Honda CR-V 3 2010 - 2012
Honda CR-V paaudzes
2019. - . gads Jauda no 143 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 8.1 l/100km
Cena 15 700 līdz 31 700 Honda CR-V 5
2017. - 2019. gads Jauda no 120 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 8.7 l/100km
Cena 13 400 līdz 19 500 Honda CR-V 4
2015. - 2017. gads Jauda no 120 līdz 188 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 7.9 l/100km
Cena 8900 līdz 17 700 Honda CR-V 4
2012. - 2015. gads Jauda no 120 līdz 190 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 8.4 l/100km
Cena 7200 līdz 10 000 Honda CR-V 3
2010. - 2012. gads Jauda no 150 līdz 166 ZS
Degvielas patēriņš no 7.4 līdz 9.5 l/100km
Cena 3900 līdz 6500 Honda CR-V 3
2007. - 2010. gads Jauda no 140 līdz 166 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 9.5 l/100km
Cena 1900 līdz 4500 Honda CR-V 2
2004. - 2006. gads Jauda no 140 līdz 162 ZS
Degvielas patēriņš no 6.7 līdz 10.1 l/100km
Cena 1900 līdz 3500 Honda CR-V 2
2002. - 2004. gads Jauda no 150 līdz 162 ZS
Degvielas patēriņš no 9.1 līdz 10.1 l/100km
Cena 700 līdz 2800 Honda CR-V 1
1997. - 2002. gads Jauda no 128 līdz 147 ZS
Degvielas patēriņš no 9.7 līdz 10.2 l/100km
Honda CR-V 3 modifikācijas no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|
Honda CR-V 2.0 i-VTEC | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Manuālā PK (6 pārnesumi) |
Honda CR-V 2.0 i-VTEC | 2.0 Benzīns | 150 ZS | Automātiskā PK (5 pārnesumi) |
Honda CR-V 2.2 i-CTDi | 2.2 Dīzelis | 150 ZS | Automātiskā PK (5 pārnesumi) |
Honda CR-V 2.4 | 2.4 Benzīns | 166 ZS | Automātiskā PK (5 pārnesumi) |
Šī Honda CR-V 3 paaudze tika ražota no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada janvārim. Mums ir informācija par 4 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu.
Šim Honda CR-V 3 pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.4 litriem un jaudu no 150 līdz 166 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 2.2 litri un jaudu 150 ZS.
Auto pieejams gan ar manuālo (1 versija), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Honda CR-V 3 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.1 līdz 9.5 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 7.4 litri uz 100km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 10.2 sekundēs ieskrienas Honda CR-V 2.0 i-VTEC versija, savukārt visgausākais ir Honda CR-V 2.0 i-VTEC, kurš šo ātrumu sasniedz 12.2 sekundēs.
Honda CR-V cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 7200 EUR līdz 10000 EUR.
Vairāk informācijas par Honda CR-V 3Gads | Zemākā cena (€) | Vidējā cena (€) | Augstākā cena (€) |
---|---|---|---|
2011 | 7600 | 8600 | 10 000 |
2010 | 7200 | 8500 | 9500 |
Honda CR-V kvalitāte
(ražošanas gads no 2010 līdz 2012)Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Honda CR-V ražots 2012. gadā | |||
2020 | 8 gadi | 10.0% / 16.66% | 10. no 125 |
2019 | 7 gadi | 11.3% / 16.13% | 18. no 119 |
2018 | 6 gadi | 8.5% / 10.08% | 47. no 129 |
Honda CR-V ražots 2011. gadā | |||
2020 | 9 gadi | 15.1% / 23.05% | 7. no 108 |
2019 | 8 gadi | 11.3% / 16.13% | 18. no 119 |
2018 | 7 gadi | 8.5% / 15.93% | 4. no 117 |
Honda CR-V ražots 2010. gadā | |||
2020 | 10 gadi | 15.1% / 23.05% | 7. no 108 |
2019 | 9 gadi | 16.0% / 22.53% | 11. no 111 |
2018 | 8 gadi | 8.5% / 15.93% | 4. no 117 |
Honda CR-V 3 2010 - 2012 fotogrāfijas
Atsauksmes par Honda CR-V
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 180`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1000 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Dzinējs un visa esošā elektronika visus 5 gadus nostrādāja bez aizrādījumiem
Labā stikla slotiņa ar visu kātu (ja skatās no vadītāja puses) nav piemērota ziemas apstākļiem, jo tās kāts ir ļoti garš, kā rezultātā atsperei pietrūkst spēka, lai gumiju pienācīgi piespiestu pie stikla. Rezultātā, ja brauc ziemā virs mīnus 10 grādu salā, tad labais stikla tīrītājs vienkārši slīd pāri netīrumiem un visa labā stikla puse netiek notīrīta. Es par šo problēmu n-tās reizes teicu servisā un viņi it kā mēģināja papildus nospriegot atsperi, bet problēmu tik un tā neizdevās novērst, jo tāds ir konstruktīvs trūkums.