Degvielas patēriņš

degvielas patēriņš foto attēls

Degvielas patēriņš - jautājumi un diskusijas

Kā samazināt degvielas patēriņu ASTRA H 1.9CDTI 2006 g. (12)
palielinājās degvielas patēriņš - kas tam varētu būt par iemeslu un kā samazināt?
Iemesls - ziema! Varbūt bākā caurums? Slāpē nost, no visiem tiltiem un tamlīdzīgiem uzkalniņiem ripinies. Un kāds tad ir patēriņš ? Brucot pa šoseju ? Sasapņojies par tehniskajos datos minēto ? Laikam auto diagnostiku vispār veic servisos nevis PA. Visi 1.9 motori ir mesti-ir jāņem lielāks!😎 ··· Degvielas patēriņš: Kā samazināt degvielas patēriņu... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Ekonomiska braukšana ar auto (33)
Ir doma, ka vajadzētu pamācīties, kā ekonomiski braukt ar auto. Vai vismaz uzdot savus muļķīgos jautājumus kādam spečukam. Kur tādu ņemt?
Pa tukssu cellu jau vari ekanomeet, bet pilseetaa tas ir....:(( Buusi veel viena, kas trauces vissiem paarejiem satiksmes daliibniekiem???? Taa teikt, es ieekanomeessu "395 gramus" za to, un man uzspllaut uz visiem paarejiem satiksmes daliibniekiem ???
Ja gribi taupiit degvielu, nopeerc ekanomisku autinnu . Diizeli, hibriidu, mazinnu lloti utt. Francci pat razzo kautkaadus mazauto, kas iet uz...saspiestu gaisu.( sakccaa bendziintankaa par paaris EU - pietiek 100 km ) Un te jau iepriekss teica, saplaano savus braucienu arii. Uz "bodi aiz stuura" vari ar kaajam aiziet utt.
Nekas nevar buut vairaak kaitinossi, kaa....nu "visas joslas aizbrauca, bet viens ripina" ciitiigi luurot ekanometraa :(
Cita lieta jua biuutu, ja vissi taa dariitu, es jau tikai par buutu:)
Neko īpašu tev tur nepateiks. Doma viena - mazāk gāzē, mazāk bremzē ! Izvairies no asiem manevriem, nekaucini riepas pie luksofora un neatstāj ilgi auto darbojamies tukšgaitā (kaut gan ziemā - labāk tomēr mazliet uzsildīt, nekā uzreiz braukt - tas atkal labāk motoram) īsāk sakot tā -ekanomiska braukšana tā cilveku valodā nozīmē kad tu brauc laideni ,iekkļaujies braukšanas plūsmā,bet ieteiktu nesākt kautkaus ekanomijas testus ziemas laika apstākļos Iemetot googlē "ekonomiska braukšana" un info būs Jautājums cik jauna mašīna, jaunākām ar elektronisku iešprici vajag ripināt ar ieslēgtu pārnesumu - tad degvielas padeve tiek atslēgta pavisam, ja ieslēdz neitrālajā, tad degviela tiek smidzināta tukšgaitas režīmā.

Uzsākam kā parasti braukt, pārslēdzamies uz augstāku pārnesumu, kad varam, jāzina pie kādiem apgriezieniem velk un pie kādiem sāk sprauslot - par zemu vēl priekš nākamā ātruma.

Pēc iespējas nebremzējam, ripinamies, lai pēc tam mazāk jāgāzē uzsākot braukt, ideāli, ja sanāk noripināt un gaitā uzsākt atkal, bet pilsētā jau tā nepabrauksi, kaitināsi aiz sevis braucošos..

Starts tērē degvielu, bet ja jāstāv ilgāk par 5 minūtēm, tad ir jēga izslēgt, bet tas vasarā, ziemā varbūt lai labāk purpina, jo pie auksta dzinēja tiek smidzināts vairāk degvielas..

Nu kaut kā tā apmēram..
··· Degvielas patēriņš: Ekonomiska braukšana ar auto lasīt visu diskusiju (33 atbildes) –»
Pazudis uzrāviens. (17)
Pēdējā laikā autiņam kaut kā nevaru dabūt uzrāvienu, vakar vispār vairāk par 90 km nevarēju izspiest un tos pašus knapi pēc kāda kilometra tik dabūju. Šķiet ka arī benzīnu sākusi vairāk "ēst" Zinu,ka jābrauc uz servisu, zinu ka mašīnītei...
Motoram pazudisi kompresija, gļuko kāds devējs, degvielas sūknis iet uz beigām, iespēju ir simtiem, ved tik uz servisu, jo tāpatās pati tak nelabosi... Doma ir vieta, tacu figna stavbremze, man buss pie 100 i nejut, tik stavot gan sausmigi smird :D Pie katras apstasanas doma iesaujas prata "oborzeli katra miesta gumiju svilinat" :D

Isak sakot dzen to spaini ar skruvem tik uz servisu, i uzraviens bus, i pec gumijas nesmirdes katra vieta kur apstasies.

veiksmigu dienu.
Krēsls par tālu vai zem gāzes pedāli paripojusi pudele. Pārējas diagnozes tik gaišo domu cilvēki spēj noteikt. Arni, ja pie vainas būtu sveces, slikti pielektu. Bet par to autore tā kā nesūdzās. tur var būt viss, sākot ar degvielas spiedienu beidzot ar droseles vadību, pirmkārt izmērīt degvielas spiedienu, uztaisīt pa jaunu droseles kalibrāciju, bieži tādi joki vnk kad degvielas filtrs aiziet ciet ··· Degvielas patēriņš: Pazudis uzrāviens. lasīt visu diskusiju (17 atbildes) –»
Auto dators rada lielu tulitejo degvielas paterinu uzsakot gaitu (15)
sakot braukt liels paterins -pec tam normali...
Domāju, vajag pārdot šo auto un iegādāties tādu, kur nav borta dators. Tad šī problēma pazudīs. Nemeklē vainu tur kur tās nav. VISIEM, pat JAUNAM auto ir tāds rādijums. Tas ir tikai normāli. Jo savādāk nemēdz būt. Jo aukstāks motors un vairāk spiež grīdā jo dzīvāku (nesadegušāku zupu ) tavs autiņš "aprij". Loģiski
Mana lauviņa aukstos ziemas rītos pat īpaši nemocot viņu tā palēnām ripinot ap māju ar 10km/h pat 23 mierīgi parāda. ;)
BMW740, kam normālais patēriņš ir ap 14 litriem, pat viegli uzspiežot gāzes pedāli, patēriņš aiziet līdz skalas beigām (35 litri)
Uzsākšanas brīdis ir daudz "rijīgāks" par normālu braukšanu.
Jāsāk satraukties tad,ja arī dzīvē paliek stipri palielināts patēriņš! Ja viss čiki,lai tas kompis rāda ko patīk! Jo tam ir tikai informatīva nozīme. ··· Degvielas patēriņš: Auto dators rada lielu tulitejo... lasīt visu diskusiju (15 atbildes) –»
Degvielas kvalitāte (33)
Padalamies pieredzē ar degvielas kvalitāti latvijas degvielas uzpildes stacijās! Par piemēru, šajās brīvdienās uzpildot pilnu degvielas tvertni Lukoil iekš lv un dodoties uz Warshaw, biju pārsteigts par to cik ātri tā iztukšojās jau...
Laika zinjas - konkreeti veeja virzienu, njeemi veeraa? Piem. braucot uz Ventspili vienmeer gandriiz teeree vairaak degvielas, nekaa no Ventspils uz Riigu. Degviela taa pati, bet veeji lielaakoties puush no rietumpuses. Šis fakts jau sen kā katram pirmziemniekam ir skaidrs, izņemot Nste visi citi LV tirgotāji(ieskaitot arī Sīpolaļļu) degvielu ņem Mažeiķos. Pēc tam pieber savas piedevas ja tādas ir (Statoil). Statoiļa piedevotais ari tērējas stipri mazāk nekā Sīpoleļļas dagviela. Negribu es te neko reklamēt, bet dzīve to ir pierādījusi. Kurš gan pārdos mazāk ja var pārdot vairāk? Būtu labāk ņēmis Nesti vai arī pircis transporta līdzekli ar dīzeli. Pats braucu ikdienā ar dīzeli un piemetu tavu maršrutu. Tad nu man sanāca ka es ar vienu bāku (55 litri) būtu pat gandrīz atpakaļ ticis. Sliktākajā gadījumā pildījies Kauņā vai Paņevēžā atpakaļceļa laikā.
Par dīzeli mazs paskaidrojums, ziemā tas pie mums ir tīrs visiem, vasaras variantā 7% bio ir obligāts to nosaka likumi. Tad nu Ohforf izdari pats secinājumus.
Nestē Brīvības ielā (uz Juglas pusi) sūkņi noregulēti tā,ka uz pilnu bāku iepildās par 5-6 litriem mazāk. Imantā tādi joki nenotiek.:) Nezinu par tavu mashiinu, bet maneejais 2-litru diizeljbembiks(E90) visekonomiskaak, reekjinot pateerinju uz 100km, brauc pie apm. 120km/st. Braucot ap 90-100 pateerinjsh uz 100km nedaudz lielaaks. Edg, tad jau sanāk, ka vienīgais jēdzīgais risinājums ir kā kādreizs, padomju laikos, garāžā dīzeļa muca, ko piepilda ziemā :D

Paldies par skaidrojumu! Toreiz, kad šito visu ieviesa, dīzelis mani vēl neinteresēja. Tagad zināšu.

Starp citu, benzīnu vienmēr pirku Nestē. Par to, ka 95. ir piedevas, atšķirībā no Statoil viņi skaļi nebļāva, tikai vēlāk atzinās, ka arī šamiem esot.
··· Degvielas patēriņš: Degvielas kvalitāte lasīt visu diskusiju (33 atbildes) –»
H7 spuldzes patēriņš stundā. (10)
cik litrus dīzeļdegvielas vieglā automašīna stundā patērē vairāk, ja tiek ieslēgti tuvās gaismas lukturi (standarta H7 spuldzes)?
standarta spuldze ir 55W... Tātad 110W ir jauda.
Būsim ideālisti - teiksim, ka dīzīšdzinējam efektivitāte ir 55%, Idealizēsim vēl tālāk un teiksim, ka ģenerators strādā ar 95% efektivitāti.
Dīzeļa tilpuma enerģija - 36 MJ/litrā.
Aprēķināsim, kādu enerģiju vajag spuldzēm 1 stundā. 110W*3600s=(noapaļojot) 0.4 MJ.
Aprēķinšim, ko tas nozīmē ģenerators-dzinējs-degviela izteiksmē.
Ģnerators patērē savu.... tātad 0.4/0.95=0,42 MJ
Dzinējs ir relatīvi nefektīvs...Tātad...0,42/0,55=0,76 MJ

Tātad...0.76/36=0,021 litrs/stundā, jebšu 21 ml/stundā.

Ja tu brauc ar 100 km/h, un tērē atbilstoši 5 litrus (kā var būt), tad uz 100 km H7 spuldzes tev palielinās degvielas patēriņu par 0,021/5=0,42% (zem pus-procenta). Realitāte drusku vairāk, jo es pašmaucos uz pieņēmumiem un tuvinājumiem.
Tā uz aci, ieslēgtu lukturu ietekmi autiņiem kalkulē ap 1...2%. :D- tātad- absolūti pareizā atbilde uz konkrēto jautājumu šajā jautājumā = tieši nulle litrus vairāk, piebilstot, ka arī nulle centi-litrus vairāk, par mililitriem gan domas dalās >21, bet < par 42 p.i.s. ?-cik daudz eņģeļu dejo uz viena adatas gala- to tik melnais krauklis zina, bet tu nē... Ieslēgtas tuvās gaismas pat dienas laikā ir izglābušas daudz dzīvību! Iespējams arī Tavējo! Cik litrus dīzeļdegvielas stundā maksā dzīvība? Man patika Rinkuļa aprēķini. RTU savulaik, gaismu spīdināšanas pirmsākumos bija nosacīti precīzi aprēķinājuši, cipari bija smuki, pat tik smuki, ka izdevīgāk nededzināt. Bet līdzvērtīgi divu tukšu stieņu vadāšanai uz jumta vai pusatvērta loga opcijai.
Te jau arī cilvēki paskaidroja, cik kas ir izdevīgi, ir dienas kad bez gaismām auto ir kā neredzamais cilvēks naktī, ierauga kad ir par vēlu!
··· Degvielas patēriņš: H7 spuldzes patēriņš stundā. lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Mazda CX-7 benzīns/gāze gāzes pateriņš uz 100km (3)
Konkrēti interesē Mazda CX-7 modelim. Cik maksā uzstādīt šim modelim gāzi un kāds būs gāzes patēriņš uz 100km?
Gāzes patēriņš ,ir sakot no 10l . Mazāk nekad nav. Iekārtu cenas atkarīgas no ražotāja,tas jāinteresējas pie uzstaditajiem .... Paziņa CX-7 uzstādīja gāzi vēl pa latiem. Ja nemaldos atdeva kaut kur ap 3000Ls. Tagad noteikti var lētāk. Patēriņš pa litru lielāks nekā ar bendžu. Nebojā dzinēju. Ja ir konstruēts braukšanai ar benzīnu, brauc ar benzīnu. Ja daudz patērē, pērc ekonomiskāku mašīnu. ··· Degvielas patēriņš: Mazda CX-7 benzīns/gāze gāzes... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Degvielas pateriņš un riepu diametrs (7)
Vai riepu diametrs ietekme degvielas paterinju?Proti,jo mazaks diametrs piem. R15 ris vairak degvielas neka R16?Paldies par saprasanu.
R16 vai R15 nav gandrīz pilnīgi nekādas nozīmes. Nozīme ir motora tilpumam un LABĀS KĀJAS smagumam. Piekrītu gsx! Jo gruntīgāk spiedīsi gāzes pedāli, jo lielāks degv.patēriņš.
Un vēl ir nozīme, cik stipri piepumpētas riepas (labāk turās uz ceļa / sliktāk), pa kādiem ceļiem brauc (asfalta / grants), kādu svaru pārvadā (piekrautu mašīnu vai pustukšu), pa pilsētu vai pa laukiem (bremzē / paātrinies - bieži / reti), pa slapjiem un aukstiem ceļiem vai pa sausiem un karstiem. Zināji, ka kondška vasarā paņem 1 litru degvielas uz 100 km? Jo motoram smagāk jāgriež kondiškas siksna. Un ieliec auto labu audiosistēmu ar labiem basiem, klausies mūziku uz skaļo un vēl 1 litrs un ģeneraors pēc pāris gdiem mirst nost utt.utt.... Beigās sanāk, ka R15 vai R16 nozīme ir 0.1% no degvielas patēriņa.
Bet, ja nu brauksi pilnīgi kā vectētiņš vai ekonomisks robots... tad lielākas riepas (augstākas) nozīmē degvielas ekopnomiju. Bet tāds nav NEVIENS braucējs. Tāpēc - R15 vai R16 NAV ATŠĶIRĪBAS!!!
:)- Ar cieti piepumpētām R15 tērēs mazāk degvielu, kā ar pusmīkstām R16... Nebūtiski. Braukšanas stils būs daudz noteicošāks. No pieredzes - degvielas izlietojums var palielināties par vismaz 40%, ja labā kāja smaga! Kaut kādā ziņā jā, jo 16 diski nebūs autiņam ar 1,2 motoru:) Jo šaurāka riepa, jo mazāk tĕrěs degvielu. Vēl no pašas riepas tehniskajiem parametriem atkarīgs degvielas patēriņš. ··· Degvielas patēriņš: Degvielas pateriņš un riepu... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kā panākt tādu pat nobraukumu l/100km ar sašķidrināto gāzi kā ar benzīnu? (34)
Saprotu, nedaudz ne par iepazīšanos, precīzāk ieliku šo pašu jautājumu iauto, tur gan esmu cita persona:) Bet nebūtu slikti, tā kā paklausītos automehāniķu domas labprāt!
Gaisa smirdināšana kā arī galvassāpes vien rādās- gāzes baloni pakaļā, ka maz neliksies sprāgstot, benzīni, oktāni, kompresijas, sveces un to vadi....Kaut kā daudz visa tā. Dīzelītis un uz priekšu...degvielas filtri da eļļas maiņa un esmu turpat kur citi ar lielajiem zupas strēbējiem motoriem. Ganz einfach. http://www.autodna.lv/blog/ka-ar-auto-braukt-ekonomiski/ LPG -propāna-vai sašķidrināto gāzi ?
Ar LPG neko neizdarīsi , būs tie apm . 15 % plus kā ar benzīnu !
nesanaaks. Nekādi tev tas nesanāks, fiziku neapmānīsi. Pēc būtības sāls slēpjas apstāklī kad viena litrā gāzes ir mazāk enerģijas nekā vienā litrā parastās degvielas. Tas ari nosaka dadzumu kas jāpatērē. Dīzeļmotoram ekonomēt vē palīdz ari lielāks lietderības koeficients. Tāpēc gāzei sacensties ar degvielu parasto ir pagrūti. ··· Degvielas patēriņš: Kā panākt tādu pat nobraukumu... lasīt visu diskusiju (34 atbildes) –»
Ūdeņraža ģenerators pie automašīnas degvielas maisījuma ieplūdes sistēmas (4)
Vai kāds ir uzstādījis kā komponenti ūdeņraža ģeneratoru? Daudzus gadus un pat joprojām cilvēki tiražē mītus par LPG, bet zināms, ka arī LR uzstāda ūdeņraža ģeneratorus. Labprāt uzklausītu viedokli no kāda, kurš patiešām ir pārbaudījis...
pilns internets ir ar info, forumiem utt.
Es uzkatu, ka nekas nav labaaks, par jaunu (svaigu ) , parastu motoru.2 liidz 3 litri, protams turbo, tiessaa iesmidzinaassana.
JO reaala ekanomija ir no ideaala tehniskaa stavokllaa tam motoram , labas kvalitates degvielas , un pats galvenais , no braukssnas stila, ne no papildus uzparikteem kautkaadaam.
Jau 2009 gadā 7 tādus uzlikām uz dažādām a/m.

Ir jaunākas un interesantākas tēmas ko inžinierēt pa garāžām...
ar 10 gadu intervalu si tema uzpeld ka nou hau ...energija ko patere generators ir lidzvertiga iegutajai energijai ....lidzigi ka kompresors mersim ne velti neiedzivojas uz turbinas fona....isak sakot veca laba konfekte jauna papiriti.... Tātad! Vari manam viedoklim neticēt, tas nav aizliegts.Esmu tam jau izgājis cauri ar citu cilvēku pieredzi. Pēc fizikas , lai sašķeltu ūdeņraža saiti jāpatērē diezgan liela enerģija, kuru paņem no ģeneratora, kurš savukārt rada papildus slodzi iekšdedzes dzinējam. Bieži esmu mērijis ģeneratora atdevi (ģ. pēc remonta) pie ieslēgtiem patērētājiem un mans secinājums, tas šādos apstākļos ņem līzingu no akumulatora! Koroče ilgtermiņā bulšits.Dīzeļiem darbība paliek cietāka, nepareiza aizdedze,tuvu detonācijai,dzinēja bendēšana, tas saistīts ar H2 lielo sadegšanas ātrumu. BET! Dažos štatos, kur prasības pret ekoloģiju, lai nodrošinātu BMW pārdošanu, emisijas samazināšanai M sērijas bumeriem uzstāda Jonizatorus, kas gaisu sadala jonos, rezultātā, samazinās kaitīgās atgāzes, pieaug jauda, samazinās patēriņš(kāds tur nah. patēriņš, ja gribi gāzi spiest grīdā:). Pārbaudīts uz jaudas stenda, ir arī citi plusi . BET! Uzstādi savam auto Gāzes iekārtu ar sprauslām un papildus vārstu vadīklu eļļošanu(vēlams iesmdzes, bet tas dārgāk) un būs pat ļoti OK. Mans BMW ar pārbūvētu 4 cil. 2.0l dzinēju patērē aptuveni 5euro-6e. gāzi grīdā., Vārstu eļļošanai, lietoju sintētisko(jo ziemā tā nesabiezē) motorzāģu bendzīna eļļu, tas stipri lētāk. Svarīgi, lai konkrētais auto ātri uzsiltu(līdz 30 pēc C), rezultātā pārslēgtos uz gāzi. Problēmas dznējam radās ar vecā tipa gāzes iekārtām, tur nokalta membrānas, veidojās liess maisījums un dega izplūdes vārsti, tādēļ arī daudz skeptiķu. Teorētiski man pat atmaksātos sabeigt dzinēju un atkal likt citu, es tāpat būtu plusā, neviens HOH, vai oho:), ģenerators pat līdzās nestāvēs. ··· Degvielas patēriņš: Ūdeņraža ģenerators pie... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu