Audi A6

Audi A6 tehniskie dati

Cena 2000 līdz 61 700 Audi A6 Allroad Universāls
2014. - . gads Jauda no 272 līdz 333 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 7.6 l/100km
Cena 10 900 līdz 15 500 Audi A6 Allroad Universāls
2012. - 2014. gads Jauda no 204 līdz 313 ZS
Degvielas patēriņš no 6.1 līdz 8.9 l/100km
Cena 6800 līdz 14 900 Audi A6 Avant Universāls
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5 līdz 8.2 l/100km
Cena 8900 līdz 16 300 Audi A6 Sedans
2011. - 2014. gads Jauda no 177 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 8.2 l/100km
Cena 4800 līdz 9300 Audi A6 Avant Universāls
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 10.2 l/100km
Cena 4900 līdz 12 500 Audi A6 Allroad Universāls
2008. - 2012. gads Jauda no 190 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 7.2 līdz 11 l/100km
Cena 5500 līdz 9500 Audi A6 Sedans
2008. - 2011. gads Jauda no 136 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 5.3 līdz 11 l/100km
Cena 3800 līdz 6500 Audi A6 Allroad Universāls
2006. - 2008. gads Jauda no 180 līdz 350 ZS
Degvielas patēriņš no 8.4 līdz 11 l/100km
Cena 3500 līdz 6700 Audi A6 Avant Universāls
2005. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 11 l/100km
Cena 2800 līdz 6500 Audi A6 Sedans
2004. - 2008. gads Jauda no 140 līdz 335 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 12.2 l/100km
Cena 900 līdz 3200 Audi A6 Avant Universāls
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13.1 l/100km
Cena 1100 līdz 4100 Audi A6 Sedans
2001. - 2004. gads Jauda no 130 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.7 līdz 13 l/100km
Cena 800 līdz 2400 Audi A6 Avant Universāls
1998. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 13.1 l/100km
Cena 800 līdz 2100 Audi A6 Sedans
1997. - 2001. gads Jauda no 110 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 13 l/100km
Cena 400 līdz 2000 Audi A6 Avant Universāls
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km
Cena 700 līdz 2200 Audi A6 Sedans
1994. - 1997. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 12.3 l/100km

Audi A6 kvalitāte

Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm
Pārbaudes gads Auto vecums pārbaudes laikā Konstatēti bojājumi %
/ vidēji šī vecuma auto
Vieta
Audi A6 ražots 2015. gadā
2017 2 gadi 3.1% / 5.70% 13. no 134
Audi A6 ražots 2014. gadā
2017 3 gadi 3.1% / 5.70% 13. no 134
2016 2 gadi 4.4% / 7.80% 9. no 132
Audi A6 ražots 2013. gadā
2017 4 gadi 3.1% / 5.70% 13. no 134
2016 3 gadi 4.4% / 7.80% 9. no 132
2015 2 gadi 2.9% / 8.40% 2. no 129
Audi A6 ražots 2012. gadā
2017 5 gadi 4.2% / 10.10% 2. no 124
2016 4 gadi 4.4% / 7.80% 9. no 132
2015 3 gadi 2.9% / 8.40% 2. no 129
2014 2 gadi 6.6% / 9.10% 20. no 129
Audi A6 ražots 2011. gadā
2017 6 gadi 4.2% / 10.10% 2. no 124
2016 5 gadi 9.8% / 13.20% 30. no 127
2015 4 gadi 2.9% / 8.40% 2. no 129
2014 3 gadi 6.6% / 9.10% 20. no 129
2013 2 gadi 4.9% / 6.20% 40. no 132
Audi A6 ražots 2010. gadā
2017 7 gadi 14.2% / 15.20% 55. no 117
2016 6 gadi 9.8% / 13.20% 30. no 127
2015 5 gadi 11.6% / 13.90% 35. no 125
2014 4 gadi 6.6% / 9.10% 20. no 129
2013 3 gadi 4.9% / 6.20% 40. no 132
2012 2 gadi 4.6% / 5.90% 35. no 129
Audi A6 ražots 2009. gadā
2017 8 gadi 14.2% / 15.20% 55. no 117
2016 7 gadi 18.5% / 19.10% 56. no 116
2015 6 gadi 11.6% / 13.90% 35. no 125
2014 5 gadi 12.3% / 14.80% 28. no 122
2013 4 gadi 4.9% / 6.20% 40. no 132
2012 3 gadi 4.6% / 5.90% 35. no 129
2011 2 gadi 4.7% / 5.50% 47. no 132
Audi A6 ražots 2008. gadā
2017 9 gadi 20.7% / 20.90% 52. no 106
2016 8 gadi 18.5% / 19.10% 56. no 116
2015 7 gadi 17.8% / 20.10% 44. no 111
2014 6 gadi 12.3% / 14.80% 28. no 122
2013 5 gadi 7.5% / 10.80% 24. no 121
2012 4 gadi 4.6% / 5.90% 35. no 129
2011 3 gadi 4.7% / 5.50% 47. no 132
2010 2 gadi 3.9% / 5.10% 30. no 131
Audi A6 ražots 2007. gadā
2017 10 gadi 20.7% / 20.90% 52. no 106
2016 9 gadi 21.3% / 24.90% 28. no 102
2015 8 gadi 17.8% / 20.10% 44. no 111
2014 7 gadi 16.8% / 21.80% 25. no 113
2013 6 gadi 7.5% / 10.80% 24. no 121
2012 5 gadi 6.5% / 10.30% 19. no 122
2011 4 gadi 4.7% / 5.50% 47. no 132
2010 3 gadi 3.9% / 5.10% 30. no 131
2009 2 gadi 3.5% / 5.00% 22. no 117
Audi A6 ražots 2006. gadā
2017 11 gadi 24.8% / 27.10% 25. no 86
2016 10 gadi 21.3% / 24.90% 28. no 102
2015 9 gadi 22.3% / 26.80% 21. no 95
2014 8 gadi 16.8% / 21.80% 25. no 113
2013 7 gadi 11.8% / 17.20% 22. no 107
2012 6 gadi 6.5% / 10.30% 19. no 122
2011 5 gadi 6.0% / 10.40% 13. no 120
2010 4 gadi 3.9% / 5.10% 30. no 131
2009 3 gadi 3.5% / 5.00% 22. no 117
2008 2 gadi 4.8% / 4.80% 61. no 116
Audi A6 ražots 2005. gadā
2017 12 gadi 24.8% / 27.10% 25. no 86
2016 11 gadi 28.1% / 31.40% 27. no 89
2015 10 gadi 22.3% / 26.80% 21. no 95
2014 9 gadi 22.6% / 28.80% 18. no 95
2013 8 gadi 11.8% / 17.20% 22. no 107
2012 7 gadi 11.2% / 17.50% 17. no 107
2011 6 gadi 6.0% / 10.40% 13. no 120
2010 5 gadi 10.7% / 9.90% 80. no 123
2009 4 gadi 3.5% / 5.00% 22. no 117
2008 3 gadi 4.8% / 4.80% 61. no 116
2007 2 gadi 6.8% / 5.90% 70. no 113
Audi A6 ražots 2004. gadā
2016 12 gadi 28.1% / 31.40% 27. no 89
2015 11 gadi 32.8% / 32.10% 40. no 78
2014 10 gadi 22.6% / 28.80% 18. no 95
2013 9 gadi 23.0% / 23.00% 42. no 87
2012 8 gadi 11.2% / 17.50% 17. no 107
2011 7 gadi 15.9% / 16.70% 47. no 98
2010 6 gadi 10.7% / 9.90% 80. no 123
2009 5 gadi 8.3% / 9.30% 45. no 109
2008 4 gadi 4.8% / 4.80% 61. no 116
2007 3 gadi 6.8% / 5.90% 70. no 113
2006 2 gadi 6.9% / 6.60% 59. no 107
Audi A6 ražots 2003. gadā
2015 12 gadi 32.8% / 32.10% 40. no 78
2014 11 gadi 34.6% / 33.30% 46. no 78
2013 10 gadi 23.0% / 23.00% 42. no 87
2012 9 gadi 22.7% / 22.20% 48. no 88
2011 8 gadi 15.9% / 16.70% 47. no 98
2010 7 gadi 10.7% / 14.70% 80. no 123
2009 6 gadi 8.3% / 9.30% 45. no 109
2008 5 gadi 8.3% / 8.90% 50. no 111
2007 4 gadi 6.8% / 5.90% 70. no 113
2006 3 gadi 6.9% / 6.60% 59. no 107
2005 2 gadi 6.1% / 6.50% 45. no 110
2004 1 gadi 5.9% / 5.60% 68. no 113
Audi A6 ražots 2002. gadā
2014 12 gadi 34.6% / 33.30% 46. no 78
2013 11 gadi 28.6% / 27.60% 41. no 69
2012 10 gadi 22.7% / 22.20% 48. no 88
2011 9 gadi 22.3% / 21.40% 44. no 79
2010 8 gadi 10.7% / 14.70% 80. no 123
2009 7 gadi 14.1% / 14.00% 49. no 94
2008 6 gadi 8.3% / 8.90% 50. no 111
2007 5 gadi 11.3% / 10.70% 62. no 107
2006 4 gadi 6.9% / 6.60% 59. no 107
2005 3 gadi 6.1% / 6.50% 45. no 110
2004 2 gadi 5.9% / 5.60% 68. no 113
Audi A6 ražots 2001. gadā
2013 12 gadi 28.6% / 27.60% 41. no 69
2012 11 gadi 30.2% / 26.80% 56. no 77
2011 10 gadi 22.3% / 21.40% 44. no 79
2010 9 gadi 22.3% / 19.20% 44. no 79
2009 8 gadi 14.1% / 14.00% 49. no 94
2008 7 gadi 15.1% / 13.30% 67. no 99
2007 6 gadi 11.3% / 10.70% 62. no 107
2006 5 gadi 12.5% / 11.20% 71. no 106
2005 4 gadi 6.1% / 6.50% 45. no 110
2004 3 gadi 5.9% / 5.60% 68. no 113
Audi A6 ražots 2000. gadā
2012 12 gadi 30.2% / 26.80% 56. no 77
2011 11 gadi 28.7% / 26.00% 49. no 72
2010 10 gadi 22.3% / 19.20% 44. no 79
2009 9 gadi 20.5% / 18.30% 62. no 87
2008 8 gadi 15.1% / 13.30% 67. no 99
2006 6 gadi 12.5% / 11.20% 71. no 106
2005 5 gadi 12.2% / 11.30% 62. no 105
2004 4 gadi 5.9% / 5.60% 68. no 113
Audi A6 ražots 1999. gadā
2011 12 gadi 28.7% / 26.00% 49. no 72
2010 11 gadi 24.7% / 24.10% 43. no 75
2009 10 gadi 20.5% / 18.30% 62. no 87
2008 9 gadi 18.5% / 18.10% 52. no 88
2006 7 gadi 18.3% / 17.20% 60. no 97
2005 6 gadi 12.2% / 11.30% 62. no 105
2004 5 gadi 10.5% / 10.90% 55. no 103
Audi A6 ražots 1998. gadā
2010 12 gadi 24.7% / 24.10% 43. no 75
2009 11 gadi 24.2% / 23.30% 45. no 68
2008 10 gadi 18.5% / 18.10% 52. no 88
2007 9 gadi 20.8% / 21.40% 45. no 82
2006 8 gadi 18.3% / 17.20% 60. no 97
2005 7 gadi 17.3% / 17.00% 49. no 87
2004 6 gadi 10.5% / 10.90% 55. no 103
Audi A6 ražots 1997. gadā
2009 12 gadi 24.2% / 23.30% 45. no 68
2007 10 gadi 20.8% / 21.40% 45. no 82
2006 9 gadi 22.9% / 22.70% 43. no 78
2005 8 gadi 17.3% / 17.00% 49. no 87
2004 7 gadi 20.3% / 16.70% 68. no 85
Audi A6 ražots 1996. gadā
2006 10 gadi 22.9% / 22.70% 43. no 78
2005 9 gadi 22.8% / 22.40% 39. no 70
2004 8 gadi 20.3% / 16.70% 68. no 85
Audi A6 ražots 1995. gadā
2006 11 gadi 26.9% / 27.60% 34. no 59
2005 10 gadi 22.8% / 22.40% 39. no 70
2004 9 gadi 23.4% / 22.00% 44. no 70
Audi A6 ražots 1994. gadā
2006 12 gadi 26.9% / 27.60% 34. no 59
2005 11 gadi 28.3% / 27.70% 37. no 59
2004 10 gadi 23.4% / 22.00% 44. no 70

Atsauksmes par Audi A6

Audi A6 Sedans 1995.gads Dīzelis 2.5 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2015 (auto vecums 20 gadi) Lietošanas ilgums:110`000 kilometri (6 gadi)
Vidējais degvielas patēriņš: 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 430 EUR (ap 71 EUR gadā)
Kopējais auto novērtējums:
7/10
   vīrietis, 48 gadi
Audi A6 Sedans 2007.gads Benzīns 2.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2007 (auto vecums 0 gadi) Lietošanas ilgums:95`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 10.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 2000 EUR
Kopējais auto novērtējums:
5/10
   vīrietis, 24 gadi
Audi A6 Universāls 2007.gads Dīzelis 3.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2007 (auto vecums 0 gadi) Lietošanas ilgums:5`000 kilometri (14 gadi)
Vidējais degvielas patēriņš: 11.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā)
Kopējais auto novērtējums:
10/10
   vīrietis, 38 gadi
Audi A6 Universāls 2013.gads Dīzelis 2.0 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2018 (auto vecums 5 gadi) Lietošanas ilgums:35`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 6.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 425 EUR
Kopējais auto novērtējums:
9/10
   vīrietis, 54 gadi
Audi A6 Universāls 2000.gads Benzīns 2.4 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2018 (auto vecums 18 gadi) Lietošanas ilgums:48`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 12.4 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 1032 EUR
Kopējais auto novērtējums:
5/10
   vīrietis, 22 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Audi A6, izvēlies kādu Audi A6 paaudzi lapas augšā.
Pievienot atsauksmi
Audi A6 foto attēls

Audi A6 - jautājumi, diskusijas

Audi A6 vai BMW 5.sērija (14)
Kads vareetu ieteikt par un pret ? nevaru izlemt starp audi a6 un 5.bembi ... nju taa ap 1998/99 gadu! :/
Ja vari atļauties - tad protams, bembi :)

Bet rēķinies, ka tas būs dārgāks eksplatācijā, par komfortu un prestižu ir jāmaksā :)

Audi - tā ir stipri viduvēja mašīna, ar minimālu izpratni par komfortu. Nenoliedzami - samērā ekonomiska. Un noteikti labāka par visiem japāņiem, frančiem un itāļiem. Bet tas nav BMW :)

Starp citu - tāda nekonsekventa izvēle - BMW 5 un A6 ir visai dažādas mašīnas, kuru vienīgais kopīgais moments - izmēri. Pati galvenā atšķirība - Audi ir priekšpiedziņas, bet BMW - pakaļējās piedziņas.
nem A6 :D A6:D nem a6 :) A6 Quattro ··· Audi A6: Audi A6 vai BMW 5.sērija lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Audi A6 1999 - kad jāmaina eļļa (13)
Audi A6 1999g.TDI.,Pēc cik t.km.ir jāmaina eļļa? Katrā vietā saka savadāk.Paldies!!!
pirmaa dzirdeessana ka ellas majnai ir kaads sakars ar auto marku un modeli...
jebkuram auto ella ir jamaina un ellas filtrs ik pec 10.000km
ieteikums, ja grib saglabaat tiiru dzineeju, nenokaut turbiinu. ellja ir jaamaina ik peec 7500km, veelams lietot sinteetisko ellju, un elljas markas nejaukt. 10.000 km...nomainit vari jebkutaa servisaa. nevairaak kaa pa 10 000 km savaadaak motoors saak akstiities, un veelpietam tev ir dizels taa kaa maini vien uz 10 000. tikai skaties kas pa eļu ieksha ja nesintetiska tad laej nesintetisko, ja pussintetiska tad ar lej to , ja sintetiska tad tikai to, ja esi jau nejaushi ieleejis sinteetisko pie nesinteetiska tad tev ar vis muuž buus jaalej sintetiskaa ··· Audi A6: Audi A6 1999 - kad jāmaina eļļa lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Audi A6 dzinēja vibrācija (13)
Man ir 1996.gada Audi A6 C4 2.5TDi 103kW Quattro. Auksts dūmo, kā uzdod gāzi tā vibrē dzinējs. Kad uzsilda (vasarā 15 min, ziemā 30 min) tad viss strādā normāli. Tika mainīta intercooler truba un intercooler, jo bija piedzīts ar eļļu....
Jabrauc lidz, Tolmetam. Intercooleri ar eļļu var piedzīt tikai turbīna. Jautājums kas domāts ar vārdiem "dzinējs eļļu netērē"... iečeko turbīnu!!! Ja, uzdodot gāzi, vibrē dzinējs - tātad nevienmerīga cilindru darbība. 24 gadus vecai mašīnai tur varbūt dikti daudz problēmu. Ja bundža ir tā vērta, rekomendētu meklēt atremontētu citu dzinēju, varētu būt lētāk, nekā dzinēja kapitālais remonts. ja reiz bija daudz elllaa cooleri, tad to tomeer dzen turbiina pamazaam.
Kaa jau teica, vecs motors....var buut daudz iemeslu. Jaataisa testi aukstam motoram. Gan jau kas nessancee, kaada sprausla, maza kompresija kaadaa cilindraa utt. 96 gada autinnam vareetu arii it kaa piesleegt kaadu diagnostiku, kas AUKSTAM motoram praadiitu, kurss iisti cilindrs nestraadaa . Vari vienkaarssi izmeeriit kompresiju aukstam motoram.
··· Audi A6: Audi A6 dzinēja vibrācija lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
A6, Češka, ar 2,6 V, 1997 GADS (6)
Gribētu dzirdēt par šo motoru ATSAUKSMES. Vai dikti dārgs apkalpošanā, vai dikti rijīgs, vājās vietas, kā draudzējās ar gāzes iekārtu!? Kā salīdzinājumā, ar piemēram citiem šā modeļa benzīna motoriem. Paldies!
Nez,tā siksna janisb bijusi pārklāta ar svarovski kristāliem,lai tik dārgi maiņa sanāktu? =>lapsa_13 Tev derētu šo to iemācīties, vai vismaz kādu servisa manuāli palasīt v6 motoriem, pirms auto tēmā sprēgāt. Tiem kas tankā, un bez ķiveres, paskaidroju, ka siksnu mainot jāmaina arī spriegotāji, rullīši, ūdens sūknis u.c. Motors ar labu apetīti, ja brauc, nevis sēņo, gāzi likt izmaksās vairā nekā pats autiņš šobrīd vērts (jāņem vērā, ka 6 stobri). Zobsiksnas maņa ar virs 300eur. Ja normālā stāvoklī, tad 200 iet. janisb,apskatījos,ka Tev 42 gadi,tad nu droši varu teikt,ka sanācis vairāk par 42 AUDI V6 dzinējiem siksnas samainīt un tā cena ne tuvu nav tam skaitlim 300eur. Bet nu labi,iespējams Tev puskailas automehāniķes ir mainījušas. ja maina siksnu priekss sevis, buus daargaak, jo pats ta saproti, ka jaasaliek viss , kas iespeejams jauns , pie reizes. Cenas LV nezinu, ASV tas darbas/detasllas zem sstukas nekur nebuus. Draugs mainiija diezgan antiikam Mitsubishi 3000GT , arii V6. Bija pat daargaak. ··· Audi A6: A6, Češka, ar 2,6 V, 1997 GADS lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Aizmirsti par dinamisku braukšanas stilu, nelieto kondicionieri, mazāk apsildi salonu, piemeklē riepas ar mazāku rites pretestību, novāc jaudīgu audioaparatūru un jumta reliņus, bagāžas kasti (ja tādi ir), izvairies no braukšanas lielpilsētas satiksmē sastrēgumu laikā, - ietaupīsi vismaz vairāk par litru uz 100 km . Atšķirībā no 20gadīgiem auto ar nu jau aizmirstiem karburatoru dzinējiem, kur varēja elementāri liesāku/treknāku degmaisījumu noregulēt, tagadiņ šitāds numurs neiet cauri. Ja vien neesi kruts elektroniķis, kas pats spēj pārprogrammēt dzinēja vadības bloku. Ja neesi - pagoglē Audi jūzeru forumus - gan jau tur kādu zinošu spečuku atradīsi. Un komplektā neparedzamas problēmas pie noteiktiem dzinēja darbības režīmiem arī, jo patvarīgi izmainot kādu vienu parametru, tas diemžel ietekmēs arī uz virkni citu. Sorry, bet riktīgas, neslīdošas velo ziemas riepas (ar radzēm) maksā ui, cik sālīti..., nemaz nerunājot par siltu cepurīti, labu, nesvīdinošu vējjaku, termozeķēm un apaviem, lai kāju pirkstus un pēdas vējainā, salīgā diena neapsaldētu minoties vismaz kādus plus 25 km vismaz. Tā kā pilnīgi pa lēto diez vai sanāks, ja vien negribas vēl dārgāk - kļūstot aptiekas klientam. gribas leetaak, brauc ar mazaaku, ar gaazi, ar elektriibu buus vissleetaak utt.Tas a6 nav mazinns, ir smags, ikdienaa praktiski nevajadziiga pilnpiedzinna, visaadi citaadi kraami, un fiichas. Viss tas eed degvielu, ja gribas to paatrinaat.
Vispaar ar lieliem autinniem , motoriem ir taa, ka uz lielaa cella , jaa, feini , need arii daudz, bet pilseetas eed pamatiigi, sastreegumos , veel neveikli ssauros manevros . Riigas ieksseejos parkingos vispaar normaali iebraukt, izbraukt vaaks kautkaads...:( (rodas iespaids, ka tos parkingus-izbraucamos pagriezienus ziimeejussi galiigi debilikki , kas autinnaa savu muuzzu nav seedeejussi) Taapeec ssodien ideaals autinns ir civic, golfa, nissan leaf , 3 bmw -i3, tesla 3 izmeers, un veelams ar tiiru elektriibu, vai hibriids, un svaigi izrazzots. Punkts.
Muļķīgs jautājums! Ja jau nevari aļauties mazāku auto vai jaunāku lim. kl., kur patēriņš 5-6 l, tad uzpumpē riepas un nekādā gadījumā neuzpildies CircleK. Darba autiņam pēkšņi šogad patēriņš uzauga pamatīgi pie lîdzvērtīgas braukšanas. MegaPixel, vēl tikai trūkst pierakstīt — pārsēdies uz velosipēdu 😀
Nu ja, ko jūs tā skataties, lēti, veselīgi 😜 Ziema tagad arī nekāda, tikai kruķī pedāļus.
··· Audi A6: Kas ir jāuzstāda,jānoregulē... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Vispār jau pie mums atļautais ātrums pamatā ir 90 km/h.
Uz kurieni tad tu sataisījies ?
Avants aizskrēja ātrāk par skaņu? Jautājums galīgi nav saprotams ! "ieskrienas lidz 120km/h un tad vis tik apgriezieni palielinas a at"
Tik tiešām nesaprotami uzrakstīts.
Ja automaatiskaa aatrumkaste un, ja ieskrienaas raiti, tad varbuut peedeejaas pakaapes neiesleedzaas. Spiid aatrumkastes remonts. ··· Audi A6: Audi a6 avants 2002 2.5 turbo... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Audi a6 2.8 (10)
kurs veelas izteikties par audi a6 2.8 benzinieku
Motori patiesībā gadās visādi - gan visādu prpblēmu pārpilni, gan arī bez visādiem mistiskiem niķiem un kaitēm. Zinu tādus, kas brauc un bēdu nezin, ir arī tādi, kuri tos motorus remontē vienā balta gabalā. Kāpēc tas tā? - laikam jau viss tieši atkarīgs no tā, kā motors ir kalpināts jau no pirmajiem nobrauktajiem kilometriem.
parasti netur galvas bliives.ja arii nomaina ,tad peec laika tek eljja atkal....vispaar jau atkariigs kura gada A6? ja peec 97,tad reekjinies ar daudzsviru piekari kas jebkaadaa razhojumaa ilgi netur pa muusu celjiem... Ideāla mašīna ar kuru ikdienā braukt uz tuvējo veikalu pēc piena :))) pa kuru galu tam maxxam taa ellja tek, vo nesapratu. manejam biki eljas peedas uz asu galiem (blivslegi), citadi neko.

protams v6 motooriitim galvas blives un vaaka bliives ir 2x vairaak kaa parastam. un ka vinjas ir janjem kvalitatiivas nevis suudus.... (manejam nav mainitas un paslaik neredzu argumentu kapec butu jamaina)
R.veci> man taadas mashiinas nav un nebuus:P vnk biezi peerk shiem motoriem bliives...pie manis.... ··· Audi A6: Audi a6 2.8 lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Audi A6 V veida motors vai rinda? (11)
Audi A6 avant 1996.gada 2.5tdi - vai V veida motors ir slikts? kadu pirkt? Ir sludinajums, bet jabrauc jaskatas, ja V veida motors var pirkt?
V veida 2.5 TDI - sevisa veču sapnis. Varēsi strādāt muguru neatliecis un barot servisus. Audi ar alumīnija piekari, v6 tdi automāts un vēl quatra, tā ir īstākā naudas mašīna. Būsi nākamais gredzenu pavēlnieks! Ar daizeļa motoru A6 1999-2003 lielākai daļai īpašnieku maciņš remontiem tiek patukšots.
Ar benzīnieku tādas NAV no pieredzes 300000 km nobraucu kain problēm .
nu man draugs teica, ka rindinieki nav nokaujami, tik tie vecākos modeļos stāv, tagad praktiski v isur ir v veids 96 gada audi ir ar 2,5tdi rindas motoru...
V veidnieks nāk no 97 gada uz augšu.
Spriežot pēc tā ka skaties veco audi, tātad maks ir plāns un uzturēt V veidnieku nespēsi...
Pašam ir bijis gan rindinieks, un tagad v veidnieks...
··· Audi A6: Audi A6 V veida motors vai... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Audi a6 grūti piestartēt (4)
Marka: Audi a6 2,4 benzīns- gāze Simptomi: Grūti iedarbināt aukstu motoru, pēc vairākkārtējas piestartēšanas/noslāpšanas motors lēnām (pa vienam cilindram) iedarbinās, tad aptuveni minūtes 3-4 jāgaida, kamēr uzsilst. Ja negaida, bet...
1) aizdedzes sveces;
2) Sveču vadi;
3) Nepareiza aizdedze;
4) Nepareizi uzlikta zobsiksna;
3) Iekoksējušies gredzeni (vajadzētu būt eļļas patēriņam).
Pie iedarbināšanas nepārslēdzas uz benzīnu Ja tas būtu 80to gadu VAZ, es teiktu tev laikam ar čoku karburatoram kas nav kārtībā.
Daudz kas var būt. Kaut vai dzinēja temperatūras devējs.
Simptomu kopums, kas raksturīgs auto ar gāzi - ka uz benzas vairs neiet! Pamēģini atvienot akumulatoru, restartejas lai. Ja neiet, tad raksti. ··· Audi A6: Audi a6 grūti piestartēt lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Audi C4 - ritošas daļas remonts, zemes ceļi (5)
daudz sanāk braukt pa zemes ceļiem. ir c4 2,5tdi bet savu nokalpojis. vajadzētu kaut ko jaunāku tāpēc tāds jautājums cik izmaksāsās remots 3,0tdi 2005 gada
Viss ir atkarigs kas jataisa Silts ieteikums - tikai ne 3.0 TDI!!! Ieraksti googlē ko domā par šo dzinēju, un cik viņam maksās ķēžu maiņa :). Piekare - daudzsviru, nebūs kā uz C4 - viena un stipri ilgspēlējoša svira.
Tā kā mans verdikts - gribu sveicienu savam makam, vari pirkt :)!
P.S Izmainiet Tēmas nosaukumu - Citroen C4 nekad nav bijis ar 2.5 TDI dzinēju!!! Te ir domāts Audi!!! Dzinējs jau labāk, bet piekare tāpat daudzsviru, remontēsi vismaz 2x gadā. Dzinējs visticamākais būs PD, līdz ar to būs ļoti prasīgs pret degvielas kvalitāti, nevarēs liet iekšā visu, kas kaut attālināti smako pēc dīzeļdegvielas.
Mans verdikts - es nepirktu! Un meklētu citas alternatīvas (ārpus VAG koncerna).
P.S. Ja nu ļoti gribas VAG izstrādājumu, tad varbūt ir jēgas paskatīties uz VW Sharan (SEAT Alhambra, Ford Galaxy) vai Škoda Oktavia. Dīzeļdzinēji, protams, būs PD, bet piekare šiem auto Tavām vajadzībām (grants segums) noteikti būs piemērotāka.
··· Audi A6: Audi C4 - ritošas daļas... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu