Auto "piepīpēšana" - kā to pareizi darīt?
kā pareizi lietot ``piepīpējamos`` vadus . cik zinu tur ir svarīgi kur pievieno un kādā secībā.av2 vissdrossaak, no elektronikas viedoklla, ir llaut kaut minimums 5 minuutes uzlaadeeties tukssajam akkim, un tad starteet.Izcept var mieriigi kaadu bloku, kaa "POWER MODULE " ( tie nav nekaadi krievu relej kontakti) kurss makssaa ap 600$ .
Duncis Viss ir skaisti un labi ar to piepīpēšanu! Bet, tiešām, kad darbina nomirušu auto, tad donors ir jānoslāpē. Esmu redzējis izkusušus ģeneratora sprieguma regulatorus un diožu blokus.
Modris_D Vēloties palīdzēt neejošajam auto, donoram jāuzņemas pilnīga atbildība par, iespējams, negatīvajām sekām savam auto, jo neejošā auto vadītājam tādā situācijā domāšana ir apmēram kā slīcējam - galvenais pašam izķepuroties, bet kas būs ar glābēju, tas "slīcējam" parasti neinteresē. Praksē gadījies, ka no laba akumulatora nomirušais auto nav atdzīvināms, bet tā vadītājs komandē - Iedarbini savas mašīnas motoru, uzdod gāzi, un tml.
snakeshit Auto elektriķi automašīnas pēc 2000 gada(aptuveni) ,,piepīpēt,, neiesaka, šādas strāvas izmaiņas var radīt dzinēja vadības bloka bojājumu. Ne vievienmēr, bet var un tad ... evakuātors-diagnostika-dzinēja vadības bloks-imobilaizera piesaistīšana. Noņēmi akb., pārbaudīji elektrolītu, siltumā uzlādēji ar 10 daļu no ah skaita uz akb., galu galā jauns akb. maksā lētāk kā piepīpēt, drōši nezinot iznākumu. 2012-03-04
<< iepriekšējās | Atbildes 21 līdz 24 (kopā 24) |