Bimetāliskie drošinātāji auto

80desmitajos gados bija GAZ-53 auto. Tajā bija lielisks izgudrojums, bimetāliskie drošinātāji. Pārslodzē tie atslēdzās un ar veiklu pirkstu kustību ieslēdzās, atjaunojot darbību.
Nevienā, mūslaiku auto, traktor tehnikā tādi vai līdzīgi nav manīti! Visi turas pie kūstošajiem, vienreizējamiem, reizēm stiepli uztītajiem drošinātājiem... Vai atīstība apstājusies 80tajos?

LaskovijMerzavec      Nu par to ari viss stasts, ka autorizetie servisi ir tupa pikja nokāšana garantijas laikā.

tipa, kā inkjet, printeris lēts, bet kārtrigi visu ar uzviju atpelna
2023-01-01 21:59

Ljekainiitis      Dažu labu te laikam uz zirdziņa pārsēdināt derētu ... 2023-01-02 13:49

008      Man personīgi interesē "diagnostika" definīcija. Daudz prāta nevajag, lai pieliktu pie auto "smadzenēm" vadu un paskatītos, vai ir kādas kļūdas. Vēl mazāk prāta vajag, lai nospiestu pogu "clear fault codes".

Kā jau te tika minēts, "diagnostika" ir atbilde pilnīgu problēmas atrisinājumu. Skaidra atbilde kura detaļa ir jāmaina vai kas jādara , lai novēstu problēmu.

Esmu gatavs maksāt par diagnostiku (zināšanām) arī trīscipara skaitli, ja konkrēti pasaka "sāpes" cēloni.

Neesmu gatavs maksāt pat 5 EUR par datora izdruku, un atbildi: "datorā kļūdu nav".

Un ar šo grēko visi, gan autorizētie servisi, gan "Vasjas".


Lielpupe! kā skaties uz to, ka BMW plāno mēneša maksu par krēslu apsildi? ;)
2023-01-02 22:56

lielpupe      008 - tieshi taa. Mani kljuudas, to kodi neinteresee vispaar. Kljudu atribuuti [freeze/frame - conditions, pie kuriem katra ierakstiita] - tiiri kontrolei/apstiprinaajumam; shie dati sastaada 0.1% no visa info, ar ko straadaaju. 99% sastaada live data. Taatad - parametri reaalajaa laikaa. Vai taa ir tuksgaita, vai problemaatiskais braukshanas rezhiims - naakoshaa teema. PIem., dzineeja teemaa jaaveertee kaadi 100..200 parametri un to izmainjas. Ir gadiijumi, kad jaaveic testa bloki. Ir gadiijumi, kad jaanjem talkaa multimeri, osciloskopi. Jaa, uzreiz piebildiishu - diilera diagnostika paredz kljudu nolasishanu. Tikai tad, ja ir kaada kljuda, tad shiis probleemas ´´virzienaa´´ veic testa bloku. Rekomendaacija - vnk tupa nedzeest kljuudas, it iipashi - pirms diilera apmekleejuma [ja grib probleeu atrast]. Ir pat niansiites - ir gadiijumi, ka/kad atseviskji testa bloki/parametri ir pieejami tikai tad, ja DME/DDE atminjaa ir konkretaa kljuuda. Tad - reizeem naakas kljudu izprovoceet.
Par benkjiem - tas info nav iisti pareizs. Ir opcijas - tu vari to benkju apsildi u.c. lietas nopirkt permanenti. Piem., benkju apsilde maksaa +200 EUR. Nopeerc un ir. BET. Ja neesi paarliecinaats, vai vajag, vai - ja uzskati, ka leetaak buus ´´aboneet´´, vari aboneet. Nu, piem., ja zini, ka ar auto brauksi 3 gadus [operativaa liizinga laiks] un sedekljus vajag sildiit 2 meeneshus gadaa - varbuut sanaak leetaak. Tb., neviens neprasiis aboneeshanu obligaati - vari ari permanenti nopirkt!
2023-01-03 00:00

Līdzīgi jautājumi
Izsit korkus (10 atbildes)Kur atrodas BMW drosinataji? (6 atbildes)Automatiskas atrumkarbas remonts (11 atbildes)Pardeg Fuse Ignition Off Draw drosinatajs! (25 atbildes)
Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu