Ūdeņraža ģenerators pie automašīnas degvielas maisījuma ieplūdes sistēmas

Vai kāds ir uzstādījis kā komponenti ūdeņraža ģeneratoru? Daudzus gadus un pat joprojām cilvēki tiražē mītus par LPG, bet zināms, ka arī LR uzstāda ūdeņraža ģeneratorus. Labprāt uzklausītu viedokli no kāda, kurš patiešām ir pārbaudījis praksē minēto komponenti!

Alex_Jones      Jau 2009 gadā 7 tādus uzlikām uz dažādām a/m.

Ir jaunākas un interesantākas tēmas ko inžinierēt pa garāžām...

marions      ar 10 gadu intervalu si tema uzpeld ka nou hau ...energija ko patere generators ir lidzvertiga iegutajai energijai ....lidzigi ka kompresors mersim ne velti neiedzivojas uz turbinas fona....isak sakot veca laba konfekte jauna papiriti....

nevarbut      Tātad! Vari manam viedoklim neticēt, tas nav aizliegts.Esmu tam jau izgājis cauri ar citu cilvēku pieredzi. Pēc fizikas , lai sašķeltu ūdeņraža saiti jāpatērē diezgan liela enerģija, kuru paņem no ģeneratora, kurš savukārt rada papildus slodzi iekšdedzes dzinējam. Bieži esmu mērijis ģeneratora atdevi (ģ. pēc remonta) pie ieslēgtiem patērētājiem un mans secinājums, tas šādos apstākļos ņem līzingu no akumulatora! Koroče ilgtermiņā bulšits.Dīzeļiem darbība paliek cietāka, nepareiza aizdedze,tuvu detonācijai,dzinēja bendēšana, tas saistīts ar H2 lielo sadegšanas ātrumu. BET! Dažos štatos, kur prasības pret ekoloģiju, lai nodrošinātu BMW pārdošanu, emisijas samazināšanai M sērijas bumeriem uzstāda Jonizatorus, kas gaisu sadala jonos, rezultātā, samazinās kaitīgās atgāzes, pieaug jauda, samazinās patēriņš(kāds tur nah. patēriņš, ja gribi gāzi spiest grīdā:). Pārbaudīts uz jaudas stenda, ir arī citi plusi . BET! Uzstādi savam auto Gāzes iekārtu ar sprauslām un papildus vārstu vadīklu eļļošanu(vēlams iesmdzes, bet tas dārgāk) un būs pat ļoti OK. Mans BMW ar pārbūvētu 4 cil. 2.0l dzinēju patērē aptuveni 5euro-6e. gāzi grīdā., Vārstu eļļošanai, lietoju sintētisko(jo ziemā tā nesabiezē) motorzāģu bendzīna eļļu, tas stipri lētāk. Svarīgi, lai konkrētais auto ātri uzsiltu(līdz 30 pēc C), rezultātā pārslēgtos uz gāzi. Problēmas dznējam radās ar vecā tipa gāzes iekārtām, tur nokalta membrānas, veidojās liess maisījums un dega izplūdes vārsti, tādēļ arī daudz skeptiķu. Teorētiski man pat atmaksātos sabeigt dzinēju un atkal likt citu, es tāpat būtu plusā, neviens HOH, vai oho:), ģenerators pat līdzās nestāvēs.

Postremo  1 2 pilns internets ir ar info, forumiem utt.
Es uzkatu, ka nekas nav labaaks, par jaunu (svaigu ) , parastu motoru.2 liidz 3 litri, protams turbo, tiessaa iesmidzinaassana.
JO reaala ekanomija ir no ideaala tehniskaa stavokllaa tam motoram , labas kvalitates degvielas , un pats galvenais , no braukssnas stila, ne no papildus uzparikteem kautkaadaam.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu