Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš - jautājumi un diskusijas

Mazda CX-7 benzīns/gāze gāzes pateriņš uz 100km (3)
Konkrēti interesē Mazda CX-7 modelim. Cik maksā uzstādīt šim modelim gāzi un kāds būs gāzes patēriņš uz 100km?
Gāzes patēriņš ,ir sakot no 10l . Mazāk nekad nav. Iekārtu cenas atkarīgas no ražotāja,tas jāinteresējas pie uzstaditajiem .... Paziņa CX-7 uzstādīja gāzi vēl pa latiem. Ja nemaldos atdeva kaut kur ap 3000Ls. Tagad noteikti var lētāk. Patēriņš pa litru lielāks nekā ar bendžu. Nebojā dzinēju. Ja ir konstruēts braukšanai ar benzīnu, brauc ar benzīnu. Ja daudz patērē, pērc ekonomiskāku mašīnu. ··· Degvielas patēriņš: Mazda CX-7 benzīns/gāze ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Degvielas pateriņš un riepu diametrs (7)
Vai riepu diametrs ietekme degvielas paterinju?Proti,jo mazaks diametrs piem. R15 ris vairak degvielas neka R16?Paldies par saprasanu.
R16 vai R15 nav gandrīz pilnīgi nekādas nozīmes. Nozīme ir motora tilpumam un LABĀS KĀJAS smagumam. Piekrītu gsx! Jo gruntīgāk spiedīsi gāzes pedāli, jo lielāks degv.patēriņš.
Un vēl ir nozīme, cik stipri piepumpētas riepas (labāk turās uz ceļa / sliktāk), pa kādiem ceļiem brauc (asfalta / grants), kādu svaru pārvadā (piekrautu mašīnu vai pustukšu), pa pilsētu vai pa laukiem (bremzē / paātrinies - bieži / reti), pa slapjiem un aukstiem ceļiem vai pa sausiem un karstiem. Zināji, ka kondška vasarā paņem 1 litru degvielas uz 100 km? Jo motoram smagāk jāgriež kondiškas siksna. Un ieliec auto labu audiosistēmu ar labiem basiem, klausies mūziku uz skaļo un vēl 1 litrs un ģeneraors pēc pāris gdiem mirst nost utt.utt.... Beigās sanāk, ka R15 vai R16 nozīme ir 0.1% no degvielas patēriņa.
Bet, ja nu brauksi pilnīgi kā vectētiņš vai ekonomisks robots... tad lielākas riepas (augstākas) nozīmē degvielas ekopnomiju. Bet tāds nav NEVIENS braucējs. Tāpēc - R15 vai R16 NAV ATŠĶIRĪBAS!!!
Kaut kādā ziņā jā, jo 16 diski nebūs autiņam ar 1,2 motoru:) :)- Ar cieti piepumpētām R15 tērēs mazāk degvielu, kā ar pusmīkstām R16... Nebūtiski. Braukšanas stils būs daudz noteicošāks. No pieredzes - degvielas izlietojums var palielināties par vismaz 40%, ja labā kāja smaga! Jo šaurāka riepa, jo mazāk tĕrěs degvielu. Vēl no pašas riepas tehniskajiem parametriem atkarīgs degvielas patēriņš. ··· Degvielas patēriņš: Degvielas pateriņš un riepu ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kā panākt tādu pat nobraukumu l/100km ar sašķidrināto gāzi kā ar benzīnu? (34)
Saprotu, nedaudz ne par iepazīšanos, precīzāk ieliku šo pašu jautājumu iauto, tur gan esmu cita persona:) Bet nebūtu slikti, tā kā paklausītos automehāniķu domas labprāt!
Gaisa smirdināšana kā arī galvassāpes vien rādās- gāzes baloni pakaļā, ka maz neliksies sprāgstot, benzīni, oktāni, kompresijas, sveces un to vadi....Kaut kā daudz visa tā. Dīzelītis un uz priekšu...degvielas filtri da eļļas maiņa un esmu turpat kur citi ar lielajiem zupas strēbējiem motoriem. Ganz einfach. http://www.autodna.lv/blog/ka-ar-auto-braukt-ekonomiski/ LPG -propāna-vai sašķidrināto gāzi ?
Ar LPG neko neizdarīsi , būs tie apm . 15 % plus kā ar benzīnu !
nesanaaks. Nekādi tev tas nesanāks, fiziku neapmānīsi. Pēc būtības sāls slēpjas apstāklī kad viena litrā gāzes ir mazāk enerģijas nekā vienā litrā parastās degvielas. Tas ari nosaka dadzumu kas jāpatērē. Dīzeļmotoram ekonomēt vē palīdz ari lielāks lietderības koeficients. Tāpēc gāzei sacensties ar degvielu parasto ir pagrūti. ··· Degvielas patēriņš: Kā panākt tādu pat ... lasīt visu diskusiju (34 atbildes) –»
Ūdeņraža ģenerators pie automašīnas degvielas maisījuma ieplūdes sistēmas (4)
Vai kāds ir uzstādījis kā komponenti ūdeņraža ģeneratoru? Daudzus gadus un pat joprojām cilvēki tiražē mītus par LPG, bet zināms, ka arī LR uzstāda ūdeņraža ģeneratorus. Labprāt uzklausītu viedokli no kāda, kurš ...
pilns internets ir ar info, forumiem utt.
Es uzkatu, ka nekas nav labaaks, par jaunu (svaigu ) , parastu motoru.2 liidz 3 litri, protams turbo, tiessaa iesmidzinaassana.
JO reaala ekanomija ir no ideaala tehniskaa stavokllaa tam motoram , labas kvalitates degvielas , un pats galvenais , no braukssnas stila, ne no papildus uzparikteem kautkaadaam.
Jau 2009 gadā 7 tādus uzlikām uz dažādām a/m.

Ir jaunākas un interesantākas tēmas ko inžinierēt pa garāžām...
ar 10 gadu intervalu si tema uzpeld ka nou hau ...energija ko patere generators ir lidzvertiga iegutajai energijai ....lidzigi ka kompresors mersim ne velti neiedzivojas uz turbinas fona....isak sakot veca laba konfekte jauna papiriti.... Tātad! Vari manam viedoklim neticēt, tas nav aizliegts.Esmu tam jau izgājis cauri ar citu cilvēku pieredzi. Pēc fizikas , lai sašķeltu ūdeņraža saiti jāpatērē diezgan liela enerģija, kuru paņem no ģeneratora, kurš savukārt rada papildus slodzi iekšdedzes dzinējam. Bieži esmu mērijis ģeneratora atdevi (ģ. pēc remonta) pie ieslēgtiem patērētājiem un mans secinājums, tas šādos apstākļos ņem līzingu no akumulatora! Koroče ilgtermiņā bulšits.Dīzeļiem darbība paliek cietāka, nepareiza aizdedze,tuvu detonācijai,dzinēja bendēšana, tas saistīts ar H2 lielo sadegšanas ātrumu. BET! Dažos štatos, kur prasības pret ekoloģiju, lai nodrošinātu BMW pārdošanu, emisijas samazināšanai M sērijas bumeriem uzstāda Jonizatorus, kas gaisu sadala jonos, rezultātā, samazinās kaitīgās atgāzes, pieaug jauda, samazinās patēriņš(kāds tur nah. patēriņš, ja gribi gāzi spiest grīdā:). Pārbaudīts uz jaudas stenda, ir arī citi plusi . BET! Uzstādi savam auto Gāzes iekārtu ar sprauslām un papildus vārstu vadīklu eļļošanu(vēlams iesmdzes, bet tas dārgāk) un būs pat ļoti OK. Mans BMW ar pārbūvētu 4 cil. 2.0l dzinēju patērē aptuveni 5euro-6e. gāzi grīdā., Vārstu eļļošanai, lietoju sintētisko(jo ziemā tā nesabiezē) motorzāģu bendzīna eļļu, tas stipri lētāk. Svarīgi, lai konkrētais auto ātri uzsiltu(līdz 30 pēc C), rezultātā pārslēgtos uz gāzi. Problēmas dznējam radās ar vecā tipa gāzes iekārtām, tur nokalta membrānas, veidojās liess maisījums un dega izplūdes vārsti, tādēļ arī daudz skeptiķu. Teorētiski man pat atmaksātos sabeigt dzinēju un atkal likt citu, es tāpat būtu plusā, neviens HOH, vai oho:), ģenerators pat līdzās nestāvēs. ··· Degvielas patēriņš: Ūdeņraža ģenerators pie ... lasīt visu diskusiju (4 atbildes) –»
Kādā rezīmā tiek vairāk patērēts benzīns? Kāpēc? (23)
Piemēram, braucot pa pilsētu un pie luksofora bremzējot, taupīgāk ir pieripot neitrālajā vai bremzēt atstājot ātrumā? Esmu dzirdējusi dažādas atbildes, bet tām visām ir bijusi man nepietiekama argumentācija - tā citi saka ...
Degviela tiek patērēta auto kustības paātrināšanai, nevis palēnināšanai. Attiecīgi ir pilnīgi vienalga kā bremzē. Patēriņu ietekmē tas, kurā brīdī pārstāj paātrināties / uzturēt ātrumu, jeb vienkāršoti runājot, kurā brīdī Tu atlaid gāzes pedāli. Jo laicīgāk pirms krustojuma Tu to izdari, jo mazāk benzīna patērēsi. Tāpat, ja no viena krustojuma uzsākot redzi ka nākamajā deg sarkanais, ir jēga uzdzīties tikai līdz tādam ātrumam, lai aizripotu līdz nākamajam sarkanajam. Protams, pārāk sekojot šiem padomiem, neglābjami sāksi braukt tā, ka aizmugurē braucošie sāks pīpināt un rupji lamāties :) Kas oho par idiņu saitu kļuvis?
Neitrālajā katram dzinējam(ja vis pareizi noregulēts) ir savs noteikts apgriezienu skaits un benzīna patēriņšs.
Bremzējot ar dzinēju nav nekāda nulle.Degvielas padeve šai gadījumā strādā brīvgaitas režīmā,bet apgriezieni ir palielināti,jo sajūgti kopā ar velkošajiem riteņiem.Līdz ar to degvielas patēriņšs lielāks.
Vāks ar to nedomāšanu un nerēķināšanos ar vidi...Ziemā ,uz ledus ekonomēt degvielu, un vēl braucot brīvgaitā!!! Stāvot pie sarkanā, motoru jāizslēdz (jaunākas mašīnas pašas to dara, bet var taču arī vecajām :)). Kas nozīmē, ka jāpiebrauc pie krustojuma pēc iespējas straujāk - lai vairāk laika paliek stāvēšanai.. :) atlaižot pedāli (bremzējot ar motoru) degviela tiek izmantota apaļa 0, bet līdz 1200 apgr./min
Ja ripo neitrālajā, tad iesmidzina brīvgaitas dozu!
··· Degvielas patēriņš: Kādā rezīmā tiek vairāk ... lasīt visu diskusiju (23 atbildes) –»
Zūd degviela (19)
Kāda vaina var būt auto, ja pēkšņi sāk zust degviela, benzīns 1.6 motors.
Ja nehāniskais degvielas sūknis tad degviela var tecēt dzinējā. Citas vainas nevar būt.Mehāniskajam sūknim membrāna beigta.Izvelc ščupu un pasmaržo. Jocīgie !
Sūknis nevar iepumpēt lieku degvielu dzinējā - karterī !
Varbūt sāksim ar to, kas par auto un kāpēc vispār liekas, ka zūd degviela?

Ja vakarā noliek auto pie mājas ar pilnu bāku un no rīta ir tikai puse, iespējams, vīrs vai bērni pa kluso ņem vizināties, vai, ja auto pārvietojot, zem tā ir degvielas peļķe, iespējams, ir sūce kaut kur degvielas padeves sistēmā. :)
Uz nakti aizslēdz degvielas tvertnes vāciņu! ··· Degvielas patēriņš: Zūd degviela lasīt visu diskusiju (19 atbildes) –»
Aktivators (11)
http://www.aktivna.lv/ru/princip - kas par brīnumu? Jaunais, revolucionārais aktivators vai tāda pati pseido - zinātne, kā cirkonija rokassprādzes un ar Ķīnas mūra drupačām pildītas plastmasas bumbas veļas mazgāšanai?
Paarbaudijis neesmu, bet shitai shtukai vajag darboties! Varbuut ne pa visiem apsoliitajiem %, bet rezultaatam jaabuut! Nezinu par benzīna ekonomēšanu, bet zinu, ka, piemēram, elektrības patēriņu gan var samazināt, pat par 25 %, turklāt zinu, kas to Latvijā dara. Praktiski viens cilvēks. Plastmasas bumbas veļas mazgāšanai strādā. Karsts ūdens+ mehāniska velēšana, kā trīssimt gadus atpakaļ, tā tagad mazgā ..:))) Tādu jau pats var uztaisīt :D
Pēc kaut kādas pseido zinātnes izskatās, bet nu idejiski ļaunumu nodarīt nevar, jāpārbauda praksē cik tas iedarbīgi.
Tomēr jāņem vērā to, ka degvielu tas netaupīs, jo to cik smidzināt iekšā rēķina kompis un to viņš dara balstoties uz gaisa daudzumu, kurš iet uz dzinēju, gaisa temperatūru. Te jābūt smalkajam tjūningam, kurā var regulēt degvielas padevi, lai būtu kaut kāds efekts. Ies varbūt labāk, bet netērēs mazāk.. ;)
Plika reklāma.Ja gribi,pērc,nav jau tik dārgs,bet efekts-nulle. ··· Degvielas patēriņš: Aktivators lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
BMW 2.0 dīzelim pieaudzis degvielas patēriņš. (9)
Pēc aukstā laika mašīnas kompjūters pēkšņi ierasto ap 7l/100 km rāda 10l/100 km. Mazliet panikoju :) Šajā laikā nomainījām akumulatoru, jo vecais vienu nakti salā bija nomiris. Kur varētu būt problēma?
+1 janisb

Es ar saku, ka iepriekš noteikti rādījis nevis aktuālo vidējo patēriņu, bet vēsturisko, kas aprēķināts vēl vasaras periodā.
problema ir aki....atvieno aki uz nakti....lieta zinama,pec saswas pieredzes saku....pec nakts akis bik nosedisies,paterinjs vel bus virs....pec kada menesa viss aizies vecajas sliedes Ja mašīna nav ļoti sena, tad BMW nomainot akumulatoru prasa to pieprogrammēt mašīnai.Vēl var būt , ka kāda ķļūda sistēmā palikusi no tā ka aķis bija miris... iesaku aizbraukt uz diagnostiku... Ja mašīnai ir kvēpu filtrs, tad reģenerācijas laikā pieaug patēriņš. tas ir šodienas, mēneša vai vispār vidējais patēriņš?? nodzēs pa nullēm un tad skaties. visdrīzāk ka problēmu vispār nav. tas saprotami ka aukstajā laikā uzcēlās degvielas patēriņš, iespējams maz braukts un nav paspējis nokrist atpakaļ... ··· Degvielas patēriņš: BMW 2.0 dīzelim pieaudzis ... lasīt visu diskusiju (9 atbildes) –»
Wolksvagen Transporter 2.4D degvielas patēriņš (5)
Busiņš Wolksvagen Transporter 2.4D ,kāds varētu būt degvielas patēriņš? Auto ir kādus 8 gadus vecs.
8-10 L. iluuuzij, Tu kā vienmēr uz jokiem:)))
ja 8 gadus vecs...tātad 2000g.
2000 gadā vairs nebija 2,4D.
jeb kāds grib Tevi apčakarēt!!!
Nu nez. Man bija īsais kravas T4 ar 2.4D / 5cil, ikdienas Ziepis -Sigulda caur Ķīpsalu rakstījās 8-10 litros. Dažreiz pa šosi vajadzēja 130-140 braukt. Ātrāk negāja. Ar biodīzeli. 8,brauc kaa gribi 9,9 - 11,9l ··· Degvielas patēriņš: Wolksvagen Transporter 2.4D ... lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
SAAB 2.3 automāts - atsauksmes un benzīna patēriņš (13)
Cik benzīna patērē SAAB 2.3 automāts/2002.g/ un kādas jūsu atsauksmes par šo auto!!!
SAAB īsts mākslinieku auto :)) Man patika, gan ar 2,6l un sporta rezhiimu - SAAB noziimee droshiibu un komfortu, patiik:} saka, jau, ka bik vairāk esot kā ar mehānisko, tak priekšrocība pilsētā ir viennozīmīga!

/nesaprot dažu labu tekstus attiecībā uz nepērc un remontēšanu, aber zina, ka šie cilvēki dzirdējuši kaut kādu kreisu folkloru!/

Saab ir uzticama, laba, stabila un ērta automašīna!
/runā kā īpašniece/
ja gribi baudīt auto un braukšanu, tad SAAB ir īstais! Ja ir turbīna, tad dinamika lieliska! Automātam nav nekādas vainas- ziemas režīmā uz sniega pie labākās gribas izspolēt nevar, korķos sēdi bez problēmām ar sajūga čakarēšanu.
Nu bet dzīvē nekas nav pilnīgs...Jārēķinās ar dārgu remontu, lielu benzīna patēriņu (pilsētā >15l/100km)...:)))
2,3 turba kruiizaa uz 100km/h ap 7l, pilseetas reziimaa var uz 17l apetiite uzaugt...:) viss ok, remonte brauc, remontee brauc:)) ··· Degvielas patēriņš: SAAB 2.3 automāts - ... lasīt visu diskusiju (13 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu