Kā atšķirt, vai auto zilgani dūmo dēļ vārstu blīvslēgiem, vai virzuļu gredzeniem?

Kā to pārbaudīt?

izshautais_rieksts      vaaarsti - ellja... it seviskji, ja piedarbinot ir mutulis.
virzuljiem tev buus peleeki melni duumi - nesadedzis benziins

climber    1 Sekcija!:)))
Galu gala kada starpiba ,ja doma braukt ar to.. cel arrra un uz galda...

pipars73  1   Gredzeni kūp visu laiku, bet pupsiki (vārstu blīvslēgi) tikai izsit pa smukam zilam mākonītim pārejas režīmos, tobiš, pārslēdot ātrumus, atmetoties/uzgāzējot, iedarbinoties... pie konstantiem režīmiem dūmu praktiski nav.

Pārbauda nomērot kompresiju, ja augstākminētais nesniedz pilnu apmierinājumu ziņkārei.
Jādomā, ka tam auto turbīnas nav!

Un vispār, kas par auto, kāds motors... mož nav vērts nemaz čakarēties?

picolo1964  2 1 Nevienaa gadiijumaa nekas nav jaacelj aaraa... Vaarstu gumijas mainaas stundas laikaa, Gredzenus maina paaris stundaas. Ja vien nav izdilushi arii cilindri...

nesasprinkt      piraram žetons... bet tas auto gan papriekš jāaptausta un tad jau to kaitīti var noteikt... nu gluži kā sievieti...

kretiins_vulgaris    3 Izmēri kompresiju, kā parasti. Tad ielej cilindros drusku biezu eļļu un vēlreiz nomēri. Ja ir starpība, tātad laiž gar gredzeniem.

vezis1968  1   Jaseko lidzi ari ellas limenim!Jo atrak kritas jo lielaka problema.

climber      /Nevienaa gadiijumaa nekas nav jaacelj aaraa... Vaarstu gumijas mainaas stundas laikaa, Gredzenus maina paaris stundaas. Ja vien nav izdilushi arii cilindri.../standart serviss un pec pusgada milum lugts atpakal..ja reiz keries klat tad izdari un nomaini visu ..savadak tada mironja arsteshana ar aspirinu sanak...
P.s uztaisam deribas piemeram -nomaini stienim varstu salnikus stundas laika un gredzenus bez celshanas araa..:PPP

kritejs    2 Ja vainīgas ir vārstu gumijas, tad dūmošana būs iedarbinot vai arī, ja kādu laiku stāv tikšgaitā un tad uzgāze. Piemēram krustojumos. Ja eļļas gredzeni kompresiju neietekmē, bet auto vajadzētu domot visu laiku ir kā. Ir zināmi gadījumi gad eļļas gredziniem čau, eļļa zūd 1 l un 1000km , bet dūmošanas praktiski nav.

vermuts36  1   Varbūt vajadzēja sākt ar to, kas par auto, kāds motors, dīzelis, benzīns, kura gada izlaidums....
Ispējams, remonts var sanākt dārgāks nekā tas auto maksā!
Bet pirmais ko būtu jāpārbauda, kompresija cilindros, ja tā neatbilst dotajam dzinējam, tad šā vai tā dzinējam galva ir jāņem nost, ar visām izrietošām izmaksām, galvas blīve, galvas slīpēšana, sadales vārpstas blīvslēgi, nu tad pie reizes arī vārstus pieslīpēt, vārstu blīvslēgus nomainīt, virzuļu gredzeni, cilindru izdilumu pārbaudīt....., tad gan jau arī klaņu šāles izdilušas, kloķvārpapstas pamatšāles ar laikam, + kloķvārpstas slīpēšan,+ kloķvārpstas blīvslēgi, kartera blīve, ja tāda ir, visu to speciālists izvērtēs. Bet ja kompresija cilindros ir normas robežas, var mēģināt nomainīt vārstu blīvslēgus...., bet pieredze rāda, ja dzinējs dūmo visulaik, tad visticamāk ir pirmais variants.../dzinēja kapitālais remonts/, vai arī cits motors, vai cits auto.
2012-12-01

vermuts36  2   Un vēl, aizmirsu piebilst, ja auto ir turbīna, tā ar var radīt dūmošanu, tā vai šā jābrauc pie meistara! 2012-12-01

kinyons    1 ja parastais benzina atmosfernieks .....izkruve sveces ja sveces ir apaugusas ar tadu ka smilsu krasas akmeni varstu blivslegi ja sveces nav apaugusas un elaini slapjas gredzeni ...dizelim varstu blivslegi parasti nav cita vide gumijai nekalst vadiklas vai gredzeni kas par auto 2012-12-02

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu