Turbīna

Turbīna - jautājumi un diskusijas

Dzen eļļu turbīnā caur motora ventilāciju (8)
Sāka dzit ellu turbīnā caur motora ventilāciju un ieplūdes kolektorā tik traki ka motors uzgaazejot nemet nost apgriezienus un noslāpēt var tikai liekot ātrumā un spiezzot uz bremzēm ja brauc lēnā negāzējot tad viss ok. ...
Izvadi motora kartera ventilāciju atmosfērā, atvieno no gaisa ieplūdes caurules! Ja vēl joprojām dzīs ieplūdes kolektorā ellu, tad turbīna pie vainas.Savukārt, ja tikai pa kartera ventilāciju dzīs eļļu un pūtīs gāzes tur pat ārā..., tad problēma pašā motorā, virzuļu gruppā! Abos gadījumos, remonts izskatās nebūs lēts! Nez vai kartera ventilācija tik daudz eļļas tev ieplūdes kolektorā sadzīs. Gan jau tā ir turbīnas vaina. Ņem šļūtenes nost, pieliec turbīnas izplūdē kādu baltu kartona gabalu. Gan jau redzēsi brīnumus. Esi uzmanīgs. Tev noteikti arī interkuleris pilns ar eļļu. Labāk atvieno arī to pirms eksperimentiem. No prakses varu pateikt. Ja caur kartera ventilāciju dzen tik daudz eļļu lai tas auto pats sāktu detonēt, tad tur jābūt kādam izdegušam virzulim, bet tad jau pie startēšanas vajadzētu dzirdēt kompresijas nevienmērīgumu. Tādēļ jau tas EGR vārsts bija noglušīts, ka kādam apnika viņu tīrīt, jo turbīnas eļļa saskarsmē ar recirkulācijas gāzēm veidoja ohojenno uzdegumu:) Dodu 98 %, ka vaina turbīnā. Ak šie ekonomiskie dīzeļi:) usinjam taisnība, drīzāk tomēr turbīnā vaina, un to interkulera radiātoru atvieno... , droši ka tas pilns ar eļļu! ··· Turbīna: Dzen eļļu turbīnā caur ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kāpēc netur turbīna? (6)
Opela Astra 1,9 dīzelis 2006 gads.sāka svilpot,turbīna,no sākuma,aukstam dzinējam vēlāk arī siltam un iedarbinot dzinēju no izpūtēja izsita dūmus.Turbīnu atrestaurēja ,pēc 5 mēnešiem atkārtojās viss,tas pats. ...
Vai kāds pārbaudīja eļļas spiedienu pēc tam kad uzlika atjaunoto turbīnu,jo kaut kāds iemesls turbīnas nāvei bija:eļļas spiediens,katalizators,kartera ventilācija.Un vispār,parasti pie turbīnas maiņas vajadzētu noņemt karteri, izmazgāt,pārbaudīt eļļas uztvērēju un samainīt eļļu un filtru.Ja to visu izdara tad problēmām nav jābūt..... Turbīnas atjaunošana nav apšaubāms pasākums,jo jauna turbīna maksā ap 700.....atjaunošana ap 200.Pēdējo trīs gadu laikā esam uzlikuši ap 100 atjaunotās turbīnas,kaut kā nav bijušas problēmas.Mazliet jāievēro tehnoloģijas un viss ir ok. Kaa jua iepriekss te mineeja , nav spiediens tajaa liinijaa pietiekoss, kas ello turbinas gultnnus.Vai arii izpuuteeja filtri "aizkaltussi", vai arii intercooler, ja ir taads , piedziits ar drazu/vecaas turbiinas luuzznniem, vecu ellu biezumiem utt. Vispaar vieglajiem autinniem visas taas smalkaas turbiinas ir :( .....jaunam ir ok, bet vecam, labaak ir, ka nav. Kaartiigs V8, bez jebkaadaam fignnaam ir visslabaakais. Un nemaz need taa degvielu, it sevikki uz sstraases.Jo tie motori labi velk jau...briivgaitaa puksskkinot pat. Ne velti pat 2019 ir razzotaaji, kas labaak ieliks normaalu 2.5 atmosfeerisko motoru savaa autinnaa, nevis kautkaadu mikrobu ar 7tiinnam turbiinaam, puutem, kompresoriem un cutu fignnu. Turbīna parasti izbeidzas, kad viss cits ir piekvēpis. Ir jāpārskata visa izplūdes sistēma no cilindriem līdz pat izpūtēja galam. Turbīnas restaurēšana arī ir visai apšaubāms pasākums. Pie eļļošanas bada pirmā cieš turbīna. Jāmēra eļļas spiediens ar mehānisko manometru, ja tur viss labi, pārbaudīt turbīnas eļļošanas maģistrāli. ··· Turbīna: Kāpēc netur turbīna? lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
jaunas biksas, eļļošanas maģistrāle, trubas, čipošana lai mainītu ierakstītās dozācijas līknes un utt, tas ir dāāāārgi, biksas 200 eur, turbīna 450 eur, radiators dzesei 150 eur tas tik tā iesākumam:P))))) sākot no 1.5k$ ja pats dara bet visdrīzāk bez 2k$ galā netiksi tas to nav vērts! lētāk būtu ielikt lielāku mitsuku dzinēju liec uzreiz 2 turbīnas, būs lētāk :) ··· Turbīna: Cik varētu maksāt turbīnas ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Turbīna A6 1,8T (4)
Kāpēc zūd jauda un neieslēdzas turbīna? Cik varētu izmaksāt turbīnas sakārtošana ( remonts, maiņa)? Modelis A6 1,8T 1998.g.
Lai zinātu cik maksā, vispirms ir jāzin kas tieši kait. Var nomainīt sadilušu/iestrēgušu By-Pass vārstu par dažiem desmitiem eiro, vai dažiem simtiem nopirkt jaunu turbo... Pie vainas varētu būt RGR vārsts. Nevis RGR bet EGR Eļļa nezūd..? ··· Turbīna: Turbīna A6 1,8T lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Restaurēta turbīna - sliktāka? (21)
Pienācis laiks nomainīt turbīnu un vēlāk domāju arī auto nochipot. . Gribēju lūgt palīdzību uzskaitīt plusus un mīnusus, pirkt jaunu, vai restaurētu? Vai taisnība, ka atrestaureetai turbīnai mazāk jaudas?
Jocīgie. Atjaunota detaļa ir praktiski kā jauna, visas dildtošās daļas ir nomainītas pret jaunām. Protams ja korpusā ir kautkādas mikroplaisas, tad gan nav labi. Taču tā nav bieži. Turbīnai vispār darba resurss ir 150-200 tūkstoši kilometru. Ja nu kādam iet vairāk, tad tas ir tikai un vienīgi ļoti,ļoti saudzīgas ekspluatācijas rezultāts. Pārsvarā visi autoražotāji savā tehniskajā dokumentācijā paredz turbīnas restaurešanu/apkopi/nomaiņu pie aptuveni tāda intervāla. Ko regulē turbīnai???? Kā jau te augstāk minēts, tad restavrēta turbīna no jaunas atšķiras tikai ar veco korpusu. Bet ja korpusam defekts, tad to neviens normāls meistars tev nelabos. Restavrē jau dažādi. Ir dzirdēts ka daži meistari pēc remonta to nebalansē. Cena aptuveni +-200Ls. Neredzu vajadzību pirkt jaunu turbīnu. Cik man ir zināms, vidēji restaurētā detaļai jākalpo 75% no jaunās detaļas kalpošanas laika! Bet ja runā par detaļas kvalitāti maksimālās tās funkcijas izpildei, es izvēlētos jaunu.
Par čipošanu runājot, jo lielāka jauda, jo īsāks mūžs ne tikai turbīnai, bet motoram, kārbai un pārejīem ritošās daļas agregātiem!!! Gribi pazīmēties, tad maksā, bet vai tas ir to vērts?.....
Vēl piebidīšu, kas turbīnai nepatīk:
1. Nolietojusies motora eļļa;
2. Bez iesildīšanas izpiest no motora maksimālo jaudu;
3. Pēc intesīvas braugšanas uzreiz noslāpēt motoru (vēl ļaunāk, pirms noslāpēšanas vēl uzgāzēt)
labi restaureta turbina ir praktiski jauna.kas sadilst?bukses.kartigs virpotajs var atrestauret turbinu ja nav trinusies pret korpusu ··· Turbīna: Restaurēta turbīna - ... lasīt visu diskusiju (21 atbildes) –»
turbomotors.lv Kas par busu, motora tilpums???? Tikai Dieva dēl nedzen uz ROLI Čiekurkalnā. Izģērbs pliku un neko neizdarīs. Ja buss nav kaut kāds ūber ekskluzīvs,tad vienkāršāk un lētāk iepirkt lietotu turbīnu. nu jā par to turbini viss ir atkarigs kas par modeli ,restavretas turbines maksa no 250ls veco jadod preti un visas tas lietas notiekas praktiski vienalga kura normalā servī veic tādas darbibas ,bet nu labak jau pazisanos kakta servisos .bet normala servi tur uztraucas par reputaciju sataisis bez bedas Turbīnu vislabāk saremontēs turbomotors.lv, tikai viņi neņem to nost un neuzstāda atpakaļ, bet tik pat svarīgi, kā labi atremontēt, ir uzztādīt akurāti to atpakaļ, lai no izplūdes sistēmas neiekļust svešķermeņi un atkal turbīnu nesabojā. Tapēc ir jēga uzticēt to darbu Turbomotors sadarbības servisam, tādā gadijumā būs arī garantija. ··· Turbīna: Kur Latvijā var saremontēt ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu