Peugeot 407
Peugeot 407 tehniskie dati
2008. - 2011. gads Jauda no 110 līdz 211 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 9.9 l/100km
Cena 500 līdz 3300 Peugeot 407 Sedans
2008. - 2011. gads Jauda no 110 līdz 211 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 9.8 l/100km
Cena 1700 līdz 3200 Peugeot 407 Kupeja
2008. - 2009. gads Jauda no 136 līdz 211 ZS
Degvielas patēriņš no 8.5 līdz 10.2 l/100km
Cena 800 līdz 3700 Peugeot 407 Kupeja
2005. - 2008. gads Jauda no 136 līdz 211 ZS
Degvielas patēriņš no 5.9 līdz 10.2 l/100km
Cena 700 līdz 1900 Peugeot 407 Universāls
2004. - 2008. gads Jauda no 109 līdz 211 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 9.9 l/100km
Cena 700 līdz 2000 Peugeot 407 Sedans
2004. - 2008. gads Jauda no 109 līdz 211 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 9.8 l/100km
Peugeot 407 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Peugeot 407 ražots 2011. gadā | |||
2013 | 2 gadi | 9.0% / 6.20% | 119. no 132 |
Peugeot 407 ražots 2010. gadā | |||
2013 | 3 gadi | 9.0% / 6.20% | 119. no 132 |
2012 | 2 gadi | 9.4% / 5.90% | 119. no 129 |
Peugeot 407 ražots 2009. gadā | |||
2014 | 5 gadi | 17.8% / 14.80% | 88. no 122 |
2013 | 4 gadi | 9.0% / 6.20% | 119. no 132 |
2012 | 3 gadi | 9.4% / 5.90% | 119. no 129 |
Peugeot 407 ražots 2008. gadā | |||
2014 | 6 gadi | 17.8% / 14.80% | 88. no 122 |
2013 | 5 gadi | 18.0% / 10.80% | 116. no 121 |
2012 | 4 gadi | 9.4% / 5.90% | 119. no 129 |
Atsauksmes par Peugeot 407
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | (1 gads) |
---|---|---|---|
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 EUR (ap 1000 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts salons.
Elektronika visu laiku met kļūdas
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 22`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1200 EUR (ap 1200 EUR gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Labi izskatās.
2 litrigi dizeļi ļoti slikti dzineji problemas ar sprauslam un citam lietam, pats personigi nobraucis tadus 3 auto, un cik pazinam bija pegueot ari ar laiku problemas ar dzinejiem tieši ar 2 litrigiem, servisos nelaprat ari ņem šos auto. noteikti vairak neizverteju šos auto
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 18`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.8 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 510 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.8 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 192 EUR (ap 192 EUR gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ērti krēsli gan priekšā gan aizmugurē.
Ļoti plašs salons un liela ietilpība, neaiztiekot priekšējo rindu, var pārvest ledusskapi. Pozitīvi ir tas, ka auto nolokās ne tikai aizmugurējā krēslu rinda, bet arī blakussēdētāja ar speciāla āķīša pavilkšanas palīdzību.
Mīksta komfortabla gaita, bedres nejūt, bet diemžēl līkumos liekās ka esi baigā gotiņa.
Auto bija uz gāzes, patērēja mazāk par 5 euro uz 100km.
Iegādājos jau ar defektiem, tāpēc sanāca nedaudz ieguldīt.
Līkumos auto ir baigā gotiņa, bet uz ceļa tomēr labi turas.
Milzīgi gabarīti, pie kuriem ir grūti pierast, galvenā problēma, salonā panelis ir ļoti liels, līdz ar ko tālu sēžat no vējstikla. Tā kā bampers ir izvirzīts uz priekšu, uz slikta ceļa var izdoties paknābt asfaltu.
Braucot uz 100km/h motora apgriezieni sasniedza ap 3000, paskaļš.
Iegādes gads: | 2009 (auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums: | 287`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 335 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Stilīgs auto.
Komfortabla braukšana, laba jauda, ekonomisks degvielas patēriņš, automātiski lukturi.
Teicams kondicionieris, kluss dzinējs.
Pilsētā braucot ekonomiski ar ātrumu 50km/h var iekļauties 4 litros ekonomiskas, braucot ātrāk jau var būt 7-8 litri.
Kalpo jau gandrīz 9 gadus. Iepriekšējais īpašnieks bija nobraucis 160 000km
Grūti mainīt lukturos spuldzes
Padārgas rezerves daļas riteņi (Bremzes, šarnīri, tilta sija)
Mitruma ietekmē borta dators var bojāties.
Peugeot 407 - jautājumi, diskusijas
Peugeot 407 paneļa kreisajā pusē, pie stikla, izvadīts kabelis ar savdabīgu spraudni. Marķēts HRS. Lai atrastu i-netā iemaņas par maz. Kas bijis piesprausts kabeļa galā? Paldies par sakarīgām atbildēm jau iepriekš!
Tiešām jautājums vairāk, kpc tas jāzin? Kas auto neiet? Videoreģistrātoram, citai video kamerai ? Visdrīzāk videoreģistratora vai radardetektora barošana... ··· Peugeot 407: Peugeot kabelis HRS? lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Uzsākot braukt, lēnām atlaižot sajūgu, gandrīz pašās beigās parādās īslaicīga/dažāda stipruma vibrācija, kas pazūd, kad sajūgs pilnībā atlaists. Pārslēdzoties uz citiem ātrumiem, minētā vibrācija nav novērota. ...
Mans ieteikums:Maini abus gan sajūga kurvi gan sajūga disku,piereizes izspiedēja gultni arī...Par cenām nav ne jausmas 12.gadi kā nedzīvoju Lv.
p.s.Servisā pārliecinies vai detāļas saliktas jaunas..
Lai veicās.. dubultās masas spararats Piekritīšu Horacio, izskatās, ka vainīgs būs viens no mūsdienu autobūves šedevriem - dubultmasas spararats. Spararata komplekts ar sajūgu kopā varētu maksāt ap 450 eiropas rubļu + darbs Sajūga grozs. Te jau tika minets iemesls.
Pie kustibu uzsaksanu, sajuga diskam ir lielaka slodze un ja groza kadai kepai atspere vairs nav stipra, tad varetu but sada problema.
Ja ir pa pilniga sajuga atlaisanu mas raviens, vaina ir pasa diska, jo kada no bremzu atsperem ir saluzusi.
Lai nu kas tur butu vainigs, tas ir bridinajums kad sajugs beidzas nost.
Nem visu nost un maini. Darbs ir nepateicigs, bet labak dienu pavadit pie remonta ka del sajuga palikt uz cela. ··· Peugeot 407: Peugeot 407 SW 1.6 dīzelis, ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Mašīnai zūd tosols, servisā teica, ka visticamāk jāmaina motora galva.