Tiesības uz automātisko kārbu -> manuālo?

Pirms nepilniem 2 gadiem noliku tiesības uz automātu (kā jau sieviete esmu haotiska un visu nevarēju savā galvā sakomplektēt esot satiksmē :D ). Tagad iemācījusies braukt aktīvā Rīgas satiksmē, varētu arī manuālo iemācīties, jo dzīvesbiedrs saka, ka degviela taupīsies un tā....
Vai kāds zin kā to varētu realizēt? Un vai ir kāds termiņš pēc tiesību nokārtošanas?

joens    1 Ar automātu viena roka praktiski brīva, ko tik braukšanas laikā nevar sadarīt, īpaši sieviete (viss ar "kaujas krāsojumu" saistītais un ne tikai), bet uniseksam ar smartfonu/planšeti/datoru "visa pasaule vaļā".

Mums parasti mēdz būt visai sniegainas ziemas un ar automātu tikt ārā no pieputināta pagalma (par lauku pievedceļiem nerunājot) bieži gadās mission impossible. Ar klientu viņa "parketdžipā" reiz iebraucām mežā un netikām ārā, ar manuālo tur vispār nebūtu problēmu, kam pievērst dajebkādu uzmanību.

janisb      =>rokons ar neesu tomātu fans, bet ir nācies ar tādiem braukt, lielākajai daļai ir manuālais režīms, ar to arī pilnībā pietiek, slēpojot reiz bija ar automātisko busu jābrauc, mierīgi manuālajā režīmā pret kalnu varēja itāļiem ar vasrenēm serpnetīnā vilkt garām, kamēr automātiskāja režīmā ieminot grīdā tomāts nomet robu zemāk, pakaļa nostaigā, kamēr savāc timēr jau līkums...

LaskovijMerzavec    4 Noteikti mana pieredze nav objektīvākā, bet nav bijušas problēmas izbraukt ziemu ar automatu un aizmugures piedziņu. Vienigais nosacijums - ziemas riepām jābūt labām un nevajag iebraukt tādā kupenā uz kuras mašina ar visu korpusu uzsēžas.

VecmeitaARrunci  2   visiem,kas liek tiesiibas,iesaku neizveeleeties tikai automaatu,tas dziivee atkozas kaa sajaa gadiijumaa.esmu braukusi ar automaatu un nemaz neesmu par to sajuusmaa,man patiik manuaalaa paarsleegsana.

Ziids    2 Es atvainojos:"Pirms nepilniem 2 gadiem noliku tiesības uz automātu (kā jau sieviete esmu haotiska un visu nevarēju savā galvā sakomplektēt esot satiksmē "...............em, ir garantija, ka vairs neesat haotiska? Pa 2 gadi pārgāja haotisms? Neticu gan..

Upe_Upene    1 Ar manuālo daudz drošāka braukšana, man ziemā ar vienu reizi, kad ieslīdēju kokā, ar automātu pietika.
Bet nu, ja jau esi haotiska, tad varbūt nemaz pie stūres nesēsties, lai labāk brauc vīrs. I pats degvielu varēs ietaupīt, i viss kā nākas.

WYWH  1 1 15:02 kādā veidā automāta dēļ bija jāieslīd kokā? kāda būtu atšķirība, ja būtu bijusi manuālā?

rokons  1 1 Skaidrojums - pieredze braucot pa vietējas nozīmes ceļiem ziemā - vidēja augstuma kalnos,kur reizēm pagrieziens ir ļoti ass, un tajā jāierakstās, sevišķi lejupceļos uzbraucot uz galvenāka ceļa.
Ir pastulba sajūta, ja auto kļūst par kamaniņām, ko ar manuālo var lielākajā gadīumu skaitā novērst, tad ar ir reizēm drusku jāpaspolē, un 4X4 ieiet tai ceļa gabaliņā mierīgi.
Esmu arī ar automātu 4X4 izbaudījis ko var, ko nevar, bet manuālā man tuvāka. Viss atkarīgs no braukšanas veida.

av2  1 4 Moderna automeetiskaa kaarba ir ieveerojami ekanomiskaaka par jebkuru manuaalo spaardiissanos pa pedaalliem- aakstiissanos. Runa iet par , jaa, daargaam/labaam massinaam. Man varat piemaksaat, nebraukssu ar manuaalo . Lai gan mieriigi to varu dariit. Neredzu iemeslu, da kaut vienu iemeslu to dariit skaidraa praataa !
Par jautaajumu - jaa, japarliek braukssanas eksaamens EU valstiis.

WYWH  1   95% braucēju nespēs ne ar motoru ko īsti bremzēt, ne vēl jo vairāk pārlikt uz zemāku un piedot gāzi, lai izvilktu, kad visi instinkti spiež uz bremzi. un pat perfekta teorijas zināšana te nelīdzēs, tam vajadzīgs speciāls apzināts treniņš, lai tas jau instinktu līmenī. cik daudziem tāds ir? ... atbilstoši izvēlēts ātrums, labas riepas un auto tehniskā kārtībā ir atslēga, nevis manuālā kārba
protamrs, ir kas brauc prasmīgāk un kas tiešām var tās manuālās priekšrocības izmantot un tāpēc speciāli izvēlas. bet nevajag stāstīt ierindas braucējam, ka manuālā drošāk

etc  1   av2, kad modernajai automātkārbai pienāks harakiri, tad atliks vien meklēt evakuatoru un vest pie automātkārbu meistara, rezultātā škiroties no kāda tūkstoša eironaudiņu.
Pats ar auto braucu kopš 1980. gada un vēl ne reizi neesmu sēdies pie stūres automātmašīnā. Ja pērku, tad tikai ar manuāli.

Mela  1 3 Kars manuāļiem ar automātiskajām ir līdzvērtīgs gaļēdāju un veģetāriešu karam :)
Nu pifig tak - patīk kloķi raustīt un tikai tā sajust, kurš mašīnā galvenais :) tas tak nav strīda vērts, jo
Autore laikam būs pirmā persona, kuru tagad zinu turam automāta tiesības, bet.... cilvēks ieprieks mācijās ar mehāniku, un sākumā brauca ar mehāniku, līdz brīdim....., kad saprata, ka var ērtāk, mierīgāk un blakussēdētājam celi noglāstīt....
Manuāļi spēj uzskaitīt kaudzi automāta defektu, lai paši ar to nekad nav saskārušies
Super!

etc    1 Nu paga, paga - te jau ir vairāk tā kā uz principiem: braukt ar automātu un uzticēt ātrumu pārslēgšanu elektroniskajām smadzenēm nozīmē atzīt mašīnas pārākumu par cilvēku. Mehānikai vadītājs pats nosaka, ar kuru ātrumu braukt - automātam spied gāzi un būs tas rezultāts, kas saprogrammēts. Nu un ko tad ziemā - kad aizmugures piedziņas automātmašīna uz ledutiņa netiek ne no vietas, tad manuālis pastrādā ar gāzi un sajūgu - un ripo uz priekšu! Pats reiz ziemā iesēdos ceļmalas kupenā, lai palaistu baļķvedēju. Ne uz priekšu, ne atpakaļ. Tad norāvu roceni, uzdevu gāzi - un izvilku priekšu uz ceļa. Tālāk jau atkal normāli. Ko tādā reizē ar automātu - nezinu. Laikam ietu pēc traktora.
Kamēr jābrauc pa pilsētu, tikmēr ar automātu ir OK. Pamēginiet pa laukiem - asākas izjūtas garantētas!

Mela  1 2 Varat beigt gvelzt muļķības par automātiem?

rokons      Vai tomēr drīkst vienu muļķību? ...:)
Zviedrijas vidienē busiņam nobira automāts bezcerīgi. Mainīja visu kārbu, ko gaidīja apm 3 nedēļas. Nekas, dabūju palidināties no Rīgas uz Arlandu un tālāk ar satiksmes autobusu, un pavisam beigās ar vietējo taksi.................neteiksim, ka lēti :)
Ar manuālo visā mūža pilnīgi paralizēts nekad nesmu bijis. Bet daudziem nav tik slikta pieredze, redzu daudzus , kas sekmīgi vizinās ilgus gadus

Līdzīgi jautājumi
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu