Opel Zafira Minivens 2011 - 2016
Opel Zafira paaudzes
2016. - 2019. gads Jauda no 120 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 7.9 l/100km
Cena 2700 līdz 9900 Opel Zafira
2011. - 2016. gads Jauda no 115 līdz 165 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 7.2 l/100km
Cena 1400 līdz 3600 Opel Zafira
2008. - 2011. gads Jauda no 110 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 9.6 l/100km
Cena 700 līdz 2700 Opel Zafira
2005. - 2008. gads Jauda no 94 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 9.6 l/100km
Cena 500 līdz 1800 Opel Zafira
2003. - 2005. gads Jauda no 101 līdz 200 ZS
Degvielas patēriņš no 6.3 līdz 10.1 l/100km
Cena 500 līdz 1600 Opel Zafira
1999. - 2003. gads Jauda no 82 līdz 192 ZS
Degvielas patēriņš no 6.6 līdz 10.1 l/100km
Opel Zafira Minivens modifikācijas no 2011.gada janvāra līdz 2016.gada janvārim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Opel Zafira 1.6 CNG Turbo ecoFLEX | 1.6 Benzīns | 150 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Opel Zafira Tourer 1.4 Turbo | 1.4 Benzīns | 120 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Opel Zafira Tourer 1.4 Turbo | 1.4 Benzīns | 140 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Opel Zafira Tourer 1.4 Turbo | 1.4 Benzīns | 140 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Opel Zafira Tourer 1.8 | 1.8 Benzīns | 115 ZS | Manuālā PK (5 pārnesumi) |
Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI | 2.0 Dīzelis | 165 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI | 2.0 Dīzelis | 165 ZS | Automātiskā PK (6 pārnesumi) |
Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI | 2.0 Dīzelis | 130 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Opel Zafira 1.4 Turbo ecoFLEX | 1.4 Gāze | 140 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Opel Zafira 1.4 Turbo ecoFLEX | 1.4 Gāze | 140 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Šī Opel Zafira paaudze tika ražota no 2011.gada janvāra līdz 2016.gada janvārim. Mums ir informācija par 10 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Opel Zafira pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.4 līdz 1.8 litriem un jaudu no 115 līdz 150 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 2.0 litri un jaudu no 130 līdz 165 zirgspēkiem.
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Opel Zafira vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.3 līdz 7.2 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.2 līdz 6 litriem uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.8 sekundēs ieskrienas Opel Zafira Tourer 2.0 CDTI versija, savukārt visgausākais ir Opel Zafira Tourer 1.8, kurš šo ātrumu sasniedz 12.9 sekundēs.
Opel Zafira cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2700 EUR līdz 9900 EUR.
Vairāk informācijas par Opel Zafira MinivensGads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2016 | 8900 | 9400 | 9900 |
2015 | 6100 | 6800 | 8000 |
2014 | 6400 | 7200 | 8000 |
2013 | 4500 | 5900 | 7400 |
2012 | 4700 | 6000 | 6800 |
2011 | 2700 | 3800 | 5000 |
Opel Zafira kvalitāte
(ražošanas gads no 2011 līdz 2016)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Opel Zafira ražots 2016. gadā | |||
2022 | 6 gadi | 6.6% / 8.14% | 43. no 120 |
2021 | 5 gadi | 8.2% / 9.29% | 53. no 129 |
2020 | 4 gadi | 5.8% / 5.99% | 67. no 129 |
Opel Zafira ražots 2015. gadā | |||
2022 | 7 gadi | 11.0% / 12.37% | 43. no 105 |
2021 | 6 gadi | 8.2% / 9.29% | 53. no 129 |
2020 | 5 gadi | 9.1% / 10.15% | 57. no 126 |
Opel Zafira ražots 2014. gadā | |||
2022 | 8 gadi | 11.0% / 12.37% | 43. no 105 |
2021 | 7 gadi | 14.2% / 14.73% | 62. no 122 |
2020 | 6 gadi | 9.1% / 10.15% | 57. no 126 |
Opel Zafira ražots 2013. gadā | |||
2022 | 9 gadi | 19.2% / 17.81% | 64. no 103 |
2021 | 8 gadi | 14.2% / 14.73% | 62. no 122 |
2020 | 7 gadi | 17.5% / 16.66% | 74. no 125 |
Opel Zafira Minivens 2011 - 2016 fotogrāfijas
Atsauksmes par Opel Zafira
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 80`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 130 EUR (ap 65 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Pārsēžoties no 2008. gada Nissan suv uz šo 2013. gada Minivan, sajūtas ir vienkārši WOW! Tāds kosmosa kuģis, ka nesaproti, kā ar viņu braukt. Bet sensori visu izdara tavā vietā. Ietilpība ir tiešām pārsteidzoši liela un daudz visādu kabatiņu, cimdu nodalījumu utt. Es savā Zafira nejutu ātrumu, Ļoti laba dinamika. Ģimenes izbraucieniem ideāls auto, kā arī mājas saimniecībām (trimerus, mēbeles, es pat savā ielādēju 750kg pašizlīdzinošo maisījumu, kā arī 140kg agregātu zaru smailcināšanai). Un pēc visa tā pārvestā svara bez liekiem izdevumiem izgāju tehnisko, kur dabūju vieninieku un mutiski tika paskaidrots, ka neliela brīvkustība aizmugurējā tilta buksē. Atļaušos pieminēt, ka auto ikdienā pārvietojās uz R19 oriģinālajiem diskiem. Ritošā viņam ideāla bija. Pa zemes ceļiem un trepi ļoti maz braukāju, toties ´´guļošos policistus´´ viņam bija jāizjūt katru dienu.
Pirmais, jau kas pārsteidz bija rūsa, jo likās ka auto ir salīdzinoši jauns. Protams ne liela. Auto vēsture man nebija zināma, bet pēc iegādes, kad jau kādi pirmie 1000km nobraukti, parādījās pirmais noslēpumainais defekts. Uzsākot braukt, kaut kas vibrēja. Par cik man bija automāts es ļoti satraucos. Kādu laiku pabraucu un vibrācija pazuda pati no sevis.
Pēc kāda ilgāk nobraukta laika parādījās vel viena problēma ar kuru netiku skaidrībā. Slēdzās iekšā servisa režīms, dodot virsū gāzi. Panelī neiedegās neviena lampiņa, bet auto pēkšņi neiet ātrāk par 20km/h. Stājies malā restartē motoru un turpini braukt, cerot, ka tas neatkārtosies, bet atkārtojas. Uzņēmu informāciju no dažādiem meistariem, kas tas varētu būt, ķēros klāt darbiem. Sensors rokā, detaļas nr zināms sāku meklēt labāko cenas piedāvājumu. Cenas visur līdzīgas a.p.m 50eur. Samainīju, viss baigi forši un pēc trīs nedēļām atkal servisa režīms ieslēdzas. Vieta, kur iegādājos detaļu, atteicās to mainīt. Atkārtoti pirkt es nebiju ar mieru, jo nebiju pārliecināts vai tajā sensorā ir tā vaina. Pabraukāju kādu brītiņu prātīgi tā, lai turbo nedabū pūst un lai neslēdzas servisa režīmā. Problēma pazuda pati no sevis. Pēc visa tā čakara nobraukāju kādus 10,000km un nevienu reizi vairs nekas tāds neatkārtojās. Manas aizdomas, ka tas bija saistīt ar mitrumu, kaut kur.
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 2`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.4 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Šim auto ir laba inerce, ātrs, viegli uzņem ātrumu.
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Opel Zafira Tourer ir labs ģimenes auto ar bagātīgu aprīkojumu gan izbraukumiem, gan ikdienai.
Pagaidām neko:)