Peugeot 407 SW 1.6 dīzelis, sajūgs
Uzsākot braukt, lēnām atlaižot sajūgu, gandrīz pašās beigās parādās īslaicīga/dažāda stipruma vibrācija, kas pazūd, kad sajūgs pilnībā atlaists. Pārslēdzoties uz citiem ātrumiem, minētā vibrācija nav novērota.Paldies par idejām, kas par vainu un kādas iespējamā remonta aptuvenās izmaksas.
Buksiss (2016-05-12 10:54)
Ļoti iespējams jāmaina sajūga kurvis,-Iemesls nav vienmērīga saķere ar sajūga disku...krievu autiņiem agrāk varēja regulēt,tagad Jaunajiem auto man tā liekas nekas neregulējās...
Mans ieteikums:Maini abus gan sajūga kurvi gan sajūga disku,piereizes izspiedēja gultni arī...Par cenām nav ne jausmas 12.gadi kā nedzīvoju Lv.
p.s.Servisā pārliecinies vai detāļas saliktas jaunas..
Lai veicās..
Horacio (2016-05-12 11:47) dubultās masas spararats
Snowagain (2016-05-12 13:40) Piekritīšu Horacio, izskatās, ka vainīgs būs viens no mūsdienu autobūves šedevriem - dubultmasas spararats. Spararata komplekts ar sajūgu kopā varētu maksāt ap 450 eiropas rubļu + darbs
Nerons (2016-05-12 15:52)
Paldies zēni par viedokļiem!
Biju servisā pie pežo speciālistiem!
Jāmaina sajūga kurvis, bet ieteica mainīt visu komplektu, ja jau ...tad jau pie reizes!
Karto10 (2016-10-29 02:01) Sajūga grozs.
Lince (2016-11-26 19:46)
Te jau tika minets iemesls.
Pie kustibu uzsaksanu, sajuga diskam ir lielaka slodze un ja groza kadai kepai atspere vairs nav stipra, tad varetu but sada problema.
Ja ir pa pilniga sajuga atlaisanu mas raviens, vaina ir pasa diska, jo kada no bremzu atsperem ir saluzusi.
Lai nu kas tur butu vainigs, tas ir bridinajums kad sajugs beidzas nost.
Nem visu nost un maini. Darbs ir nepateicigs, bet labak dienu pavadit pie remonta ka del sajuga palikt uz cela.