Volkswagen Polo
Volkswagen Polo tehniskie dati
Volkswagen Polo kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm |
Pārbaudes gads |
Auto vecums pārbaudes laikā |
Konstatēti bojājumi %
/ vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
Volkswagen Polo ražots 2019. gadā |
2022 |
3 gadi |
3.4% / 4.74% |
31. no 121
|
Volkswagen Polo ražots 2018. gadā |
2022 |
4 gadi |
3.4% / 4.74% |
31. no 121
|
2021 |
3 gadi |
4.5% / 5.57% |
41. no 129
|
Volkswagen Polo ražots 2017. gadā |
2022 |
5 gadi |
6.7% / 8.14% |
47. no 120
|
2021 |
4 gadi |
4.5% / 5.57% |
41. no 129
|
2020 |
3 gadi |
4.5% / 5.99% |
31. no 129
|
Volkswagen Polo ražots 2016. gadā |
2022 |
6 gadi |
6.7% / 8.14% |
47. no 120
|
2021 |
5 gadi |
7.9% / 9.29% |
49. no 129
|
2020 |
4 gadi |
4.5% / 5.99% |
31. no 129
|
2019 |
3 gadi |
4.9% / 6.05% |
40. no 126
|
rādīt visus kvalitātes ierakstus
|
Volkswagen Polo ražots 2015. gadā |
2022 |
7 gadi |
11.9% / 12.37% |
55. no 105
|
2021 |
6 gadi |
7.9% / 9.29% |
49. no 129
|
2020 |
5 gadi |
9.1% / 10.15% |
58. no 126
|
2019 |
4 gadi |
4.9% / 6.05% |
40. no 126
|
2018 |
3 gadi |
4.8% / 5.52% |
51. no 127
|
2017 |
2 gadi |
4.4% / 5.70% |
43. no 134
|
Volkswagen Polo ražots 2014. gadā |
2022 |
8 gadi |
11.9% / 12.37% |
55. no 105
|
2021 |
7 gadi |
13.7% / 14.73% |
53. no 122
|
2020 |
6 gadi |
9.1% / 10.15% |
58. no 126
|
2019 |
5 gadi |
9.4% / 10.34% |
60. no 131
|
2018 |
4 gadi |
4.8% / 5.52% |
51. no 127
|
2017 |
3 gadi |
4.4% / 5.70% |
43. no 134
|
2016 |
2 gadi |
6.0% / 7.80% |
33. no 132
|
Volkswagen Polo ražots 2013. gadā |
2022 |
9 gadi |
17.3% / 17.81% |
53. no 103
|
2021 |
8 gadi |
13.7% / 14.73% |
53. no 122
|
2020 |
7 gadi |
14.7% / 16.66% |
50. no 125
|
2019 |
6 gadi |
9.4% / 10.34% |
60. no 131
|
2018 |
5 gadi |
8.5% / 10.08% |
50. no 129
|
2017 |
4 gadi |
4.4% / 5.70% |
43. no 134
|
2016 |
3 gadi |
6.0% / 7.80% |
33. no 132
|
2015 |
2 gadi |
7.0% / 8.40% |
46. no 129
|
Volkswagen Polo ražots 2012. gadā |
2022 |
10 gadi |
17.3% / 17.81% |
53. no 103
|
2021 |
9 gadi |
19.3% / 19.96% |
49. no 112
|
2020 |
8 gadi |
14.7% / 16.66% |
50. no 125
|
2019 |
7 gadi |
15.0% / 16.13% |
55. no 119
|
2018 |
6 gadi |
8.5% / 10.08% |
50. no 129
|
2017 |
5 gadi |
8.2% / 10.10% |
44. no 124
|
2016 |
4 gadi |
6.0% / 7.80% |
33. no 132
|
2015 |
3 gadi |
7.0% / 8.40% |
46. no 129
|
2014 |
2 gadi |
6.2% / 9.10% |
14. no 129
|
Volkswagen Polo ražots 2011. gadā |
2022 |
11 gadi |
19.9% / 23.44% |
26. no 90
|
2021 |
10 gadi |
19.3% / 19.96% |
49. no 112
|
2020 |
9 gadi |
19.2% / 23.05% |
30. no 108
|
2019 |
8 gadi |
15.0% / 16.13% |
55. no 119
|
2018 |
7 gadi |
12.4% / 15.93% |
33. no 117
|
2017 |
6 gadi |
8.2% / 10.10% |
44. no 124
|
2016 |
5 gadi |
9.5% / 13.20% |
24. no 127
|
2015 |
4 gadi |
7.0% / 8.40% |
46. no 129
|
2014 |
3 gadi |
6.2% / 9.10% |
14. no 129
|
2013 |
2 gadi |
2.2% / 6.20% |
1. no 132
|
Volkswagen Polo ražots 2010. gadā |
2022 |
12 gadi |
19.9% / 23.44% |
26. no 90
|
2021 |
11 gadi |
25.4% / 25.01% |
56. no 100
|
2020 |
10 gadi |
19.2% / 23.05% |
30. no 108
|
2019 |
9 gadi |
21.6% / 22.53% |
56. no 111
|
2018 |
8 gadi |
12.4% / 15.93% |
33. no 117
|
2017 |
7 gadi |
14.9% / 15.20% |
60. no 117
|
2016 |
6 gadi |
9.5% / 13.20% |
24. no 127
|
2015 |
5 gadi |
6.5% / 13.90% |
3. no 125
|
2014 |
4 gadi |
6.2% / 9.10% |
14. no 129
|
2013 |
3 gadi |
2.2% / 6.20% |
1. no 132
|
2012 |
2 gadi |
7.0% / 5.90% |
90. no 129
|
Volkswagen Polo ražots 2009. gadā |
2021 |
12 gadi |
25.4% / 25.01% |
56. no 100
|
2020 |
11 gadi |
29.8% / 29.51% |
51. no 99
|
2019 |
10 gadi |
21.6% / 22.53% |
56. no 111
|
2018 |
9 gadi |
22.4% / 21.77% |
67. no 107
|
2017 |
8 gadi |
14.9% / 15.20% |
60. no 117
|
2016 |
7 gadi |
22.2% / 19.10% |
85. no 116
|
2015 |
6 gadi |
6.5% / 13.90% |
3. no 125
|
2014 |
5 gadi |
18.4% / 14.80% |
96. no 122
|
2013 |
4 gadi |
2.2% / 6.20% |
1. no 132
|
2012 |
3 gadi |
7.0% / 5.90% |
90. no 129
|
2011 |
2 gadi |
6.1% / 5.50% |
85. no 132
|
Volkswagen Polo ražots 2008. gadā |
2020 |
12 gadi |
29.8% / 29.51% |
51. no 99
|
2019 |
11 gadi |
29.0% / 28.39% |
54. no 96
|
2018 |
10 gadi |
22.4% / 21.77% |
67. no 107
|
2017 |
9 gadi |
23.3% / 20.90% |
71. no 106
|
2016 |
8 gadi |
22.2% / 19.10% |
85. no 116
|
2015 |
7 gadi |
23.9% / 20.10% |
83. no 111
|
2014 |
6 gadi |
18.4% / 14.80% |
96. no 122
|
2013 |
5 gadi |
13.0% / 10.80% |
88. no 121
|
2012 |
4 gadi |
7.0% / 5.90% |
90. no 129
|
2011 |
3 gadi |
6.1% / 5.50% |
85. no 132
|
2010 |
2 gadi |
5.1% / 5.10% |
67. no 131
|
Volkswagen Polo ražots 2007. gadā |
2019 |
12 gadi |
29.0% / 28.39% |
54. no 96
|
2018 |
11 gadi |
28.9% / 26.89% |
59. no 93
|
2017 |
10 gadi |
23.3% / 20.90% |
71. no 106
|
2016 |
9 gadi |
28.0% / 24.90% |
71. no 102
|
2015 |
8 gadi |
23.9% / 20.10% |
83. no 111
|
2014 |
7 gadi |
25.0% / 21.80% |
80. no 113
|
2013 |
6 gadi |
13.0% / 10.80% |
88. no 121
|
2012 |
5 gadi |
11.3% / 10.30% |
79. no 122
|
2011 |
4 gadi |
6.1% / 5.50% |
85. no 132
|
2010 |
3 gadi |
5.1% / 5.10% |
67. no 131
|
2009 |
2 gadi |
5.1% / 5.00% |
67. no 117
|
Volkswagen Polo ražots 2006. gadā |
2018 |
12 gadi |
28.9% / 26.89% |
59. no 93
|
2017 |
11 gadi |
30.5% / 27.10% |
60. no 86
|
2016 |
10 gadi |
28.0% / 24.90% |
71. no 102
|
2015 |
9 gadi |
30.3% / 26.80% |
66. no 95
|
2014 |
8 gadi |
25.0% / 21.80% |
80. no 113
|
2013 |
7 gadi |
21.0% / 17.20% |
85. no 107
|
2012 |
6 gadi |
11.3% / 10.30% |
79. no 122
|
2011 |
5 gadi |
12.6% / 10.40% |
86. no 120
|
2010 |
4 gadi |
5.1% / 5.10% |
67. no 131
|
2009 |
3 gadi |
5.1% / 5.00% |
67. no 117
|
2008 |
2 gadi |
4.8% / 4.80% |
61. no 116
|
Volkswagen Polo ražots 2005. gadā |
2017 |
12 gadi |
30.5% / 27.10% |
60. no 86
|
2016 |
11 gadi |
35.6% / 31.40% |
66. no 89
|
2015 |
10 gadi |
30.3% / 26.80% |
66. no 95
|
2014 |
9 gadi |
34.1% / 28.80% |
76. no 95
|
2013 |
8 gadi |
21.0% / 17.20% |
85. no 107
|
2012 |
7 gadi |
22.5% / 17.50% |
84. no 107
|
2011 |
6 gadi |
12.6% / 10.40% |
86. no 120
|
2010 |
5 gadi |
12.6% / 9.90% |
94. no 123
|
2009 |
4 gadi |
5.1% / 5.00% |
67. no 117
|
2008 |
3 gadi |
4.8% / 4.80% |
61. no 116
|
2007 |
2 gadi |
5.1% / 5.90% |
41. no 113
|
Volkswagen Polo ražots 2004. gadā |
2016 |
12 gadi |
35.6% / 31.40% |
66. no 89
|
2015 |
11 gadi |
36.3% / 32.10% |
59. no 78
|
2014 |
10 gadi |
34.1% / 28.80% |
76. no 95
|
2013 |
9 gadi |
27.7% / 23.00% |
67. no 87
|
2012 |
8 gadi |
22.5% / 17.50% |
84. no 107
|
2011 |
7 gadi |
22.6% / 16.70% |
83. no 98
|
2010 |
6 gadi |
12.6% / 9.90% |
94. no 123
|
2009 |
5 gadi |
11.3% / 9.30% |
83. no 109
|
2008 |
4 gadi |
4.8% / 4.80% |
61. no 116
|
2007 |
3 gadi |
5.1% / 5.90% |
41. no 113
|
2006 |
2 gadi |
4.3% / 6.60% |
13. no 107
|
Volkswagen Polo ražots 2003. gadā |
2015 |
12 gadi |
36.3% / 32.10% |
59. no 78
|
2014 |
11 gadi |
36.1% / 33.30% |
52. no 78
|
2013 |
10 gadi |
27.7% / 23.00% |
67. no 87
|
2012 |
9 gadi |
25.7% / 22.20% |
64. no 88
|
2011 |
8 gadi |
22.6% / 16.70% |
83. no 98
|
2010 |
7 gadi |
12.6% / 14.70% |
94. no 123
|
2009 |
6 gadi |
11.3% / 9.30% |
83. no 109
|
2008 |
5 gadi |
7.1% / 8.90% |
31. no 111
|
2007 |
4 gadi |
5.1% / 5.90% |
41. no 113
|
2006 |
3 gadi |
4.3% / 6.60% |
13. no 107
|
2005 |
2 gadi |
5.6% / 6.50% |
39. no 110
|
2004 |
1 gadi |
4.3% / 5.60% |
29. no 113
|
Volkswagen Polo ražots 2002. gadā |
2014 |
12 gadi |
36.1% / 33.30% |
52. no 78
|
2013 |
11 gadi |
24.8% / 27.60% |
22. no 69
|
2012 |
10 gadi |
25.7% / 22.20% |
64. no 88
|
2011 |
9 gadi |
19.6% / 21.40% |
31. no 79
|
2010 |
8 gadi |
12.6% / 14.70% |
94. no 123
|
2009 |
7 gadi |
13.1% / 14.00% |
42. no 94
|
2008 |
6 gadi |
7.1% / 8.90% |
31. no 111
|
2007 |
5 gadi |
10.3% / 10.70% |
51. no 107
|
2006 |
4 gadi |
4.3% / 6.60% |
13. no 107
|
2005 |
3 gadi |
5.6% / 6.50% |
39. no 110
|
2004 |
2 gadi |
4.3% / 5.60% |
29. no 113
|
Volkswagen Polo ražots 2001. gadā |
2013 |
12 gadi |
24.8% / 27.60% |
22. no 69
|
2012 |
11 gadi |
22.4% / 26.80% |
18. no 77
|
2011 |
10 gadi |
19.6% / 21.40% |
31. no 79
|
2010 |
9 gadi |
19.6% / 19.20% |
31. no 79
|
2009 |
8 gadi |
13.1% / 14.00% |
42. no 94
|
2008 |
7 gadi |
11.2% / 13.30% |
36. no 99
|
2007 |
6 gadi |
10.3% / 10.70% |
51. no 107
|
2006 |
5 gadi |
9.5% / 11.20% |
32. no 106
|
2005 |
4 gadi |
5.6% / 6.50% |
39. no 110
|
2004 |
3 gadi |
4.3% / 5.60% |
29. no 113
|
Volkswagen Polo ražots 2000. gadā |
2012 |
12 gadi |
22.4% / 26.80% |
18. no 77
|
2011 |
11 gadi |
19.1% / 26.00% |
10. no 72
|
2010 |
10 gadi |
19.6% / 19.20% |
31. no 79
|
2009 |
9 gadi |
12.7% / 18.30% |
14. no 87
|
2008 |
8 gadi |
11.2% / 13.30% |
36. no 99
|
2007 |
7 gadi |
11.6% / 15.80% |
20. no 96
|
2006 |
6 gadi |
9.5% / 11.20% |
32. no 106
|
2005 |
5 gadi |
8.4% / 11.30% |
26. no 105
|
2004 |
4 gadi |
4.3% / 5.60% |
29. no 113
|
Volkswagen Polo ražots 1999. gadā |
2011 |
12 gadi |
19.1% / 26.00% |
10. no 72
|
2010 |
11 gadi |
17.3% / 24.10% |
10. no 75
|
2009 |
10 gadi |
12.7% / 18.30% |
14. no 87
|
2008 |
9 gadi |
12.5% / 18.10% |
16. no 88
|
2007 |
8 gadi |
11.6% / 15.80% |
20. no 96
|
2006 |
7 gadi |
12.2% / 17.20% |
22. no 97
|
2005 |
6 gadi |
8.4% / 11.30% |
26. no 105
|
2004 |
5 gadi |
8.4% / 10.90% |
34. no 103
|
Volkswagen Polo ražots 1998. gadā |
2010 |
12 gadi |
17.3% / 24.10% |
10. no 75
|
2009 |
11 gadi |
18.5% / 23.30% |
15. no 68
|
2008 |
10 gadi |
12.5% / 18.10% |
16. no 88
|
2007 |
9 gadi |
16.8% / 21.40% |
26. no 82
|
2006 |
8 gadi |
12.2% / 17.20% |
22. no 97
|
2005 |
7 gadi |
12.7% / 17.00% |
26. no 87
|
2004 |
6 gadi |
8.4% / 10.90% |
34. no 103
|
Volkswagen Polo ražots 1997. gadā |
2009 |
12 gadi |
18.5% / 23.30% |
15. no 68
|
2008 |
11 gadi |
20.5% / 22.50% |
32. no 72
|
2007 |
10 gadi |
16.8% / 21.40% |
26. no 82
|
2006 |
9 gadi |
20.2% / 22.70% |
34. no 78
|
2005 |
8 gadi |
12.7% / 17.00% |
26. no 87
|
2004 |
7 gadi |
14.4% / 16.70% |
43. no 85
|
Volkswagen Polo ražots 1996. gadā |
2008 |
12 gadi |
20.5% / 22.50% |
32. no 72
|
2007 |
11 gadi |
24.5% / 26.30% |
24. no 57
|
2006 |
10 gadi |
20.2% / 22.70% |
34. no 78
|
2005 |
9 gadi |
19.6% / 22.40% |
28. no 70
|
2004 |
8 gadi |
14.4% / 16.70% |
43. no 85
|
Volkswagen Polo ražots 1995. gadā |
2007 |
12 gadi |
24.5% / 26.30% |
24. no 57
|
2006 |
11 gadi |
27.5% / 27.60% |
36. no 59
|
2005 |
10 gadi |
19.6% / 22.40% |
28. no 70
|
2004 |
9 gadi |
23.0% / 22.00% |
42. no 70
|
Volkswagen Polo ražots 1994. gadā |
2006 |
12 gadi |
27.5% / 27.60% |
36. no 59
|
2005 |
11 gadi |
24.7% / 27.70% |
24. no 59
|
2004 |
10 gadi |
23.0% / 22.00% |
42. no 70
|
Atsauksmes par Volkswagen Polo
Volkswagen Polo Hečbeks 2017.gads
Benzīns 1.0 litri, Automātiskā PK
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 3 gadi) |
Lietošanas ilgums: | 35`000 kilometri (2 gadi) |
Vidējais degvielas patēriņš: |
5.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējā remontos iztērētā summa: |
180 EUR (ap 90 EUR gadā)
|
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Zemas lietošanas izmaksas
Ļoti šaurs salons, pat maza auguma cilvēkam, skaļš uz šosejas, skaļas durvis
vīrietis, 32 gadi
Volkswagen Polo Hečbeks 2014.gads
Dīzelis 1.2 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 6 gadi) |
Lietošanas ilgums: | 75`000 kilometri |
Vidējais degvielas patēriņš: |
4.8 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Kopējā remontos iztērētā summa: |
650 EUR
|
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
vīrietis, 49 gadi
Volkswagen Polo Hečbeks 2008.gads
Dīzelis 1.4 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2020 (auto vecums 12 gadi) |
Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri |
Vidējais degvielas patēriņš: |
6.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Kopējā remontos iztērētā summa: |
900 EUR
|
Kopējais auto novērtējums:
7/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Dinamisks. Salons plašs.
Skaļš motors. Elektronikas problēmas.
sieviete
Volkswagen Polo Hečbeks 2015.gads
Benzīns 1.2 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 0 gadi) |
Lietošanas ilgums: | 115`000 kilometri |
Vidējais degvielas patēriņš: |
5.8 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Kopējā remontos iztērētā summa: |
80 EUR
|
Kopējais auto novērtējums:
8/10
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Nebija jāveic nekādi būtiski remonti
Tāpat kā daudziem citiem mūsdienu auto ir ļoti grūti nomainīt priekšējo lukturu spuldzes.
vīrietis, 75 gadi
Volkswagen Polo Hečbeks 2009.gads
Benzīns 1.2 litri, Manuālā PK
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 6 gadi) |
Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
Vidējais degvielas patēriņš: |
6.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Kopējais auto novērtējums:
7/10
Draugam šo auto neieteiktu
Ļoti silta mašīna rudens/ziemas periodā, teicamas gaismas, žigli uzņem ātrumu
Mūžīgi kaut kas lūzt, ja ne logu slotiņas, tad nevarēsi atvērt benzīnbāku vai bagāžnieku! Gandrīz neiespējami iziet CO2, remontē tu kā gribi, maini devējus kaut vai VW centrā. Liels ceļu nodoklis priekš tik maza nobraukuma un jaudas- 120 €!
sieviete, 50 gadi
Lai lasītu vairāk atsauksmes par Volkswagen Polo, izvēlies kādu Volkswagen Polo paaudzi
lapas augšā.
Volkswagen Polo - jautājumi, diskusijas
Kā atvērt bagāžnieku? VW Polo - pēc 2000 g - atsauksmes, padomi!? WV POLO 1997 1,4....Tosola nomaiņa mājas apstākļos,kāda secība utt?! VW Polo 1997 ieteicamais vissezonas riepu izmērs un spiediens?! Iedarbinot motors sāk strādāt it kā uz 2-3 stobriem.. Vai VW Polo1997 1,4...8 vārsti siksnas plīsuma gadījumā virzulis ar vārstu satiekas? Volkswagen Polo dīzeļmotoriem ir ķēde vai siksna? VW Polo 1998-2002.dīzeli vai benzīnu, automātu vai manuālo? MB-A140 vai VW Polo.....? Abi 2000 gada! Mersedes A 150 vai Volkswagen Polo
Kā atvērt bagāžnieku? (6)
Sākumā varēju atvērt ar pulti.Vēlāk sāka niķoties,varēja atvērt pēc dienas vai vēl ilgāk.Vēru vaļā no iekšpuses ar skrūvgriezni vai atslēgu kā avārijas atvēršanu,kamēr nolūza vai nokrita mēlīte vai nolūza aiz ...
https://statsrent.lv/katalogs/koka-metala-apstrades-tehnika/lenka-slipmasinas-fleksi/lenka-slipmasin
a-fleksis-125/
Vai ar cirvi.
Ar cirvi ir stilīgāk, bet ar fleksi-moderni.
Tas vispār ir labais - parādās bojājums, bet turpināt to ignorēt kamēr kaut kas nojūk pavisam. Parasti bojājumi paši par sevi nepāriet un nekas ar laiku neuzlabojas....
Domáts bija 2019 gada BMW X6???😀😊☺😁VAI varbút Lada Samara?
··· Volkswagen Polo: Kā atvērt bagāžnieku? lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
nepērc.
Kāda tur ekonomija dīzelim ja par sprauslu remontu jāmaksā štuka..
Nespēju iedomāt nevienu labu polo benzīna dzinēju, bet dīzelim ir trīs cilindru pumpeduese, kas ir ekonomisks un droši vien ne ilgmūžīgs. Iespējams šo auto var vēl nopirkt ar dzinēju pirmskomas stadijā. Ritošā daļa vienkārša, viss pārējais arī...tāds mazs spainis ar skrūvēm. Pozitīvāk izteiktos par toyota corolla, vai auris.
skatoties kads,dizelis vai benzins,ir pat 1,9 tdi motors taka busam diskiem 5 skruves,bet atrumapaciet un leka ka kilkens pa ieksu.nu nosaukt var daudz problemu un labumu.nau edeligs kautgan visi jau tagad ap5 l ed.tad jau labak ko lielaku kas patikamaks uz cela.nu katram sava gaume,kam mate kam meita.
ja tikai braukšanai pa pilsētu un labi saglabājies ekemplārs, varbūt , visos citos gadījumos klausi vilku!
··· Volkswagen Polo: VW Polo - pēc 2000 g - ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Izliet veco un ieliet jaunu.
labāk neskalot,skalojot atskalosi vaļā nogulsnes kas var aizķepēt ciet visas trubas.
Nolej siltai automashiinai, kad atveeries termostats (uzmaniigi,neappdedzinies), pielej uudeni, veelams deestileeto, ar radiatora skaloshanas piedevaam, padarbini auto vai pabrauc skaloshanas piedevas instrukcijaa noraadiito laiku, atkal nolej siltam auto, un uzpildi jauno antifriizu kas paredzeets tavam auto (tosols ir brenda, pie kam suudiiga, apziimeejums)
Protams var iztikt bez skaloshanas.
peec skalossnas, veelam iepildiit kaadu reizi tiiru uudeni, jo pilniigi vissu skalojamo liidzekli nenoliesi, paliks kas trubaas, pekkkaa utt. Iepildi tiiru uudeni, izbrauc kaadus liikumus ap rajonu, tad nolej to vissu. Un iepildi autinnam paredzeeto dzeseessan sskkidrumu.Tikai paskaties , jo dzeseessanas sskkidrumi biezzivien paardodaas , kaa koncentraats, kas jaatsskkaida passam ar destileeto uudeni, proporcijaas atkariibaa no klimata ,kaadaa lietosi.
Aha... man arī reiz ieteica Coca Cola ieliet, mol labi iztīrīs :D
Ja motors nekarst, tad labāk nekādus tīrītājus neliet, pašā antifrīzā jau ir viss saliets, bet nu ar ūdeni labāk izskalot, gadījuma ja beigtas vardes vai zalkši tur peld...
··· Volkswagen Polo: WV POLO 1997 1,4....Tosola ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
https://www.wheel-size.com/size/volkswagen/polo/1997/
Pirmkárt, jázina káda izméra diski, jo polo ir varianti no r13 lìdz r15 , atkarìbá no dzinéja tilpuma,jaudas .Apskaties www. Lapá oz.disku konfigurators, tur atradìsi vajadzìgo info netikai par polo.
nekāds.
Atceries teicienu - kas derīgs visam, nav derīgs nekam.
ziemā slīdēs, jo gumija būs pārāk cieta, vasarā slīdēs , jo gumija būs par mīkstu.
ak jā, un vasarā dils vismaz 2x ātrāk kā vasaras riepas. Rites pretestība ar būs lielāka, līdz ar to arī degvielas patēriņš.
Rezumē : bīstami , un neatmaksājas.
Par izmēru - skatīt auto instrukcijas grāmatiņā , tāpat par spiedienu. Nav jau autosports , kur jāsāk meklēt individuāli risinājumi.
Spiedienu vēl vari meklēt uzlīmē pie priekšējām durvīm , vai uz vāciņa , kuru virini , kad degvielu uzpildi
r20 325/45 ieteicams nolikt blakus un redzēt kurš lielāks riepas vai polo:P))))
Galvenais lai spiediens būtu labs!
··· Volkswagen Polo: VW Polo 1997 ieteicamais ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Un tas ir labi! Kam tev, uzsākot, visi stobri jādarbina?:D Bet tā - gan jau mazais motorītis no 20 gadu garās, trauksmainās dzīves prasās penzijā. Šitādā vecumā dikti iesakāmas ir īpašās dzinēja eļļas piedevas, tik jābūt dikti uzmanīgam - var izsviest naudu pa tukšo. Bet ir labi produkti, neaizmirsīšu, varbūt rīt uzrakstīšu viena tāda nosaukumu, tieši šodien pazīstams spečuks par tādu stāstīja, tik nenosauca .
truukst degvielas (suuknis, filtri ), vai arii nav dzirksteles (spoles/spole/sveccvadi ccakareejaas ). Kompresija pavisam ssvaka - pameeri cilndros.Mazliet var liidzeet ar daargaam piedevaam, uz laiku.
Pameeggini nomainiit filtrus, ieliek kaadu fuel injector cleaner labu, saliec jaunas sveces,un kaartiigi pavilkt ar zemaakiem robiem kaadus 100 km , lai iztiiraas viss.
cik aizdedzes spoles tam autinnam ir?
Aizved uz servisu pa pardesmit eiro vismaz pateiks, kas pa vainu. Pec rakstita jau izklausas, ka motoram pensija, melnie dumi drosi vien no ta, ka ellu dedzina. Ellubiezi nav jalej klat?
vaarstu vadiiklu bliivsleegi( vai mikro plaisa galvaa, galvas bliivee ). Kad autinnss staav, satek ella cilindros, iedarbinot, uz mirkli aizmet sveces, taapecc arii ssancee uz 3 cilindriem , un arii uzkuup, jo ella sadeg . Uzgaazeejot, sveces attiiras, un aiziet uz visiem cilindriem.Taa bija kaadreiz krievu autinniem....
··· Volkswagen Polo: Iedarbinot motors sāk ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »
Ja pliist zobsiksna,tad vaarsti saliecas.Virzulim nekas nekait!Tik vaarstus jaunus jaaliek.
=>volviks kā tu domā kapēc tie vārsti liecās? :D
Patiesībā vārsti liecās tāpēc, ka sadalene viņus laicīgi nenovāc no virzuļa ceļa, un ir naivi cerēt ka šajās sadursmēs virzuļi tiek sveikā.
=>pavasars2
97g 1.4 motoram remotnts maksās vairāk nekā motora nomaiņa...
Ja palaimeejas ka virzuli netraumeejas,tad priecaajies.Ja pliist,tad nem motora galvu nost un tad visu sapratiisi.Remonts gana daargs un ertak citu motoriiti ielikt pie reizes jaunu zobsiksnu uzmauc!:)))
400..1000 eur, bet cik konkrēti tavā gadījumā pateiks servisā pēc izjaukšanas...
Vel pirms paris dienam te ar nestradajosiem katliem mocijies, bet nu jau duc ka bitite.
Kas trauce paraut vala zobsiksnas vaku un vizuali paskatit. Vai nav plaisas, sadilusi, jeb citadi traumeta.
··· Volkswagen Polo: Vai VW Polo1997 1,4...8 vārsti ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) »
Benzīns+manuālā = mazāka iespēja vēlreiz samaksāt auto iegādes cenu servisā, kad noklājas motors/kārba...
Ne jaunāku par 1999 un bendžu ar manuāli.
Dīzelis -manuālā
Ta labi Polo ir labs vagitis mazins un ekanomisks.
Nav bijis redzet Polo dizelenu, tam ne maku teikt.
Bet benzins ir labs, cik pats ar tadu braucu nav bijis problemu.
Vagitis iet pietiekami atri ja vienigi nav sparigs paatrinajums.
Bet automatiksa karba, vai manuala, tad vaig kartigi parbaudit.
Ar manualo skaidriba tiks uzreiz, bet ar automatiko vaig pratigak.
Pirmais ko jadara ir japarbauda automata karbas ellu, ja ta nav tira tad labak nenem automatu.
Jo nav zinat, ka tas ir eksplutets.
Bet pilsetas rezima automats ir super. Lai gan uz Polo nav Speed kontrol, tas ir atruma ieregulesana. Uz automatiem tada kontrole ir kaifa, ja brauc pa soseju lielus gabalus.
Protams diizeli!
··· Volkswagen Polo: VW Polo 1998-2002.dīzeli vai ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Horacio, MB A klase NAV mersis, mersis sākas ar C klasi.
etc, es teiktu ka mersis ir tikai sākot no S-klases, jo ari E-klase lietojama ir tikai pāris pirmos gadus,pēc tam paliek par to pašu opeli.
Hyundai arī trīsgadīgam apakša būs vienā rūsā, ja vien nav speciāli apstrādāts.
motors kārba aprīkojums kāds? nobraukums, tehniskais stāvoklis? kur apkalpota? regulāri? tad var pateikt kurš labāks
katrā ziņā nenobraukts mersis vienmēr būs mersis, polo būs polo, ko par polo varu teikt 1,4 motors pilnīgs pīīīī, 1.6 labs, ja ir klimats un adekvāti motronic aizdedze, bet tādu ir ļoooti maz, visi lētie kuriem spole birst un drosele karās prasa savus 200 eur un tad 3 gadi stabili miers. nomaina pie reizes vadus un sveces. mersim un polo var būt pārkarsēts, var būt vārstu blīvslēgi sakaltuši, var būt gredzeni iesēdušies, var būt sajūga komplekts jāmaina, vnk sakot nepaslinko un atrādi auto speciālistam, tas atmaksājas. Pats galvenais lai pašam patīk un ērti braukt, viss pārējais izvēlē atkarīgs no rocības, vai spēsi pavilkt regulāras apkopes un savlaicīgu eļļu, filtru un piekares remontus
··· Volkswagen Polo: MB-A140 vai VW Polo.....? Abi ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Mersedes A 150 vai Volkswagen Polo (12)
Gribu pirkt mazlitrāžas vieglo automašīnu . Noskatījos 2007 gada Mersedes A 150 un Volkswagen Polo . Izskatās man pieņemami. Nezinu , kuru izvēlēties. Varbūt kāds jau praksē pārbaudījis abu mašīnu sliktās un labās ...
A klases meršiem motors (dīzelis) ir OK. Gana ņiprs un ekonomisks. Telpa salonā ir daudz priekš tādas tumbočkas, taču milzonīgs mīnuss ir tas, ka, ja kaut ko jādara pie motora, tad, praktiski vienmēr, tas ir jālaiž lejā, jo savādāk ne pie kā netiek klāt. Banālas spuldzītes nomainīšana priekšējos starmešos arī ir ekskluzīvs vingrinājums - daļēji jāatskrūvē buferi, riteņa arkas dubļu sargu un tad vel jāpamanās izmurcīt lukturi ārā + pēc tam atpakaļ...
Salona plastmasas ir saspraustas kopā kā lego un, ja ko jāmaina, tad lūzt stiprinājuma vietas...
Polo koncepts, manuprāt, būs labāks.
Mersi neņem nekādīgi. lūznis kvadrātā. remonti caur pēceni veicami un izmaksas dārgas. mazlitrāžu labāk japāni vai Fordu,fiestu:)
No ekonomiskā viedokļa polo būs labāks. Ja par naudu nav jādomā, tad ņem to kas labāk patīk.
Jāskatās uz nobraukumu.Mazo motoru autiņiem tie ātri nobrūk.
mersis,,,
··· Volkswagen Polo: Mersedes A 150 vai Volkswagen ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) »