Opel Frontera 1995 - 1998
Opel Frontera paaudzes
1998. - 2004. gads Jauda no 115 līdz 205 ZS
Degvielas patēriņš no 8.5 līdz 14.3 l/100km
Cena 1000 līdz 3500 Opel Frontera
1998. - 2004. gads Jauda no 115 līdz 205 ZS
Degvielas patēriņš no 8.3 līdz 13 l/100km
Cena 1000 līdz 2500 Opel Frontera
1995. - 1998. gads Jauda no 113 līdz 116 ZS
Degvielas patēriņš no 9 līdz 11.8 l/100km
Cena 600 līdz 2500 Opel Frontera
1995. - 1998. gads Jauda no 113 līdz 136 ZS
Degvielas patēriņš no 9.4 līdz 11.4 l/100km
Cena 700 līdz 1500 Opel Frontera
1992. - 1996. gads Jauda no 101 līdz 125 ZS
Degvielas patēriņš no 9.9 līdz 13.3 l/100km
Cena 800 līdz 2500 Opel Frontera
1992. - 1996. gads Jauda no 113 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 10.9 līdz 12.1 l/100km
Opel Frontera modifikācijas no 1995.gada janvāra līdz 1998.gada decembrim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Piedziņa |
---|---|---|---|
Opel Frontera Wagon 2.2i | 2.2 Benzīns | 136 ZS | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Opel Frontera Wagon 2.5 TDS | 2.5 Dīzelis | 116 ZS | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Opel Frontera Wagon 2.8 TDi | 2.8 Dīzelis | 113 ZS | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Opel Frontera 2.2i | 2.2 Benzīns | 136 ZS | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Šī Opel Frontera paaudze tika ražota no 1995.gada janvāra līdz 1998.gada decembrim. Mums ir informācija par 4 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu (3 versijas) un aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu (1 versija).
Šim Opel Frontera pieejami viens benzīna dzinējs ar tilpumu 2.2 litri un jaudu 136 ZS un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.5 līdz 2.8 litriem un jaudu no 113 līdz 116 zirgspēkiem.
Auto pieejams tikai ar manuālo pārnesumu kārbu.
Opel Frontera vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir apmēram 11.4 litri uz 100km, savukārt dīzelim - no 9.4 līdz 10.2 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 13.6 sekundēs ieskrienas Opel Frontera Wagon 2.2i versija, savukārt visgausākais ir Opel Frontera Wagon 2.8 TDi, kurš šo ātrumu sasniedz 16.8 sekundēs.
Opel Frontera cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 600 EUR līdz 2500 EUR.
Vairāk informācijas par Opel FronteraGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
1998 | 900 | 1600 | 2400 |
1997 | 2200 | 2400 | 2500 |
1996 | 600 | 1300 | 2100 |
1995 | 800 | 1100 | 1400 |
Opel Frontera kvalitāte
(ražošanas gads no 1995 līdz 1998)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Opel Frontera ražots 1998. gadā | |||
2008 | 10 gadi | 15.9% / 18.10% | 37. no 88 |
2007 | 9 gadi | 19.2% / 21.40% | 39. no 82 |
2006 | 8 gadi | 17.0% / 17.20% | 55. no 97 |
Opel Frontera ražots 1997. gadā | |||
2008 | 11 gadi | 19.0% / 22.50% | 24. no 72 |
2007 | 10 gadi | 19.2% / 21.40% | 39. no 82 |
2006 | 9 gadi | 18.3% / 22.70% | 25. no 78 |
Opel Frontera ražots 1996. gadā | |||
2008 | 12 gadi | 19.0% / 22.50% | 24. no 72 |
2007 | 11 gadi | 25.1% / 26.30% | 27. no 57 |
2006 | 10 gadi | 18.3% / 22.70% | 25. no 78 |
Opel Frontera ražots 1995. gadā | |||
2007 | 12 gadi | 25.1% / 26.30% | 27. no 57 |
2006 | 11 gadi | 26.3% / 27.60% | 29. no 59 |
2005 | 10 gadi | 19.6% / 22.40% | 28. no 70 |
Opel Frontera 1995 - 1998 fotogrāfijas
Atsauksmes par Opel Frontera
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 70`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1200 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 115`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1115 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Konkrēti šī Frontera laikam ir labāka kā Frontera 2 (otrajai ir kaprīzs motors). Ja seko motoram līdzi tas kalpo ilgi un labi. Nav kaprīzs uz degvielu, ņem pretī visu. Ziemā lec no pus apgrieziena arī -25´C, ja tik akumulators spēj dot pietiekoši strāvu. Vēl man patīk šim dzinējam gāzu sadales mehānisms tiek piedzīts caur zobratiem. Tāpēc atkrīt zobsiksnas maiņas, kas maksā dažām mašīnām dārgi, vai arī problēmas ar ķēdēm kas mēdz izdilt ar laiku.
Kopumā mašīna ir ļoti izturīga jo sastāvdaļas ir uztaisītas pamatīgas. Esmu daudz braucis pa bezceļiem. Caurejamība, priekš standarta mašīnas, ir izcila. Šai mašīnai ir pilnvērtīga pilnpiedziņa ar sadales kārbu kurai ir arī pazeminātais režīms. Vel nesen vairākas reizes izbraucu cauri 8 km garam bezceļa posmam kur UAZ(bobiks) iesēdās divas reizes(dziļās dubļainās risēs).
Negatīvi ir principā sīkumi. Pirmkārt habi, kurus vēlams nomainīt uz mehāniskajiem. Raksturīga ir bremžu suportu vadīklu ieēšanās (tos reizi gadā tīru un eļļoju pats). Mēdzot iziet no ierindas motora eļļas spiediena devējs. Neko vairāk sliktu nezinu teikt pa četriem gadiem.