Kia Sportage
Kia Sportage tehniskie dati
2018. - . gads Jauda no 115 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 11.2 l/100km
Cena 10 000 līdz 18 000 Kia Sportage
2015. - 2018. gads Jauda no 115 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 11.2 l/100km
Cena 7000 līdz 14 000 Kia Sportage
2014. - 2015. gads Jauda no 115 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.5 l/100km
Cena 4600 līdz 11 000 Kia Sportage
2010. - 2014. gads Jauda no 115 līdz 184 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 9.2 l/100km
Cena 3500 līdz 6000 Kia Sportage
2008. - 2010. gads Jauda no 142 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 7 līdz 10 l/100km
Cena 2400 līdz 3400 Kia Sportage
2007. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 7 līdz 10 l/100km
Cena 3900 līdz 4300 Kia Sportage
2004. - 2008. gads Jauda no 112 līdz 175 ZS
Degvielas patēriņš no 7 līdz 10 l/100km
Cena 700 līdz 4400 Kia Sportage
1999. - 2006. gads Jauda no 83 līdz 128 ZS
Degvielas patēriņš no 9.1 līdz 11.8 l/100km
Cena 500 līdz 4300 Kia Sportage
1994. - 1999. gads Jauda no 63 līdz 128 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 12.7 l/100km
Kia Sportage kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Kia Sportage ražots 2019. gadā | |||
2022 | 3 gadi | 6.3% / 4.74% | 102. no 121 |
Kia Sportage ražots 2018. gadā | |||
2022 | 4 gadi | 6.3% / 4.74% | 102. no 121 |
2021 | 3 gadi | 6.2% / 5.57% | 90. no 129 |
Kia Sportage ražots 2017. gadā | |||
2022 | 5 gadi | 7.3% / 8.14% | 59. no 120 |
2021 | 4 gadi | 6.2% / 5.57% | 90. no 129 |
2020 | 3 gadi | 7.1% / 5.99% | 99. no 129 |
Kia Sportage ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 7.3% / 8.14% | 59. no 120 |
2021 | 5 gadi | 14.5% / 9.29% | 114. no 129 |
2020 | 4 gadi | 7.1% / 5.99% | 99. no 129 |
Atsauksmes par Kia Sportage
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 13`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 100% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ļoti dinamiska priekš sava dzinēja. Ērta un viegla vadībā. Inteliģentais joslu asistents un visi pārējie drošības asistenti pilda savas funkcijas perfekti.
Sportage 1, 6 T-Gdi (180Zs) Mhev 7Dct 2Wd - EX. 5-ā paaudze. Nolēmu izpaust savu uzkrāto vilšanos un zaudēto naudu sakarā ar iegādāto "Sportage". Pats pirmais un tas ir galvenais, kas šinī automašīnā ir izraisījis tik lielu vilšanos. Auto absolūti nav domāts tīri pilsētas ekspluatācijai, it sevišķi augsto sezonas gada laikā.(Rudens, ziema, pavasaris). Rūpnīcas uzstādītais katalizators pēc maniem uzskatiem ir tehnisks brāķis. Reizi mēnesī (stabili) ir vajadzīga piespiedu reģenerācija katalizatoram vai jāizdedzina tas uz paaugstinātiem apgriezieniem braucot ārpus pilsētas. Lai izdedzinātu katalizatoru braucot ar paaugstinātiem apgriezieniem pa trasi ārpus pilsētas ir nepieciešams nobraukt aptuveni 140 km attālumu ar pazeminātiem transmisijas ātrumiem un paaugstinātiem dzinēja apgriezieniem. Atgādināšu ka dotās neērtības ir ar tām automašīnām kuras ekspluatējas tīri pa pilsētas ciklu. No visa augstāk minētā izriet, ka auto absolūti nav domāts kā tīrs pilsētas pārvietošanas transportlīdzeklis.(Jauktajā ciklā kā uz pilsētas ceļiem un ārpus pilsētas, vismaz vienu reizi mēnesi nobraucot pa trasi 150-200 km. tādas problēmas atkrīt). Visa tā teikt lielā degvielas ekonomija beigu beigās aiziet uz katalizatora izdedzināšanu. Aptuveni 10-12 litri degvielas katalizatora dēļ tiek nolaista klozet podā. Tālāko, kas saistīts ar dzinēja ilgmūžības resursu, nenormālo dzinēja apgriezienu dēļ 3200-3500 apgr./min, var tikai iedomāties. 1.6T-Gdi dzinējam domājams pat pareizi ekspluatējot resurss nevarētu būt liels. Atgādinu ka dzinējs dotās problēmas dēļ būs jāmoca stabīli vienu reizi mēnesī. Attiecīgi pat nerunāšu par ātrum kārbu, kurai tanī brīdī nav vieglāk nu un visi pārējie mehānismi. Dabīgi pērkot mašīnu autosalonā par to kas tevi gaida nākotnē nav ne vārda. Rūpnīca un dīlera kompānijas šo problēmu ar katalizators defektu kategoriski atsakās risināt. Tā vietā no dīlera puses bija kaut kādas darbības ar Softa programatūru, kas nekādu uzlabošanu šo problēmu risināšanai nedeva. Informācijas par šo trūkumu internetā kas attiecās uz “Sportage” bija ļoti maz, vai gandrīz nebija. Tāpēc nolēmu padalīties.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.6 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labs, izskatīgs auto. Lauku apvidū, kaut nav 4x4, šķēršļus pārvar labi, augsts klīrenss, ekonomisks, laba vadāmība, ērts salons, dzinējs kluss.
Iesēšanās auto neērta sevišķi cilvēkam ar lielu augumu, bet sēdpozīcija ērta. Rokas bremze pastāvīgi jāregulē, reizi gadā jābrauc uz servisu apkalpot kondicionieri.
Iegādes gads: | 2005 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 250`000 kilometri (15 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 54`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 180 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Patīk salons un auto dizains
Ātrumkārba sākumā lēni pārslēdzās. Pamaza bagāžas telpa. Benzīna patēriņš pilsētā ap 12, uz trases ap 8.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 90 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Izskatīgs, ērts salons, degvielas patēriņš mazs, samērā augsts klīrenss
Cieta piekare, rokas bremze regulāri reizi gadā jātaisa un jāregulē
Kia Sportage - jautājumi, diskusijas
pabraukāju ar jauno sportage, ergonomika burvīga visas opcijas viena pirksta kustības attālumā, bet, kā var 21 g,s. priekšējās logu stoikas uzbliezt tiiiiiiik platas!!!!!! aklā zona vnk milzīga, vēl nebiju tik bīstamu auto ...
Par stoikaam es vareetu izteikt mineejumu, ka tas ir pasiivaas droshiibas vaardaa, lai autinjam apveljoties taas speetu notureet jumtu no deformaacijas.
Ne jau katrs razhotaajs atljaujaas likt kruta razhotaaja audioapriikojumu, nepatiik, uzliec citu.
Gribi braukt sportiski, peerc sporta versiju un shtepselee robus ar roku.
Veel jau buutu jaamin kaada liimenja auto testeeji, pienjemu ka ir arii labaakas un nopietnaakas komplektaacijas. patestē Bentley continental- bet tad cena nepatiks
jāmeklē kompromisi Dīvains cilvēks, tev to Sportāžu kāds ar varu liek pirkt, ka šitā cepies, nu ieej citā salonā un nopērc Cayenni, X3,SantaFe,Outlanderi,Foresteri utt. ··· Kia Sportage: Jaunais Kia Sportage lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »