Audi A6 V6 2,5 TDI 2002 neatsaucās uz gāzes pedāli

Ir man vienam paziņai tāds. Problēma tāda, ka galīgi neatsaucās uz gāzes pedāli, uzņem paātrinājumu tikai pie 3000 apgiezieniem. Nu tā kā pret mietu. Bija uz tādu vienkāršotu BOSH diagnostiku un kompis parādīja 4 smidzinātāju nepietiekami labu spiedienu. Vai tas tiešām varētu būt par iemeslu!? Varbūt kāds ir saskāries ar šādu fenomenu. Lai mans viedokli būtu objektīvs, varu pateikt, ka tur pat blakus pabraucu a veco A6 tdi, tad tas " Iet pa gaisu" startā. Paldies!

jopis      man bija līdzīga problēma...bet tikai man bija 1,9tds...beigās izrādījās...ka gaisa mērītājs bija pie vainas...

Postremo    1 ir bijis, ka vienkaarssi MAF sensoram gaisa trubaam klemmes vallaa. Tad vispaar iet uz 30 tikai ( suuc lieku gaisu motoraa, ECM-mam nav skaidrs nekas vairs ), kaada veel jauda.

Silver    1 Audi 2,5 TDI vienkārši lido. Jebkurš gads. Ja sajūta ir kā pret mietu, tad problēma ir būtiska. 4 smidzinātāju nepietiekamu spiedienu Tu, iespējams, pat nejustu. Droši vien, ka tie ir jāmaina, bet diez vai tas ir galvenais iemesls.

Kompim vajadzētu uzrādīt arī problēmas ar gaisa mērītāju... ja tādas ir.

Postremo minētais iemesls varētu būt īstais. A kur ir problēma? Nav neviena meistara? Jeb nav naudas remontam? Aizdzen tak, pie kāda, kas kaut ko saprot!

Apriori      Ir būtiska atšķirība, vai spiediens ir nepietiekams pašā sprauslā, vai degvielas vadā uz sprauslu. Otrais ir gan pietiekams iemsls, lai sprausla nestrādātu vispār, vai nestrādātu pie maziem apgriezieniem.

JurisK    1 Ir lietas, ko tā štrunta diagnostika neuzrāda. Piem. - vai pareizi strādā kaut vai tie paši smidzinātāji. Vēl tur ir viens vai divi vārsti no turbīnas uz dzinēju - ja kāds nav pietiekami blīvs, tad var būt tā, kā raksti. Gaiss tiek padots nepareizā proporcijā, jo kompis domā, ka viss kārtībā. Dažs labs pat to vārstu, kas ekoloģisku apsvērumu dēļ padod izplūdes gāzes ieplūdes kolektorā, aizmetina un atvieno no elektriskās vadības, kuru vada elektronika.

Torpedo    1 Nu, man taa bija, kad bija mainiita zobsiksna un nepareizi metkas saliktas

Edg    1 ===> Torpedo. Ja tev amatieri metkas bij nohaltūrējuši, tad tev ir labi paveicies ja vārsti ar virzuli nesatikās, tad sūdi ir daudz lielāki nekā jaudas zudums.

remboss  1   Tā arī varētu būt tā problēma šīs 4 sprauslas. Par cik dzinējam ir pieci smidzinātāti, sprauslas tad vērtē pats, ja 4-ras no tām nestrādā, kā var iet dzinējs? Tad kad dzinējs uzņem tos lielos apgriezienus tad iesmidzināšana, tur jau vairs nav iesmidzināšana bet ieliešana, zem kompresijas, pielielākiem apgriezieniem kompresija arī palielinās un degviela sadeg. Pie zemajiem apgriezieniem tā tikai pa izpūtēju iztek ārā. Nobrauc, nu km 20 ar gandrīz tukšu bāku kad deg degvielas kontroles lampa, redzēsi, ka bāka būs sausa ar paredžeto 100km nobraukuma degvielas daudzumu. 2014-12-23

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu