Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš - jautājumi un diskusijas

Degvielas patēriņš pēc sprauslu nomaiņas (7)
Nomainīju savam Avensim degv. sprauslas pret jaunām,oriģ.nokalpoja tikai 145000 km. Uzstādīja jaunas Denso firmas sprauslas. Braucot uz Vaciju vid. degv patēriņš uzrādīja 6,5 l.Braucu ar ātrumu 120.km/st. Salonā bijām 5 ...
Personīgā pieredze - bez jebkā nomaiņas, braucot ar viena un tā paša piegādātāja degvielu, pa vienu un to pašu maršrutu, ar vienu un to pašu auto, ar ļoti līdzīgu svaru mašīnā, vienādu vidējo ātrumu, ir bijis, ka patēriņš uz 5l, bet ārā pūšot pastipram vējam - 7l. Tavā stāstā ir tik daudz mainīgo, ka par jautājumu var tikai sprauslot. ;) Pēc viena eksperimenta vien nevar spriest. Pretvējš pie tāda ātruma ir ļoti nozīmīgs. Vēl, smagāki ceļa apstākļi - sniegs, var būt spiediens riepās nav pieregulēts atbilstoši mašīnas svaram (5 pasažieri), tad vēl braukšanas stils, situācija uz ceļa. Ne jau visu ceļu brauc ar 120 km/h - jo vairāk rausta ātrumu, jo lielāks degvielas patēriņš. Starp citu, ja brauc ar benzīnu, labāk liet 98 kā 95. 95 tiek vairāk gāztas visādas eko šmeko piedevas un līdz ar to patēriņš ir lielāks un tās piedevas arī sit ciet, ko var aizsist. 98 ir tīrāka manta un līdz ar to patēriņš mazāks. Visi mērījumi ārpus laboratorijas ir pakļauti nenosakāmām ietekmēm-salīdzinājumi ir ļoti aptuveni.
Ietekmē pat gaisa mitrums,par vēju,vadītāju un degvielu nerunājot. Vai nevar būt,ka vecās sprauslas pašas radīja mazāku patēriņu? Daži bojājumu parametri mēdz būt visai dīvaini...
95/98 bieži vien bāzes viela mēdz būt viena un tā pati-ja nu tikai cits ražotājs var ko savādāku sabrūvēt.
5 cilvēki sver vairāk nekā 3, plus vēl slikti laika apstākļi - lūk, arī atbilde. ··· Degvielas patēriņš: Degvielas patēriņš pēc ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Palielināts degvielas patēriņš Toyota avensis vagon 2008 gads 2.2dcat (10)
Degvielas patēriņš vidējais 10-11l ārpus pilsētas var dabūt līdz 9l braucu jau 5 gadus, bet agrāk nebija vairāk par 7.5. Tika iztīrīts EGR DPF likvidēts Sprauslas pie kompa... - 188 1.56 0.31 -0.31
Lej mazāk,, Kompis var parādīt visādus brīnumus degvielas patēriņam. Ja no rīta uzsildu mašīnu, tad man pēc 10 km vidējais vēl arvien ir 20 l/100km. Aukstāka ziema, pirms tam bija siltākas. Man Multivanam arī aptuveni plus 3 litri Ja izgriezts dpf, tad jápárprogramé kompis (ecu) Kompresija mazaaka, peec nobraukuma.Un , jaa, mekllee, kas nodarbojas ar attieciigaa morora ecm paarprogrammeessnaam.

Piemeeram :
https://www.turbopacs.com/toyota-avensis-turbo-diesel-dpf-removal/
··· Degvielas patēriņš: Palielināts degvielas ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Aizmirsti par dinamisku braukšanas stilu, nelieto kondicionieri, mazāk apsildi salonu, piemeklē riepas ar mazāku rites pretestību, novāc jaudīgu audioaparatūru un jumta reliņus, bagāžas kasti (ja tādi ir), izvairies no braukšanas lielpilsētas satiksmē sastrēgumu laikā, - ietaupīsi vismaz vairāk par litru uz 100 km . Atšķirībā no 20gadīgiem auto ar nu jau aizmirstiem karburatoru dzinējiem, kur varēja elementāri liesāku/treknāku degmaisījumu noregulēt, tagadiņ šitāds numurs neiet cauri. Ja vien neesi kruts elektroniķis, kas pats spēj pārprogrammēt dzinēja vadības bloku. Ja neesi - pagoglē Audi jūzeru forumus - gan jau tur kādu zinošu spečuku atradīsi. Un komplektā neparedzamas problēmas pie noteiktiem dzinēja darbības režīmiem arī, jo patvarīgi izmainot kādu vienu parametru, tas diemžel ietekmēs arī uz virkni citu. Sorry, bet riktīgas, neslīdošas velo ziemas riepas (ar radzēm) maksā ui, cik sālīti..., nemaz nerunājot par siltu cepurīti, labu, nesvīdinošu vējjaku, termozeķēm un apaviem, lai kāju pirkstus un pēdas vējainā, salīgā diena neapsaldētu minoties vismaz kādus plus 25 km vismaz. Tā kā pilnīgi pa lēto diez vai sanāks, ja vien negribas vēl dārgāk - kļūstot aptiekas klientam. gribas leetaak, brauc ar mazaaku, ar gaazi, ar elektriibu buus vissleetaak utt.Tas a6 nav mazinns, ir smags, ikdienaa praktiski nevajadziiga pilnpiedzinna, visaadi citaadi kraami, un fiichas. Viss tas eed degvielu, ja gribas to paatrinaat.
Vispaar ar lieliem autinniem , motoriem ir taa, ka uz lielaa cella , jaa, feini , need arii daudz, bet pilseetas eed pamatiigi, sastreegumos , veel neveikli ssauros manevros . Riigas ieksseejos parkingos vispaar normaali iebraukt, izbraukt vaaks kautkaads...:( (rodas iespaids, ka tos parkingus-izbraucamos pagriezienus ziimeejussi galiigi debilikki , kas autinnaa savu muuzzu nav seedeejussi) Taapeec ssodien ideaals autinns ir civic, golfa, nissan leaf , 3 bmw -i3, tesla 3 izmeers, un veelams ar tiiru elektriibu, vai hibriids, un svaigi izrazzots. Punkts.
Muļķīgs jautājums! Ja jau nevari aļauties mazāku auto vai jaunāku lim. kl., kur patēriņš 5-6 l, tad uzpumpē riepas un nekādā gadījumā neuzpildies CircleK. Darba autiņam pēkšņi šogad patēriņš uzauga pamatīgi pie lîdzvērtīgas braukšanas. MegaPixel, vēl tikai trūkst pierakstīt — pārsēdies uz velosipēdu 😀
Nu ja, ko jūs tā skataties, lēti, veselīgi 😜 Ziema tagad arī nekāda, tikai kruķī pedāļus.
··· Degvielas patēriņš: Kas ir jāuzstāda,jānoregulē ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Ekonomiska braukšana ar auto (33)
Ir doma, ka vajadzētu pamācīties, kā ekonomiski braukt ar auto. Vai vismaz uzdot savus muļķīgos jautājumus kādam spečukam. Kur tādu ņemt?
Pa tukssu cellu jau vari ekanomeet, bet pilseetaa tas ir....:(( Buusi veel viena, kas trauces vissiem paarejiem satiksmes daliibniekiem???? Taa teikt, es ieekanomeessu "395 gramus" za to, un man uzspllaut uz visiem paarejiem satiksmes daliibniekiem ???
Ja gribi taupiit degvielu, nopeerc ekanomisku autinnu . Diizeli, hibriidu, mazinnu lloti utt. Francci pat razzo kautkaadus mazauto, kas iet uz...saspiestu gaisu.( sakccaa bendziintankaa par paaris EU - pietiek 100 km ) Un te jau iepriekss teica, saplaano savus braucienu arii. Uz "bodi aiz stuura" vari ar kaajam aiziet utt.
Nekas nevar buut vairaak kaitinossi, kaa....nu "visas joslas aizbrauca, bet viens ripina" ciitiigi luurot ekanometraa :(
Cita lieta jua biuutu, ja vissi taa dariitu, es jau tikai par buutu:)
Neko īpašu tev tur nepateiks. Doma viena - mazāk gāzē, mazāk bremzē ! Izvairies no asiem manevriem, nekaucini riepas pie luksofora un neatstāj ilgi auto darbojamies tukšgaitā (kaut gan ziemā - labāk tomēr mazliet uzsildīt, nekā uzreiz braukt - tas atkal labāk motoram) īsāk sakot tā -ekanomiska braukšana tā cilveku valodā nozīmē kad tu brauc laideni ,iekkļaujies braukšanas plūsmā,bet ieteiktu nesākt kautkaus ekanomijas testus ziemas laika apstākļos Iemetot googlē "ekonomiska braukšana" un info būs Jautājums cik jauna mašīna, jaunākām ar elektronisku iešprici vajag ripināt ar ieslēgtu pārnesumu - tad degvielas padeve tiek atslēgta pavisam, ja ieslēdz neitrālajā, tad degviela tiek smidzināta tukšgaitas režīmā.

Uzsākam kā parasti braukt, pārslēdzamies uz augstāku pārnesumu, kad varam, jāzina pie kādiem apgriezieniem velk un pie kādiem sāk sprauslot - par zemu vēl priekš nākamā ātruma.

Pēc iespējas nebremzējam, ripinamies, lai pēc tam mazāk jāgāzē uzsākot braukt, ideāli, ja sanāk noripināt un gaitā uzsākt atkal, bet pilsētā jau tā nepabrauksi, kaitināsi aiz sevis braucošos..

Starts tērē degvielu, bet ja jāstāv ilgāk par 5 minūtēm, tad ir jēga izslēgt, bet tas vasarā, ziemā varbūt lai labāk purpina, jo pie auksta dzinēja tiek smidzināts vairāk degvielas..

Nu kaut kā tā apmēram..
··· Degvielas patēriņš: Ekonomiska braukšana ar auto lasīt visu diskusiju (33 atbildes) –»
Automātiskā ātrumkārba un degvielas patēriņš (14)
Runā, ka automātiskā ātrumkārba ekonomē degvielu.Vai tā taisnība?
Ekonomiskaaka noteikti, ka nee, bet eertaaka noteikti - pa pilseetu! Bet, ja gribas izjust asaakas izjuutas, tad nu manuaalaa nepaarprotami ir paaraaka vai arii steptronic!!! Kaut gan ir bijis variants, ka vieglajam ar 1.6 automaatu rij mazaak, kaa taadam pasham escortinjam 1.6 ar manuaalo! Ar manuaalo tu vari braukt kaa gribi, ja gribi ekonomee, ja nee zhmiedz, bet automaats pie noteiktiem apgriezieniem paarsleedzas robaa, tur tu vairs neko nepadariisi un riis vinsh ti, cik tam vajadzees, taa luuk :))) ...ir, ir automāts ekonomiskāks.., līdz pirmajam pat vissīkākajam remontam.., vai apkopei... Muļķības :) Automātiskā ātrumkārba paceļ degvielas patēriņu par kādiem 5-20 % :) ekonomiskaaka ir...tikai tad, kad ar to autinju nebraukaa. tad ir vislielaakaa ekonomija:)
bet kaa saka - par komfortu ir jaamaksaa, t.i. gribi braukt ar automaatu, izbaudi visas taa priekshrociibas, bet par to arii jaapiemaksaa vairaak
mulkjiibas, automaatam pateerinsh ir lielaals 10-15% ··· Degvielas patēriņš: Automātiskā ātrumkārba un ... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Kā samazināt degvielas patēriņu ASTRA H 1.9CDTI 2006 g. (12)
palielinājās degvielas patēriņš - kas tam varētu būt par iemeslu un kā samazināt?
Iemesls - ziema! Varbūt bākā caurums? Slāpē nost, no visiem tiltiem un tamlīdzīgiem uzkalniņiem ripinies. Un kāds tad ir patēriņš ? Brucot pa šoseju ? Sasapņojies par tehniskajos datos minēto ? Laikam auto diagnostiku vispār veic servisos nevis PA. Visi 1.9 motori ir mesti-ir jāņem lielāks!😎 ··· Degvielas patēriņš: Kā samazināt degvielas ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Pazudis uzrāviens. (17)
Pēdējā laikā autiņam kaut kā nevaru dabūt uzrāvienu, vakar vispār vairāk par 90 km nevarēju izspiest un tos pašus knapi pēc kāda kilometra tik dabūju. Šķiet ka arī benzīnu sākusi vairāk "ēst" Zinu,ka jābrauc uz ...
Motoram pazudisi kompresija, gļuko kāds devējs, degvielas sūknis iet uz beigām, iespēju ir simtiem, ved tik uz servisu, jo tāpatās pati tak nelabosi... Doma ir vieta, tacu figna stavbremze, man buss pie 100 i nejut, tik stavot gan sausmigi smird :D Pie katras apstasanas doma iesaujas prata "oborzeli katra miesta gumiju svilinat" :D

Isak sakot dzen to spaini ar skruvem tik uz servisu, i uzraviens bus, i pec gumijas nesmirdes katra vieta kur apstasies.

veiksmigu dienu.
Krēsls par tālu vai zem gāzes pedāli paripojusi pudele. Pārējas diagnozes tik gaišo domu cilvēki spēj noteikt. Arni, ja pie vainas būtu sveces, slikti pielektu. Bet par to autore tā kā nesūdzās. tur var būt viss, sākot ar degvielas spiedienu beidzot ar droseles vadību, pirmkārt izmērīt degvielas spiedienu, uztaisīt pa jaunu droseles kalibrāciju, bieži tādi joki vnk kad degvielas filtrs aiziet ciet ··· Degvielas patēriņš: Pazudis uzrāviens. lasīt visu diskusiju (17 atbildes) –»
Auto dators rada lielu tulitejo degvielas paterinu uzsakot gaitu (15)
sakot braukt liels paterins -pec tam normali...
Domāju, vajag pārdot šo auto un iegādāties tādu, kur nav borta dators. Tad šī problēma pazudīs. Nemeklē vainu tur kur tās nav. VISIEM, pat JAUNAM auto ir tāds rādijums. Tas ir tikai normāli. Jo savādāk nemēdz būt. Jo aukstāks motors un vairāk spiež grīdā jo dzīvāku (nesadegušāku zupu ) tavs autiņš "aprij". Loģiski
Mana lauviņa aukstos ziemas rītos pat īpaši nemocot viņu tā palēnām ripinot ap māju ar 10km/h pat 23 mierīgi parāda. ;)
BMW740, kam normālais patēriņš ir ap 14 litriem, pat viegli uzspiežot gāzes pedāli, patēriņš aiziet līdz skalas beigām (35 litri)
Uzsākšanas brīdis ir daudz "rijīgāks" par normālu braukšanu.
Jāsāk satraukties tad,ja arī dzīvē paliek stipri palielināts patēriņš! Ja viss čiki,lai tas kompis rāda ko patīk! Jo tam ir tikai informatīva nozīme. ··· Degvielas patēriņš: Auto dators rada lielu tulitejo ... lasīt visu diskusiju (15 atbildes) –»
Degvielas kvalitāte (33)
Padalamies pieredzē ar degvielas kvalitāti latvijas degvielas uzpildes stacijās! Par piemēru, šajās brīvdienās uzpildot pilnu degvielas tvertni Lukoil iekš lv un dodoties uz Warshaw, biju pārsteigts par to cik ātri tā ...
Šis fakts jau sen kā katram pirmziemniekam ir skaidrs, izņemot Nste visi citi LV tirgotāji(ieskaitot arī Sīpolaļļu) degvielu ņem Mažeiķos. Pēc tam pieber savas piedevas ja tādas ir (Statoil). Statoiļa piedevotais ari tērējas stipri mazāk nekā Sīpoleļļas dagviela. Negribu es te neko reklamēt, bet dzīve to ir pierādījusi. Kurš gan pārdos mazāk ja var pārdot vairāk? Būtu labāk ņēmis Nesti vai arī pircis transporta līdzekli ar dīzeli. Pats braucu ikdienā ar dīzeli un piemetu tavu maršrutu. Tad nu man sanāca ka es ar vienu bāku (55 litri) būtu pat gandrīz atpakaļ ticis. Sliktākajā gadījumā pildījies Kauņā vai Paņevēžā atpakaļceļa laikā.
Par dīzeli mazs paskaidrojums, ziemā tas pie mums ir tīrs visiem, vasaras variantā 7% bio ir obligāts to nosaka likumi. Tad nu Ohforf izdari pats secinājumus.
Laika zinjas - konkreeti veeja virzienu, njeemi veeraa? Piem. braucot uz Ventspili vienmeer gandriiz teeree vairaak degvielas, nekaa no Ventspils uz Riigu. Degviela taa pati, bet veeji lielaakoties puush no rietumpuses. Nestē Brīvības ielā (uz Juglas pusi) sūkņi noregulēti tā,ka uz pilnu bāku iepildās par 5-6 litriem mazāk. Imantā tādi joki nenotiek.:) Nezinu par tavu mashiinu, bet maneejais 2-litru diizeljbembiks(E90) visekonomiskaak, reekjinot pateerinju uz 100km, brauc pie apm. 120km/st. Braucot ap 90-100 pateerinjsh uz 100km nedaudz lielaaks. Edg, tad jau sanāk, ka vienīgais jēdzīgais risinājums ir kā kādreizs, padomju laikos, garāžā dīzeļa muca, ko piepilda ziemā :D

Paldies par skaidrojumu! Toreiz, kad šito visu ieviesa, dīzelis mani vēl neinteresēja. Tagad zināšu.

Starp citu, benzīnu vienmēr pirku Nestē. Par to, ka 95. ir piedevas, atšķirībā no Statoil viņi skaļi nebļāva, tikai vēlāk atzinās, ka arī šamiem esot.
··· Degvielas patēriņš: Degvielas kvalitāte lasīt visu diskusiju (33 atbildes) –»
H7 spuldzes patēriņš stundā. (10)
cik litrus dīzeļdegvielas vieglā automašīna stundā patērē vairāk, ja tiek ieslēgti tuvās gaismas lukturi (standarta H7 spuldzes)?
standarta spuldze ir 55W... Tātad 110W ir jauda.
Būsim ideālisti - teiksim, ka dīzīšdzinējam efektivitāte ir 55%, Idealizēsim vēl tālāk un teiksim, ka ģenerators strādā ar 95% efektivitāti.
Dīzeļa tilpuma enerģija - 36 MJ/litrā.
Aprēķināsim, kādu enerģiju vajag spuldzēm 1 stundā. 110W*3600s=(noapaļojot) 0.4 MJ.
Aprēķinšim, ko tas nozīmē ģenerators-dzinējs-degviela izteiksmē.
Ģnerators patērē savu.... tātad 0.4/0.95=0,42 MJ
Dzinējs ir relatīvi nefektīvs...Tātad...0,42/0,55=0,76 MJ

Tātad...0.76/36=0,021 litrs/stundā, jebšu 21 ml/stundā.

Ja tu brauc ar 100 km/h, un tērē atbilstoši 5 litrus (kā var būt), tad uz 100 km H7 spuldzes tev palielinās degvielas patēriņu par 0,021/5=0,42% (zem pus-procenta). Realitāte drusku vairāk, jo es pašmaucos uz pieņēmumiem un tuvinājumiem.
Tā uz aci, ieslēgtu lukturu ietekmi autiņiem kalkulē ap 1...2%. :D- tātad- absolūti pareizā atbilde uz konkrēto jautājumu šajā jautājumā = tieši nulle litrus vairāk, piebilstot, ka arī nulle centi-litrus vairāk, par mililitriem gan domas dalās >21, bet < par 42 p.i.s. ?-cik daudz eņģeļu dejo uz viena adatas gala- to tik melnais krauklis zina, bet tu nē... Ieslēgtas tuvās gaismas pat dienas laikā ir izglābušas daudz dzīvību! Iespējams arī Tavējo! Cik litrus dīzeļdegvielas stundā maksā dzīvība? Man patika Rinkuļa aprēķini. RTU savulaik, gaismu spīdināšanas pirmsākumos bija nosacīti precīzi aprēķinājuši, cipari bija smuki, pat tik smuki, ka izdevīgāk nededzināt. Bet līdzvērtīgi divu tukšu stieņu vadāšanai uz jumta vai pusatvērta loga opcijai.
Te jau arī cilvēki paskaidroja, cik kas ir izdevīgi, ir dienas kad bez gaismām auto ir kā neredzamais cilvēks naktī, ierauga kad ir par vēlu!
··· Degvielas patēriņš: H7 spuldzes patēriņš stundā. lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu