Auto pretrūsas apstrāde
Labdien! Esmu lasījis, ka KROWN pretrūsas apstrādes tehnoloģija nodrošina ļoti labu auto aizsardzību vismaz 12 - 14 mēnešus. Gribētos dzirdēt to cilvēku viedokli, kuri šo tehnoloģiju jau ir izmēģinājuši – vai tā ir 120 eiro vērta? Paldies!R0BERTS 1 Drošības labad uztaisīju KROWN pretrūsas aizsardzību 12. gadus vecajam auto. Trīs gadi pagājuši, bet rūsas vēl nav. Nezinu, varbūt auto labs, bet darbu viņi veikuši ļoti rūpīgi. Lai varētu izsmērēt aizsardzību vietās kur nevar tikt klāt, darbinieki veica "tehniskos caurumus" virsbūvē ar manu piekrišanu, lai varētu izsmērēt vietas, kurām no ārpuses netiek klāt. (piem. sliekšņu iekšpuse). Labāk jau izurbti caurumi, nekā izrūsējuši. Pretenziju pret veikto darbu pagaidām nekādu, bet laiks protams rādīs, cik kvalitatīvs ir pretrūsas aizsargslānis.
Fotoman 3 2 Deletējiet šo švako reklāmrakstu.
Edg 7 1 Tā kā mūsdienu auto paredzētais ekspluatācijas mūžs ir 6-7 gadi, tad neredzu nekādu jēgu šādam pasākumam. Pietiek ar rūpnīcas apstrādi( te neiet runa par opeli kurš jau uz konveijiera sāk rūsēt:D).
cezars
1
Ir jēga, bet tas pasākums jāatkārto reizi gadā un vislabāk vasarā, kad ir gaisā ir maz mitruma! Piemēram šobrīd.. 45%
Bet atkarīgs cik gadus plāno ar to auto sev paturēt.. vidēji LV ar vienu vāģi brauc 1-3 gadus... tad kāda jēga.. Un ja paņemsi jaunu auto no salona, tad tāpat kādus 10 gadus nekas nerūsēs ja attiecīgi kopsi..
sailing muterei taisiija, taa susla pa visaam spraugaam tek aaraa, mashiina kaa cuuka patstaaviigi, savai to drazu nekad negaaziishu iekshaa, zema darba kvalitaate
White`n`Naughty
3
Edg, atļaušos palabot atbilstoši jaunākajām tendencēm. Opeļa rūsas stafetes kociņu šobrīd ir pārņēmusi VW/Audi grupa. Opelis vairs nebūt nav rūsas līderis :)
Par tēmu- Krown ir labs kā papildu auto apakšas aizsardzība, taču sāli, kurš nosēžas uz durvju un pērsegu kantēm tas neārstē, ja vien ar Krown nav nopūsta visa mašīna, ko neviens nedara.
Vecākiem auto to ir jēga darīt, ja ir atjaunots viss apakšas oriģinālais klājums un ir pārliecība ka tur rūsas nav, jaunajiem auto tā ir gaumes lieta, jo tā tehnika ilgāk par 10-12 gadiem nedzīvos vienalga ar vai bez Krown.
Hustler_ 1 Nu es kā bijušais padomju laika auto pretrūsas apstrādes meistars teikšu tā - ja rūsa ir tikusi pie metāla,tad nav nekādas jēgas pūst tai kaut ko virsū. Bet ja gribi saglabāt jaunu auto,tad.... apakšā jāāpstrādā ar mastiku /pirms tam vēlams auto apakšu nomazgāt uz izžāvēt kārtīgi/,atrast visas virsbūves "kabatas" un izveidot tām piekļuves caurumus,visu cītīgi sapūst. Bet galvenais - sekot drenāžas caurumu stāvoklim. Lai kondensāta ūdens neuzkrājas durvīs vai sliekšņos. Uz ziemu var arī nopūst mašīnas ārpusi līdz durvju rokturiem ar konservantu. Uz vasaru atkal nomazgā. Nu tā kaut kā.
ega27 par tiem papildus urbumiem,prāta darbs īsti nebija. it sevišķi sliekšņos,to tur nu netrūkst.tajās vietās tieši ātrāk no ārpuses var pie tiem urbumiem straujāk sākt rūsēt.
forss52 4 Ja man būtu tik daudz naudas, protams ņemtu jaunu vai mazlietotu, bet kad tev 10 gadus veca mašīna jākrāj 3 gadus, tad tu parasti iegādājoties šādu ilgi gaidītu lietu to kop pat vēl vairāk nekā dažs labs jaunu auto.
HRDS
Tas pasākums nav tā vērts...!!! Vārdu sakot... /Cauru zobu birstē ar kādu zobu pastu gribi, tas tāpat sapūs...! / padomā par to...
Vai Tev tā rūsa traucē braukt, mazina ātrumu, palielina degvielas patēriņu...? :D Labāk gadu pabrauc ar to graustu neko tajā neieguldot un pēc gada jau varēsi nopirkt citu graustu, ne tik stipri sarūsējušu... :)
Hustler_ ega27,tie caurumi arī ir jāapsmerē un jāliek priekšā korķītis.
ega27 Tikai tas jadara tūlīt ,protams gumijots un uz silokona sēdināts.
forss52
HRDS - Ja katru gadu pirkt jaunu auto vajag būt miljonāram, jo auto vērtība pati pa sevi krīt par kādiem 500 eiro!! Es pašlaik jau SESTO gadu braucu ar 18 gadu vecu Mazda 626, virsbūves remontā esmu ieguldījis ne vairāk kā 250 eiro. Tā ka tā mašīna nemaz tik traki arī nerūsē un ar manu eksemplāru vēl varētu braukt vismaz 3 gadus vienkārši gribas labāku, tāpēc skatos uz MAZda 6 pusi.
Hustler – Jūs kā bijušais mehāniķis taču saprotat, ka mašīna rūsē no "iekšpuses" un konkrētā tehnoloģija nodrošina ka pretrūsas līdzeklis tiek iepūsts mašīnas iekšpusē, korpusā. Jautājums ir tikai cik efektīvi šis līdzeklis strādā un cik ilgi. Garantija ir 12 mēneši bet televizors ar 12 mēnešu garantiju tad strādā daudz ilgāk.
Hustler_ forss52,nu padomju laikos to procedūru rekomendēja veikt ik pēc 2 - 3 gadiem. Bet tas vairāk atkarīgs no tā cik bieži mašīnu lieto ziemā. Jo vairāk sildīsi un dzesēsi,jo vairāk pa sniegotiem ceļiem brauksi un vakarā visu garažā kausēsi vaļā,jo vairāk ar sniegainām kājām kāpsi iekšā. Nu tā kaut kā. Nu braukšana pa šķembainiem ceļiem var auto apakšās kvalitāti ietekmēt.
av2
muusdienaas nav jeegas. Ja jau kautko apakssaa daru, un redzu, ka zavoda apstraadaajums bojaats, uzpuussu kaadu airosolu, speciaaalo. Bet taa, neviens tak nebrauc vairs autinnus 10 gadus. Ssodien vairaak ir veerts ieguuldiit skannas izolaacijaa autinna ieksspusee . Ja esi muuzikas miillotajs .Tas taa, piemeram.
Pat tajos krievu laikos, ja autinns bija normaali apssanceets ruupniicaa ( exporta ), neko dizzu nevajadzeeja dariit. Driizaak bija jaapaarkraaso pati massiina , jo kraasoja toreiz reti sstruntiigi tajos krievu zavodos. Moskviccam vispaar jau pilniigi jaunam visa kraasa nokrita darba koleeggim toreiz.
vermuts36
Ja auto apakshu nopūstu da ar jebkādu eļļu, domāju uz kādu laiku tas būtu ļoti efektīvs pretrūsēšanas līdzeklis....
Vai tas ir vērts 120 eiro gadā, spriediet paši...
Chrysler Voyager 2006 2.5D virsbuves metinasana un pretrusas apstrade apaksai (9)
Rusas parveidotajs ar cinku (13)
Rusas nonemsana! (12)