Automātiskajai kārbai eļļas maiņa

Audi A3, tips 8L, 2000, gads novembris, 1, 8 benzīns, automāts, nobraukums 200000km.
Domāju vai vajag mainīt automātiskajai kārbai eļļu, jo vieni saka ka paskaties tik līmeni un brauc, bet otri saka ka vajag ik pēc 30000 km maiņu, nesaprotu ko darīt?

vilks28  1   Vispār automātam eļļa ir jāmaina regulāri skat. manuālu. Bet ja ir ielaizts,tad pēc maiņas var notikt visādi brīnumi. Piemēram sāks slīdēt, vai kāds ātrums neslēksies.

mairis7  1 1 Ir jāmaina!

av2  1 1 protams, ka jaamaina gan ella, gan (oblegaati) filtrs , gan pilossi sallnniki utt. Un veel, ella ieteicams nomainiit pat 2x peec kaartas, jo no konvertera (tas verkkis sajuuga vieta ) ellu izliet nevar , ja vien neizmanto elllas mainnas massiinu.
Arii lietot citas, ne orgginaalaa razzotaaja elllas kaarbaam nav ieteicams. Arii filtrus jaalieto tikai orgginaalaa razzotaaja. Ir bijis, kad ieliekot it kaa labu aftermerket filtru, saakaas intresanti troksskki kaarbaa. Kam vajag tos eksperimentus ar...sava auto kaarbU??? Jaaa, saprotu, ka tas viss maksaa labu naudinu, bet IR VEERTS !!
Vaaciessu taa saucamaa "life time transmission fluid" reaalaja dziivee ir 100.000 miles nobraukums, peec kura jaataisa kaarbas serviss oblegaati.
Un, peedejais, ir dzirdeets, ka ja uztaisa servissu, un peec tam kaarba veelaak beigta "deell servissa" :)). Iisteniiba ir savaadaak, iipassnieks saak domaat par servissu, kad ir jau par veelu, saakussas probleemas, un tad ir ceriiba, ko saglaabt utt. Diemzzeel, ja kaarbaa saakusi sliideet, asi sleegties, gaudot, nnaudeet , serviss nepaliidzees daudz, vai paliidzees tikai uz iisu laiku.

JurisK    1 Paveicies ar nobraukumu - tikai 200000 16-gadiigai mashiinai! Ja taa taisniiba, tad var arii nemainiit. Bet, visdriizaak, nobraukumam vajadzeetu buut divtik lielam, iipashi, ja naakusi kaa mazlietota no Vaacijas. Tad tieshaam kaartiigu servisu un riktiigu profilaksi, kopaa ar eljljas mainju.

Snowagain    1 Kārbā eļļu un filtru (kur to var izdarīt neizjaucot visu kārbu) vēlams mainīt ik pēc 30000 km.
Un kā jau JurisK teica - šīs a/m nobraukums ir nereāls (es domāju savi 480000 km būs).
Eļļa tikai oriģinālā, vai ražotāja oficiāli akceptēta (būs tāpat kāda no OE ražotājiem - Motul, Mobil, Esso, Total u.t.m.l.). Ar filtru tas pats stāsts.
Ja a/m automātiskajai ātrumkārbai filtrs nav brīvi pieejams, eļļa jāmaina 10000 - 15000 km robežās.

JurisK  1 2 Snowagain - kur tu njem shitos ciiparus - 30tuukstoshi, 10-15 tuukstoshi? Ir taadi, kas automaatiem maina eljlju divreiz gadaa? Ieprieksheejo mashiinu ar automaatu nopirku 4 gadi vecu ar 140000, nobraucu 3gadus liidz turpat 300000km - nekaadu paziimju, ka kaarba nestraadaa. Peedeejo reizi, kad biju ar to servisaa, ieteica nomainiit vaaka bliivi, pie reizes tad ar pieliet svaigu eljlju liidz liimenim. Vaicaaju - varbuut nomainiit pie viena? Nee, nevajagot! Ja kas - autorizeetais serviss!

Snowagain    1 JurisK - uztaisiet, lūdzu, eļļai ķīmisko ekspertīzi jaunai un ar 30000 km noskrējienu. Būs atbilde.
Kāpēc autorizētais serviss tā teica - gaida Tavas a/m kārbu remontā :D!

laurupuucis    1 Snowagain pateica tīru patiesību. Ja pērk mašīnu uz īsu laiku(līdz gadam)), tad taču pofig -ne mana cūka, ne mana druva.Bet serviss domā arī par savu nākotni, un oficiālais servis visbiežāk karbas maina uz jaunām, un par Jūsu naudiņām. Ieteicamais intervāls jaunām esot no 60 līdz 80000.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu