Baltkrievijas dīzeļdegviela

dīzeļdzinējsPadiskutējam par pieejamo vai arī kreiso dīzeļdegvielu- cik laba tā vieglo auto d/ motoriem? Pēc -viena tante teica- nostāstiem, ir gudrīši, kas pievieno degvielai divtaktu(varbūt četrtaktu?) dzinēju motoreļļu, lai itkā paaugstinātu eļļošanu augstsp. sūknim un sprauslām. Piem. Lukoil d/degv. esot par sausu..Kā ar Baltkrievijas degvielu vietējos motoros? Pildu to..vēl jau braucu...Pāragri spriest. Kā citiem?...

fernfahrer (2012-10-08 00:09)      oficiāli LV ir bijis minēts presē, ka apm 30% no visas degvielas ir Baltkrievijas (tas bija Lukašenko boikota sakarā)
Baltkrievijas degvielu ved uz Poliju, kur to tirgo gan Orlen, gan citi benzīntanki. Baidos, ka tādas citas degvielas vispār nav... ir tikai Krievijas degviela un Baltkrievijas. Atsauksmes par balkrievu soļķi normālas. Poļi katrā ziņā taisīja analīzes pa nopietnam un nevienu sliktu vārdu par to neteica.No otras puses nāca baltkrievu degvielnieki iekšā.

lerijs (2012-10-08 05:30)      Sliktu soļķi jau var nopirkt visur. Viss atkarīgs no uzpildes stacijas politikas.
Zēni bija atveduši pārsimts litrus Batjuškas degūdeni manam Muļķikam.
No tās reizes Statoilam braucu apkārt ar lielu likumu, nerunājot par citam stacijām. Pildos NESTE vai gaidu dāvanas no Batjuškas.

HRDS (2012-10-08 06:03)      Ja to degvielu pērc no tālbraucēja bakas... tā ir normāla degviela...!!! Ja no kāda aktīva -Jānīša, tad kas to zin kā tas letiņš nolemis nopelnīt... varbūt viņš to Tev atšķaidīs to arī ar vecu margarīnu kuram notecējis termiņš... :) Neaizmirsti, ka latvietim kā saldais ēdiens appist citu latvieti... :D

Maverick (2012-10-08 06:24)  1   Tā degviela, kas esot paredzēta automašīnām un lokomotīvēm ir ok.
Nevajag liet to, kas nāk no kuģiem - tur kvalitātes prasības ir daudz zemākas. Runā, ka daži, ar kuģiem saistīti "speciālisti" mājās garāžā uzstādot separatorus, lai vispirms atdalītu parafīnu un tad lej savos autiņos.

JurisK (2012-10-08 08:14)      Latvijas melnajā tirgū, ja neskaita tālbraucējus, lielākoties ir dīzelis no trubas, kā reizē laikam no Baltkrievijas. Tas nav īists dīzelis, tik pusfabrikāts, kuru pēc tam pēc savām tehnoloģijām rietumnieki uzlabo. Trubas degviela ir slikta, bet to negodīgie benzīntanki uzlabo, reizēm var būt pat ļoti laba, kā te augstāk teica.Uz kuģiem ir vismaz 2 veidu dīzeļdegvielas, standarti dažādi, bet viens veids ir analogs autiņu degvielai. Automašīnu motoriem neder ar paaugstināto sēra saturu, der krāsaina(zaļa vai sārta) vai gandrīz bezkrāsaina. Nederīgā ir krietni tumšāka. Krāsainā - bezakcīzes, var norauties uz labu sodu. Lokomotīvēm arī reizēm esot ar paaugstinātu sēra saturu. Ja nav pazīstams tālbraucējs, neieteiktu eksperimentēt ar kreiso soļķi, īpaši, ja mašīna jaunāka par 5 gadiem. Vecīšus var barot gandrīz ar jebko:) Jā, separācija - laba lieta. Ja iepērkat nezināmu degvielu vairumā, iesaku vismaz diennakti nostādināt un pārbaudīt nosēdumus! Ja kas - šis viss teorija, ar nelikumībām nenodarbojos!:)

Mel_lene_back (2012-10-08 09:28)      No zināma pārdevēja nav ne vainas. Iet i ziemu, i vasaru bez problēmām.

kvarts (2012-10-08 10:44)    1 Lētās mašīnās visādu šļuru var liet, bet ja mašīnai sprausla ap pusstūkstoti maksā, tad pajāt visas kreisās degvielas. Smagajā mašinā kādreiz lēju krievijas dīzeli, bet tagad pat dzirdēt par to negribu, ar krievijas dīzeli patērinš 34-37uz simtu ar Nesti 26-28 pie vienādiem ekspluatācijas apstākļiem.

Eiropa (2012-10-08 10:51)      savā laikā tika liets dīzelis no tālbraucējiem, nebija ne vainas

jollyroger (2012-10-08 11:25)      esmu baltkrievijā bijis daudz reizes, un pat tur uzturējies kādu brīdi
1,9 cdti motors nobraucis ar to ir dažus desmitus tūkstošus km
nekāda vaina. Pildījos gan belorusņeftj, gan lukoil, gan citos BY tankos.

sandra1111 (2012-10-08 11:30)      regulāri ņemam,,,nav ne vainas,,,,ar piebildi-darba mašīnām.

Lucy (2012-10-08 11:37)      Manējie Strenčos ar tādu kreiso no krievijas vesto jau brauc entos gadus un autiņiem nav nevainas,ripo gan ziema,vasarā,kā bitītes.

laukuviirs (2012-10-08 11:40)      ar kādu auto brauc- ja ar 80. gadu MB vai VW nekāda vaina, bet ja ar kādu 2008, vai jaunaku- tad tas nav prātīgi, jo tāda ekonomija var sanākt ļoti neekonomiska.

jollyroger (2012-10-08 12:23)      atbilde laukuviiram- baltkrievijas dīzeli lēju 2011 gada mašīnā, viss darbojas.

Wargs (2012-10-08 13:22)    2 Varu droši teikt, ka būs labāka nekā LV iegādātā. Nebūs tās nejaukās iBIO piedevas. Man gan pavecs auto, bet nesūdzas dzīnējs.

edmunds (2012-10-08 13:32)      parastu motora mineraalellu ellu iesaka jebkuram diizelim kaadu litru uz baaku ieliet - gan klusaak iet gan, gan saello suuknjus, un tagad cenas zinjaa nav gandriiz starpiibas. pats esmu intereses peec meeginajis 1:1 diizeli un caur 1 mikronu filtru atfiltreetu "otrabotku" lietot. nav ne vainas tikai pie slodzes mazliet vairaak duumo taapeec der mieriigai brauksanai.

laukuviirs (2012-10-08 13:55)      JOLLYROGER.Liet jau var. Uzreiz nekas nenotiks. Es ilgus gadus nostrādāju reisos uz Baltkrieviju, pats vedu sev un paziņām, kamēr nenokonstatēju ka patēriņš ir lielāks, pāris reizes bija problēmas ziemā un pa brītiņam sāka iedegties lampiņa uz kuras attēlots motora siluets. Atkārtoju - tas nenotiek uzreiz.

JurisK (2012-10-08 15:08)      Eļļu smalkiem autiņu motoriem diez vai vajaga liet. Bet, ja njem duļķainu šķidrumu, kas ož ne to pēc soļarkas, ne to kaut kā cita, tad var pieliet - novērsīs ūdens radītās problēmas. Normālos benzīntankos ņemtai degvielai nav jēgas liet klāt eļļu. Eļļa nav domāta izsmidzināšanai un sadedzināšanai motoros. Ja esat uzrāvušies uz ūdens, tad ar 1:1 dīzelis - eļļa var mēģināt atjaunot sūkņa un smidzinātāju darbību. Bet neesmu to darījis automobīļu motoriem, tāpēc nezinu, cik tas reāli. Ja ņemat nezināmas izcelsmes vai kuģu dīzeli ziemā, noteikti lietojiet veikalā pērkamās piedevas, savādāk nāksies mainīt filtrus ik pa pārsimts km aukstā(zem-15) laikā, parafīns sāk kristalizēties. Ja kas - parafīni ir normāla dīzeļdegvielas sastāvdaļa, nav tur nekā kaitīga. Tā pat kā nezinu neko par bio piedevu kaitīgumu - tukšas runas.

Edg (2012-10-08 15:45)      Tu laikam tās tantes uz nebēdu saklausījies. Nekas klāt nav jājauc. Soļķa kvalitati nosaka tikai sēra daudzums kas eiropā ir jābūt pēc iespējas tuvāk nullei. Vai vispār nedrīkst būt. A kas attiecas par to papildu eļļošanu, lej tik vairāk klāt, ātrāk sabeigsi augspiediena sūkni uz sprauslas.
Ja tu neklausītos tās tantes bet pastudētu materiālu fiziku tad zinātu ka degvielas sistēmā izmantotie materiāli eļļojas ar pašu degvielu un nekāda degviela te nav un nevar būt par sausu. Pat ar petroleju braucot nekas nenotiek.
Pie zinamiem materiālu pat ūdens var būt kā eļļojošais elements. Šis protams neattiecas uz degvielas sistēmu.

a8audi (2012-10-08 17:21)      soļķi var noteikt pēc krasas un smakas.. lietoju gan no RUS gan no BK
soļķi nekādā gadijumā nevar ņemt dzeltani-sarkanīgu krāsu
ja paosta un sit pa degunu ar asu smaku, tad arī neiesaku pirk

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu