Ja uzņēmums kas ir licis mašīnai gāzes iekārtu ir bankrotējis.

Tad sanāk ka garantija "nakrilasj mednim tazom" vai vēl ir iespēja griezties kautkur. vai vienkārši jāmeklē jauna darbnīca, kurā veikt apkopes .

erucanob (2014-04-22 14:33)      Kā Tu to iespēju iztēlojies.Kntora nav.Domā kads no bijušajiem darbiniekiem,kuriem ļoti iespējams pat pēdējās algas nav maksātas,sāks tev pa velti ko remontēt?Vai bijušais firmas īpašnieks to darīs?

MaryClaire (2014-04-22 14:45)      nu, ja ir bijusi tiesību un pienākumu pārņēmēja, tad jā, tas ir iespējams. bet ne citā gadījumā

marselis (2014-04-22 14:48)      ir bankrotējis.
seit ari ir atbilde..

juridiski-,atbildibu nes tas,kas ir juridiska vai fizikska persona....

ja janis ir ko tev solis,bet janis ir miris,....tad nezinu vai kapos spej stadit pret vinu kadas prasibas!
ja gribi karinu-,var griesties pie masas uznemumiem-,vai radinieku durvis klauvet.
bet ta nebus juridiski pamatota prasiba!
lidz bridim kamer iet bankrota proces,...tad var ko sumeties
bet ja bankrotejis-,tad vina vairs nav!

etc (2014-04-22 15:22)      Labāk atrast citu servisu, sapazīties ar meistariem, nu, bet garantija ir tikai acu aizmālēšanai. Ja iekārta darbojas, tad vnk savlaicīgi vajag veikt apkopes - mainīt aizdedzes sveces, tīrīt gāzes filtrus u.c. Manam auto gāzes iekārta jau 7 gadus, lielākie remonti - reduktora un vadības bloka maiņa. Vēl pa starpām bija sīkas ķibeles - pazuda kontakti vados, nosprāga balona vārsts. Pie tam iekārta bija uzlikta jau 2000. gadā Beļģijā.

Edg (2014-04-22 16:39)      Labāk ņemt auto ar dīzeli, uzreiz atkrīt visādi čakari ar filtriem, tīrīšanām un tāpat pa starpām benzīna liešana aukstam laikam. No pieredzes ja traktoram zupu nelej ar dubļainu spaini iet bez problēmām savus 200 tūkstošus. Viss pārējais ir tikai plānotās apkopes un benzīngalvu iedomas par dīzeļa mazvērtīgumu. Arī ietaupījums iznāk lielāks nekā braucot ar gāzi.

karlis7 (2014-04-22 17:27)      Pamēģiniet šeit 29190904 andrejs. Būs jāmaksā, varbūt ne tik daudz.

Periskops (2014-04-22 18:22)      Kad "Dateks" bankrotēja, tas momentāli pārtapa par "Metalexu" :)
Rekomendēju papētīt tā laika VID statistiku par lielākajiem nodokļu parādniekiem :)

Students02 (2014-04-22 19:31)      Man te palīdzēja gandrīz vai līdzīgā situācijā:
http://www.ads-serviss.lv/lv/autogaazes-iekaartas-23455

typhoo (2014-04-22 19:37)      "Kad "Dateks" bankrotēja, tas momentāli pārtapa par "Metalexu" "

Ka tikai nebija otraadi, Dateks izskataas ka ir tiiri dziivs un darbojaas.

sipenieks (2014-04-22 21:36)      Brauc tik, gāzei nekādu īpašo apkopi nevajag. Ja būs kas nopietns, sāks smirdēt.

Almerija (2014-04-22 22:46)      ja ir garantija iekārtai, tā kā tā apkope nav bez maksas...

av2 (2014-04-24 07:08)      nu kautkadu laiku garantija ir tak arii passai iekaartai, razzotaajam jaasedz izdevumi . Jaakontakteejaas ar vinniem, bet to jau var tikai licenzeets kantoris. Taa kaa meklee jaunu servissu , un ja kas iekaartai buus ccupaa, lai vinni pieprasa razzotaajam.
Teiksim , ja iekaartu razzojis "XXX" rupniicaa, paskaties kas Latvijaa apkalpo ssadas iekaartas , nosedz garantijas utt.

etc (2014-04-24 11:12)      Edg (2014-04-22 16:39) viedoklis "Labāk ņemt auto ar dīzeli..."
------------------------------
Ja izvēlēties auto ar dīzeli, tad vienīgi vienkāršākos 90.-gadu, bet tie visi jau ir tāā nobraukti... Jo dīzeļi pēc 2000. gada ir ar CommonRail, TDI un sazin vēl kādām tur gudrām sistēmām, kad remontējot jāatdod kādi 200 LVL par vienu sprauslu, bet jāmaina tad uzreiz visas 4! Un ziemā, kad dīzeli pie -25C vairs nevar piedarbināt? Un "ziemas" dīzeļdegviela, kas lieta normālā DUS, bet sabiezē jau pie -20C? Man vienam pazīstamam Polijā no viņu dīzeļa nosprāga Audi A6 augstspiediena sūknis. Nemaz tik vecs auto nebija, laikam kāda 2002. gada. Dabūja atdot 1,5 k latos, lai uz vietas sataisītu un tiktu atpakaļ uz LV! Bet Tu saki - dīzelis... Voyager ar 2.5 dīzeļiem vispār neiesaka ņemt, jo dzinējs ir kaprīzs un problemātisks. Bet Voyager ar 2.4 benzīns+gāze patērē ap 7 EUR / 100 km. Salīdzinājumam dīzeļ-Voyager ap 11 EUR / 100 km. Ja cilvēks taupības nolūkos grib pārvietoties ar piemēram, 2 durvju dīzeļgolfu, kāpēc nē - tā ir viņa izvēle! Normāla izmēra auto gan labāk ņemt variantā gāze/benzīns!

Edg (2014-04-25 07:29)      Paklauc etc - kombinētā benzīn-gāzes galva. Tas viss ko tu te uzskaitīji ir tikai tavas iedomas. No 90-ā gada man ir tikai dīzeļauto bijuši, nu jau kādi trīs. Vienīgais ar kuru esmu vairāk vai mazāk čakarējies ir pirmais. Un tas bija žOpelis. Ar pārējiem - Renault un pašlaik Škoda nekādu problēmu attiecībā uz degvielas sistēmu. Es jau rakstīju ja bākā nelej no grāvja pasmeltu šķidrumu ar dubļainu spaini tad problēmu nav. Visdrīzāk to var attiecināt par to tavu poli. Viņi visi tur ir zlota pi*ēji un ir gatavi pakārties aiz laimes ka tik kautko par puskapeiku letāk dabū. Par aukstumu un degvielas "sabiezēšanu", nezinu kur tu tads "eksperts" radies, bet man nekādu problēmu nav bijis par -26 grādos. Par cenām, nebraucu es ar autobusu (izskatās ka esi āmurikāņu transporta līdzekļu fans a tie nekad nav mācējuši taisīt taupīgus auto jo tur āmurikā degviela ir lētāka nekā ūdens), nav man vajadzības, bet 100 km. man izmaksā 5-6 eiras.
Un ja runājam par personīgi pazīstamiem cilvēkiem, tad zinu cilvēkus (vairākus) kuri no gāzes ir pārsēdušies un dīzeli un vairs pat nesapņo (par nožēlo ka to nav izdarījuši ātrāk) par to čakaru, it sevišķi ziemā.
Bet par remontiem runājot benzīgalvas iešprices remonts nemaz lētāk nesanāk kā tevis minētais traktora remonts. Drīzak jau jāskatās kopumā ietaupījums uz apkopēm. Un tur dīzelim ir mazāki izdevumi. Nu kaut vai benzīnniekam aizdedzes svaces vien ir regulāri jāmaina ik pa 30000 km. dīzelim sprauslu tikai pārbaude labi ja pēc 100000 km. Retāk eļļa jāmaina. Manai škodai intervāls pat ir 30000 km. Benzīnvariantam tas ir uz pusi mazāks. Īsāk sakot normali japieskata un nebūs problēmu.

Edg (2014-04-25 07:36)      P.S. Jā, aizmirsu piebilst kad pērkot lietotu auto tā ir loterija jebkura variantā. Proti var jau liet cik vien iespējams labu mantu bākā. Bet ja iepriekšējais saimnieks ir sūdus lējis un pamanījies īstajā brīdī pārdot. Tad problēmas var būt ar jebkuru auto. Man tā tantei iznāca pērkot auto Rumbulā(benzīnnieku) pēc pāris gadiem nosprāga kompis, šķiet k avainot nevienu nevar. Bet es pacilāju vācu papīrus kas tam lūznim bij klātu pielikts vēl placī ( mudaki nebij izņēmuši ) Iepriekšējais saimnieks jau to kompi bij servisā testējis un tur bij atskaite par problēmām. Tāda ka es pat vācu valodu neprazdams sapratu ka tur problēmas ar kompi uzskaitītas. Un tas remonts arī nebij no lētajiem, šķiet gandrīz tikpat cik viss lūznis maksāja.
Tā ir, vai nu mācies valodas, vai ari piedalies loterijā :)

REDS (2014-04-30 22:31)      Topika autorei:
Meklē šīs auto gāzes iekārtas ražotāja citus oficiālos pārstāvjus un ja kantoris kas Tev šo iekārtu uzstādīja ir oficiālo uzstādītāju sarakstā tad caur vienu no oficiālajiem to sanāks nokārtot... nevis pamēģināt, bet patiešām sanāks nokārtot.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu