Sajūgs

Sajūgs - jautājumi un diskusijas

Vw jetta sajūga remonts. (2)
Kāda ir aptuvena cena?
Kārbu noņemt un uzlikt 150 €
Sajūgs ar grozu ap 90€ +darbs
Gads, dzinējs? Ja būs ar dubultmasas spararatu, tad sākot no 400eur + darbs. ··· Sajūgs: Vw jetta sajūga remonts. lasīt visu diskusiju (2 atbildes) –»
Volvo D5 sajūgs (5)
Nenāk līdz galam atpakaļ sajūga pedālis.
Par to ka dzinējs nelēc no pus apgrieziena ir vienkāršs, dzinēju saprotu ka ieliki lietotu un iespējams labi nodzītu un tāpēc tādi brīnumi notiek.
Sajūga problēmaas var būt dažādas. pastāv iespējamība arī kāda propķa aizsprostu caurulītē un t.t.
Izskatās, ka kāds to dzinēju ir mocījis, nevis licis vietā. Ir vēl tādi meistari, kuri visu dara līkām rokām ar spēku, ne sajēgu, tas tādēļ, ka nav viņiem izglītības, tā saucamie samoučkas. Protams, ka mēdz būt sakritības, ka meistars nav pie vainas, bet es nepazīstu nevienu normālu servisu, bieži pie manis uzrodas īsti servisu šedevri. jaaliek jauns sajuugs, tas viss. Iisti nesaprotu, ka taisot taadu lielu remontu, kaa mainot motoru, neieliek to divmassu sajuugu jaunu. Nu bļin, kurā servisā dzima šis meistardarbsi? Vai tas tomēr kapeiku jāšanas iespaidā?
Ja mašīnu taisa sev, tad pie šādiem remontiem (motora maiņa, pārnesumkārbas maiņa) defaultā jāliek jauns sajūga komplekts, un ja a/m divmasu spararats, tad tas arī jāliek jauns! Ja mašīnu taisa uz pārdošanu, tad kapeiku jāšanas dēļ to nedara. Tagad būs dubultas izmaksas - jāņem nost pārnesumkārba.
Par nelekšanu - te arī visticamākais, ka dēļ divmasu spararata ir hola devēju nolasīšanas atzīmes nobīde (abi devēji nelasa vienlaicīgi atzīmes).
··· Sajūgs: Volvo D5 sajūgs lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Peugeot 407 SW 1.6 dīzelis, sajūgs (6)
Uzsākot braukt, lēnām atlaižot sajūgu, gandrīz pašās beigās parādās īslaicīga/dažāda stipruma vibrācija, kas pazūd, kad sajūgs pilnībā atlaists. Pārslēdzoties uz citiem ātrumiem, minētā vibrācija nav novērota. ...
Ļoti iespējams jāmaina sajūga kurvis,-Iemesls nav vienmērīga saķere ar sajūga disku...krievu autiņiem agrāk varēja regulēt,tagad Jaunajiem auto man tā liekas nekas neregulējās...
Mans ieteikums:Maini abus gan sajūga kurvi gan sajūga disku,piereizes izspiedēja gultni arī...Par cenām nav ne jausmas 12.gadi kā nedzīvoju Lv.
p.s.Servisā pārliecinies vai detāļas saliktas jaunas..
Lai veicās..
dubultās masas spararats Piekritīšu Horacio, izskatās, ka vainīgs būs viens no mūsdienu autobūves šedevriem - dubultmasas spararats. Spararata komplekts ar sajūgu kopā varētu maksāt ap 450 eiropas rubļu + darbs Sajūga grozs. Te jau tika minets iemesls.
Pie kustibu uzsaksanu, sajuga diskam ir lielaka slodze un ja groza kadai kepai atspere vairs nav stipra, tad varetu but sada problema.
Ja ir pa pilniga sajuga atlaisanu mas raviens, vaina ir pasa diska, jo kada no bremzu atsperem ir saluzusi.
Lai nu kas tur butu vainigs, tas ir bridinajums kad sajugs beidzas nost.
Nem visu nost un maini. Darbs ir nepateicigs, bet labak dienu pavadit pie remonta ka del sajuga palikt uz cela.
··· Sajūgs: Peugeot 407 SW 1.6 dīzelis, ... lasīt visu diskusiju (6 atbildes) –»
T 25 sajūga regulēšana (5)
Kā pareizi noregulēt sajūgu , lai neslīd un normāli izslēdzas
atlaist visu ķepiņu skrūves tik, lai ķepiņas abi gali nekur nepiespiestos. tad noregulēt attālumu starp ķepiņu un izspiedējgultni (pēc instrukcijas 1-3mm). nokontrēt ķepiņu skrūves. manam t-25 sajūga kurvim ir 3ķepiņas (orģināls- nekāds ´´krusts´´ nesanāk). ar skrūvi(´´dakša´´) sajūga pedāļa stieņa galā regulē pedāļa augstumu no grīdas (pedāļa gājienu). kādreiz izmantojām parastu sērkociņu . peec jautaajuma var spriest, ka nesaproti, kaa sajuugs straadaa. ved pie speca. Sajūga " ķepiņas regulē krusteniski...par attāluma mēriestatījumu palīgā ņemot kartona papīru- plāno... iAtstarpe starp gultni un lapku aptuveni vienu milimetru, un ja tas ir izdarīts var paņemt litroviču ··· Sajūgs: T 25 sajūga regulēšana lasīt visu diskusiju (5 atbildes) –»
Sajūga maiņa Ford Galaxy - cena (3)
Cik varetu maksat sajuga maiņa Ford Galaxy?
2.3i 16_V SEFI 108 147 P Y5B; E5SA 01-1997 01-2003
2.3i 16_V 103 140 P E5SB 09-2001 03-2006
2.3i 16_V 4x4 103 140 P E5SB 09-2001 03-2006
2.8i V6 Ghia CD-SEFI 128 174 P AAA; AMY 11-1995 04-2000
2.8i V6 4x4 Autom. 128 174 P AAA; AMY 02-1997 04-1998
2.8i V6 24_V 150 204 P AYL 04-2000 03-2006
1.9 TDI CL,GLX 66 90 D 1Z; AHU; ANU 03-1995 03-2006
1.9 TDI 81 110 D AFN; AVG 08-1997 04-2000
1.9 TDI 85 116 D AUY 04-2000 03-2006
1.9 TDI 96 131 D ASZ 02-2003 03-2006
1.9 TDI 110 150 D BTB 05-2005 03
02-2011 12-2015
2.0 16_V 107 145 P A0WA; A0WB 05-2006 12-2015
2.0 16_V Flexifuel 107 145 P TBWA; TBWB 01-2008 12-2015
2.0 EcoBoost 16_V 146 199 P TNWB 07-2010 12-2015
2.0 EcoBoost 16_V 149 203 P TNWA 03-2010 12-2015
2.3 16_V 118 160 P SEWA 07-2007 06-2010
1.6 TDCi 16_V 85 116 D T1WA; T1WB 02-2011 12-2015
1.8 TDCi 16_V 100 74 101 D FFWA 05-2006 03-2010
1.8 TDCi 16_V 125 92 125 D QYWA 05-2006 03-2010
2.0 TDCi 16_V 115 85 116 D KLWA; TYWA 11-2007 12-2015
2.0 TDCi 16_V 130 96 131 D AZWA 05-2006 02-2010
2.0 TDCi 16_V 136 100 136 D AZWC(Euro 4); UKWA(Euro 5) 05-2006 12-2015
2.0 TDCi 16_V 140 103 140 D QXWA(Euro 4); QXWB(Euro 4) 05-2006 12-2015
2.0 TDCi 16_V 120 163 D TXWA 03-2010 12-2015
2.2 TDCi 16_V 129 175 D Q4BA; Q4WA 03-2008 10-2010
2.2 TDCi 16_V 147 200 D KNWA 07-2010 12-2015
Re kur daudz Galaxy un gandrīz vai katram savs sajūgs:))
No 100 līdz 800 eiro. Vai zini ka te varētu būt apmēram kādi 25 varianti atkarībā no gada, dzinēja tilpuma un jaudas. Vai vari pateikt cik maksās manā viesistabā radiators ja nezini kāda ir mana viesistaba. Nu apmēram tā. Visprātīgākais ir piezvanīt uz servisu :) ··· Sajūgs: Sajūga maiņa Ford Galaxy - ... lasīt visu diskusiju (3 atbildes) –»
Ātrumkloķa niķi - nevar ieslēgt 1.pārnesumā (8)
Sajūgam cilindrus nomainīja, bet 1. ātrumā ieslēgt brīžiem var brīžiem nevar? Auto-10 gadus vecs francūzis.
Man japoškai arī reizēm gadās, ka grūtāk pirmajā ielikt, bet, te jau minēts, var piešauties un sākumā ielikt otrajā, tad pa taisno ieiet pirmajā arī. Nezinu neko par auto-francuuzi, bet liidziiga vaina ir bijusi volvo, arii esot izmanhtojushi francuuzhu motorus, varbuut arii aatrumkasti. Tiem, V40, kaut kur 2000-sho gadu saakuma vai bikinj agraak - probleema bija aarpus aatrumkastes - kaut kaada gumijas bukse, kas fiksee aatrumklokja sviras biidstieni. Lai meistari paarbauda - varbuut tur vaina! Sākot braukt nosākuma ieslēdz otro robu un bez problēmām aiziet uz pirmo.
Visa vaina ir kulisē, bukses un sviras izdilušas ur lūk rezultāts
Nekāda sakara ar Frančiem, tā gadās gandrīz visiem. Man tā bija 940 Volvim (ar LTškas motorīti) Kārba iet uz beigām, pareizāk sakot 1ais robz. Brauc vien pie zobratu pavēlniekiem, gan jau tie pateiks kas lētāks - remonts vai cita kārba. Nu kāpēc man neslēdzas es zinu - kulise beigta, bet esmu "piešāvusies" un pagaidām pat mainīt netaisos. ··· Sajūgs: Ātrumkloķa niķi - nevar ... lasīt visu diskusiju (8 atbildes) –»
Kontakti: info@jautajums.lv | Lietošanas noteikumi
jautajums.lv sadarbojas ar iepazīšanās portālu oHo.lv.
© 2010
Lietojam sīkfailus, lai personalizētu saturu un reklāmas. Sapratu