Volvo XC70
Volvo XC70 tehniskie dati
2013. - 2016. gads Jauda no 163 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 10.6 l/100km
Cena 5900 līdz 12 000 Volvo XC70
2010. - 2013. gads Jauda no 163 līdz 304 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 10.6 l/100km
Cena 3900 līdz 10 500 Volvo XC70
2007. - 2011. gads Jauda no 185 līdz 285 ZS
Degvielas patēriņš no 7.3 līdz 11.5 l/100km
Cena 2400 līdz 5700 Volvo XC70
2004. - 2007. gads Jauda no 163 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 7.6 līdz 11.1 l/100km
Cena 900 līdz 3300 Volvo XC70
2000. - 2004. gads Jauda no 163 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 7.6 līdz 11.3 l/100km
Volvo XC70 kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Volvo XC70 ražots 2016. gadā | |||
2019 | 3 gadi | 6.1% / 6.05% | 78. no 126 |
Volvo XC70 ražots 2015. gadā | |||
2019 | 4 gadi | 6.1% / 6.05% | 78. no 126 |
Volvo XC70 ražots 2014. gadā | |||
2019 | 5 gadi | 11.0% / 10.34% | 87. no 131 |
Volvo XC70 ražots 2013. gadā | |||
2019 | 6 gadi | 11.0% / 10.34% | 87. no 131 |
Atsauksmes par Volvo XC70
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.8 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 660 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Liels, komfortabls, drošs. Laba ergonomika. Samērā izturīgs. Auto, kur par, gandrīz, visu ir padomāts.
Cena. Gan iegādājoties, gan veicot remontus. Nepamatoti augstas izmaksas rezerves daļām un remontam. Auto ir tehniski primitīvs un nekādas modernas tehnoloģijas tur nav.
Iegādes gads: | 2022 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 5`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.8 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 260 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, ekonomisks, prātīgs un praktisks, man tas otrais XC70, pirmais bija benzīns/gāze 2001.g
Pagrieziena rādiuss
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 100 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.8 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2500 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mašīna ir uzticama, ja to nedzen kā naglu sienā un visu elementāro veic laicīgi!
Remontu un detaļu dārdzība!
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 100 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs ģimenes auto. Nesalīdzināmi labs komforts braukšanas laikā salīdzinot ar mūsdienīgajiem krossoveriem, kuri ir cieti, nestabili, skaļi.
Varētu būt mazāks degvielas patēriņš.
Volvo XC70 - jautājumi, diskusijas
Jauna auto meklējumos pagaidām uzrunā VOLVO. Vajag vidēja izmēra auto ar caurgājību nedaudz virs vidējās (uz bezceļu piedzīvojumiem nepretendēju, bet dubļainu meža ceļu gribētos izbraukt bez raizēm). Pašlaik alternatīvas ...
Tulīt sāks pārdoties jau jaunais 2015 gada XC90 un visiem iepriekšējiem nokritīs cena!
Pirms iegādes iesaku atrādīt auto Mūsa Motors - tur nemelo un par smieklīgām naudiņām iedod sarakstu ar defektiem!
arparts te komentēja vienu Yotube klipu "Volvo v.s. Subaru" = tas ir blefs un muļķības (tur Volvo speciaāli bija paņemts ar Diff. defektu) !!!
Arī Range Rover var tā izsmiet!
https://www.youtube.com/watch?v=R5VobNcgRvc Subjektīvi XC60 mazāks-šaurāks (iekštelpa-maniem gabarītiem). Četrus gadus braukāju ar XC70 (veco modeli). Ja mainītu- tikai uz lielāko XC90. Volvo ir atzīti kā ērtākie garo gabalu braucamie. XC60 ērtāks būs pilsētā, 70- uz štrāses. Kamēr pati neizbrauksi ar abiem pa dažādiem ceļiem-neceļiem, neviens pareizo neieteiks.
Subārs ir pastāvīgās pilnpiedziņas autiņš (velk visi riteņi) , Volvo priekšpiedziņas ar automātisku pilnpiedziņas pieslēgšanos. Līdz ar to faktiski dažādi braukšanas stili. Volvo, it sevisskki jauns, ir daudz, daudz parmaksaats, ja nenm veeraa, ko ieguusi. Alternatiivas pasaulee ir daudzreiz pievilciigaakas. Zviedri ar savu "komunismu" un arodbiedriibaam driiz vissu autoruupnieciibu nolaidiis uz grunti :((
Tiiri vizuaali smukaaks ir XC60. Nevaru atljauties jaunu Volvo, braukaaju ar 96. gada 850, US variantu-pilniibaa nopakots, tiem laikiem -super mashiina :) ··· Volvo XC70: Volvo XC70 vai XC60 - ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) »
Vēlos iegadaties Volvo XC70 Ocean race! = patīk Okeāna krāsa! kāds ir aprīkojums Ocean race no citiem?
XC 70 Pilnpiedziņas remonts. Kur , par cik utt.....??????
Volvo XC70 2007, nevaru atrast kur atrodas autonomā apsilde.
Volvo XC70 2,4 dīzelis 2006.g. D5 automātiskā kārba ar iespēju pārslēgt manuāli. Ko nozīmē W funkcija automātiskajai kārbai un kā tā darbojas?
Automašīnai ir autonomā priekšapsilde. Vai taisnība, ka ātri "izēd " akumulatoru, tā vismaz tautā runā.
Nevar protams nedēļu turēt ieslēgtu, nebraukt un nelādēt akumulatoru.
Vienu nakti nostrādās bez problēmām un no rīta aukstumā iedarbināsi dzinēju viegli. autonomajaam apsildes sisteemaam, muusdieniigaam, ir sprieguma aizsardziiba.Ja nokritiis zem minimuma volti , kas nepieciessamas lai iedarbinaatu motoru, apkures sisteema neiesleegsies. Apēd jau gan to akb, bet arī normālā ekspluatācijā, bez auotnomās apsildes paredzēts vairākas reizes gadā to pilnībā pielādēt. Kurš tad tā dara? Akb arī nav mūžīga un un dzīves beigās tai, neatkarīgi no patērētāja, arī notiek paātrināta pašizlāde.
Lai eļļa nodrošinātu savas funkcijas, tai jāsasniedz noteikta t. un kā nosacīts stāvokļa rādītājs Volvo D-5 dzinējam lietota eļļa ir dzidra un autonomā apsilde paredzēta ne tikai komfortam. Jaudīgākajai D-5 versijai vispār paredzēta tikai vienas viskozitātes eļļa un ja negribas problēmas, tai skaitā ar kvēpu filtru, tad par laimi ir jāmaksā. Taisnība, ka autonomā apsilde ´apēd´ akumulatoru. Man pašam uz Land Rover uzlikts Eberspaecher apsilde. Teorētiski forumula ir šādi: cik ilgi darbini apsildi, tik minūtes vismaz pēc tam ir jānobrauc, lai akumulators atkoptos. Praksē ar to nepietiek - no savas pieredzes zinu. Tāpēc, ja no rīta gribi uz 20 min ieslēgt dīzelim autonomo apkuri vai motora priekšapsildi - un tad nobraukt tikai 6-10 km līdz darbam, tad pēc kāda laiciņa šādi braukājoties akumulators būs izlādējies. Tāpēc autonomo slēdzu iekšā tikai, ja ārā ir baigi auksts. Man ir uztaisīts, ka sākumā silda motoru un tad tikai no tā siltuma, kas paliek pāri, aiziet uz salonu. Ierīce ir ērta, bet jābrauc garas distances vai arī ik pa brīdim jāpieslēdz pie elektriskā lādētāja, ja negribi, ka vienā rītā mašīna ir mēma. Noteikti ziemā tāpat, kad atnāc uz auto, saslēdz logu sildītājus, sēdekļus utt. Tas vēl vairāk pastiprina enerģijas negatīvo bilanci akumulatoram. Met ārā to štruntu - normāliem autiņiem ir beņku, dažiem pat stūres apsilde, mūsdienu autiņiem sildīt speciāli motoru, vismaz līdz -20 gradiem, nav nekadas vakjadzibas. ··· Volvo XC70: VOLVO XC 70 2006.gads auto ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
Ir D3 ar nu jau 230Hp un 470Nm. Tiesa gan ne forda četru cilindru 2.0, kas arī nāk zem apzīmējuma D3, bet 2.4 softa līmenī apgraizītā versija. ··· Volvo XC70: Volvo XC 70: vai dzinējs D4 ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) »