Hyundai i40 Sedans 2011 - 2015
Hyundai i40 paaudzes
2015. - . gads Jauda no 115 līdz 165 ZS
Cena 6400 līdz 16 500 Hyundai i40 Sedans
2015. - 2018. gads Jauda no 115 līdz 165 ZS
Cena 4100 līdz 7500 Hyundai i40 Universāls
2011. - 2015. gads Jauda no 116 līdz 177 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 7.5 l/100km
Cena 4000 līdz 8700 Hyundai i40 Sedans
2011. - 2015. gads Jauda no 116 līdz 177 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 7.5 l/100km
Hyundai i40 Sedans modifikācijas no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Hyundai i40 1.6 GDI | 1.6 Benzīns | 135 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Hyundai i40 1.7 CRDi | 1.7 Dīzelis | 116 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Hyundai i40 1.7 CRDi | 1.7 Dīzelis | 136 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Hyundai i40 2.0 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Hyundai i40 2.0 GDI | 2.0 Benzīns | 177 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Hyundai i40 2.0 GDI | 2.0 Benzīns | 177 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Hyundai i40 1.7 CRDi | 1.7 Dīzelis | 136 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Šī Hyundai i40 paaudze tika ražota no 2011.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Mums ir informācija par 7 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Hyundai i40 pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 135 līdz 177 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.7 litri un jaudu no 116 līdz 136 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Hyundai i40 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6 līdz 7.5 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.3 līdz 5.6 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.7 sekundēs ieskrienas Hyundai i40 2.0 GDI versija, savukārt visgausākais ir Hyundai i40 1.7 CRDi, kurš šo ātrumu sasniedz 12.9 sekundēs.
Hyundai i40 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 4000 EUR līdz 8700 EUR.
Vairāk informācijas par Hyundai i40 SedansGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2015 | 7600 | 8300 | 8700 |
2014 | 5100 | 6500 | 8500 |
2013 | 4000 | 5900 | 7300 |
2012 | 5000 | 5700 | 6100 |
Hyundai i40 kvalitāte
(ražošanas gads no 2011 līdz 2015)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Hyundai i40 ražots 2015. gadā | |||
2021 | 6 gadi | 15.0% / 9.29% | 118. no 129 |
2020 | 5 gadi | 14.7% / 10.15% | 110. no 126 |
Hyundai i40 ražots 2014. gadā | |||
2021 | 7 gadi | 19.2% / 14.73% | 103. no 122 |
2020 | 6 gadi | 14.7% / 10.15% | 110. no 126 |
Hyundai i40 ražots 2013. gadā | |||
2021 | 8 gadi | 19.2% / 14.73% | 103. no 122 |
2020 | 7 gadi | 21.3% / 16.66% | 98. no 125 |
Hyundai i40 ražots 2012. gadā | |||
2020 | 8 gadi | 21.3% / 16.66% | 98. no 125 |
Hyundai i40 Sedans 2011 - 2015 fotogrāfijas
Atsauksmes par Hyundai i40
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Laba komplektācija, dinamisks, ekonomisks, vizuāli glīts
Viena otra poga nav īstajā vietā, paliels neredzams stūris starp priekšējo un sāna stiklu
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 14`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.2 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 90 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Šķiet dzinējs un kārba uzticami.
Trokšņu izolācija - vāja. Sēdpozīcija pie stūres - neērta. Durvju blīvējums - viena gumija - sliekšņi netīri. Stūres elektro pastiprinātājs - ļoti viegla stūre un neinformatīva. Tālam ceļam nav piemērots - sēdekļi un piekare, gaita kopumā - tālu no ideāla.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.8 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts 4 braucējiem, man ir ļoti laba komplektācija (ieskaitot apsildāmo stūri), vizuāli glīts.
Jāpierod pie ierobežotās pārskatāmības, dēļ platās "stoikas", sāpīgi izjūt asas bedres (nepamatoti)