degvielas sistēma Peugeot 206 dīzelim 98.g.
Iet runa par peugeot206 98.g.Kad silts tad labi lec, bet kad ilgāku laiku pastāv ilgi jāzāģē,kvēlsveces pārbaudītas filtrs nomainits.Izskatas ka kaut kur pazūd degviela no sūkņa, paskrūvējam sūknim pienākušo skrūvi vaļā degvielas nav.Varbūt kādam kāda informācija kur meklēt un ko darīt.Paldies!remboss (2015-03-01 13:10) Neesmu zinātājs par Peugeot dīzeli bet princips jābūt vienāds, iemesls vienkāršs. Bākā ir sūknis kas piedzen degvielu. Kad noslāpē mašīnu pie sūkņa ir jābūt vārstam kas noslēdz izejošās degvielas vadu lai sistēma paliek pilna ar degvielu, tas būtu loģiski. Ja šis vārsts nenostrādā vai netur tad degviela no sistēmas atplūst bākā un kad vajag palaist, kamēr sūknis atkal nepiedzen sistēmu ar degvielu auto arī neleks. Tās ir manas domas kas varētu būt, ja ir kā raksti, atskrūvējot pienākošo degvielas vadu tas ir tukšs.
sleepnis (2015-03-01 13:22) Var arī nebūt nekāda sūkņa un vārsta. Tādā gadījumā viss balstās uz savienojumu hermētiskumu. Jāpārbauda uzspraužamie savienojumi pie sūkņa , filtra un varbūt vēl kaut kur ir. Vēl var būt, ka pats sūkņa korpuss laiŽ garām, gaisu, bet tad darbojoties sūcas degviela.
Ari_iwars (2015-03-01 13:30) Pārbaudi rokas pumpīti zem priekšējā vāka kas atrodas blakus degvielas filtram, man bija tāda problēma. Risinājums: uzlikt jaunu rokas pumpīti (tīri padārgs bija 7gadi atpakaļ, kaut kas ap 120Ls), vai ielikt vienpusēju degvielas caurplūdes vārstu pienākošajā degvielas trubiņā (vārsta cena bija 5Ls)
remboss (2015-03-01 14:17) Arī_iwars. Ja viņam vispār ir tāds rokas pumpītis kā bija krievu augstspiediena sūkņiem, ja ir, bet tad vienalga degvielas vadam bākā jābūt vārstam kas nelaiž degvielu atpakaļ. Šajā gadījumā bākā gan nav degvielas sūkņa,degvielu uzsūc ar rokas sūknīti. Sleepnis raksta, ka var būt savienojumi, varbūt nav hermētiski bet tad tur kur ir vaļīgs savienojums motoram darbojoties viss būs ar degvielu jo sūknis degvielu ar spiedienu dzen sistēmā un viss pārpalikušais nehermētiskajā savienojumā ies ārā. Man tieši volvim bija tas pats, 2.5 tdi dzinējam augstspiediena sūkņa vākam blīve bija beigta, kamēr dzinējs kluss nekas netek, kā palaiž dzinēju tā degviela gar blīvi ārā un viss ar dīzeli. Savā laikā Mazdai liku vienpusējo vārstu devielas vadā, bemcīnam gan, arī labāk bija palaist.
Ari_iwars (2015-03-01 15:24) > Remboss Ja runa ir par Peugeot 206, 1998 gada izlaiduma dīzeli, tad tur ir 1.9 atmosfēriskais dīzelis. Var būt problēmaarī trubiņu svienojumā pie motora, bet tas ir reti, ja vien netiek bieži raustīts vaļā, vieta ir viegli pieejama un redzama. Man arī savulaik likās šaubīga vieta, likvidēju oriģinālo savienojumu (kur vienkārši viena trubiņa uzmaucās virsū otrai un stiprinās ar plastmasas klipsi, vidū gumijas gredzens) savienojot vienkārši ar gumijas šļauciņu, bet problēma beigās izrādijās tieši rokas pumpītī kurš šim modelim nāk vienā korpusā ar degvielas filtru. Vainīga ir tā pumpīša membrāna kura sairst un tad sistēmā nonāk gaiss. Nebija jau tā ka tā degviela fiksi pazuda, pārsvarā problēmas bija tikai no rīta, pa dienu braucot to problēmu nejūt, ja vien nav vairākstundu ilgas pauzes
angi1966 (2015-03-01 15:30)
Esam nomainījuši visas trubiņas, noņemts pumpītis nost un ir uzlikts parastais filtrs ar diviem pievadiem. No sākuma domājām,ka būs vaina savienojumos,bet tā vaina šoreiz nebūs!
Pumpītis laida garām,tapēc uztaisījām pa vienkāršo.
White`n`Naughty (2015-03-01 19:35) Ne pirmā svaiguma Peugeotiem, kā šajā gadījumā, ir problēma ar degvielas trubiņu hermētiskumu, tajās rodas mikroplaisas no vecuma un pat nepaliekot mitras tās piesūc gaisu un degvielas sistēma nav hermētiska. Šo der zināt un ielāgot gadījumos, kad defekts ir ´´mistisks´´ un normālā ceļā nav atrodams.