Volkswagen (VW)

Volkswagen (VW) modeļu tehniskie dati un atsauksmes

Volkswagen (VW) foto attēls

Volkswagen (VW) - jautājumi un atsauksmes

VW v5 motori (5)
Jusu domas par vw v5 motoriem?
Paldies par jautaajumu - nemaz nezinaaju, ka taadi ir!:) Esot laba skanja un 170z.sp(ar sarkanu 5-nieku V5 uzrakstaa) versija esot njipraaka par jaunaako 1.8 turbo motoru. To visu izlasiiju sheit - http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1192337 Cilveeki, kam taadi bijushi, shkjiet sameeraa apmierinaati. Viss ir labi, kamēr iet, tendence uz karšanu dēļ blīvās komplektācijas... Ļoti jāuzmana dzesēšanas šķidruma līmenis. Pie galvas blīves defekta būs jāslīpē ne tikai monolītā galva, bet arī bloks. Un nenojātu eksemplāru atrast būs tuvu neiespējamai misijai, jo auto ar šiem dzinējiem ņēma asfalta slīpēšanai, īpaši golfu un bormašīnu. Nosauc konkrētu mašīnu, izlaiduma gadu, dzinēja tilpumu, tipu un tad varbūt cilvēki ko nokomentēs. vw grupas 2.0 dīzeļi ir tīrās šausmas. Pārējie visi ir ok! ··· Volkswagen (VW): VW v5 motori lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Kur nomainīt spararatu/demferi/ passat B6 2.0 dīzelis automāts (6)
Kur normāls serviss Rīgā ,kas kvalit. maina spararatu/demferi/ passat B6 2.0 dīzelis automāts. Brīžiem klab ,kad autiņš uzsilst un pēc kāda laika pazūd,kad brauc.. Jau iepriekš paldies nopietnām atbildēm. P.s-Krastmalas ielas servisi...
Padaargs prieks...bet var nobraukt..vel un vel...var apstaaties ...peec 5metriem...laimes speele....es gadu vel nobraucu...cenas arii...ir...no liidz...man ar darbu...bija..baac u pievirsu...750..ls...vai jevriki...tocc neatceros...bet 750...bija Konkrētu vietu nesaukšu, bet galvenais priekšnoteikums ir lai vīriem servisā ieraugot dubulto sajūga paku neatkārtos žoklis un būtu sapratne kā to noregulēt. serviss markalnes ielaa juglaaa
profesionaala pieeja
un pa saviem servisa kanaaliem var adekvaataas cenaas dabuut no lirostas
ja atmiņa neviļ,ta automātam nav dempfera spararats. varbūt DSG? Gan jau puisis domāja par DSG kārbu. Nav jau tur nekas tik sarežģīts lai meklētu speciālu autoservisu. Visu nosaka cena, gan darbs, gan kādu atlaidi tev uz to sasodīto spararatu iedos. Mans gan ieteikums atrast vienu un patstāvīgu autoservisu, kur jutīsies kā mājās un varēsi zvanīt pēc konsultācijas kaut divos naktī. Tā pat ja tas spararats pēc kāda laika nojuks un būsi bijis kā vnk iebraucējs kādā autoservisā, tas nerisinās nekādas problēmas. ··· Volkswagen (VW): Kur nomainīt ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
VW pasassat B6 2.0d.2006,07.g.automāts, kādas problēmas gaidāmas..?! (3)
Izskatīju vairākus autiņus,bet kompī uzrādā,ka jābrauc uz servisu...)).+ CSDD lapā uzrāda dūmainības koeficents 0.01 ..?! Jo reāli tādiem autiņiem jābūt aptuveni 1.35 un tālāk..(pieļaujamais ir 3.00) Desmitgadīgs autiņš stāvējis...
Dūmainības koeficients nav tas rādītājs pēc kā spriest par auto dzinēja stāvokli. Ne par velti tiek likti kvēpu filtri. Ja cilvēks izravē viņu ārā - super - apkārtējie elpo kancerogēnas kvēpu daļiņas, pašam nav problēmu un CSDD rāda kaut ko drusku augstāku, bet ar ko vēl var iziet tehnisko. Ja tomēr kvēpu filtru regulāri izdedzina vai vispār pa šiko nomaina, kad pienāk laiks (kā arī normāli gāzē ar to dīzeli, kā to vajadzētu darīt), tad nav ko brīnīties par mazu kvēpu saturu izpūtēja galā, bet tas nenorāda, kas darās ar pašu dzinēju. Var, protams, mērīt kompresiju cilindros, salīdzināt ar pases datiem - spriest par stāvokli un izdarīt prognozes, bet kasjaki tikpat labi var izlīst degvielas padeves sistēmā, elektronikā. Rūsa un piekare būtu tas vienkāršākais, par ko galva jālauza.

No VAG grupas gan jāsaka, ka 1.9 TDI būs naģožnāks dzinējs... bet ņemot Latvijā statistiski arī noteikti ka nobrauktāks.
vājā vieta pumpedūzēm segli, regulāri jāmaina kvēlsveces, pie reizes derētu nomainīt dūzēm blīvītes un palūkot vai nav izdilums sadales vārpstu šalītēs. vēl derētu ar ķīmijām izmazgāt kvēpu filtru. tad no turbīnas dzeses šķidruma papildradiatoriņš ar elektrisku sūkni, jāseko lai nenoķīlē, elektriskā rokas bremze var ieķerties un aplauzties,,,,, dārgi, tad atkarībā no automāta tipa nepieciešamo apkopi, viss pārējais kā vecajiem pasātiem regulāri mainās piekare, mainās abs devēji, gultņi, durvju mehānismi un logu pacēlāji Pasrats nekad par mersedesu nekļūs, derīgs gurķu vešanai uz tirgu un pēc katriem 10 tukstošiem mainīt bukses un čīkstošās plastmasas detaļas ··· Volkswagen (VW): VW pasassat B6... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Principā tas ir atgādinājums, ka jāapmeklē serviss - pienācis laiks kārtējai apkopei - eļļa, filtri utt. http://www.leithvwraleigh.com/warning-indicators.html Atslēdziņa panelī 90% nozīme ka imobilaizers nav atbloķēts...
Ja grib precīzu atbildi, tad foto ar indikāciju studijā :D
··· Volkswagen (VW): Ko nozīmē atslēdziņa panelī b6... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Volkswagen Lupo (4)
Volkswagen Lupo - Automāts, 1, 4 16v 75zs, 2000.g. hečbeks-KĀDAS ATSAUKSMES salīdzinājumā ar citiem mazajiem auto
Ja par 240 eirām un ar 200 000 km, tad tikai ar mehānisko kārbu. Nu dikti mazinja taa mashiiniite! Radagabali skatiijaas uz Vw Polo, kas tomeer lielaaks - arii atmeta domu par tik mazu - pie tam veel sameeraa daargu. Beigaas nopirka Citroen C2, gan tik ap 5 gadi vecu. Bet turpat uz pusi leetaak kaa ´´glaunais´´ vw siikauto! C2 arii mazinjsh, bet diviem cilveekiem ap un virs 1.80 vietas priekshaa pietiek. Nopērc tad jau labāk ar dīzeli, varēsi lielīties, ka ēd zem 3 l. Muļķības, priekšā ir ļoti daudz vietas, vot bagažniekā var ielikt tikai kurpju kasti. ··· Volkswagen (VW): Volkswagen Lupo lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
VW Passat b6 TDI 1,9 universāls instrukcija (1)
Kur meklēt online instrukciju VW Passat b6 TDI 1,9 universalim?
http://volkswagen.msk.ru/
Viss par tautas vāģiem.
··· Volkswagen (VW): VW Passat b6 TDI 1,9 universāls... lasīt visu diskusiju (1 atbildes) –»
Spararata maiņas cena (6)
cik izmaksā nomainīt vw b6 dubultmasas spararatu?
veel viens afftars, kas jautaajumu noformuleet nespeej. nomainjas darbs? vai viss - kopaa ar detalju? pieljauju, ka otrais, jo kaads pateica, ka taa maksaa ´daaudz´. un taa arii ir [200..400+ naudas, par piemeeru njemu BMW].
tad nu, ja gribam ieekonomeet, skatamies, vai var sakombineet vienmasas spararatu komplektaa ar sajuuga komplektu, kuram ir demferis. ja pasham praataa neienaak, ieteiktu VW forumaa pajautaat/pamekleet.
Piemēram RAISER uzzvanīt jau nevar, laikam talefonu dzīvē nav redzējis. Pats spararats ap 340, ja tev DSG kārba, tad vēl dārgāk.Sajūga komplekts ap 230 un vēl 5.30 darba stundas Tās ir aptuvenās LUK cenas, sachs būs mazliet dārgāks. Dzinēja kodu, kāda kārba studijā, tad var mēģināt precīzākas cenas noteikt. Ja tev ir mehāniskā kārba, tad Valeo ražo vienmasas spararatu ar visu sajūga komplektu. Stāsta gan ka dažreiz kloķenes mēdz lūzt ar tādiem. Ja tev DSG kārba, tad ap 450 + 5.30 stundas darbs. Sajūga komplekts un dārgais izspiedējgultnis tev atkritīs. ap 500 ··· Volkswagen (VW): Spararata maiņas cena lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
Motora dūmošana Golf3 (11)
Man golfam3 dumo motors bendzinam ar 1,8 motoru. Varetu but kad jaizmazga izputejs ka varetu but kad sakrajusies izdedzi?
jauda ir, tikai duumo? Vai jaudas arii nav ? Neesmu redzeejis, ka izpuuteejs aizaugtu ciet. Visaadi tur gudrie atgaazu filtri , kveepu saveeceeji , kataliitiki utt , jaa, bet ne trubas, izpuuteejs. Ja ir katalīze, tad ir bijuši gadījumi, ka katalizators ir pilns ar eļļu un aizaudzis, bet tad gredzeniem ir āmen. Ja dūmi balti, tad vai nu ūdens degvielā vai dzesēšanas šķidrumu spiež cilindros, ja melni tad eļļu cilindros spiež. Ja pie vainas nav degviela, tad motoram kapitalka spīd...
Ja arī izpūtējā kas sakrājies, tad tās ir sekas nevis cēlonis dūmošanai...
Biezhi vien tik senam motoram vnk vajadzeetu nomainiit vaarstu bliivgumijas. Duumi tad ir gaishi, nedaudz iezilgani.
Tad arii aizaug katalizators, jo atgaazes satur elljas daljinjas ko katalizators protams nededzina.
Katru sezonu ir jātīra dūmvads. ··· Volkswagen (VW): Motora dūmošana Golf3 lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Tak kaa shameejaa liidz servisam tiks? Ja tomaac blokjeets?

Padoma nav. Neesmu ar tomaatiem saskaaries nopietnaak. Baidos ka shaadaa situaacijaa, ja vien nav kaas siikums, uz servisu naaksies evakuatoru saukt :(
Evakuators dara briinumus! Vaines varbuut daudzas Nu ir tāda lieta, kā diagnostika. :) Sarunā kādu gudrinieku, kas var piebraukt pie passata un pieslēgties ar datoru. Ja ne atbloķēt, tad vismaz problēmu noteikt varēs. Ja pratīs ielogoties spečuks, tad var notikt arī brīnumzzz un tomātu izdodas atpogāt ;) Eļļu vajag mainīt atbilstoši tehniskajām prasībām,gan jau filtrs ciet. Pie roktura ir elektromagnēts. Tas arī bloķē. Var vulgāri atslēgt (pārgriez vadiņus!) :D ··· Volkswagen (VW): VW Passats noblokejas... lasīt visu diskusiju (14 atbildes) –»
Motors rijas ciet pie maziem apgriezieniem (10)
B5 passat 2003.g 1.9 dizelis pumpe duse motors aizrijas .ja apgriezieni ir zem 2000.ja lielaki tad ne ristas nekas.un tempertura neuzkap lidz vajadzigajai.kas varetu but par vainam
termostats temparatuurai ? Degvielas filtraa drannlkki, ledus jau ? Ir tur kautkaada briivgaitas sisteema? 11 gadu dīzelim nav nekas, tas vikentijam zināšanai. Drīzāk jau jarunā par iepriekšejo saimnieku attieksmi pret auto ( ja pirkts second hand). Tā ir loterija.
Iemesli var būt vairāki. Augstspiedina sūknim nestrādā regulators. Degvielas vados sūce, rauj gaisu, tiesa nedaudz. Ja rautu daudz, tad neietu vispār. Tas pats minetais degvielas filtrs. PAr to vispār aizmirst nezin kāpēc, pat ja maina eļļu. To zina apmainīt, bet degvielai nē. Nu nemaksā viņi kosmisku naudu lai uz to taupītu. Arī pats augspiediena sūknis var būt uz miršanas robežas. Brauc nu labāk uz servisu un lai pie reizes pamēra spiedienus cilindros. Ja tie ir zem normas vai ļoti atšķirīgi cits no cita, tad sāc rēķināt kas ir lētak. Celt dvižoku laukā vai manīt visu ķerru.
Motoru veselu nopirkt pa 200e max ir lētāk... atkarīgs no vainas...ja tas ir tukšgaitā...vainu var būt daudz! Serviss gribēs, lai tik visu maina no detsļām :) Ja temperatuura par mazu - tas var buut galvenais iemesls - nomaini termostatu un paskaties, kas tad notiks. Pilniigi iespeejams, ka liidz 2000 kompis peec temp. veel spriezh, ka tukshgaita, tad nu ar chakaree ar degvielas padevi. Kaa zinaams - shitam motoram nav atsevishkju diizhu un nav arii augstspiediena suuknis - katra diize ir augstspiediena suuknis un diize vienaa. Ja tur taa vaina, tad pasaakums sanaak padaargs, reizeem arii it kaa esot probleemas ar to pumpeduuze pievadu - slodzes tur lielas, 11 gadiigam motoram var izdilt visaadi sadalenes prichindaalji. Bet no saakuma - termostats! kad pieaug degv.padeve-spiediens,raustisanas pazud!?

iespeju daudz-,...atregulejies augsp.suknis,gasa filtrs aizsities,gaisa suce degv.padeve,baka putra-udens,attirisanas filtrs aisities!
lieku uz attirisanas filtru-,tas ta reage!
··· Volkswagen (VW): Motors rijas ciet pie maziem... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu