Volkswagen Passat
Volkswagen Passat tehniskie dati
2014. - . gads Jauda no 120 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 4 līdz 6.3 l/100km
Cena 8900 līdz 33 600 Volkswagen Passat Sedans
2014. - . gads Jauda no 122 līdz 240 ZS
Degvielas patēriņš no 4.1 līdz 5.3 l/100km
Cena 10 800 līdz 20 500 Volkswagen Passat Alltrack Hečbeks
2012. - . gads Jauda no 140 līdz 210 ZS
Degvielas patēriņš no 5.2 līdz 8.6 l/100km
Cena 3300 līdz 8900 Volkswagen Passat Variant Universāls
2010. - 2014. gads Jauda no 105 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 9.3 l/100km
Cena 4200 līdz 9600 Volkswagen Passat Sedans
2010. - 2014. gads Jauda no 105 līdz 300 ZS
Degvielas patēriņš no 4.3 līdz 7.7 l/100km
Cena 1700 līdz 4500 Volkswagen Passat Variant Universāls
2005. - 2010. gads Jauda no 102 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5.8 līdz 10.1 l/100km
Cena 2000 līdz 6000 Volkswagen Passat Sedans
2005. - 2010. gads Jauda no 102 līdz 250 ZS
Degvielas patēriņš no 5.6 līdz 9.8 l/100km
Cena 500 līdz 2600 Volkswagen Passat Variant Universāls
2000. - 2005. gads Jauda no 100 līdz 275 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 13 l/100km
Cena 900 līdz 2600 Volkswagen Passat Sedans
2000. - 2005. gads Jauda no 100 līdz 275 ZS
Degvielas patēriņš no 5.4 līdz 13 l/100km
Cena 500 līdz 1800 Volkswagen Passat Variant Universāls
1997. - 2000. gads Jauda no 90 līdz 193 ZS
Degvielas patēriņš no 5.5 līdz 11 l/100km
Cena 200 līdz 1400 Volkswagen Passat Hečbeks
1985. - 1988. gads Jauda no 54 līdz 136 ZS
Degvielas patēriņš no 6 līdz 10.3 l/100km
Cena 300 līdz 2500 Volkswagen Passat Hečbeks
1981. - 1985. gads Jauda no 54 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 6.2 līdz 9.2 l/100km
Volkswagen Passat Hečbeks
1980. - 1981. gads Jauda no 54 līdz 115 ZS
Degvielas patēriņš no 6.7 līdz 9.2 l/100km
Volkswagen Passat kvalitāte
Informācija no Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm | |||
Pārbaudes gads | Auto vecums pārbaudes laikā | Konstatēti bojājumi % / vidēji šī vecuma auto |
Vieta |
---|---|---|---|
Volkswagen Passat ražots 2015. gadā | |||
2017 | 2 gadi | 6.7% / 5.70% | 97. no 134 |
Volkswagen Passat ražots 2014. gadā | |||
2017 | 3 gadi | 6.7% / 5.70% | 97. no 134 |
2016 | 2 gadi | 9.1% / 7.80% | 96. no 132 |
Volkswagen Passat ražots 2013. gadā | |||
2017 | 4 gadi | 6.7% / 5.70% | 97. no 134 |
2016 | 3 gadi | 9.1% / 7.80% | 96. no 132 |
2015 | 2 gadi | 10.8% / 8.40% | 106. no 129 |
Volkswagen Passat ražots 2012. gadā | |||
2017 | 5 gadi | 12.3% / 10.10% | 99. no 124 |
2016 | 4 gadi | 9.1% / 7.80% | 96. no 132 |
2015 | 3 gadi | 10.8% / 8.40% | 106. no 129 |
Atsauksmes par Volkswagen Passat
Iegādes gads: | 2007 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 1`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 675 EUR |
Draugam šo auto neieteiktu
Dzinējs kolosāls
Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1470 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ietilpīgs, vietas ir pietiekami visam. Priekš saviem 140zs(bosch sprauslas) pietiekami žiperīgs, dinamisks uz trases, par jaudas trūkumu nevar īsti sūdzēties. Komplektācija ir vairāk kā pietiekama. Patīkams salons, ņemot vērā, ka ir gandrīz pilna komplektācija. Mašīnas gabarītus arī viegli just, laba manevrētspēja, arī stāvvietās. Esmu apmierināts ar savu auto.
Varu pieminēt vēl, ka auto no Francijas ievests 2018. gadā ar 280 000km nobraukumu.
Iekritu uz lielāko slimību novēršanu, kā paredzēts jau, pie 300 000km.
Domājams vel būs jāveic turbīnas maiņa tuvākajā laikā.
Elektronika mēdz gļukot, bezatslēgu opcija gļuko, tad slēdz, tad neslēdz auto.
Nopirku ar vienu atslēgu, otras atslēgas izgatavošana un piekodēšana maksā 350eur.
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 3 gadi) | Lietošanas ilgums: | 130`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 210 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
labs auto man patik
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 76`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.6 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts braukšanai lielākā attālumā, dinamisks
Salonā diezgan skaļi dzirdams auto motors.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 200`000 kilometri |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 450 EUR |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labs un stabils uz ceļa.

Volkswagen Passat - jautājumi, diskusijas
cik izmaksāja zobsiksna un maiņa, kādas ir šī auto klasiskās vainas, cik patērē degvielu, kur labāk remontēt, ja kas
Tur problēmu būs vairāk, kā sunim blusu - tekoša dzinēja priekša (deformējies dzinēja priekšējais vāks), nodilušas sadales vārpstas, pusmiris degvielas sūknis, pusmirusi/mirusi centrālā degvielas sprausla, tekoši vārstu vāki, turbīnas gļuki. Tādu sīkumu kā nehermētiska degvielas sistēma nemaz neminēšu. Šis ir īsais problēmu pārskats. neviens no WV V veida dzinējiem nav rekomendējams pirkums. Vismaz ne pavecs. Motora kods neko nemaina izturíbas ziñá, tika uzlikts jaudígáks eļļas súknis un sadaleném rokeri citas konstrukcijas. Tas 2.5 dzinéjs tiek uzskatíts par top 1 sliktáko dízeļdzinéju WAG izpildíjumá. ··· Volkswagen Passat: Vai kādam ir pieredze ar VW... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) »
Passats b6, 103kw d, dobji trokšņi, sitieni gaisa sistēmas trubās, nav jaudas,saspiežot gaisa trubu var just, ka iekšā pulsē gaiss...
Un, kaa kur braukt, vai tak visaa LV nav normaala diizellu servissa? Visiem autinniem vissas vainas ir +/- vienaadas, kaa jebkurai tehnikai. Ja servissaa remontee tos motorus, tad vinni uzreiz pateiks, kas ir par vainu. Piekrītu iepriekš minētajam, ka ieplūdes vārsti neizveras. Ņem nost dzinēja galvu un skaties, kas ar ieplūdes vārstiem. Vēl iespēja, ka saplaisājusi galva. ··· Volkswagen Passat: Trokšņi gaisa sistēmā lasīt visu diskusiju (10 atbildes) »
Volkswagen Passat tikko dzesēšanas šķidruma temperatūra sasniedz 90 grādu atzīmi, izpūtējā parādās zili dūmi. Lielus eļļas vai tosola zudumus nenovēroju. Pagājušajā gadā nomainīts katalizators un nesen termostats. Bez izmaiņām.
Temperatūra 90 tā ir darba temperatūra pie kuras arī eļļai ir optimālā viskozitāte. Respektīvi tā ir pietiekami šķidra lai aizpildītu un veidotu aizsargslāni. Visur kur tas nepieciešams. Ja ir dilums vai reiz pārkarsēts motors (pārkaršana padara kokainu gumijas izstrādājumu) tad rodas eļļes zudums tam nevēlamā vietā. Vai nu degkamerā vai nu izplūdes kolektorā. Ja tas ir sācies fiksi tad pie. Vainas būs vārstu gumijas ja ilgstošā laikā tad kompresijas un eļļas gredzeni. Sāc ar kompresijas mērīšanu dīzelis, benzīns......paod dūmus, zināsi kas deg ...smidzinātāji vai aizdedze Piedeguši eļļas gredzeni. ··· Volkswagen Passat: Kāpēc ar ziliem dūmiem dūmo... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
http://meeting7.oho.lv/meeting.php?cmd=pieredze&temaid=1371478 Vajag iztīrīt notekkanālus! Tie aisērējuši. Ja a/m stāv zem kokiem! https://www.google.lv/search?q=water+vw+b5&oq=water+vw+b5&aqs=chrome..69i57.8560j0j7&sourceid=chrome
&ie=UTF-8 Iespējams, tek apsildes radiators ··· Volkswagen Passat: Ir slapja grīda blakus sedetaja... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) »
Kā pareizi nosaukt,kur var nopirkt/šrots,veikals/, cik sarežģīti uzstādīt?
Karst vienas aizmugurējās riepas disks--iespējamā problēma?
Laiks un izmaksas atkarīgas no meistariem.
Ja nolems izjaukt suportu un iztīrīt, viens laiks, dažas stundas.
Ja mainīs pret jaunu - atkarīgs no tā, kā noorganizēta detaļu piegāde - no dažam stundām līdz 1-2 dienām. Vecām mašīnām tā parasti notiek, kad bremžu uzlikas galīgi nodilušas - virzulis tālu nāk ārā un iestrēgst. Iespējams, ka pietiek ar bremžu uzliku maiņu, virzuļa nopucēšanu un gumijiņu maiņu. Bet servisos ir gudri vīri - viņi mainīs suportu ar visām detaļām, lai gan suports ir tikai masīvs dzelzs gabals, kas nenodilst nekad.Tā kā tev sava meistara nav, tad nekas cits neatliek kā paļauties uz servisvīru godaprātu, iekrāt paris sotakus un beidzot savest autiņu kārtībā tavai un līdzcilvēku drošībai. Ticamāk , ka rokas bremzes trosõte neatslīd apakaļ / neatbrīvo / bremžu klučus . Vai + vēl ierūsējisusi asīte , kura suportā darbina rokas bremzi . 99.9 % noķīlējis bremžu suports. Ļoti stulba konstrukcija rokas bremzei - korodē, un pēc tam sprūst tās pievads. 80 % gadījumu jāmaina suports, suporta remonts palīdz īslaicīgi - tāds pārdošanas variants.
P.S. Cienījamā Ventas kundze - varbūt tiešām Jums šo nodzīto kolhoznieku sapni dzīt uz Tolmetu, un iegādāties, ja ne jaunu, tad citu auto? Tikpat labi tas var būt ari gultnis... ··· Volkswagen Passat: Karst aizmugurējās riepas disks... lasīt visu diskusiju (18 atbildes) »
Jāmaina labais priekšējais lukturis--kādu lietotu vai jaunu lai TA nebūtu problēmu?
Šodien atbraucot mājā sajutu gumijas smaku un kad mašīna noslāpēta dzirdama kaut kāda skaņa --liekas ka no riepām--kas var būt par vainu?
Sveiki, lieta tada mans pasatins b5 1997g 1.6bendz. izbraucot no setaspeksni noslapa un viss...tai diena dodot gazi likas ka slapst nost, bet tad itka atkal aizgaja un vakara ka noslapa viss. vai varetu but ka sveces beigtas. kad spid...
Jā, var būt šaize degvielas padevē, tikpat labi arī aukstprieguma vadi, sadalītājs utt. Ja rokas par īsām, meklē labāk tādu kam tās garākas. Te tev neviens tolkam nepalīdzēs, ja nu vienīgi apsolīsi garšīgas kotletes sacept kā samaksu par intelektuālām pūlēm :) Visticamākais iet uz beigām indukcijas spole.😎 Tumsa pamegini iedarbinat var gadities ka kaut kur sit uz iso ja ne tad suknis sunis,sadales varpstas devejs,tak ta masina japiesledz pie diagnostikas aparata Pārlej! Sveces nodzēš ar bendžu! ··· Volkswagen Passat: Beigtas sveces vai tomēr sūknis? lasīt visu diskusiju (5 atbildes) »
nākamie jautājumi |