Auto nelec (nevar iedarbināt)

auto nelec (nevar iedarbināt) foto attēls

Auto nelec (nevar iedarbināt) - jautājumi un diskusijas

Aukstumā nelec (10)
Auto MB c220. Dīzelis kā pastāv aukstumā zem nulles, pat garāžā, tā nevar pielaist. Biju servisā, konstatēja ka viena sprausla nestrādā un degvielas trubiņas jānomaina-sprauslu sarontēju, trubiņas nomainīju, filtru ari, kvēlsveces strādā,...
Kur degvielu lej? Ja nav kvēpu filtra, vai kādu dūmu no izpūtēja izsit? Varbūt kāds vārsts degvielas sistēmā ieķeras un tad sūknis sistēmā spiedienu nedod... 1001 nakts pasakas, vainu var būt daudz, bet iemesls būs viens... pirms startee izsleedz gaismas un radio, kaa arij 3-4x pasildi kveelsveces degviela aiziet baakaa,un merssiem pie dirsas,ja kaada svece vai kaada sprausla nesraadaa,vinnss pat uz viena stobra uzreiz meeggina lekt. ja nav nekaadas dziiviibas paziimes tad jau nav degvielas,pirmais,un otrais,skaties kas ar suukni. Kura gada tas c220? Common rail ir jau? ··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Aukstumā nelec lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Nevar iedarbināt aukstu motoru Isuzu 3.1td (9)
silts lec labi aukstu darbinot ilgi jāgriež tad pielec un baigi smird pēc degvielas un gaiši dūmi daudz
Kvēlsveces. Kvēlsveces nesilda! Fordam ja ir par vienu atmosfēru kompresija zemāka,piedarbināt aukstā laikā nesanāk! pareizi te džeki saka , pārbaudi un nomaini kvēlsveces no pieredzes Vēl jau arī nezinam, kā pats startē. Varbūt nemaz neļauj tām kvēlsvecēm uzsilt. ··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Nevar iedarbināt aukstu motoru... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Nevar piedarbināt auto. (12)
Sākoties pirmajam sniegam pāris reizes braucot iedegās akumulatora lampiņa. Cik pēkšņi iedegās , tik ātri arī nodzisa. Aizvakar , kad atkal sasniga , braucot atkal iedegās akumulatora lampiņa , sāka gļukot degvielas rādītajs , stikla...
un mees te tagad mistiski dosim 100% paliidzossu padomu? Masiinnaa ir jaainvestee naudinna, ja gribi vizinaaties !
Akkis beigts no muuzziigaas neuzlaades pilseetaa, ggenerators no saviem 100 gadiem , masas vadi nopujussi , pluss termilaala klemme savumuuzzu nav bijusi tiiriita/pievilkta , uudens drossinaataaju blokaa utt. Redzeets ir viss kas....:(
manuprāt vaig sākt ar siksnas pārbaudi. Domaju kad vainu sac meklet akumulatora.
1.Sakuma notiri visas klemites uz akumulatora.
2.Tad parbaudi elektroida limeni, ja tas ir iespejams porotams.
3.Velams ari parbaudit butu akumalatora pretestibu,
Ja ar to viss ir kartiba, tad nakamais ko parbaudit vaig ir generators.
1.parliecinies vai oglites nav nodilusas
2.parliecinies vai generatora slotinas nav iznikusas
Tie pamata ir pirmie objekti, kas rada sadas problemas.

Un vispar pirms ko sac darit, paskaties akmulatora izlaiduma gadu.
Ja tas ir razots pirms 2014 gadu, tad nemaz vari nepetit, kas lacitim vedera. Vienkarsi perc jaunu akumalatoru.
Bet generatoru, tapat der parbaudit vai tur ar oglitem un slotinam viss ir kartiba.
Ja neviens no ta nav pie vainas, tad jau keza ir nopietnaka un neredzot pasu auto palidzet ar padomu nenemos..
Var bùt kaut kur vadi īsojās, izolāc noberzusies! Iesākumā bija ģenerators pie vainas - nelādēja, braukājot izēdi aķi, tagad arī tas sausā, ja gribi savā gaitā uz servisu nokļūt, liec aķi lādēties, ja ne, tad velc/transportē uz servisu... ··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Nevar piedarbināt auto. lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Mašīna reizēm slikti iedarbināma. (10)
Mašīna ir likta pie kompjūtera,kas nosaka,kāda vaina mašīnai.Taču tas rāda,ka mašīnai KĻŪDU NAV.Lai gan kad motors ir auksts,tā negrib "pielekt".Tā ir laiciņu jāgriež,kamēr jau "pielec",taču reizē ar dūmu mākoni.Kad akumulators ir...
Sprauslas izdilushas un nevis smidzina degvielu, bet pilina. Rezultaataa diizeljdegviela nav aerosola veidaa kas aatri uzliesmo (pielec) bet degkameraa ir vnk slapjsh un taapeec ir ilgi jaagriezh (un veelams aatri). Tajaa briidii kad degmaisiijums uzliesmo, pa izpiuuteeju arii tiek izgruusts nepilniigi sadegushais degmaisiijums duumu veidaa. Parasti duumi ir gaishi.
Kaa ar kveelsveceem? Visas stradaa?
It kā velk uz degvielas nepietiekamību palaišanas laikā. Jāgriež tik ilgi, kamēr tas to uzpumpē. Viens no variantiem ir ielikt pretplūsmas vārstu degvielas sistēmā vai arī meklēt vainu, kas ticami var būt degvielas sūknī. Tur ir tāds vārstiņš, kas arī notur degvielu, lai tā neaizplūstu uz bāku atpakaļ, kamēr mašīna nedarbojas.
Nu normālam specukam to vajadzētu saprast.
jurks, cik saprotu te iet runa par td nevis par benzīnieku, tās ir divas dažādas lietas.
Tu raksti- reizēm! Skaties var būt ir kādi apstākļi ar kuriem var sasaistīt problēmu! Man bija pieredze miglainā laikā benzīnieks, ja uz reiz nepielec, tad pārsūc benzīnu! Bija jāskrūvē sveces ārā un jāgriež kamēr izvēdinās! degvielas filtrs ciet (baakaa) . To kompis var arii neuzraadiit. Un iisti neticu, ka nav nevienas klluudas ECM atminnaa .....1998 gada autinnam.
Diemzzeel parasti "speciaalisti" vinnas vienkaarssi izdzesss , un tad briinaas, ka nevar atrast probleemu :(
Un , iesaakumam , akkiitis tak nemaksaa lloti daargi. Ja reiz saki, ka ssvaks, noteikti uzliec jaunu, un paarbaudi kaa ggenerators laadee ( vissas gaismas iesleedz, peccku, videeji apgriezieni - skaties lai ir vismaz 14V uz klemmeem akkim )
Piekritu typhoo ··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Mašīna reizēm slikti... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Problēmas iedarbināt vw t4 (2)
Problēmas sākas, kad āra temperatūra ir ap +5*c, liekas, ka piesit 2 cilindri, līdz griežot 5min. tiek iedarbināts. zem nulle grādiem pielec normāli. VW T4 2,5 TDI. Varbūt, ka mitrums pie vainas?
Citiem dīzeļiem līdzīga problēma ir dēļ tā, ka "melo" gaisa temperatūras sensori. Tie saka, ka laukā siltāks nekā patiesībā. Un tā problēma bieži ir tad, kad laukā + 3 līdz + 7 grādi. Sāc ar kvēlsvecēm...varētu kāds pārītis būt sadedzis...atstāj bākā nedaudz degvielas ,un piešauj klāt petroleju-apmēram 1:1 un mazliet pabraukā-lai iztīrās sprauslas pirms ziemas... ··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Problēmas iedarbināt vw t4 lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Nevar pielaist SEAT dīzeli (11)
Nevaru pielaist savu Seat dīzelīti. Ieliekot atslēgu aizdedzē dzeltenās spirāles simbols parādās uz max. 2 sekundēm. Kādā veidā tad notiek tā "sveču sildīšana"? Griežot atslēgu vairāk motors apgriezienus taisīja gausi, bet vairākas reizes...
Visdriizaak akumulators tukssh. Auto visdriizaak nav paarak jauns, kompresija shvaka. Sildi vai nesildi sveces, ja aku nevar uzgiezt motoru, tad neleks.
Pie tam, jaatziimee, ka veel nav aukstums, lai sveceem buutu kritiska noziime.
Taa kaa vai nu jaalaadee akumulators, (ja nav vecs, tad paliidzees) droshi vien arii ikdenas noskreejiens mazs, gjenerators nespeej uzlaadeet, vai jaagaadaa jauns.
Principā Horacio jau visu pareizi pateica. Visticamāk, ka nelādē ģenerators - bet tad uz paneļa jādeg sarkanai lampiņai ar akumulatora simbolu, kad dzinējs darbojas. Ja tā nav, bet vienalga starteris vāji griež, problēma varētu būt tāda, ka akumulators netur strāvu, citiem vārdiem -> rezerves daļu veikals + rūķītis, kurš akumulatoru nomaina. Ja akumulators tomēr kārtībā, tad pagalam starteris - nodilušas oglītes. Jebkurā gadījumā vizīte servisā ir neizbēgama.
Kvēlsveces pie plus grādiem lielu lomu nespēlē. Pašam ir bijis dīzelis, kurš līdz mīnus 10 leca bez kvēlsvecēm, tikai ilgāk bija jāgriež.
Ja auto nepieciešams dabūt pie dzīvības, lai tiktu kaut vai līdz servisam, tad jālūdz "palīdzība no zāles" vecā, labā striķa + kaimiņa ar auto veidā. Dīzeli var ievilkt un tas iedarbosies - ja tikai auto nav ar automātisko kārbu, tad gan vajag evakuatoru.
Vajag vnk noķert kādu ar auto un palūgt "piepīpēt".Un tad prom uz tuvāko servisu. Pirms jauna akumulatora iegādes ieteiktu tomēr pārbaudīt ģeneratoru. Citādi var gadities ka arī jaunais aķis driz bus izmetams 1) Tev vajag kādam sakarīgam vīrietim to mašīnu parādīt... (varbūt kāds no šejienes ar būtu gatavs izpalīdzēt - kas tuvumā kaut kur mitinās).
2) Tad jau pēc situācijas...
··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Nevar pielaist SEAT dīzeli lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Opel Astra nelec - 2000 1.8 benzīns16 v kompis augsa pie motora (5)
opel astra 2000 1,8 ben16 v kompis augsa pie motora auksta laika nelec un ja iedarbinas pec kada laika noslapst
Brīžiem ar tām mašīnām , kā ar sievietēm.
Vasaras mašīna...Varbūt uzliec ziemas riepas un tad pamēģini..
auksts aizlej sveces, tātad, nav sākumā pareizas kompresijas, degvielas maisījuma vai dzirksteles. Kompresiju izmērīt benzīnam viens divi, izlasīt kļūdas vēl vieglāk, degviielas spiedenu rampā arī nav grūti izmērīt, nav risinājuma? iet tālāk, lūko degmaisījumu, devēju un aktuatoru darbību, pieslēdzot osciologrāfu ar tilpuma stangām nosaka sveču darbību, vai inžektori saņem signālu, vai kloķvārpstas un sadales vārpstu devēji sinhroni, temperatūras devējs vai gaisa masa tiek rādīta un utt.

kad to visu secīgi un sakarīgi dara, tad nesanāk tā ka maina strādājošas detaļas un rezultāta nekāda, tamdēļ kā auto elektronikas un diagnostikas meistars iesaku vērsties pie speciālista ar pilnvērtīgi nokomplektētu un strādājošu diagnostikas iekārtu kompleksu kurš precīzi noteiks defektu un nomainīs defektablo mezglu
Cik aukstā laikā pārstāj lekt? Aizbrauc Dobelē uz Auto firmu Raivo, lai uztaisa diagnostiku un pasaka, kas par vainu. varu teikt apskaties spiediena varstu.ir tads verkitis ar gumijinu pie vakuma. ja darbina un nak benzins ara membrana beikta un lej pari.tas parasti daudziem autiniem. ··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Opel Astra nelec - 2000 1.8... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
kompis neko ārā? ...filtrs, vārsti... nepieciešama diagnostika! iemesli var būt jebkādi! tiši tā iemesli var but daudz , gan sprauslas gan filtri gan cits kaut kas , sāc pārbaudīt ar vienkāršāko Ja tikai nedaudz iesilis, tad problēma var būt kādā temperatūras sensorā. Tas uzrāda, ka motors gana silts un neieslēdz kvēlsveces. Nākas ilgāk pagriezt. Tā dīzeļiem reizēm gadās. ··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Silts dzinējs slikti pielec,... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Apgrūtināta palaišana auksta motora (4)
Skaļš motors tukšgaita, grūti palaist no rīta. Uz datora parādās lielāka gaisa padēvē tukšgaita.
kas par masinu,dizelis vai benzins Pārāk daudz nezināmo......, ja dīzelis, pirmais jāskatās, kas arkvēlsvecēm..... ja par daudz gaisa, skaties kur suuc garaam meeriitaajam(tam "sietam" prims iepluudes).Tas var buut iepluudes kolektoraa kaads o-ring, bliive, plaisa, kartera/baakas ventilaacijas sisteemaa probleema , visaadas vakuma trubinnas ap motoru ,gaisa vaarstinni utt.
Nu meegginu mineet :)
ja gaisa mērītājs rāda vairāk gaisa, tātad ieplūdes sistēmā kaut kur nepaņem to ko vajag, kartera ventilācija un egr jāskatās, protams jāzin, dīzelis vai benzīns ··· Auto nelec (nevar iedarbināt): Apgrūtināta palaišana auksta... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
SAAB 9-3 nelec silts (3)
Saabs negrib lēkt pastāv stundu ka Ščil tā rūc kas varētu būt par Vainu 93 2008 gada
Silts nelec (motors) = 90% temperatūras devēju vaina, gan jau sābam ar nav savādāk... hola devēju simptoms, bet var būt vēl daudz kas satrteris griezz un nelec, vai negriezz starteris vispaar?
Paskatiijos googles forumos. Saabisti saka, ka varot buut arii neitraalaa kaarbas staavoklla sleedzis (neutral saftey switch ) . Tad esot ta, ka aukstam viss ok, bet kad uzsilst, starteris negriezz vairs , jo tiek noblokkeets .
··· Auto nelec (nevar iedarbināt): SAAB 9-3 nelec silts lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Twitter Draugiem Facebook Google+ uz e-pastu
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu