Vai ir uzražota automašīna,kurai ir automātiskā kārba ar sadaļu braukšanai sniegā?

zhigolo (2014-01-22 21:31)      Ir tāds ziemas režīms, kad uzsākot braukt kārba automātiksi ieslēdz otro pārnesumu.. un tas bija vācu automobīļiem jau 96. gadā

LaskovijMerzavec (2014-01-22 21:32)      Un interesanti, kā automāts Tev var palīdzēt braukt sniegā?

superigais15 (2014-01-22 21:34)      Man Jaguaram ir poga ziemas rezjims un tas Tipronikam nomaina iestatijumus ( var just gaitaa)

janisb (2014-01-22 21:41)      Ir redzēti zeimas režīmi. Bet tajās retajās reizēs kad biju spiests braukr ar automātu kalnos un/vai sniegā izmantoju "manuālo" atrumu pārslēgšanu. Putenī uz serpentīna ar busiņu, kam ziemas riepas, tas bija pietiekami lai itāļu vieglajiem varētu iet garām :D
Automātiskajā režimā gan nekādu iespēju apdzīt nebija, vai nu neceļ vai busiņš atiecībā pret ceļu pa 45 grādiem staigā

fuj (2014-01-22 21:49)      Protams, ka ir! Nospied pogu ar sniegpārsliņas attēlu un būs tev ziemas režīms!

janisb (2014-01-22 22:32)    1 Tas, kurš nespēj braukt ar manuālo kārbu, ir līdzvērtīgs amerikāņu idiņiem :D Tur manuālā kārba kalpo par pretaizdzīsanas līdzekli ne sliktāk kā signalizācija :D

kvarts (2014-01-22 22:45)      Ir tāda podziņa ar uzrakstu DTC, kas atslēdz saķeres kontroli... un tad var normāli braukt....

Edg (2014-01-22 22:49)      Vislabāk būs ja iemācīsimies braukt ar auto kā tas pienākas. Tad ar jebkuru kārbu (manuālo vai mehānisko) un jebkuros režīmos nekādi Turaidas kalni nebūs šķērslis.
Paldies visiem varenajiem ka tagad liek atzīmi vadītāja apliecībā par to tomātu, ķipa tādiem nav ļauts vadīt normālu transporta līdzekli. Bet tas nenozīmē ka braukt arī nav jāmācās.
Un ja tajā skolā nav normāla auto, tad nomaini skolu.

vilks28 (2014-01-23 00:59)      Protams ka ir ,visām un jau sen. Ir tāds režīms ,kas saucas R"rallijs" viņš labi noder ziemā ,uzņem ātrumu un liec iekšā un ies kā smērēts.

elmurcis (2014-01-23 01:12)      Sāku tik domāt - automāts ar manuālo pārslēgšanos joprojām skaitās automāts? un auto ar elektronisko sajūgu (tas jau cits cipars, bet tīri zināšanai) kas tad īsti būtu?

av2 (2014-01-23 08:02)      normaaliem autinniem ir manuaalaas, sport utt modes. Muusdienu automaats iet labi arii sniegaa. Jau sen ( gadus 15 ) braucu ar automaatiem tikai . Un izbraukaati ir vissaadi kalni ( sleeposanas hobijs ) un sniegs liidz ausiim , naturaali. Ggipi meetaajas pa graavjiem, a BMW iet perfekti ziemaa. Viens noteikums - nezzmiedzies un uzliec vislabaakas ziemas riepas !

Aigars53 (2014-01-23 08:42)    1 Automätiskäs kärbas atrofee smadzenes un un palielina reakcijas laiku, kas biezhi rada masveida avärijas. AK ietecamas tiem, kam smadzenes amputeetas.

aroganis (2014-01-23 08:55)    1 Ir uzražots Opel Vectra 2000.gada ražojums (benzīns 2.0) ar automātu un speciālo pogu SNOW:)

Ko nu?

av2 (2014-01-23 11:34)      hmm, man patiik abas :) Un ko nu ? Automats ir miljons reizzu eertaaks, ekanomiskaaks, sleedz ar laapstinnaam - paarsleedzaas aatraak, ka videejs cilveeks ar roku paarslegs. Divsajuugu kaarbas labos autinnos liek iekssaa jebkurai manuaalai. Un tiessi trassee !Kur vel probleema?
Varbuut no elektriskajiem logiem arii atteiksimies, a ? :))
Kad biju LV, panneemu A6 ar manuaalo, protams, un diizeli ar turbo. Gaaja super....cik nu LV celli atllava , bet vai no taa kaifs bija? Nedomaaju. Kaifs buutu no Lamborgini ar manuaalo......

etc (2014-01-23 12:34)      glasts (2014-01-23 08:10) jautājuma autora komentārs
Nesaprotu,kam vispār atstāt tās manuālās pārnesumu kārbas,ja var braukt ar automātisko.
----------------------------
Es savukārt nesaprotu, kam vispār vajag tās automātiskās pārnesumu kārbas, kuras pie lielākas slodzes nosprāgst, bet remonts pavelkas uz 800-900 EUR (vai kārbas nomaiņa). Manuālā uzticami kalpo jau 450 tk (vēl nav zināms, par cik spidometrs Beļģijā ticis pagriezts atpakaļ), droši vien kalpos vēl, ja īpaši nelauzīs.
Bet runājot par BMW, tā jau ir diagnoze. Kaut gan nosisties jau var arī ar velosipēdu, viss atkarīgs, kā ar to brauc.

Maxx (2014-01-23 13:49)      aha...šas! šobrīd servisā stāv c70 2007 gada,jāmaina sajūgs,spararats,kārbā remonts....daļu izmaksas būs virs 1000€....neskaitot darbu! automāta remonts, ar visām daļām, izmaksā līdz 1000€! reti kad dārgāk! tā kā nevajag te ļa ļa....mehāniskās kārbas remonts nav lētākais! protams,ir modeļi,kam izturīgas kārbas i šrotā maz maksā,tak ir tādi sūdi,kas plīst un plīst! tieši tāpat kā pašas mašīnas! un jo jaunāka,jo vairāk piķo visas daļas!:)
pēc 20 gadu braukšanas ar mehānisko kārbu ir kaifs pabraukāt ar automātu...it sevišķi, kad korķos sēdi:))

sed (2014-04-06 22:09)      Glasts - ar manuālo ir braukšana, ar automātu pārvietošanās. :) Ja vajag no vienas vietas uz otru aizbraukt max ērti, tad automāts. Ja grib pa grantinieku paraļļot - ar manuālo pavisam cits kaifs. :)

usinjsh (2014-04-07 08:48)      Nu re kā jautājums pārvērtās citā diskusijā. Vienam patīk meita, otram kleita.
Cilvēks tak jautāja vai ir tādas automātiskās kārbas braukšanai pa sniegu. Piespied pogu- izlec sporta šipi vai arī uzliekas kāpurķēdes :))

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu