Jaguar X-Type Univers�ls 2004 - 2008
Jaguar X-Type paaudzes
2008. - 2010. gads Jauda no 145 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 10.6 l/100km
Cena 3100 līdz 5300 Jaguar X-Type Sedans
2008. - 2010. gads Jauda no 145 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 10.5 l/100km
Cena 1300 līdz 4000 Jaguar X-Type Universāls
2004. - 2008. gads Jauda no 130 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 10.6 l/100km
Cena 2200 līdz 4600 Jaguar X-Type Sedans
2001. - 2008. gads Jauda no 130 līdz 231 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 10.5 l/100km
Jaguar X-Type Univers�ls modifikācijas no 2004.gada marta līdz 2008.gada janvārim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|
Jaguar X-Type Estate 2.0 V6 | 2.1 Benzīns | 157 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Jaguar X-Type Estate 2.0 V6 Automatic | 2.1 Benzīns | 157 ZS | Automātiskā PK (5 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Jaguar X-Type Estate 2.0D | 2.0 Dīzelis | 130 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Jaguar X-Type Estate 2.2D | 2.2 Dīzelis | 155 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) | Priekšpiedziņa (FWD) |
Jaguar X-Type Estate 2.5 V6 Automatic | 2.5 Benzīns | 194 ZS | Automātiskā PK (5 pārnesumi) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Jaguar X-Type Estate 2.5 V6 | 2.5 Benzīns | 194 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Jaguar X-Type Estate 3.0 V6 Automatic | 3.0 Benzīns | 231 ZS | Automātiskā PK (5 pārnesumi) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Jaguar X-Type Estate 3.0 V6 | 3.0 Benzīns | 231 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Šī Jaguar X-Type paaudze tika ražota no 2004.gada marta līdz 2008.gada janvārim. Mums ir informācija par 8 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots ar priekšējo riteņu piedziņu (4 versijas) un visu četru riteņu (4x4) piedziņu (4 versijas).
Šim Jaguar X-Type pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.1 līdz 3.0 litriem un jaudu no 157 līdz 231 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.2 litriem un jaudu no 130 līdz 155 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (5 versijas), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Jaguar X-Type vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 9.3 līdz 10.6 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.8 līdz 6.2 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.3 sekundēs ieskrienas Jaguar X-Type Estate 3.0 V6 versija, savukārt visgausākais ir Jaguar X-Type Estate 2.0 V6 Automatic, kurš šo ātrumu sasniedz 11.1 sekundēs.
Jaguar X-Type cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 1300 EUR līdz 4000 EUR.
Vairāk informācijas par Jaguar X-Type Univers�lsGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2007 | 2700 | 3400 | 4000 |
2006 | 2400 | 2800 | 3200 |
2004 | 1300 | 2000 | 2600 |
Jaguar X-Type Univers�ls 2004 - 2008 fotogrāfijas
Atsauksmes par Jaguar X-Type
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Neskatoties uz visām galvassāpēm, ko šis auto man sagādāja, no visiem bijušajiem auto X Type tik un tā pietrūkst visvairāk. Vizuāli ļoti skaists auto (vismaz manās acīs, ne visiem patīk Jaguāri), atskatījos katru reizi kad gāju prom :) Salons ādas, plašs (esmu 1.90m, nekādu problēmu), grezns. 2.2 dīzelis ir perfekts mix starp jaudu un ekonomiju. Budžeta jaguārs - detaļas var būt padārgas, bet ne tik traki kā citiem Jaguāriem, jo bāze ir no Ford Mondeo. Braukt bija kaifs, patika labāk nekā ar tā laika paaudžu 3 sēriju, C klasi un A4. Uz ceļa visi tevi respektē, palaiž. Ja gribi, lai uz tavu auto atskatās, neizgāžot lielu summu, šis būs īstais.
Visu laiku bija kaut kādas sīkas ķibeles. Bet tas ir saprotami, jo Jaguāri nav tās uzticamākās mašīnas, un es pirku auto par ļoti lētu cenu Lietuvā. Būs jāpieliek roka pie daudz kā. Tecēja eļļa. Bagāžnieks varēja būt čut čut lielāks. Nav daudz mehāniķu un šrotu, kas ņemtos ar Jag, tapēc iesaku pirkt tikai ja pats kaut ko sajēdz no Ford/Jaguar labošanas. Dzinējs nosprāga pie kādiem 260 000km, nolēmu pārdot, jo remonts bija dārgāks nekā pati mašīnas vērtība. Tā būtu braucis vēl daudzus gadus.