Noderīgākā auto diagnostikas sistēma amatierim

Dēļ brīdinājuma lampiņām biju spiests apgrūtināt servisu, atklājās ka manam Boxer dīzelim nedarbojas 1 kvēlsvece ko man laipni piedāvājās nomainīt par 100+ eiro. Līdz šim sveces visiem saviem motoriem, sākot no "Gauja"pirms 30 gadiem līdz japāņu spēkratiem, esmu skrūvējis pats. Esmu skatījies mobilās aplikācijas. Kādi sensori labākie, kur iegādāties? Citi varianti?

Piparjods      Sveces nomaiņa ar diagnosticēšanu kā kopā iet? Vismaz izdomā auto marku kādai vajag diagnosticēt. Ja tas kāds Subaru dīzels, tad tam ir savādāks OBD protokols (SSM) , kā Audi.

Piparjods      Toyota, Subaru ar šo labi draudzējas. http://www.obdkey.com/obd.asp
Bet tirgus ar ķīniešu brīnumiem ar pilns, pašas primitīvākās kļūdas tie arī rāda.

ute79      daudz boxer dizeli ir?

Edg  1 1 Galva uz pleciem un rokas no pareizās vietas izaugušas, tas viss kas tev ir vajadzīgs. Ja iepriekš krāmējies ar benzīna kapsētām, tad pārejot uz dīzeli tā dziesmu grāmata ir jānomaina. Takš tomēr atšķirība ir pārāk liela.

ute79      ka?svecu novietojums dizi mainas?

multi    1 Visu mūžu skrūvējis auto, bet tikai tagad secināji, ka vajag diagnostikas kabeli iegādāt :) Ar mobīlajām aplikācijām tas nav nopietni.
Autors gan jau neko vairāk par ķīniešu brīnumiem nespēj pavilkt, tā kā jāiet uz ebay un jāsūta, kāds lētucis pie kura plus mīnus labas atsauksmes.

HOUSE    1 Līdz šim te izlasīju vienu sakarīgu atbildi tieši par tēmu, niekoties jau var un cerams ka naudiņa arī pietiks, ja reiz subārs 2011 gada. Ir tikai viens Bet, skrūvētāju jau pilna pasaule, bet diagnostikas iekārta jau nedod pilnīgas atbildes, katrā ziņā tas ir reti. Mūsdienu dīzelim sistēmas ir diezgan sarežģītas, ar atgriezeniskajām saitēm, lielumiem, kuri reti kur atrodami, impulsiem, kuru forma un darbība ne vienmēr zināma. Tad nu atliek kāds lētais gals, kas atļaus lasīt kļūdas, restartēt servisa intervālus, bet nopietnus parametrus varēs kafijas biezumos minēt. Iespējam ka doma nav peļama, bet es neķēpātos, ieteikt lētu iekārtu tomēr nevarēšu.

janisb      *)sveces benzīnniekam un dīzelim ir atšķirīgas lietas (nav tāds dīzelis gauja dzirdēts pirms 30 gadiem)
*)Lai garāžā ņemtos ar motoru datordiagnostiku ir jācērt fiška datoros un motoros, topiksa autoram smagi pieklibo abas...
*)Ja vispār kādreiz gribi saņemt jēdzīgu atbildi tad norādi interfeisu un protokolu vai vismaz auto modeli, gadu, kā arī vēlams motora kodu, tilpumu
P.S. nav redzēti pilnvērtīgi diagnostikas softi mobīlajām iekārtām...

av2      pannem parastu skaneriti par +/- 50, klluudas nolasiis , intervaalus arii dzeesiis.Dazziem pat live date redzeesi, bet nu par 100+ tad.Katraa zinnaa servissu nevajadzees apmekleet deell katra siikuma. Motoriem parasti klluudas ir..kkeedes reakcijaa. Diizella kveelsveces, un parastas sveces ir kautkas cits.
Domaaju, ka tam Boxer motoram, auto markai konkreetai , ir arii tikai tai markai specifiski softi, interface adapteri ,kabelli liidz ar to , bet tas maksaas tuukstossos. Vienam autinnam to vissu iegaadaties ir galiigi garam.

008    1 Pašam šķiet, ka 100+ par kvēlsveces maiņu varētu pat godīga samaksa, ja mainītājs uzņemas atbildību par sekām :))

Man vienā mazpilsētas servisā nolauza kvēlsveci, noplātīja rokas!

Tā kā tas galīgi nav tad pats, kas mainīt sveci Gaujai, ko puišeļu gados darīju ar skrūvgriezi un āmuru! ;)

Par diagnostikas programmām piekrītu, ka vajag. Bet jāmeklē specializēta, domātu konkrētam modelim.
Kā it visā, universāls, kas der visam, neder nekam! ;)

JurisK    1 Pa manam - nav mopēdu Gauja laiks, bet nākamais gadsimts. Ķimerēties savā garāžā ar mūsdienīga auto diagnosticēšanu var tikai auto remontu fanātiķis. Normālam personīgā auto ipašniekam visi tie softi un datori, lai noteiktu, ka kāda kvēlsvece sadegusi, ir lieka naudas un laika šķērdēšana. Tāpēc uzskatu, ka nopietnākas problēmas gadījumā nav nekas labāks par autorizēta servisa diagnostiku. Un arī lētāks diez vai kas ilgtermiņā būs.

multi    1 Neaizmirsti vēl piepirkt ņūtona atslēgu, jo mūsdienās pat sveces jāpievelk ar attiecīgu spēku :)
Vispār jau sveču maiņa auto nemaz nav tik vienkārši, kā izklausās. Motori tā apkarināti, ka bez speciālām atslēgām vai kaut kā izjaukšanas nemaz pie svecēm netikt.

Rego1      Maini pats!

HOUSE      Kvēlsveces nomaiņa...hm padomāsim... vispār jau daudziem mūsdienu autiņiem tā ir tādas gāaaras, mēdz iekvēpt un mēģinot izskrūvēt nolūzt. Kā skrūvēsi? Siltam vai aukstam dzinējam? Pačukstēšu, fordam pat manuālī rakstīts, ka pie katras otrās eļļas maiņas jāizskrūvē.
Ja izdosies izskrūvēt, kā uzstādīsi jauno? Smērēsi, nesmērēsi, smērēsi vītni, smērēsi līdz konusam, ja smērēsi, ar ko? Es ieteiktu atrast kādu privātu kvalificētu meistaru un pie tā arī palikt...kvalificētu, ne skrūvētāju, kāda pilna pasaule. Arī viņi ielauž kvēlsveces, tā ir drūmā ikdiena

HOUSE      Kvēlsvecei pirms silstošā elementa ir tāda kā fāzīte, konuss, es zieķēju ar vara smēri no vītnes, līdz konusam. Iespējams, teorētiski tik traki nevajag un pastāv jau arī citas smēres, bet redzēts ir daudz brīnumu. Lieta tā, ka arī jauniem auto tās kvēlsveces iekvēp, pārdegot elementam, tas bieži uzmet tādu kā burbuli, kura diametrs lielāks par urbumu, kurm tas vihers izskrūvēts cauri. Var viegli paskrūvēt, bet tikai ļoti viegli, parasti sveces aukšgalā ir vājā vieta, kurā nolūzt. Ja sākumā skrūvējas viegli, bet vēlāk sāk pieķīlēt, tas arī nozīmē burbuli. Tad met mieru, pievelc ar prātu un meklē servisu, būs jāurbj. Viss var arī izdoties viegli, bet es Tavā vietā aizietu pirms šīs procedūras uz baznīcu... Lai veicas!

varisr      Neesmu saskāries nekad ar Subaru dīzeli dzīvajā. Bet ja jau prasa 100 eiro par maiņu, tad gan jau kvēlsveču novietojums ir vēl tizlāks kā benzīnmotora svecēm :))

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu