Ātrumkloķa niķi - nevar ieslēgt 1.pārnesumā

Sajūgam cilindrus nomainīja, bet 1. ātrumā ieslēgt brīžiem var brīžiem nevar? Auto-10 gadus vecs francūzis.

euromens  1   Pamēģini palūrēt caur izpūtēju kāpēc neslēdzas, kā nekā francūzis.
Pirms 10 gadiem franči vienlaicīgi ražoja vismaz 10 modeļus auto, un katram ātrumkārbas pievads bij savādāks, bet visticamāk, ka vaina stieņu buksītēs, izdilušas un tagad jāregulē.
Ja būtu bojāts sajūgs, tad neslēgtos neviens ātrums.

JurisK      Nezinu neko par auto-francuuzi, bet liidziiga vaina ir bijusi volvo, arii esot izmanhtojushi francuuzhu motorus, varbuut arii aatrumkasti. Tiem, V40, kaut kur 2000-sho gadu saakuma vai bikinj agraak - probleema bija aarpus aatrumkastes - kaut kaada gumijas bukse, kas fiksee aatrumklokja sviras biidstieni. Lai meistari paarbauda - varbuut tur vaina!

Edg  1   Pirmkārt kas par francūzi? Kaut varbūt viens pīpis. Jo kā ir tapis teikts savā laikā - Franči auto taisa citadāk nekā visi, bet krievi taisa sliktāk kā visi citi.
Bet ja nopietni no pieredzes ar Lagūnu. Ir bijušas grūtības ar parslēgšanu pārsvarā 4-5 pārnesumam. Vaina bija sajūga ripai izlūzis dzelsgabals. Kā par brīnumu 1-2-3 netraucēja. Tālak jāskatās nobraukums, Renaultiem sajūgi ir jamaina pēc 200k kilometriem. Un lai te "spečuki" saka ko grib, bet tas jau praksē pārbaudīts, citādi sačakarē sajūga trosi un vēl daudz ko citu.
Vel viena problema var būt kārbā pašā. Man tāda lieta gadījās pie kādiem 240000 kilometriem. Neslēdzas 3 un 4, ari visādi gudriķi muldēja maini sinhronizatorus utt. A izrādījās tā ka es to auto biju pircis second hand, tad kautkāds līkrocis pirms manīm kārbu bija remontejis. Un tā kā tur blīves nav korpusam kā hermētiķi izmantojis silikonu parasto. A jālieto necietējosais hermētiķis. Tad nu tie silikona gabali bij isprūtduši eļļosanas caurumos un attiecīgo parnesumu ieslegšana bija stipri apgrūtināta. Iztīrīju un saliku ka pienākas un nekādi sinhronizātori pa 50 lašiem gabalā ( a tādi tur skaitā kādi 5 gab)
Iespējams ka kautkas līdzīgs jo caurumu var ciet aisist arī ar cita veida netīrumiem, ķipa eļļa netīra ielieta vai nodiluma skaidas sakrājušās.
Jebkurā variantā ir no viena gala jāsāk skatīties un iet cauri visam. Ja pats to nevari izdarīt, tad servisā tev uzstādīs 101 diagnozi un maksāsi par visām neatkarīgi vai vainu novērsīs vai ari nē. To pierāda tevis teiktais, kāda mārrutka pēc jamaina sajūga cilindrs ja neslēdzas viens pārnesums? Vēl varētu saprast ka maina sagūga grozu ( kā manā pirmajā gadījumā).

Vikentijs20      Sākot braukt nosākuma ieslēdz otro robu un bez problēmām aiziet uz pirmo.
Visa vaina ir kulisē, bukses un sviras izdilušas ur lūk rezultāts

Lauu      Nekāda sakara ar Frančiem, tā gadās gandrīz visiem. Man tā bija 940 Volvim (ar LTškas motorīti) Kārba iet uz beigām, pareizāk sakot 1ais robz. Brauc vien pie zobratu pavēlniekiem, gan jau tie pateiks kas lētāks - remonts vai cita kārba.

melon      Nu kāpēc man neslēdzas es zinu - kulise beigta, bet esmu "piešāvusies" un pagaidām pat mainīt netaisos.

Deisa    1 Man japoškai arī reizēm gadās, ka grūtāk pirmajā ielikt, bet, te jau minēts, var piešauties un sākumā ielikt otrajā, tad pa taisno ieiet pirmajā arī.

Uzdot jautājumu
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu