Dīzeļdzinējs (dīzelis)

dīzeļdzinējs (dīzelis) foto attēls

Dīzeļdzinējs (dīzelis) - jautājumi un diskusijas

Dīzelis vai benzīns? (43)
Lūdzu izsakiet savas domas par dīzeli un benzīnieku. Ko ieteiktu pirkt?
Kopš 1995 gada pārvietojos tikai ar dīzeli. Visas tās pasakas par problēmām ziemā utt, varu atstāt teicējiem, jo parasti viņi pat pamēģinājuši nav, bet viedoklis ir. Šodien dzelži cenā starp benzīnu un dīzeli vairs tik jūtami neatšķirās, bet ekonomija dīzelim ir kā minimums 40%. Un tas ir vairāk par tiem iepriekš minētajiem 1-1,5 litriem. Remonta cenas pie pienācīgas kondīcijas un uzturēšanas arī ir līdzīgas. Tāpēc principā gaumes jautājums. Bet benzīns+gāze, tas nu lai paliek entuziastiem kuriem patīk lieks čakars ar un ap. Personīgi pazīstu laimīgu cilvēku kurš pamēģināja taupīt ar gāzi, pēc tam nopirka dīzeli, un tad visus tos entuziastus pasūtīja trīs mājas tālāk. Ar dīzeli iznāca pat lielāks ietaupījums plus vēl mazāka čakarēšanās. Gāzei ziemā tāpat jālej benža, palaist citādi nevar, kur vēl visit tie smirdīgie atstoiņiki jātīra. Un arī lai atmaksātos tomēr ir jānobrauc gana pieklājīgs attālums. Bet ja ir vēlme pirkt mazu auto, tad par gāzi jāaizmirst ja gribi normāli braukt.
Mazliet par tiem dīzeļu nīdējiem, principā es viņus būtu gatavs atbalstīt ja viņi cīnītos pret veciem un līdz kliņķim novestiem hlamiem. Bet ja princips ir tikai viens, dīzelis kā šķira, tad man nav ar viņiem pa ceļam. Jaunie un modernie kompresijas aizdedzes (dīzeļ ) motori ir ne sliktāki par benzīna kapsētām, kā saka visu izšķir slāpes un nevis stils.
Tā ka neko neuzspiežot, sievietei arī bez lielām priekšzināšanām, nelielam auto un samērā nelielam nobraukumam labāk būs ņemt benzīna variantu. Lietota gadījumā kā jau te minēts loterija ir jebkura gadījuma. Bet ari jaunu paņemt šodien vairs nav nekāds kosmos, tikai jāatrod attiecīgs modelis.
Dīzelis teorētiski atmaksājas pie sekojošiem nosacījumiem:
1. Ja ikdienā pa trasi jābrauc gari gabali, un
2. Ja pērc lielu un smagu mašīnu.

Nelielām mašīnām (līdz 1900 kg pilnā masa) degvielas ekonomija būs 1-1,5 litri uz 100, bet attiecīgi dārgākas remonta un uzturēšanas izmaksas, principā iziesi pa nullēm. Tas pie nosacījuma, ka pirkuma cena aptuveni vienāda. Ja pērc jaunu mašīnu, kurai dīzeļmotora cena ir + 2-3k EUR, to starpību neatsitīsi nekad.

Protams, matemātika mainās, ja pats vai čoms strādā uz fūres, traktora vai lokomotīves, kad soļara sanāk par brīvu vai ļooti draudzīgu cenu :D
Tikai bezīns , dīzeļdegviela lai paliek traktoriem.... plus ,mīnus visas plīst vienādi...laimes spēle...un kā paveicās! Opel Astrai ir lielāki motori, līdz ar to lielākas izredzes atrast vēl nenobrauktu motoru. Ar Škodas 1,2 motoriem ir bijusi pieredze, ka resurss izstrādāts, turklāt mazajiem motoriem ir liela apetīte, jo visu laiku strādā pilnas slodzes režīmā (dzīvo īsu, bet skaistu dzīvi).
Taču, kā jau tauta minēja, lietota auto pirkums ir loterija (tiesa, mūsdienās jauna arī)... Tādēļ ir vajadzīgs uzticams savējais serviss, kur iekāroto pirkumu atrādīt.
··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Dīzelis vai benzīns? lasīt visu diskusiju (43 atbildes) –»
Benzīns ieliets dīzeļa vietā (36)
Biju ļoti neuzmanīga un savā audi dīzelītī ielēju benzīnu ap 14 litlriem, pēc tam čoknīju un pieleju pilnu bāku ar dīzeli. vai tas kaut kādā mērā var sabojāt manam auto kaut ko???
Nu protams! Servisa meistari dūdaļ liks braukt pie sevi, lai varētu piķi nokāst. Pabrauc un skaties, ja auto iet, tad brauc mierīgi un viss. Biki nobrauc un vēl piegāz dīzeli. Iztīrīsies smidzinātāji vismaz. Ja vecais diizelis tad jau nekas traks nenotiks,bet ja jaunais tad ir suudi,velc uz servisu. 14 litri uz baaku, nekaa tragjiska, pirms 30 gadiem ziemas diizelja nebija, un ziemaa diizeli shkjaidija ar benziinu, 0- -10 attieciiba bia 1:5, -10- -20 bija 1:3 un zem -20 1:1, taa kaa ja auto vecaaks par 5 gadi, brauc bez beedaam, sevis nomierinaashanai kad buusi litrus 10-15 izbraukaajusi, pielej atkal pilnu baaku ar tiiru nevar, bet ja attieciiba 1:5-10 tad bez probleemaam. Zebi, pirms kautko muldi par eļļošanu, aizej un pastudē materiālu mācību. Teiksi ka arī ūdens nekam neder, bet ir materiālu pāri kuri var tikai "eļļoties" ar ūdeni, naftas produkti tos nobeidz vienā setā. Aukspiediena sūknim derēs gandrīz jebkurš ogļūdeņražu maisījums, sajāt var ja ielej bio (dažādu poliskābju piemaisījumi) vai jau riktīgi vecu un nobrauktu, kā saka pieliet pēdējo pilīti.

Par jauniem auto, nu es neteiktu ka tik bēdīgi. Gadus četrus atpakaļ kantoris pārgāja uz dīzeļauto. Kolēģis pa vecam ieradumam iešāva litrus 30 98-ā benzīna uz kādiem 10-15 litriem traktorbarības. A mājās jātiek, vakars jau klāt. No Viļņas līdz Paņevēžiem tā arī nobrauca ar visām krāsainajām signāllampiņām uz paneļa degot. Tiesa ātrāk par 30 km/h dators neļāva un bāka līdz Paņevēžiem bij tukša. Tur ielika soļķi, un nobrauca visus paredzētos trīs pilnos līzinga gadus bēdu un remontu nezinot. Jā, var teikt ka auto nav savs un tāpēc pie kājas, kurš ar to pēc tam brauc, neviens vairs nezin. Bet motors bij 1,6 TDI comonrail un Škoda Octavia.

Pats esmu lējis ziemā klāt, bet vecam motoram no tā jēga maza, lec tikpat sūdīgi cik ar tīru mantu.
Vēl ja kādam interesē,var pameklēt kautko par daudzdegvielu motoriem, un tie kā likums visi ir dīzeļi un iet pat ar 80% benzīnu, petroleju, cepamo eļļu un vēl daudz ko citu kas deg. Tā ka es teiktu nav tik traki. Bet protams labāk šādā situācijā ir noliet bākas saturu un iepildīt tīru mantu.
··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Benzīns ieliets dīzeļa vietā lasīt visu diskusiju (36 atbildes) –»
Ne vairāk kā citus motorus. Tas draud ar dažādu sistēmu bojājumu, tai skaitā iespējams iekoksēt virzuļu gredzenus, izraisot eļļas patēriņu utt. Vienkāršāk bija teikt... Nu, nevajag... Ja būs pāris grami vairāk - sīkums. Ja būs dubults līmenis, tad gan sākot ar blīvslēgu un savienojumu vietu tecēšanu un izspiešanu, iespējamo eļļas ieraušanu ieplūdē caur kartera ventilāciju (īpaši bīstami dīzeļiem), virzuļa gredzenu iekoksēšanos.
Vajag vienkārši palūgt servisā lai atsūc lieko eļļas daudzumu.
Skatoties par cik vairāk . Var blīvslēgus izspiest un sabojāt, tad daudz darba. ja 5 litu vietā 6 nu tas nekas,bet arī kā kuram dzinējam. Bet vispār jālej norma, cik paredzēts. ja kaadi 15% , no normalaa liimenna paarlieti , ne silts, ne auksts motoram. Vairaak svariigi, kaada ella ielieta. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Vai Common Rail dīzeļdzinēju ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Dīzeļmotoru serviss (15)
Sveiki! Vai kāds nevar ieteikt kādu labu un pa saprātīgām cenām dīzeļmotoru speciālistu. Neizgāju tehnisko uz atgāzēm ,gribu noskaidrot iemeslu pēc iespējas ātrāk. Varbūt kāds privāti nodarbojas ar to. Ceru uz normālām ...
ja 3 vietā ir 5 tad jānomaina gaisa filtrs jāizmazgā izpūtējs un jāpaskatās vai egr aizveras pilnībā un protams vajag izgāzēt, normāls puika palūkos vi turbīna pūš, vai caur egr neaiziet gais izplūdē un aidā būs 1,8 līdz 2.5 pat pie sliktām sprauslām orhideja19 , izskatās tieši pēc tādas, kas tūlīt pat ņems rokās štrumus un sāks mainīt eļļas,filtrus un remontēt EGR vārstus .Jā un it sevišķi labi viņai padosies izpūtēja mazgāšana.
Atbalstu Bazhix viedokli ,ka izpūtēju ir jāmazgā tikai ar destilētu ūdeni un vēlams pilnmēnesī.
Nesen līdzīgu jautājumu biju te uzdevis - manā gadījumā biju aizbraucis uz apskati ar aukstu motoru. Arī mašina nedēļu bija stāvējusi un arī iepriekš maz lietota, nelielos ceļa gabalos. Vien daži kilometri.

Otrajā reizē, pirms apskates, "raitākā" gaitā nobraucu kādus 15-20 km.

Atgāzes no 3.5 nokritās uz 0.2.

Un bez īpašas mašīnas spīdzināšanas lieta darīta.
Ja pareizi saprotu Tavu sāpi, tad nekādu servisu nevajag. Vīrs pirms skates manu mašīnu kārtīgi pamocija - cukas iztīrija . Viss OK. Paprasi kādam vecim palīdzību.. Par izpūtēja mazgāšanu pats arī ilgi vīpsnāju. Līdz pats pie tā nonācu. Nelīdzēja arī gaisa filtra maiņa - braucu mazgāt izpūtēju. Tikai pēc mazgāšanas tas kārtīgi jāizkarsē, lai pie pārbaudes CSDD "nespļauj" laukā ūdeni. Citādi uzreiz ieliks 2 un patrieks. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Dīzeļmotoru serviss lasīt visu diskusiju (15 atbildes) –»
Nevar pielaist SEAT dīzeli (11)
Nevaru pielaist savu Seat dīzelīti. Ieliekot atslēgu aizdedzē dzeltenās spirāles simbols parādās uz max. 2 sekundēm. Kādā veidā tad notiek tā "sveču sildīšana"? Griežot atslēgu vairāk motors apgriezienus taisīja gausi, ...
Visdriizaak akumulators tukssh. Auto visdriizaak nav paarak jauns, kompresija shvaka. Sildi vai nesildi sveces, ja aku nevar uzgiezt motoru, tad neleks.
Pie tam, jaatziimee, ka veel nav aukstums, lai sveceem buutu kritiska noziime.
Taa kaa vai nu jaalaadee akumulators, (ja nav vecs, tad paliidzees) droshi vien arii ikdenas noskreejiens mazs, gjenerators nespeej uzlaadeet, vai jaagaadaa jauns.
Principā Horacio jau visu pareizi pateica. Visticamāk, ka nelādē ģenerators - bet tad uz paneļa jādeg sarkanai lampiņai ar akumulatora simbolu, kad dzinējs darbojas. Ja tā nav, bet vienalga starteris vāji griež, problēma varētu būt tāda, ka akumulators netur strāvu, citiem vārdiem -> rezerves daļu veikals + rūķītis, kurš akumulatoru nomaina. Ja akumulators tomēr kārtībā, tad pagalam starteris - nodilušas oglītes. Jebkurā gadījumā vizīte servisā ir neizbēgama.
Kvēlsveces pie plus grādiem lielu lomu nespēlē. Pašam ir bijis dīzelis, kurš līdz mīnus 10 leca bez kvēlsvecēm, tikai ilgāk bija jāgriež.
Ja auto nepieciešams dabūt pie dzīvības, lai tiktu kaut vai līdz servisam, tad jālūdz "palīdzība no zāles" vecā, labā striķa + kaimiņa ar auto veidā. Dīzeli var ievilkt un tas iedarbosies - ja tikai auto nav ar automātisko kārbu, tad gan vajag evakuatoru.
Vajag vnk noķert kādu ar auto un palūgt "piepīpēt".Un tad prom uz tuvāko servisu. Pirms jauna akumulatora iegādes ieteiktu tomēr pārbaudīt ģeneratoru. Citādi var gadities ka arī jaunais aķis driz bus izmetams 1) Tev vajag kādam sakarīgam vīrietim to mašīnu parādīt... (varbūt kāds no šejienes ar būtu gatavs izpalīdzēt - kas tuvumā kaut kur mitinās).
2) Tad jau pēc situācijas...
··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Nevar pielaist SEAT dīzeli lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Dīzelim temperatūra uzlec pāri 90 (12)
Kāds iemesls dīzelim,ja krāsniņa pūš aukstu gaisu temperatūra pat pāri 90 uzlec,bet pūš karstu viss normas robežas.Vasārā braukt pirts apstākļos nu ir ka ir.Paldies par atbildi.
termostats, krāsniņa ir pirmā ciklā bez radiatora dzeses Jāumet acs dzeses šķidruma daudzumam un pievienojos augstāk rakstītajam. Krāsniņas krāns neveras ciet, bet tas ir vai nu mehāniskais vai elektriskais... Termotats, pečka. Nekas īpašs. 1.Dzesēšanas šķidrums(vai nav par maz)
2.Dīļa motora tilpums(mazajiem dzinējiem pilsētas režīmā tas ir raksturīgi)
3.Aizaugušas lāpstiņas pompai.Tas raksturīgi,ja kā dzesēšanas šķidrums ir bijis ūdens.Pompu parasti maina kopā ar zobsiksnu un rullīšiem.
4.Ja autiņš ir nejēgā piegrūsts ar elektroniku,tad iespējams,ka kāds no temperatūras devējiem nestrādā-nedod impulsu borta komjūteram,lai palaistu ventilatoru.
utt.
··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Dīzelim temperatūra uzlec ... lasīt visu diskusiju (12 atbildes) –»
Cik ātri dzinējs uzsilst līdz darba temperatūrai? (10)
Cik ātri dīzeļdzinējam jāuzsilst līdz 90 grādu darba temperatūrai kustībā?
Pilsētas satiksmē, ja tiek lietota arī salona apsilde, kas ziemas laikā tiek lietota, dīzelis nemaz līdz 90 grādiem netiek un tas nav nekas neparasts. Tas atkarīgs no konkrētā modeļa. Šādu atbildi neviens īsti nespēs sniegt, nosauc konkrētu auto un gan jau kāds šī modeļa īpašnieks, vai zinātājs pastāstīs.
Auto uzsilšana atkarīga arī no tā, vai nav ievietoti dzesēšanas sistēmu sildoši elementi (rūpnieciski). Termo rādītāja bultiņai panelī jānostājas pa vidu un tur arī jāpaliek visos braukšanas režīmos, ja nē, jāmeklē vaina.
Ja termostats ir kārtībā un no rīta kādas 3 min. pasilda ,tad diezgan ātri nu nobraucot kādus1-3 km.ir jābūt jau ok. Es līdz -5 lieku ciet pusi radoatora. Pēc -10 var aizklāt pat visu, nepārkārsīs un ātrāk uzsils. Problēma nav cik ātri tas uzsils, bet gan ka dīzelim ir mazāki siltuma zudumi, tāpēc lēnāks tas process. Un kartona gabals radiatoram priekšā tikai uzlabo stāvokli, par pārkaršanu nav ko uztraukties, tas no pieredzes, tikai laiku pa laikam uzmet aci uz termometru. Man uzsilst pēc kādiem 10 km. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Cik ātri dzinējs uzsilst ... lasīt visu diskusiju (10 atbildes) –»
Vai iekrāsotais dīzelis nekaitē motoriem? (11)
Vai iekrāsotā dīzeļdegviela nekaitē motoriem?
Iekrāsots dīzelis kaitē valsts budžetam :D Nekaitē,bet no bākas to krāsvielu tik vienkārši ārā nedabūsi.Ja paņems uz degvielas kontroli,šmuce būs liela. Nē - nekaitē. Ir tā dēvētais ´´smagais dīzelis´´ ,ko lieto visādiem paravoziem utt... . Ja tev ir vecs dīzelis,kas naff moderns un pukšķina uz maziem apgrizieniem, tad var ,bet modernajos labāk nevajag. Protams uzreiz nenograbēs,bet pēc laika var sākties problēmas. Starpcitu uz ceļiem šad un tad notiek pārbaudes, itsevišķi smagajiem. Apkures marķētajam dīzelim sēra saturs ir o,2 un zemāks . Labam auto dīzelim sēra saturs ir 00,5. degviela ar paaugstinātu sēra saturu sadeg ar lielāku temperatūru un rada vairāk kvēpus utt... Nu un tagad padomājiet ,kas notiek modernajos motoros kurus griež no 2000 līdz 4500 ap. min. Lūdz nejaukt ar lauksaimnieku dīzeli. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Vai iekrāsotais dīzelis ... lasīt visu diskusiju (11 atbildes) –»
Nevaru iedarbināt dīzeli (Volvo V40) (18)
Volvo V40. Pie palaišanas raustās motors, panelī dzeltenā krāsā izgaismojas tāda kā spirāle (nevaru aprakstā atras, ko tā nozīmē). Kaut kas ar vadiem, svecēm?
..tas dr,dr, dr ir sen iztukšojies akumulators. Vispār jau dīzeļus palaižot vispirms pagaida, kad nodziest dzeltenā spirāle (viņa rāda cik ilgi silst kvēlsveces). Bet jau viņa turpina degt rūcošam motoram, tas norāda, ka kāda no kvēlsvecēm nestrādā, tādēļ arī motors raustās, nepielec/nestrādā visi cilindri vienlaicīgi.
Remonts elementārs, tik ja svece savā mūžā nav mainīta, varbūt pavilt ar maiņu/remontu līdz pavasarim. Bieži gadās, ka sveces skrūvējot ārā nolūzt un tad jau sākas brīnumi, jānoņem galva, jāurbj, jāķīmiķo, reizēm pat galva jāmaina...tas ir laiks un arī citas izmaksas.
dzeltena spirale-sveces
dizelim svece uzkarse degvielu ar ko veido piet.kompresiju tas izplesan.-iedarbinasanai
kad motors strada,svecu loma ir b eigusies

ja motoru nevar palaist,bet starteris pietiekosi jaudigi griez,...tad tas varetu but sveces
parbaudit var ar tausti(iznemot)vai silst svecu grifelis

ja masina palaista,bet motors raustas
tad ta ir degvielas pad.sistema
nevienmerigi iesuc-,filtri,dizela viskozitate,augsp.suknis utl.
Sveiki!
Spriežot pēc tekstiem, tēmas autoram nav diez cik lielas zināšanas tehnikas jomā.
Esmu gaišreģis :) Jau redzu - tu esi neilgā ceļojumā! Tavs auto piebrauc pie nelielas ēkas uz kuras rakstīts... Tūlīt, tūlīt, koncentrējos.... AAAA!!!! Rakstīts "Dīzeļ centrs".
Neņem ļaunā manu nelielo zobošanos. :) Man ir šādas-tādas auto zināšanas, pat servisā vienu brīdi piestrādāju, bet ir lietas, kuras labāk uzticēt speciālistiem ar parbaudes stendiem, plašām zināšanām un lielāku pieredzi. Tālu neiesim: mans dīzelis sāka niķoties ziemas laikā, es pats pārbaudīju kvēlsveces - strādā, un tagad es apspriezu ar viena dīzeļcentra pārstāvi laiku, kad viņi varēs paņemt remontā manu auto. Nu nav man mājās diagnostikas aparatūra. Es varu uz buj-duj mainīt visu pēc kārtas (ko arī dara daudzi netāli vai naudas kāri "meistariņi"), gan jau ar laiku nomainīšu tieši to detaļu, kas kašķi nes. Rezultātā būšu iztērējis nevadzīgi naudu, izniekojis savu laiku un garastāvokli. Man to vajag? Nē, nekādā gadījumā!
Veiksmīgu Jauno Gadu!
Tā spirālīte ir kvēlsveces simbolika. Viņa ir ļoti svarīga pie palaišanas, ja tā lampiņa nenodziest tas nozīmē ka kvēlsvece beigta un nepalaidīsi ziemas apstākļos. ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): Nevaru iedarbināt dīzeli ... lasīt visu diskusiju (18 atbildes) –»
degvielas sistēma Peugeot 206 dīzelim 98.g. (7)
Iet runa par peugeot206 98.g.Kad silts tad labi lec, bet kad ilgāku laiku pastāv ilgi jāzāģē,kvēlsveces pārbaudītas filtrs nomainits.Izskatas ka kaut kur pazūd degviela no sūkņa, paskrūvējam sūknim pienākušo skrūvi vaļā ...
Neesmu zinātājs par Peugeot dīzeli bet princips jābūt vienāds, iemesls vienkāršs. Bākā ir sūknis kas piedzen degvielu. Kad noslāpē mašīnu pie sūkņa ir jābūt vārstam kas noslēdz izejošās degvielas vadu lai sistēma paliek pilna ar degvielu, tas būtu loģiski. Ja šis vārsts nenostrādā vai netur tad degviela no sistēmas atplūst bākā un kad vajag palaist, kamēr sūknis atkal nepiedzen sistēmu ar degvielu auto arī neleks. Tās ir manas domas kas varētu būt, ja ir kā raksti, atskrūvējot pienākošo degvielas vadu tas ir tukšs. Var arī nebūt nekāda sūkņa un vārsta. Tādā gadījumā viss balstās uz savienojumu hermētiskumu. Jāpārbauda uzspraužamie savienojumi pie sūkņa , filtra un varbūt vēl kaut kur ir. Vēl var būt, ka pats sūkņa korpuss laiŽ garām, gaisu, bet tad darbojoties sūcas degviela. Pārbaudi rokas pumpīti zem priekšējā vāka kas atrodas blakus degvielas filtram, man bija tāda problēma. Risinājums: uzlikt jaunu rokas pumpīti (tīri padārgs bija 7gadi atpakaļ, kaut kas ap 120Ls), vai ielikt vienpusēju degvielas caurplūdes vārstu pienākošajā degvielas trubiņā (vārsta cena bija 5Ls) Arī_iwars. Ja viņam vispār ir tāds rokas pumpītis kā bija krievu augstspiediena sūkņiem, ja ir, bet tad vienalga degvielas vadam bākā jābūt vārstam kas nelaiž degvielu atpakaļ. Šajā gadījumā bākā gan nav degvielas sūkņa,degvielu uzsūc ar rokas sūknīti. Sleepnis raksta, ka var būt savienojumi, varbūt nav hermētiski bet tad tur kur ir vaļīgs savienojums motoram darbojoties viss būs ar degvielu jo sūknis degvielu ar spiedienu dzen sistēmā un viss pārpalikušais nehermētiskajā savienojumā ies ārā. Man tieši volvim bija tas pats, 2.5 tdi dzinējam augstspiediena sūkņa vākam blīve bija beigta, kamēr dzinējs kluss nekas netek, kā palaiž dzinēju tā degviela gar blīvi ārā un viss ar dīzeli. Savā laikā Mazdai liku vienpusējo vārstu devielas vadā, bemcīnam gan, arī labāk bija palaist. > Remboss Ja runa ir par Peugeot 206, 1998 gada izlaiduma dīzeli, tad tur ir 1.9 atmosfēriskais dīzelis. Var būt problēmaarī trubiņu svienojumā pie motora, bet tas ir reti, ja vien netiek bieži raustīts vaļā, vieta ir viegli pieejama un redzama. Man arī savulaik likās šaubīga vieta, likvidēju oriģinālo savienojumu (kur vienkārši viena trubiņa uzmaucās virsū otrai un stiprinās ar plastmasas klipsi, vidū gumijas gredzens) savienojot vienkārši ar gumijas šļauciņu, bet problēma beigās izrādijās tieši rokas pumpītī kurš šim modelim nāk vienā korpusā ar degvielas filtru. Vainīga ir tā pumpīša membrāna kura sairst un tad sistēmā nonāk gaiss. Nebija jau tā ka tā degviela fiksi pazuda, pārsvarā problēmas bija tikai no rīta, pa dienu braucot to problēmu nejūt, ja vien nav vairākstundu ilgas pauzes ··· Dīzeļdzinējs (dīzelis): degvielas sistēma Peugeot 206 ... lasīt visu diskusiju (7 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010