Opel Frontera 2.3D pēc minūtes noslāpst

Sveiki, nesen iegādājos Opel 2.3D 1994.gada un tagad pie lielajiem aukstumiem opelis vairs negrib ilgāk par minūti rūkt. Proti opelim nomainīju visas sveces un akumulātoru cerot, ka atrisinās problēmu. Tagad pēc iedarbināšanas auto rūc apmēram 1 minūti un tad noslāpst. Tad pēc tam, lai pielaistu ir jāpaiet kādam laiciņam, kur varētu būt problēma?

Maverick (2013-01-20 13:55)      Es noveltu vainu uz degvielas padeves sistēmu - kaut kas piesalis vai aizsalis. Varbūt bākā bijis ūdens.

fokapirmais (2013-01-20 14:06)      Arī sāktu ar degvielas sistēmu , filtriem Ir bijis gadījums , kad gandrīz mašinu atdevu lūžnos, jo rūca ar pārtraukumiem. iemesls irādījās prozaisks: biju, braukdams pa visādiem ceļiem, pielocījis bākas dibenu pie degvielas ņemšanas trubiņas gala.

edmunds (2013-01-20 14:09)      pamegjini 10% benzina pie degvielas pieliet. vecajiem motoriem pie -20 vareeja pat 20% liet bet ar 10% tavaa gadiijumaa vajadzeetu pietikt. un var ari uz baaku 1l spirta lai uudeni piesaista.

typhoo (2013-01-20 14:10)      Nomaini filtru, ja nepaliidz, jaataisa valjaa baaka, un jaaskataas, man bja liidziga shaize, tikai vasaraa, degvielas baakaa pienjeemeejs ir taadaa kaa glaazee, kam apkaart ir nosaciits rupjais filtrs (sietinjsh) un tas bija viscaur aplipis ar netiirumiem taa ka degviela tikai leenaam suucaas tai netiirumu kaartai cauri. It seviskji, kad degvielas ir maz baakaa.
Pameegjini pieliet pilnaaku baaku. Varbuut arii baakaa ir izveidojies kaads ledus korkjis no kondensaata

spriganaa (2013-01-20 14:34)      ...saule lec, varde lec, Opelis nelec... / garāmejot nosmaida/ ;)

HRDS (2013-01-20 14:34)      degvielas filtrs netiirs...

Anita52 (2013-01-20 14:58)      Bija netīra bāka un sūknis jau nokauts(slāpa un neleca "silta")

Silver (2013-01-20 16:57)      typhoo teiktais izlausās ticami... motors izdarbina to degvielu, ka sakrājusies trubā un tajā glāzē un noslāpst, jo vairāk nav...

Vientulaisvilks (2013-01-20 19:32)      Tādam vecam, labam dīzelim tur daudz vainas nevar būt, --filtri, degvielu jālej nestē to kas līdz -32 grādiem, trubas jāskatās vai iet cauri,....nav tā ka jaunajiem, 10 datčiki un mērītāji un kvēpu filtri un katalizatori.....mēsli no mēsliem, man tagad Sprinterim ciet kvēpu filtrs, ...kompis dod avārijas režīmu un apgriezieni tik lidz 3000, nav ne jaudas vairs , ne ātrums,....bļin, kā man riebjās tie jaunie auto !!!

Nepemuss (2013-01-20 21:32)      --> Vientulaisvilks
DPF filtru var nahrenizēt, tik pēc tam ir elektroniski jāpieregulē vadības bloks lai jamais nebūtu šokā ka nav vairs tā DPF filtra.

JurisK (2013-01-21 11:14)      Wess motorā kvēpu filtru iztīra, viena diena, ap 20l degvielas + naudiņas, protams - un brauc bez bēdu. Cik zinu - Rīgā vienīgā vieta. Bet par konkrēto jautājumu - piekrītu tiem, kas runā par nepietiekamu degvielas padevi.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu