Volkswagen Polo

Volkswagen Polo tehniskie dati

Volkswagen Polo Sedans
2015. - . gads Jauda no 85 līdz 105 ZS
Degvielas patēriņš no 6.4 līdz 7 l/100km
Volkswagen Polo Hečbeks
2014. - . gads Jauda no 75 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.4 līdz 4.9 l/100km
Volkswagen Polo 3 durvis Hečbeks
2014. - . gads Jauda no 60 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 3.4 līdz 4.9 l/100km
Cena 4200 līdz 6500 Volkswagen Polo Sedans
2010. - 2015. gads Jauda no 85 līdz 105 ZS
Degvielas patēriņš no 6.5 līdz 7 l/100km
Cena 3300 līdz 6200 Volkswagen Polo Hečbeks
2009. - 2014. gads Jauda no 60 līdz 105 ZS
Degvielas patēriņš no 4.2 līdz 5.9 l/100km
Cena 2400 līdz 9400 Volkswagen Polo 3 durvis Hečbeks
2009. - 2014. gads Jauda no 60 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 3.3 līdz 5.9 l/100km
Cena 2000 līdz 4600 Volkswagen Polo Hečbeks
2005. - 2009. gads Jauda no 55 līdz 150 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.8 l/100km
Cena 1800 līdz 4000 Volkswagen Polo 3 durvis Hečbeks
2005. - 2009. gads Jauda no 55 līdz 180 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.9 l/100km
Cena 300 līdz 2600 Volkswagen Polo Hečbeks
2001. - 2005. gads Jauda no 55 līdz 100 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.4 l/100km
Cena 1200 līdz 2500 Volkswagen Polo 3 durvis Hečbeks
2001. - 2005. gads Jauda no 55 līdz 100 ZS
Degvielas patēriņš no 4.5 līdz 7.4 l/100km
Cena 300 līdz 1400 Volkswagen Polo Universāls
2000. - 2001. gads Jauda no 60 līdz 100 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.6 l/100km
Cena 600 līdz 2000 Volkswagen Polo Hečbeks
1999. - 2001. gads Jauda no 50 līdz 125 ZS
Degvielas patēriņš no 4.4 līdz 7.5 l/100km
Cena 400 līdz 1500 Volkswagen Polo Universāls
1997. - 2000. gads Jauda no 60 līdz 100 ZS
Degvielas patēriņš no 5.1 līdz 9.1 l/100km
Cena 400 līdz 1200 Volkswagen Polo Sedans
1996. - 1999. gads Jauda no 60 līdz 100 ZS
Degvielas patēriņš no 4.9 līdz 9 l/100km
Cena 200 līdz 1300 Volkswagen Polo Hečbeks
1994. - 1999. gads Jauda no 45 līdz 100 ZS
Degvielas patēriņš no 4.7 līdz 8.6 l/100km

Volkswagen Polo kvalitāte

Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm
Pārbaudes gads Auto vecums pārbaudes laikā Konstatēti bojājumi %
/ vidēji šī vecuma auto
Vieta
Volkswagen Polo ražots 2015. gadā
2017 2 gadi 4.4% / 5.70% 43. no 134
Volkswagen Polo ražots 2014. gadā
2017 3 gadi 4.4% / 5.70% 43. no 134
2016 2 gadi 6.0% / 7.80% 33. no 132
Volkswagen Polo ražots 2013. gadā
2017 4 gadi 4.4% / 5.70% 43. no 134
2016 3 gadi 6.0% / 7.80% 33. no 132
2015 2 gadi 7.0% / 8.40% 46. no 129
Volkswagen Polo ražots 2012. gadā
2017 5 gadi 8.2% / 10.10% 44. no 124
2016 4 gadi 6.0% / 7.80% 33. no 132
2015 3 gadi 7.0% / 8.40% 46. no 129
2014 2 gadi 6.2% / 9.10% 14. no 129
Volkswagen Polo ražots 2011. gadā
2017 6 gadi 8.2% / 10.10% 44. no 124
2016 5 gadi 9.5% / 13.20% 24. no 127
2015 4 gadi 7.0% / 8.40% 46. no 129
2014 3 gadi 6.2% / 9.10% 14. no 129
2013 2 gadi 2.2% / 6.20% 1. no 132
Volkswagen Polo ražots 2010. gadā
2017 7 gadi 14.9% / 15.20% 60. no 117
2016 6 gadi 9.5% / 13.20% 24. no 127
2015 5 gadi 6.5% / 13.90% 3. no 125
2014 4 gadi 6.2% / 9.10% 14. no 129
2013 3 gadi 2.2% / 6.20% 1. no 132
2012 2 gadi 7.0% / 5.90% 90. no 129
Volkswagen Polo ražots 2009. gadā
2017 8 gadi 14.9% / 15.20% 60. no 117
2016 7 gadi 22.2% / 19.10% 85. no 116
2015 6 gadi 6.5% / 13.90% 3. no 125
2014 5 gadi 18.4% / 14.80% 96. no 122
2013 4 gadi 2.2% / 6.20% 1. no 132
2012 3 gadi 7.0% / 5.90% 90. no 129
2011 2 gadi 6.1% / 5.50% 85. no 132
Volkswagen Polo ražots 2008. gadā
2017 9 gadi 23.3% / 20.90% 71. no 106
2016 8 gadi 22.2% / 19.10% 85. no 116
2015 7 gadi 23.9% / 20.10% 83. no 111
2014 6 gadi 18.4% / 14.80% 96. no 122
2013 5 gadi 13.0% / 10.80% 88. no 121
2012 4 gadi 7.0% / 5.90% 90. no 129
2011 3 gadi 6.1% / 5.50% 85. no 132
2010 2 gadi 5.1% / 5.10% 67. no 131
Volkswagen Polo ražots 2007. gadā
2017 10 gadi 23.3% / 20.90% 71. no 106
2016 9 gadi 28.0% / 24.90% 71. no 102
2015 8 gadi 23.9% / 20.10% 83. no 111
2014 7 gadi 25.0% / 21.80% 80. no 113
2013 6 gadi 13.0% / 10.80% 88. no 121
2012 5 gadi 11.3% / 10.30% 79. no 122
2011 4 gadi 6.1% / 5.50% 85. no 132
2010 3 gadi 5.1% / 5.10% 67. no 131
2009 2 gadi 5.1% / 5.00% 67. no 117
Volkswagen Polo ražots 2006. gadā
2017 11 gadi 30.5% / 27.10% 60. no 86
2016 10 gadi 28.0% / 24.90% 71. no 102
2015 9 gadi 30.3% / 26.80% 66. no 95
2014 8 gadi 25.0% / 21.80% 80. no 113
2013 7 gadi 21.0% / 17.20% 85. no 107
2012 6 gadi 11.3% / 10.30% 79. no 122
2011 5 gadi 12.6% / 10.40% 86. no 120
2010 4 gadi 5.1% / 5.10% 67. no 131
2009 3 gadi 5.1% / 5.00% 67. no 117
2008 2 gadi 4.8% / 4.80% 61. no 116
Volkswagen Polo ražots 2005. gadā
2017 12 gadi 30.5% / 27.10% 60. no 86
2016 11 gadi 35.6% / 31.40% 66. no 89
2015 10 gadi 30.3% / 26.80% 66. no 95
2014 9 gadi 34.1% / 28.80% 76. no 95
2013 8 gadi 21.0% / 17.20% 85. no 107
2012 7 gadi 22.5% / 17.50% 84. no 107
2011 6 gadi 12.6% / 10.40% 86. no 120
2010 5 gadi 12.6% / 9.90% 94. no 123
2009 4 gadi 5.1% / 5.00% 67. no 117
2008 3 gadi 4.8% / 4.80% 61. no 116
2007 2 gadi 5.1% / 5.90% 41. no 113
Volkswagen Polo ražots 2004. gadā
2016 12 gadi 35.6% / 31.40% 66. no 89
2015 11 gadi 36.3% / 32.10% 59. no 78
2014 10 gadi 34.1% / 28.80% 76. no 95
2013 9 gadi 27.7% / 23.00% 67. no 87
2012 8 gadi 22.5% / 17.50% 84. no 107
2011 7 gadi 22.6% / 16.70% 83. no 98
2010 6 gadi 12.6% / 9.90% 94. no 123
2009 5 gadi 11.3% / 9.30% 83. no 109
2008 4 gadi 4.8% / 4.80% 61. no 116
2007 3 gadi 5.1% / 5.90% 41. no 113
2006 2 gadi 4.3% / 6.60% 13. no 107
Volkswagen Polo ražots 2003. gadā
2015 12 gadi 36.3% / 32.10% 59. no 78
2014 11 gadi 36.1% / 33.30% 52. no 78
2013 10 gadi 27.7% / 23.00% 67. no 87
2012 9 gadi 25.7% / 22.20% 64. no 88
2011 8 gadi 22.6% / 16.70% 83. no 98
2010 7 gadi 12.6% / 14.70% 94. no 123
2009 6 gadi 11.3% / 9.30% 83. no 109
2008 5 gadi 7.1% / 8.90% 31. no 111
2007 4 gadi 5.1% / 5.90% 41. no 113
2006 3 gadi 4.3% / 6.60% 13. no 107
2005 2 gadi 5.6% / 6.50% 39. no 110
2004 1 gadi 4.3% / 5.60% 29. no 113
Volkswagen Polo ražots 2002. gadā
2014 12 gadi 36.1% / 33.30% 52. no 78
2013 11 gadi 24.8% / 27.60% 22. no 69
2012 10 gadi 25.7% / 22.20% 64. no 88
2011 9 gadi 19.6% / 21.40% 31. no 79
2010 8 gadi 12.6% / 14.70% 94. no 123
2009 7 gadi 13.1% / 14.00% 42. no 94
2008 6 gadi 7.1% / 8.90% 31. no 111
2007 5 gadi 10.3% / 10.70% 51. no 107
2006 4 gadi 4.3% / 6.60% 13. no 107
2005 3 gadi 5.6% / 6.50% 39. no 110
2004 2 gadi 4.3% / 5.60% 29. no 113
Volkswagen Polo ražots 2001. gadā
2013 12 gadi 24.8% / 27.60% 22. no 69
2012 11 gadi 22.4% / 26.80% 18. no 77
2011 10 gadi 19.6% / 21.40% 31. no 79
2010 9 gadi 19.6% / 19.20% 31. no 79
2009 8 gadi 13.1% / 14.00% 42. no 94
2008 7 gadi 11.2% / 13.30% 36. no 99
2007 6 gadi 10.3% / 10.70% 51. no 107
2006 5 gadi 9.5% / 11.20% 32. no 106
2005 4 gadi 5.6% / 6.50% 39. no 110
2004 3 gadi 4.3% / 5.60% 29. no 113
Volkswagen Polo ražots 2000. gadā
2012 12 gadi 22.4% / 26.80% 18. no 77
2011 11 gadi 19.1% / 26.00% 10. no 72
2010 10 gadi 19.6% / 19.20% 31. no 79
2009 9 gadi 12.7% / 18.30% 14. no 87
2008 8 gadi 11.2% / 13.30% 36. no 99
2007 7 gadi 11.6% / 15.80% 20. no 96
2006 6 gadi 9.5% / 11.20% 32. no 106
2005 5 gadi 8.4% / 11.30% 26. no 105
2004 4 gadi 4.3% / 5.60% 29. no 113
Volkswagen Polo ražots 1999. gadā
2011 12 gadi 19.1% / 26.00% 10. no 72
2010 11 gadi 17.3% / 24.10% 10. no 75
2009 10 gadi 12.7% / 18.30% 14. no 87
2008 9 gadi 12.5% / 18.10% 16. no 88
2007 8 gadi 11.6% / 15.80% 20. no 96
2006 7 gadi 12.2% / 17.20% 22. no 97
2005 6 gadi 8.4% / 11.30% 26. no 105
2004 5 gadi 8.4% / 10.90% 34. no 103
Volkswagen Polo ražots 1998. gadā
2010 12 gadi 17.3% / 24.10% 10. no 75
2009 11 gadi 18.5% / 23.30% 15. no 68
2008 10 gadi 12.5% / 18.10% 16. no 88
2007 9 gadi 16.8% / 21.40% 26. no 82
2006 8 gadi 12.2% / 17.20% 22. no 97
2005 7 gadi 12.7% / 17.00% 26. no 87
2004 6 gadi 8.4% / 10.90% 34. no 103
Volkswagen Polo ražots 1997. gadā
2009 12 gadi 18.5% / 23.30% 15. no 68
2008 11 gadi 20.5% / 22.50% 32. no 72
2007 10 gadi 16.8% / 21.40% 26. no 82
2006 9 gadi 20.2% / 22.70% 34. no 78
2005 8 gadi 12.7% / 17.00% 26. no 87
2004 7 gadi 14.4% / 16.70% 43. no 85
Volkswagen Polo ražots 1996. gadā
2008 12 gadi 20.5% / 22.50% 32. no 72
2007 11 gadi 24.5% / 26.30% 24. no 57
2006 10 gadi 20.2% / 22.70% 34. no 78
2005 9 gadi 19.6% / 22.40% 28. no 70
2004 8 gadi 14.4% / 16.70% 43. no 85
Volkswagen Polo ražots 1995. gadā
2007 12 gadi 24.5% / 26.30% 24. no 57
2006 11 gadi 27.5% / 27.60% 36. no 59
2005 10 gadi 19.6% / 22.40% 28. no 70
2004 9 gadi 23.0% / 22.00% 42. no 70
Volkswagen Polo ražots 1994. gadā
2006 12 gadi 27.5% / 27.60% 36. no 59
2005 11 gadi 24.7% / 27.70% 24. no 59
2004 10 gadi 23.0% / 22.00% 42. no 70

Atsauksmes par Volkswagen Polo

Volkswagen Polo Kupeja 1996.gads Dīzelis 1.9 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2019 (auto vecums 23 gadi) Lietošanas ilgums:7`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 7.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 834 EUR
Kopējais auto novērtējums:
6/10
   vīrietis, 34 gadi
Volkswagen Polo Hečbeks 2007.gads Benzīns 1.4 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads:2015 (auto vecums 8 gadi) Lietošanas ilgums:90`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 7.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 280 EUR
Kopējais auto novērtējums:
10/10
   sieviete, 50 gadi
Volkswagen Polo Hečbeks 2015.gads Dīzelis 1.4 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2015 (auto vecums 0 gadi) Lietošanas ilgums:120`000 kilometri (2 gadi)
Vidējais degvielas patēriņš: 4.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 5550 EUR (ap 2775 EUR gadā)
Kopējais auto novērtējums:
2/10
   vīrietis, 40 gadi
Volkswagen Polo Hečbeks 1996.gads Benzīns 1.4 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2017 (auto vecums 21 gads) Lietošanas ilgums:22`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 5.0 litri uz 100km (braucot ap 10% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 330 EUR
Kopējais auto novērtējums:
9/10
   vīrietis, 45 gadi
Volkswagen Polo Hečbeks 2003.gads Dīzelis 1.4 litri, Manuālā PK
Iegādes gads:2017 (auto vecums 14 gadi) Lietošanas ilgums:5`000 kilometri
Vidējais degvielas patēriņš: 5.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā)
Kopējā remontos iztērētā summa: 100 EUR
Kopējais auto novērtējums:
6/10
   vīrietis, 29 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Volkswagen Polo, izvēlies kādu Volkswagen Polo paaudzi lapas augšā.
Pievienot atsauksmi
Volkswagen Polo foto attēls

Volkswagen Polo - jautājumi, diskusijas

Kā atvērt bagāžnieku? (5)
Sākumā varēju atvērt ar pulti.Vēlāk sāka niķoties,varēja atvērt pēc dienas vai vēl ilgāk.Vēru vaļā no iekšpuses ar skrūvgriezni vai atslēgu kā avārijas atvēršanu,kamēr nolūza vai nokrita mēlīte vai nolūza aiz kuras varēju atvērt. Tagad...
https://statsrent.lv/katalogs/koka-metala-apstrades-tehnika/lenka-slipmasinas-fleksi/lenka-slipmasin
a-fleksis-125/
Vai ar cirvi. Ar cirvi ir stilīgāk, bet ar fleksi-moderni. Tas vispār ir labais - parādās bojājums, bet turpināt to ignorēt kamēr kaut kas nojūk pavisam. Parasti bojājumi paši par sevi nepāriet un nekas ar laiku neuzlabojas.... Domáts bija 2019 gada BMW X6???😀😊☺😁VAI varbút Lada Samara? ··· Volkswagen Polo: Kā atvērt bagāžnieku? lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
nepērc. Kāda tur ekonomija dīzelim ja par sprauslu remontu jāmaksā štuka.. Nespēju iedomāt nevienu labu polo benzīna dzinēju, bet dīzelim ir trīs cilindru pumpeduese, kas ir ekonomisks un droši vien ne ilgmūžīgs. Iespējams šo auto var vēl nopirkt ar dzinēju pirmskomas stadijā. Ritošā daļa vienkārša, viss pārējais arī...tāds mazs spainis ar skrūvēm. Pozitīvāk izteiktos par toyota corolla, vai auris. skatoties kads,dizelis vai benzins,ir pat 1,9 tdi motors taka busam diskiem 5 skruves,bet atrumapaciet un leka ka kilkens pa ieksu.nu nosaukt var daudz problemu un labumu.nau edeligs kautgan visi jau tagad ap5 l ed.tad jau labak ko lielaku kas patikamaks uz cela.nu katram sava gaume,kam mate kam meita. ja tikai braukšanai pa pilsētu un labi saglabājies ekemplārs, varbūt , visos citos gadījumos klausi vilku! ··· Volkswagen Polo: VW Polo - pēc 2000 g -... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Izliet veco un ieliet jaunu. labāk neskalot,skalojot atskalosi vaļā nogulsnes kas var aizķepēt ciet visas trubas. Nolej siltai automashiinai, kad atveeries termostats (uzmaniigi,neappdedzinies), pielej uudeni, veelams deestileeto, ar radiatora skaloshanas piedevaam, padarbini auto vai pabrauc skaloshanas piedevas instrukcijaa noraadiito laiku, atkal nolej siltam auto, un uzpildi jauno antifriizu kas paredzeets tavam auto (tosols ir brenda, pie kam suudiiga, apziimeejums)
Protams var iztikt bez skaloshanas.
peec skalossnas, veelam iepildiit kaadu reizi tiiru uudeni, jo pilniigi vissu skalojamo liidzekli nenoliesi, paliks kas trubaas, pekkkaa utt. Iepildi tiiru uudeni, izbrauc kaadus liikumus ap rajonu, tad nolej to vissu. Un iepildi autinnam paredzeeto dzeseessan sskkidrumu.Tikai paskaties , jo dzeseessanas sskkidrumi biezzivien paardodaas , kaa koncentraats, kas jaatsskkaida passam ar destileeto uudeni, proporcijaas atkariibaa no klimata ,kaadaa lietosi. Aha... man arī reiz ieteica Coca Cola ieliet, mol labi iztīrīs :D
Ja motors nekarst, tad labāk nekādus tīrītājus neliet, pašā antifrīzā jau ir viss saliets, bet nu ar ūdeni labāk izskalot, gadījuma ja beigtas vardes vai zalkši tur peld...
··· Volkswagen Polo: WV POLO 1997 1,4....Tosola... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
https://www.wheel-size.com/size/volkswagen/polo/1997/ Pirmkárt, jázina káda izméra diski, jo polo ir varianti no r13 lìdz r15 , atkarìbá no dzinéja tilpuma,jaudas .Apskaties www. Lapá oz.disku konfigurators, tur atradìsi vajadzìgo info netikai par polo. nekāds.
Atceries teicienu - kas derīgs visam, nav derīgs nekam.

ziemā slīdēs, jo gumija būs pārāk cieta, vasarā slīdēs , jo gumija būs par mīkstu.
ak jā, un vasarā dils vismaz 2x ātrāk kā vasaras riepas. Rites pretestība ar būs lielāka, līdz ar to arī degvielas patēriņš.

Rezumē : bīstami , un neatmaksājas.

Par izmēru - skatīt auto instrukcijas grāmatiņā , tāpat par spiedienu. Nav jau autosports , kur jāsāk meklēt individuāli risinājumi.
Spiedienu vēl vari meklēt uzlīmē pie priekšējām durvīm , vai uz vāciņa , kuru virini , kad degvielu uzpildi
r20 325/45 ieteicams nolikt blakus un redzēt kurš lielāks riepas vai polo:P)))) Galvenais lai spiediens būtu labs! ··· Volkswagen Polo: VW Polo 1997 ieteicamais... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Iedarbinot motors sāk strādāt it kā uz 2-3 stobriem.. (12)
..pēc brīža,viss normāli! Uzsākot braukt,tas pats.
Un tas ir labi! Kam tev, uzsākot, visi stobri jādarbina?:D Bet tā - gan jau mazais motorītis no 20 gadu garās, trauksmainās dzīves prasās penzijā. Šitādā vecumā dikti iesakāmas ir īpašās dzinēja eļļas piedevas, tik jābūt dikti uzmanīgam - var izsviest naudu pa tukšo. Bet ir labi produkti, neaizmirsīšu, varbūt rīt uzrakstīšu viena tāda nosaukumu, tieši šodien pazīstams spečuks par tādu stāstīja, tik nenosauca . truukst degvielas (suuknis, filtri ), vai arii nav dzirksteles (spoles/spole/sveccvadi ccakareejaas ). Kompresija pavisam ssvaka - pameeri cilndros.Mazliet var liidzeet ar daargaam piedevaam, uz laiku.
Pameeggini nomainiit filtrus, ieliek kaadu fuel injector cleaner labu, saliec jaunas sveces,un kaartiigi pavilkt ar zemaakiem robiem kaadus 100 km , lai iztiiraas viss.
cik aizdedzes spoles tam autinnam ir? Aizved uz servisu pa pardesmit eiro vismaz pateiks, kas pa vainu. Pec rakstita jau izklausas, ka motoram pensija, melnie dumi drosi vien no ta, ka ellu dedzina. Ellubiezi nav jalej klat? vaarstu vadiiklu bliivsleegi( vai mikro plaisa galvaa, galvas bliivee ). Kad autinnss staav, satek ella cilindros, iedarbinot, uz mirkli aizmet sveces, taapecc arii ssancee uz 3 cilindriem , un arii uzkuup, jo ella sadeg . Uzgaazeejot, sveces attiiras, un aiziet uz visiem cilindriem.Taa bija kaadreiz krievu autinniem.... ··· Volkswagen Polo: Iedarbinot motors sāk strādāt... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Ja pliist zobsiksna,tad vaarsti saliecas.Virzulim nekas nekait!Tik vaarstus jaunus jaaliek. =>volviks kā tu domā kapēc tie vārsti liecās? :D
Patiesībā vārsti liecās tāpēc, ka sadalene viņus laicīgi nenovāc no virzuļa ceļa, un ir naivi cerēt ka šajās sadursmēs virzuļi tiek sveikā.
=>pavasars2
97g 1.4 motoram remotnts maksās vairāk nekā motora nomaiņa...
Ja palaimeejas ka virzuli netraumeejas,tad priecaajies.Ja pliist,tad nem motora galvu nost un tad visu sapratiisi.Remonts gana daargs un ertak citu motoriiti ielikt pie reizes jaunu zobsiksnu uzmauc!:))) 400..1000 eur, bet cik konkrēti tavā gadījumā pateiks servisā pēc izjaukšanas... Vel pirms paris dienam te ar nestradajosiem katliem mocijies, bet nu jau duc ka bitite.
Kas trauce paraut vala zobsiksnas vaku un vizuali paskatit. Vai nav plaisas, sadilusi, jeb citadi traumeta.
··· Volkswagen Polo: Vai VW Polo1997 1,4...8 vārsti... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
kaads gads, kaads motora apjoms? Ķēde Ar siksnu būs klusāks....ķēde ilgāk kalpos...bet jāmaina ABI
Siksna varētu būt lētāka
Bet ne būtiski.😎
··· Volkswagen Polo: Volkswagen Polo dīzeļmotoriem... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Benzīns+manuālā = mazāka iespēja vēlreiz samaksāt auto iegādes cenu servisā, kad noklājas motors/kārba... Ne jaunāku par 1999 un bendžu ar manuāli. Dīzelis -manuālā Ta labi Polo ir labs vagitis mazins un ekanomisks.
Nav bijis redzet Polo dizelenu, tam ne maku teikt.
Bet benzins ir labs, cik pats ar tadu braucu nav bijis problemu.
Vagitis iet pietiekami atri ja vienigi nav sparigs paatrinajums.
Bet automatiksa karba, vai manuala, tad vaig kartigi parbaudit.
Ar manualo skaidriba tiks uzreiz, bet ar automatiko vaig pratigak.
Pirmais ko jadara ir japarbauda automata karbas ellu, ja ta nav tira tad labak nenem automatu.
Jo nav zinat, ka tas ir eksplutets.
Bet pilsetas rezima automats ir super. Lai gan uz Polo nav Speed kontrol, tas ir atruma ieregulesana. Uz automatiem tada kontrole ir kaifa, ja brauc pa soseju lielus gabalus.
Protams diizeli! ··· Volkswagen Polo: VW Polo 1998-2002.dīzeli vai... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Horacio, MB A klase NAV mersis, mersis sākas ar C klasi. etc, es teiktu ka mersis ir tikai sākot no S-klases, jo ari E-klase lietojama ir tikai pāris pirmos gadus,pēc tam paliek par to pašu opeli. Hyundai arī trīsgadīgam apakša būs vienā rūsā, ja vien nav speciāli apstrādāts. motors kārba aprīkojums kāds? nobraukums, tehniskais stāvoklis? kur apkalpota? regulāri? tad var pateikt kurš labāks katrā ziņā nenobraukts mersis vienmēr būs mersis, polo būs polo, ko par polo varu teikt 1,4 motors pilnīgs pīīīī, 1.6 labs, ja ir klimats un adekvāti motronic aizdedze, bet tādu ir ļoooti maz, visi lētie kuriem spole birst un drosele karās prasa savus 200 eur un tad 3 gadi stabili miers. nomaina pie reizes vadus un sveces. mersim un polo var būt pārkarsēts, var būt vārstu blīvslēgi sakaltuši, var būt gredzeni iesēdušies, var būt sajūga komplekts jāmaina, vnk sakot nepaslinko un atrādi auto speciālistam, tas atmaksājas. Pats galvenais lai pašam patīk un ērti braukt, viss pārējais izvēlē atkarīgs no rocības, vai spēsi pavilkt regulāras apkopes un savlaicīgu eļļu, filtru un piekares remontus ··· Volkswagen Polo: MB-A140 vai VW Polo.....? Abi... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Mersedes A 150 vai Volkswagen Polo (12)
Gribu pirkt mazlitrāžas vieglo automašīnu . Noskatījos 2007 gada Mersedes A 150 un Volkswagen Polo . Izskatās man pieņemami. Nezinu , kuru izvēlēties. Varbūt kāds jau praksē pārbaudījis abu mašīnu sliktās un labās puses?
A klases meršiem motors (dīzelis) ir OK. Gana ņiprs un ekonomisks. Telpa salonā ir daudz priekš tādas tumbočkas, taču milzonīgs mīnuss ir tas, ka, ja kaut ko jādara pie motora, tad, praktiski vienmēr, tas ir jālaiž lejā, jo savādāk ne pie kā netiek klāt. Banālas spuldzītes nomainīšana priekšējos starmešos arī ir ekskluzīvs vingrinājums - daļēji jāatskrūvē buferi, riteņa arkas dubļu sargu un tad vel jāpamanās izmurcīt lukturi ārā + pēc tam atpakaļ...
Salona plastmasas ir saspraustas kopā kā lego un, ja ko jāmaina, tad lūzt stiprinājuma vietas...
Polo koncepts, manuprāt, būs labāks.
Mersi neņem nekādīgi. lūznis kvadrātā. remonti caur pēceni veicami un izmaksas dārgas. mazlitrāžu labāk japāni vai Fordu,fiestu:) No ekonomiskā viedokļa polo būs labāks. Ja par naudu nav jādomā, tad ņem to kas labāk patīk. Jāskatās uz nobraukumu.Mazo motoru autiņiem tie ātri nobrūk. mersis,,, ··· Volkswagen Polo: Mersedes A 150 vai Volkswagen... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu