Eļļa gaisa padeves sistēmā
WV passats 1997 g 19tdi man ir interkuleri ella un pareizāk sakot visa gaisa sistema pilna ar ellu un kas divainakais ka izjaucu gaisa kolektoru tad vinnss irr aizaudziss visss ar elllas nogulsnem ko darit un kā atrisinat šo problemu ?damn 1 Aizdzīt uz servisu.
draiskulis262 bet servisi dargi to jau s patss biju domajiss bet var tak kautkaa patss pateikt varbut turbina beikta
Maxx
servisi dārgi,bet nopērk pašu remontējamāko un sponsorīgāko mašīnu!!! :))))
iespeju daudz,turbīna...atgāzu pārstrādes sistēma,gredzeni..utt! meklē pa .ru saitiem
JurisK Visdriizaak turbiina jaamaina, laizh ellju caur bliivsleegiem.
pajolitis Vari sākt ar turbīnu , tad pēc laiciņa mainīsi gredzenus , tad sapratīsi ka motora kapitālais remonts jau sākumā bija pareizākais variants . Ja nobraukums 50 tūkstoši gadā , tad cik ir atlikušais resurss ...
RiebigaisVecis
brivgaitaa stradajosham motoram nonjem to trubeli, kas iet atpakalj uz gaisa filtru - ja dod aaraa eljas tvaikus/duumus, tad skaidrs ka gredzeni un viss parejais kapitalam remontam.
interkuleri elja - vel ari turbinai kapitalka jataisa.
risinat problemu visvienkarshak nomainot mashiinu. bet ja izvelies remontu - noteikti biideliitis jaapaarlasa pilnigi un janomaina viss mainaamais uzreiz.
JurisK Bishkji vairaak par 10 gadiem nevareetu buut tik kriminaali! Vaarstu bliivsleegi varbuut veel bez turbiinas.
kritejs
O jā, pats nodiagnosticē un saremnotē, bus toč lēti, varēsi uzreiz jaunu pirkt :))
Labi jau labi, ja eļļas ir daudz pirms turbības, kā sacīt no kartera ventilācijas, tad dzinējam žopa. Ja pirms tirbīnas saus, bet pēc tās eļļains tad turbina game over :) Iesākums :))
draiskulis262 tad sanak ka man gredzeni ir pakallaa jo eļļas ir daudz pirms turbības, kā sacīt no kartera ventilācijas,un tas izmaksaas nu nezinu
JurisK Teicu, vārstu blīvslēgus nomaini, varbūt visa vaina!
draiskulis262
o a vadiklas varstu nav jamaina varbut tas arii irrr ccav a gruti nomainit vārstu blīvslēgus nomaini kur var palasit kadu instrukciju
assembler Jebkuram turboD viss ir pilns ar eļļu un kvēpiem, it sevišķi jau vēl 10g izturējušam, viss atkarīgs cik eļļas jaapielej ekspluatējot auto.
draiskulis262 nu man no apkopes lidz apkopej jauzlej 1,5 litri apmeram
assembler .. tad tik liecies mierā un nemeklē utis, ar minimāliem tēriņiem it neko tur nepanāksi. Piem. atremontēsi turbīnu pa 200 - 300 Ls a patēriņš samazināsies līdz uzlejamiem 1,3 litriem, vai tas ir tā vērts?
aaaatis kaudzem es krāmējies pa tiem dīzeļiem1,9 tur var būt vairakas vainas,bet iskatās ka vaina nau liela,,vārstu blīvslēgus vari mainīt bet ne te pirktus jo pec gada būs tas pac,,te tirgo krutkas,,,ir jau pārbaudīts,,tādēļ bukses blīves un visu pērku vācija,,,bet pasam neiesaku ķerties klāt jo tur ir visādi knifi,,,
Nikijs
Pirmais ko daru auto kam naf garantijas-kartera ventilaciju atseviska tvertne,un turbo mashinam ellas uztvereju,vai nolieshanas skruvi kuleram!;)
Tad pat pat ja gredzeni aizies vai virzuli caurums vares nobraukt papildus 10-20 km:))))
2010-11-09
eriksons24 turbinas ellosana siet uz galu un ar katru 1000 paliks arvien bedigak.lidz bus klik un dzis ellu caur turbinu ieplude un tad dedzinas ellu strokos kamer karters sauss.tas no pieredzes. 2011-01-29