riepas ar radzēm

man nebūs par mīlestību, man būs par radzēm:)))
nu tā-pirmo ziemu manam auto būs riepas ar radzēm. esmu pieradusi braukt ar parastām ziemenēm. vai`ir kaut kas, kas man jāzin? nu spečuki...klājiet vaļā. labāk man to zināt pirms uzsnieg sniegs. ko es varu darīt droši un no kā man jāuzmanās.

jantarps (2011-11-15 22:23)      Kad mašīnas spārniem sāks lekt nost krāsa,tad domāsi cik ilgi braukt.

PAPA (2011-11-15 22:45)      ....tā kā braucu jau 20 gadus,savi plusi un mīnusi ir gan M+S un riepām ar radzēm,galvenais nespolēt pa pliku asfaltu,savādāk radzes ātri vien izlido.Ar labām radžu riepām diendienā braukājot var nobraukt piecas sezonas.

arnisb (2011-11-15 22:56)      Par to krāsas nolekšanu bija domāts, ka ar kosmisko ātrumu izlidojošās radzes nodauzīs krāsu. Vēl te viens rakstīja par dabūšanu stiklos, tas ir no radžotas mašīnas lido pa gaisu radzes un bojā citiem auto! Bet dāvinātam zirgam radzēs neskatās, brauc un priecājas!:)

marmelade11 (2011-11-15 23:16)      Jau 3 ziemu braukšu ar radzēm...un nav pat nodilušas:) Ļoti jāuzmanās braukt atkušņos pa slapjām un bruģētām ielām, kur vēl tādas ir... radzes slīd riktīgi!

picirilla (2011-11-15 23:49)      Jau vairs neskaitu , kuro ziemu braucu ar radzēm - ir ok ! Jūtos daudz stabilāk , nekā augstpapēžu zābakos uz slidena trotuāra ! :-))

janisb (2011-11-16 00:00)      *)Radzes nemīl lielus ātrumus saties uz riepas ātruma indeksu, līdz cik var atvilkt
*)bremzēšanas ceļš uz asfalta būs lielāks
*)Uz bruģa bremzēšanas ceļš var būt pat 2x lielāks nekā bez radzēm (atkarīgs cik riepas gumija laba)
*)troksni tev jai pieminēja...

JurisK (2011-11-16 05:24)      Ar radzēm būs noteikti drošāk ziemā jebkuros apstākļos, izņemot variantu ar tīru asfaltu. Jāuzmanās bremzējot, var saplīst zapts burkas bagāžniekā, ne jau visiem radzes uz riepām. Normāli, ziemiski braucot, pie noteikuma, ka ceļš bez sniega un ledus būs minimāli, 2 ziemas noteikti turēs radzes. Trešo sezonu ekonomiskajā variantā arī izturēs. Es gan esmu skops, radžotās nepērku, braucu samērā minimāli un prātīgi, man pietiks trešo ziemu ar atjaunotām ziemenēm, cerams. Tā kā manam aizmugures piedziņa, tad nekādas vainas!

av2 (2011-11-16 08:39)      visliktaakais ir tas, ka paareejiem satiksmes daliibniekiem uz taa plikaa ledus taadas noteikti nebuus. Taapeec bremzee "ar rezervi" vienmeer , ja ir kaaads aiz muguras satiksmee.
Vieniigais lielais pluss taadam riepaam tiessam ir taa izbraukssana no sasalussa ledus klucii paarkinga.Un tas nav maz muuzdienu pilseetaas....
Labu veiksmi - naakamgad pastaastisi, kaa gaaja :)

Rakulis (2011-11-16 08:48)      reiz es veicu testu protams mašinas bij katra savadaka , gan uzsakšana gan bremzešana bij labaka ar labam riepam bez radzem, kas maksa vismaz 100, tas bij Mišels, neka riepas ar radzem , protams tas bij no videja gala...
katra ziņa vis ir atkarigs no autu ... vaditaja , stila , bet ziemai un labai ziemai ideals ir 4x4 , uzsakt nav problemu nekur , bet nevajag aizmirt ka tik atri nestajas, kā ieskrienas !!!!

jozolsen (2011-11-16 10:03)      Tā lasu un paliek dīvaini.Neviens nerunā par drošību.Zviedrijā šādu diskusiju nav.Tur katru sezonu liek jaunas radžotas riepas.Radžotās riepas domātas ledainajiem ceļiem,kur notiek 90 procentu avāriju.Un Rīgā nevajagot?!Rīgā arī pietiekoši ledus,tilti,pie krustojumiem un utt.Palasiet avāriju statistiku un izdariet secinājumus par savu drošību.Mani radzes izlīdzējušas katru gadu,vismaz trīss situācijās.Galvenais ir drošība sev un apkārtējiem.Poļi un lietuvieši pēc pēdējām divām ziemām jau arī pārdomās par saviem lēmumiem asvalta taupīšanā:P

MAKANS196619661966 (2011-11-16 10:05)      Principā vieglāk uzsākt,mazliet ātrāk sabremzēt.Jo lielāks ātrums jo vairāk šips izlien ārā tāds tas princips.Katrā gadījumā kā vasarā nebūs.

selva37_1972 (2011-11-16 11:30)      Es gan dzīvoju lauku apvidū, bet kad pirmo reiz saliku riepas ar radzēm tad praktiski nejutu, ka tāda ziema vispār eksistē arī braucot pa pilsētu. Otrajā ziemā arī vēl problēmu nebija, bet jau uzmanības nedaudz vajadzēja. Taupīju naudu un trešajā ziemā iztiku ar tam pašām, bet nu tad gan sapratu, ko nozīmē ziema.

Rainstorm (2011-11-16 12:50)      Uzmanīgāk jābrauc pa tramvaja sliedēm-pašu metālu (ja ir kaut kur tāds maršruts-kur sanāk ar vienu vai abiem riteņiem pabraukt) - tur gan saķere šausmīgi pazūd-it sevišķi, ja bremzē.

Tavs_mehanikis (2011-11-16 13:07)      viela pārdomām - riepas ar iespējām tās saradžot - maksā faktiski vienādāk ...
pašas radzes ... nuuuu nav arī neko dārgi ... bet nezkamdēļ lielais vairums tādas neizvēlas ...
tie ieguvumi mūsu platuma grādos nav neko lieli ...
ja ikdiena jāpavada uz otrās kategorijas ceļiem, tā ļoti apledojušiem, tad jā ...
bet runājot par rīgas krustojumiem - ieguvums būs cm ... nevis metros - attiecīgi pie neprognozējamas situācijas izveidošanās ...
lai gan reizēm arī cm ir svarīgi ...
Ziemas riepas - autoparku spec. rēķina uz 40 000 (ir indivīdi kam garāk, kam mazāk) bet vidējais ...
bet par šipiem nebēdā - uz nākamo ziemu jau būs tikai katrs otrais uz skrāpējošā skaņa uz sausa asfalta ar katru gadu mazināsies ...

edding (2011-11-16 14:11)      Nu jau visi būs atskaitījušies,kuram ir auto un ar kādām riepām.
Sākam gaidīt pavasari,tad skaitīsim,cik un kā kurš nobrauca ar vai bez radzēm.

typhoo (2011-11-16 14:47)      Uzspoleeji un radzes pazaudeeji. Bet cik noprotu peec shodiensa zinjaam, daudzi buutu radzes shodien no riita veeleejushies .
Shodien ir autoskaardnieku diena :)

asaris_1954 (2011-11-16 16:25)      ja uzliek jaunas riepas ar naglām, tad var nobraukt kā minimums trīs, četras sezonas. Man vienai mašīnai divas sezonas ir braukts, nekādas vainas, neviena nagla nav izlidojusi. Ar mašinu tiek braukts katru dienu, un pārsvarā pa pilsētu. Iesaku ziemenēm nopirkt parastos diskus, (lietotus) lai nav jāpārmontē.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu