Honda Prelude Kupeja 1996 - 2000
Honda Prelude paaudzes
Honda Prelude Kupeja modifikācijas no 1996.gada novembra līdz 2000.gada augustam
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Honda Prelude 2.0i | 2.0 Benzīns | 133 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Honda Prelude 2.0i | 2.0 Benzīns | 133 ZS | Automātiskā PK (4 pārnesumi) |
Honda Prelude 2.2 VTi | 2.2 Benzīns | 185 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Honda Prelude 2.2 VTi | 2.2 Benzīns | 185 ZS | Automātiskā PK (4 pārnesumi) |
Honda Prelude 2.2 VTi | 2.2 Benzīns | 200 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Honda Prelude 2.2 VTi | 2.2 Benzīns | 200 ZS | Automātiskā PK (4 pārnesumi) |
Šī Honda Prelude paaudze tika ražota no 1996.gada novembra līdz 2000.gada augustam. Mums ir informācija par 6 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Honda Prelude pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.2 litriem un jaudu no 133 līdz 200 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (3 versijas), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Honda Prelude vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir no 9.2 līdz 10.4 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.5 sekundēs ieskrienas Honda Prelude 2.2 VTi versija, savukārt visgausākais ir Honda Prelude 2.0i, kurš šo ātrumu sasniedz 10.8 sekundēs.
Honda Prelude cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 300 EUR līdz 2900 EUR.
Vairāk informācijas par Honda Prelude KupejaGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2000 | 300 | 1300 | 1900 |
1998 | 500 | 1700 | 2900 |
1997 | 1200 | 1800 | 2500 |
1996 | 500 | 600 | 600 |
Honda Prelude Kupeja 1996 - 2000 fotogrāfijas
Atsauksmes par Honda Prelude
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 20 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 760 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Patīkama gaita, pie ceļa kā pielīmēta, piekare ļoti klusa - pat nedzirdi ka brauc pāri bedrēm.
Servisu apmeklēt nevajadzēs bieži.
Pa lielam lej degvielu un brauc, jo noplīst nav īsti kam.
2.0 dzinējs ar laiku sāk likties par gausu