Restaurēta turbīna - sliktāka?

Pienācis laiks nomainīt turbīnu un vēlāk domāju arī auto nochipot. . Gribēju lūgt palīdzību uzskaitīt plusus un mīnusus, pirkt jaunu, vai restaurētu? Vai taisnība, ka atrestaureetai turbīnai mazāk jaudas?

av2      videeji da jebkura restaureeta detalla kalpo apmeeram pusi no jaunas, orgginaala razzotaaja detallas. Ja nedomaa ilgi vairs braukt to autinnu, nnem restaureetu.

cunis      Protams kad tikai jaunu. Skopais maksadubultā.
Viss jau atkarīgs kāda stāvokli ir pats motors, ja pati dvēselīte iet uz beigām, tad jau vienalga kādu turbīni liec.

daris      Mans auto jau bija nočipots kad turbīna sāka sulot. Atjaunoja turbīnu Rīgā. Rezultāts = it kā jau viss strādā , bet ne tā kā bija pirms atjaunošanas . Secinājums = noteikti izvēlies tomēr jaunu turbīnu .

White`n`Naughty    2 Jocīgie. Atjaunota detaļa ir praktiski kā jauna, visas dildtošās daļas ir nomainītas pret jaunām. Protams ja korpusā ir kautkādas mikroplaisas, tad gan nav labi. Taču tā nav bieži. Turbīnai vispār darba resurss ir 150-200 tūkstoši kilometru. Ja nu kādam iet vairāk, tad tas ir tikai un vienīgi ļoti,ļoti saudzīgas ekspluatācijas rezultāts. Pārsvarā visi autoražotāji savā tehniskajā dokumentācijā paredz turbīnas restaurešanu/apkopi/nomaiņu pie aptuveni tāda intervāla.

kvarts  3   labāk nopirkt jaunu auto un pērkot atcerēties ka normāls motors ir V8 nevis1.8

lubs      White´n´Naughty
atļaušos nepiekrist par turbīnas darba resursu.
ar iepriekšējo bembi nobraucu 350.tk/km,turbīna strādāja teicami.
tagadējam džipiņam-220.tk/km,problēmu navnekādu.
darba busam-230tk/km,turbīna sulojas sen,no kādiem 100 tk.,taču tālāk par sulošanos proces neiet.....

vilks28    2 Ko regulē turbīnai????

saags      Gada laikaa jau ieguldiits 3000eur siikos remontos

Kas tas par tadu siko remontu auto?

smc3000    1 labi restaureta turbina ir praktiski jauna.kas sadilst?bukses.kartigs virpotajs var atrestauret turbinu ja nav trinusies pret korpusu

saags      Cik zinu zinoš virpotajs neķersie klat turbinai, jo zina kas tas ir!

Man bija W202 tris gados sakļavios 1t ls, kopā ar apskati+nod. kas Mb palicis tik liels klucis, vai vaina lietotajā?

Vai Baldone Nerngs sia esi prasijis par Turbinu?

usinjsh    2 Kā jau te augstāk minēts, tad restavrēta turbīna no jaunas atšķiras tikai ar veco korpusu. Bet ja korpusam defekts, tad to neviens normāls meistars tev nelabos. Restavrē jau dažādi. Ir dzirdēts ka daži meistari pēc remonta to nebalansē. Cena aptuveni +-200Ls. Neredzu vajadzību pirkt jaunu turbīnu.

Krastmalnieks      Pirms izteikties par turbo/ļerbaku kā tādu lūgtums konkretizēt katru gadījumu... jo mljac es ienterēsējoties uzzināju ka 5W30 ir kā minimums 6- veidi... un tas tikai " vieglajiem"...

REDS      Opāā... kādi te "zinātāju" viedokļi vai arī no kāda "zinātāja" pārstāstītais. Viedoklis ir svarīgs kad nav zināšanu un ir svarīga Jūsu "apauklēšana" !
Vediet turbo uz Dīzeļcentru un runājiet... būs Jums laime un miers.

vermuts36    2 Cik man ir zināms, vidēji restaurētā detaļai jākalpo 75% no jaunās detaļas kalpošanas laika! Bet ja runā par detaļas kvalitāti maksimālās tās funkcijas izpildei, es izvēlētos jaunu.
Par čipošanu runājot, jo lielāka jauda, jo īsāks mūžs ne tikai turbīnai, bet motoram, kārbai un pārejīem ritošās daļas agregātiem!!! Gribi pazīmēties, tad maksā, bet vai tas ir to vērts?.....
Vēl piebidīšu, kas turbīnai nepatīk:
1. Nolietojusies motora eļļa;
2. Bez iesildīšanas izpiest no motora maksimālo jaudu;
3. Pēc intesīvas braugšanas uzreiz noslāpēt motoru (vēl ļaunāk, pirms noslāpēšanas vēl uzgāzēt)

laukuviirs      Turbīnas var restaurēt. tikai ne kaktu servisiņš. Labāk uzticēt speciālistiem dīzeļcentrā.

REDS      Restaurēta turbīna nav nekas īpaši vājāks salīdzinoši ar jaunu, ja ievēro dažus noteikumus:
1) kādas detaļas tiek liktas
2) vai turbīnu saliek kvalificēti
3) vai turbīna tiek balansēta/ pārbaudīta pēc salikšanas

Būtiski ir novērst turbīnas noklāšanās iemeslus, piemēram nepietiekama turbīnas eļļošana; dzeses šķidruma pieplūde... ka arī dzeses šķidruma aizplūdes/ eļļas aizplūdes/pieplūdes ražība... kurai ar šo šķidrumu spiedienu ne vienmēr ir tieša saistība. Gadās kad lietojot "biezāku" eļļu spiediens manometros rādās kā lielisks bet tajā pašā laikā eļļas pieplūdes daudzums/ ražība pieklibo un rezultāts ir ... šāda topika rašanās... ne vienmēr, bet ir bijuši arī tādi gadījumi :)
2014-04-30

nezaale7      ir restaureta...bet laikam veiksmigi..jo nu jau vee 7 gadi nobraukti....un piebildiisu bez probleemem ford galaxsi dizelis bija 2014-05-16

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu