Uzsākot braukt, automātam nemainās ātruma pārnesumi

Pēdējā laikā diezgan izteikti sāk niķoties ātruma pārslēgšanās. Pirmajos dažos metros, apgriezieni var uziet uz 3000+ un nepāriet nākamajā ātrumā. Agrāk likās, ka palīdzēja vienkārši auto noslāpēt un palaist atkal. Tagad vairs nezinu, vai tas vispār palīdz. Vienā brīdī vienkārši pārslēdzas un ir labi līdz nākamajai reizei, kad atkal ir jāpalaiž mašīnā. Kas tur varētu būt par vainu? Pirms vedu uz servisu, kur man pateiks, ka tur viss ir jārauj nost, gribu uzzināt viedokļus.

JurisK      Sals. Vismaz manam samērā pasvaigam bembim tā bija - lielākos salos tomēr minūtes piecas japadarbina, vai jabrauc ļoti lēni. Eļļa paliek par biezu un hidraulika slikti darbojās.

modris66  1   Eļļas līmenis ...

av2      nav kautkur taads sleedzis - auto/manual? Man reiz bijaa taa bmw7. Ieprieksseejais saimnieks protams to bija pieleejis ar kafiju. Un atd reizem vinnss salipa uz iiso. Tad vareeju ar pirmo robu liidz darbam aizbraukt.
Un, jaa,automaatiskaas kaarbas ir jaauzsilda ziemaa. It seviskki labaam (daargaam) massiinaam.
Var jau teoreetiski buut, ka savu muuzzu nav mainiits fitrs kaarbaa, un , atkal teoreetiski, nav eellas spiediens deel taa, un ecm tad nepaarsleedz, bet nekad nav bijusi taada pieredze man.Ja netaisa servissus kaarbai,tad ir fault codi aktiivi saakumaa, un tad tai vienkaarssi nosvilst cluchs kaads. Un tad jau vairs nekur nebraucaam :(

Ljekainiitis      Nepārslēdzas tad, kad sāk izslīdēt frikcijas diski. Mūsdienu automātam vairs īpaša sildīšana nav vajadzīga. Nav jau vairs viss tur uz hidrauliku, kā kādreiz.

kvarts      Ja normāls auto tad savi 400-500 tūkštoši nobraukti un kārbai gals tuvojas, var protams nomainīt eļļu un filtrus un tad skatīties vai kas mainās, ja lētā gala auto , tad vispār nav ko iespringt.

av2      paskaties ssitos, daudz padomu, kaa, un ko dariit :

https://www.youtube.com/results?search_query=ML+MB+gearbox+slow+shifting

sandra111      pagajuso gad mainiju savejam-480 naudinas-pasi atbrauca pakal,panema,saremonteja un atveda atpakal.
karba neparsledzas,,,gaja uz milzigiem apgriezieniem-pabraukt vareja,bet rekona un benzina paterins bija briesmigs.

sandra111    1 cesis un kekava-viens kantoris,nem tie kas brivaki.

Lince  2   Tada kaite ir automatam. Bet ar servisu netrako.
Sakuma lai uzsilst dzinejs, jo karba ir diezgan sarezgita un ja ela ir stiva, tad
nenostrada lapstinas, kam javeic pareja uz citu solu.
Noslapesana, tur neko isti nevar manit. Bet var meginat mainit rezimus no standarta brauksanas rezimu, parslegt uz slodzes rezimu. Slodzes rezims nav domats brauksanai ilgai, bet tikai lai veiktu kadu smagu posmu, piemeram iebraucot dauvstavu stavlaukumos, kur ir specigi kapumi, vai ari velkot kadas kravas.
Un tad pameginat pabraukt kadu gabalu ta, pec tam apstajoties, parslegt uz parasto rezimu.
Bet apstajoties! Jo preteji, ja tur kas negrib slegties, pariet citos darba rezimos neapstajoties var ari beigties ar mehanisku defektu.
Var ari pabraukt atpakal gaita , bet nu nevieninmer tas ir iespejams.
Un ja karba ta uzvedas, tad tur ir tehnsika problema, bet remonts sim karbam ir dargs. Tapec ja untums ir izdzenams karbai no prata, tad ta jadara. Un kad bus galigs vaks, tad remontet.
Bet vaig ari paskatities ellas limeni karba. To dara pie iedarbinata dzineja. Ari tas varetu but iemesls, kad karba nedarbojas pareizi.
Ta vaina ko aprakstijat, nozime kad karba darbojas slodzes rezima, tapec izmeginat vaig sakuma, to ko jau rakstiju.

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu