ka garākā ceļā varētu sagurt, jo pēc skata nav ērtākie krēsli, bet īstenībā ir ok. Ja izņem trešo rindu, tad ir liels bagāžnieks.
Nesauktu par minivenu, bet drīzāk par mikrovenu, jo bagāžnieka, pie paceltām 7 vietām, reāli nav. Nu labi, kaut ko ielikt var. Tātad pieplusojam jumta kasti. Trešā rindas krēsli nav sadalīti, nevar ielocīt grīdā, un pat nolaistā veidā aizņem daudz vietas. Salons čaukst, bet pagaidām negrab. Āra trokšņi ir ļoti dzirdami. Logu tīrītāji bez ātrumu pieregulēšanas iespējas, tb 1 režīmā ieliekot, nevar pieregulēt tempu kā slotām tīrīt, jāslēdz 2tro, bet tas ne vienmēr ir vajadzīgs. Nākas visu laiku slēdzelēties.
Feislifts: visa Dacia modeļu rinda saņēma jaunu priekšējo optiku, izņemot Lodgy/Dokker. Reālais patēriņš 5,3-5,8.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti liels bagāžas nodalījums (ja izņem vai noloca trešo rindu). Praktisks auto.
Ekonomisks ekspluatācijā.
Augsta sēdpozīcija, laba pārredzamība, nav lielu aklo zonu. Braucot negāzelējas, kā to dara lielāki miniveni.
Izcila cenas/ieguvuma attiecība.
Vāja skaņas izolācija.
Vāja salona ventilācijas/apkures iekārta - ziemā grūti piesildīt auto.
Šaurs - jūt blakussēdētāja plecu, tas traucē. Vidējā rindā trijatā neērti. Trešajā rindā to nejūt.
Līdz 4 cilvēkiem dinamika ir ok, ja vairāk tad pat jaudīgākais motors varētu būt par gausu.
Plasmasīgais salons brīžiem rada grabēšanu.
Bagāžas nodalījumā nav gaismas.